*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

Minun kp voisi korjata /36.. :) Eli menkkojen pitäisi oviksen mukaan alkaa 7.5.. Nyt on jo negatiivinen fiilis tähän kiertoon.. samanlaisia oireita kun aina ennenkin oviksen jälkeen, mahaa alkaa turvottaa jne.. Eli eipä tainnut tärpätä, vaikka lähtökohdat olikin hyvät :(
 
Täällä olis kp 24/27-36, testauspäivä vaikka sitten 8.5. Ovis on bongattu vasta siinä kp 21 tietämillä, joten kierto on taas pitkänlainen. Mulla on takana km 01/08 jonka jälkeen on ollut kahdet menkat, ekat alko 27 päivää kaavinnasta ja toiset sitten tästä 37 päivän päästä. Joten vähän hakusessa on tuo kierron pituus. Mutta nyt toivotaan kovasti tammivauvaa! Niin ja oon 32v ja esikoinen toiveissa.
 
Aurinkoista kevätpäivää kaikille! B)

Hienot ovisplussat olit saanut bongattua tikkuihin toiveilija82! Toivottavasti tulee yhtä tumma plussa parin viikon kuluttua!

Dreamer-88 ehkä niitä oireita ei vielä ole tai ne olot on samanlaisia kuin aina ovulaation jälkeen, vaikka olis tärpänny! Toivottavasti sulle tulee plussauutisia lähiaikoina, kun ootte niin pitkään jo yrittäny! :hug: :heart:

Sitten omaa napaa hieman ja ällöttävästi: mulla tuli eilen hieman rusehtavaa juttua vessapaperiin ja tänään on tullu koko päivän vähän. Huomaan sen aina kun käyn vessassa ja pikkareihin asti on riittänyt tuhrua. Mistä tällainen johtuu? Ei ole ennen ollut ikinä tällaista. :ashamed: Ja sitten eilen alko vähän kutsaan tuolta alapäästä, eli jotain hiivaa pukkaa.. Olisko tuhru siihen liittyvää? Aika ällöö. Toivottavasti menee nopeasti ohi!

Lähdempä tästä vähän ystävien kanssa grillailemaan ja nauttimaan lämpimästä säästä! :D
 
Kuumeilija Kyllä sen tässä vaiheessa on jo monesti heittänyt kaivoon.. mahdollisuudet raskauteen on niin minimaaliset, että en oikein niihin usko.. :(
Mimmukka Kiitos :) Toivon tosiaan että olisi tärpännyt.. :) Tuhruvuoto voi olla myös kiinnittymisvuotoa.. eli jos ovis oli sulla ma-ti (-ke) niin voi olla siitä kyse :) Kannattaa myös kysyä lääkäriltä hiivan hoidosta, muistaakseni kaikki ei sovi raskauden aikana (tai jos sitä toivoo) :)
 
Mimmukka , sehän voisi olla kuuluisaa kiinnittymisvuotoa? :) vauh :)

Ja dreamer, toivotaan kuitenkin loppuun asti :)

(.) aaargh, mun tissit tuli viimeyönä niin kipeäksi, että oli pakko mennä keskellä yötä laittamaan urheilurintsikat päälle.. nyt päivälläkin niitä on aristanut älyttömästi.. Siis mulla nyt n. dpo 4, eli se ei voi vielä olla mitn mahdolliseen raskauteen liittyvää, joten nyt kyllä uskon että se täti tiensä löytää tänne päin sitten parin viikon päästä..
Mulla siis on aina ollut menkkaoireina tissikivut, mut yleensä ne on alkanu vasta viikkoa ennen kun menkat on alkaneet, ja niiden tosiaan pitäisi alkaa 6-8.5. Viime kierrossa alkoivat vasta paria päivää ennen menkkoja.. nOh mutta seurataan.. :/ nyt ei ainakaan toiveet oo liian korkeella :)

++++++++++ onnea kaikille! :heart: :heart:
 
Tervetuloa mukaan frizzante! :wave:

Jipii ette arvaakkaan :D Mulla tuli tänään ovistestiin kaksi viivaa. Huomattavasti vaaleempi oli ku toinen, mutta selvä viiva kuitenkin. Nyt epäilen ettei se eilinen ollut sittenkään "viivanpaikka" niin kuin luulin vaan erittäin haalee viiva. Eli ovis tulee sittenkin. Tän perusteella kierto olis sitten noin 33-34 päivää. Ajattelin että jos maanantaina tai tiistaina olis ovis. Siis sen perusteella ku täällä aika monilla on haale viiva parina kolmena päivänä ennen kunnon plussaa ja siitä noin 24 tuntii ovikseen. Mulla loppu nyt siis tikut enkä lisää aio ostaa. Listaan vois vaihtaa tuon kierron pituuden ja testauspäiväksi lauantai 10.5. Aikainen testauspäivä sekin, mutta tiedän etten jaksa odottaa pitempään. :whistle: Ja onhan noita raskaustestejäkin kaapissa 4 kpl joten ei haittaa vaikka pari menis hukkaankin.
 
Päivitelty :) meitähän lauantain testaajia olis sit oikein rutkasti.. mutta luulempa et mä ainakin jään siitä testauksesta poies.. :) tää on kyl hullun, toisena hetkenä on ihan tunne et on tärpänny, ja sit toisena sellainen masennus että ei varmasti ole :) Saas nähdä sitten :)

Ja onnea Johjo, kyllä se ovis sieltä tulla jolkuttelee :)
 
Mulla olis järkevämpää testata sunnuntaina, mut en pysty meneen pokerinaamalla anopille äitienpäivänä jos samana aamuna oon saanu plussan. Se ei oikein ymmärtäny miks tehtiin kolmas ku oli jo tyttö ja poika. Tiedän mitä mieltä se olis neljännestä. Mullahan olis pikku-piru sisällä koko ajan ku tietäsin että häh häh hää meilleppä tulee neljäs. :saint: Jos plussa tulis ja testiin saatu jo lauantaina niin ehdin vuorokauden sulatella ja oleen ihan normaali anopin edessä.
 
:heart:+++++++Sunnuntai 27.4.2008++++ Viikko 17+++++++++:heart:

simppu82.............. 26/32-42...... yk2......esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 26/36............ yk17....esikoinen....19v
frizzante...............25/27-36 ...km 01/08....esikoinen..32v
Mimmukka 81........ 24/30-43....... yk5.......esikoinen...26v
Lilla My.................. 23/29-31....... yk 12...esikoinen....28 v
Toiveilija82.............22/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 22/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 22/33-34...... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 21/28-30...... yk3......esikoinen...26v
TMK....................... 21/28-30....... yk2......kolmas.......30v
kekkeri...................21/28..............yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 19/30............ yk2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 19/28-29....... yk2.....toinen.........21v
PinkCadillac........... 18/32-35....... yk3.....esikoinen...31v
Rva Pikkumyy........ 18/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 18/33-34......... yk1.......neljäs.........30v
Jouskari-82............ 16/28............. yk 8....esikoinen....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82, johjo
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85





 
Johjo, sama homma. mietin kans aluks äitienpäivänä testausta mutta tulin toisiin ajatuksiin juuri tuon takia :) en pystyis anopilla oleen naamaperuslukemilla :) nyt jos sit plussa tulis niin sais tosiaan ajatusta sulatella päivän :LOL: :LOL: tiedä helpottaisko se mitn mutta katsotaan :)
 
Aurinkoiset sunnuntai huomenet B) Juu kyllä tämä mun kierto meni ihan plörinäksi. Eilen oli varmaan ovis tai sitten perjantaina ja mies tuli eilen kottin, mutta kaverin kanssa joka jäi yöksi, joten ei ollut mahkuja lempiä. Tänään taitaa olla kyl myöhästä :| Noh pääseepähän kaverin polttareita kunnolla juhlimaan.... Ens kierrolla sitten yritetään tsempata tai noh nyt alkaa tjottailu mulla eli en halua laskea milloin ovis on. Mut varmaan vois jo nyt tiputtaa listoilta, mutta hengaillaan nyt täällä loppuun asti kun kerta tänne olen tullutkin. Jännään teidänn muitten puolesta :saint:
 

Olis aika ihanaa saada plussauutisia päivän, pari ennen äitienpäivää. Eihän sitä kai vielä silloin voisi kertoa kenellekkään, mutta kuitenkin. :heart: Tässä kevään mittaan olen ehtinyt jo toivoa ystävänpäiväplussaa, naistenpäivän plussaa ja pääsiäisplussaa ja jouluvauvaa.

Harmi jouskari jos kierto meni plörinäksi! Mutta yrittänyttä ei laiteta! Jos se oliskin vasta eilen irronnut ja nyt vetelee viimeisiään toi munasolu.. Eiks se oo hedelmöittymiskykyinen 24 h?

(.) Tuhruttelu loppui. Kävin kattelemassa jotain vanhoja ketjuja kiinnittymisvuodoista. Ja niinkuin Dreamer vinkkasi ovulaatiopäivien ajankohdasta, ne saattoivat ehkä olla juuri silloin. Ainakin aika vahva viiva tuli lauantaina, mutta ei ollut vielä plussa ja ti tai ke oli jo aika haalea ovisviiva. Toivotaan! :heart:

Rauhallista sunnuntaipäivän jatkoa kaikille! :heart:
 
Rauhallista sunnuntaipäivää!

Munkin mielestä olis tosi ihana jos sattuisin plussaamaan äitienpäiväviikolla. Mutta mun mielestä olis lisäksi tosi ihana kertoa asiasta äitienpäiväkortissa molempien äideille! "Tulevalle mummolle hyvää äitienpäivää (jos kaikki menee hyvin), t. Öttiäinen (L.A. n. 10.1.2009)" :heart: Toivotaan, että näin saisin kirjottaa.

Voisin ottaa testipäiväkseni tiistain 6.5. Sitten meitä on sillä päivällä kaimat testailemassa. Toivotaan sille päivälle tuplaonnea! :heart: :heart:
 
Heippa, mitäs muilla näyttää iltalämmöt kun oviksesta on noin 5 vrk:tta aikaa?
37 astetta täällä, olispa ihanaa kun pieni ihme : Olisin hedelmöittynyt ja pieni tarttuisi hyvin kiinni ja vielä kehittyisi vauvaksi asti! :heart:

Mitä muille kuuluu?

Jännittääkös jo vko 19? :saint:
 
Mä en niitä lämpöjä oo mittailllu ku teen vuorotyötä niin joku sano ettei ees kannata ku se sekoittaa niitä :)

Lilla my: mä päivitän sun testauspäivän huomisen listaan sitten aamusella :)

(.) Hyvää kuuluu. Ja kyllä, todellakin jännittää :) Ajatelkaa naiset, enää reilu viikko niin on meidän vuoro plussata :D Nää mun tissit meinaa haljeta, huhhuh. Tänään käytiin mökillä niin se tie oli ihan hirveessä kunnossa ja mä melkein huusin koko matkan vaikka oli tosi tukevat liivit päällänsä.. Noh, mä oon pessimisti ja epäilen et mun pms-oireet vaan vahvistuu kierrosta toiseen :D:D

Voi kumpa :heart: meillä kaikilla olisi iloisia uutisia viikolla 19 :)
Mä olin aamulla ihan varma et oon plussannu ku näin sellaisen ihanan unen, että tein kolme raskaustestiä ja kaikkiin tuli haaleat viivat :heart: :heart: :heart: ei ollu kiva tajuta totuutta :/
 
:heart: +++++++Maanantai 28.4.2008++++ Viikko 18+++++++++ :heart:

simppu82.............. 27/32-42...... yk2......esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 27/36............ yk17....esikoinen....19v
frizzante...............26/27-36 ...km 01/08....esikoinen..32v
Mimmukka 81........ 25/30-43....... yk5.......esikoinen...26v
Lilla My.................. 24/29-31....... yk 12...esikoinen....28 v
Toiveilija82.............23/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 23/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 23/33-34...... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 22/28-30...... yk3......esikoinen...26v
TMK....................... 22/28-30....... yk2......kolmas.......30v
kekkeri...................22/28..............yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 20/30............ yk2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 20/28-29....... yk2.....toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 19/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 19/33-34......... yk1.......neljäs.........30v
Jouskari-82............ 17/28............. yk 8....esikoinen....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82, johjo
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85
 
Täällä alkaa ainakin jännitys nousemaan. Tässä kierrossa on tullu oltua ehkä liiankin luottavainen raskautumiseen, kun oon jo monta päivää kuvitellu jos jonkin näköisiä raskaus oireita. Ikävä vaan että aivan yhtälailla ne voi olla menkka oireita.

Täytyy kyl pistää vähän jäitä hattuun ja laittaa vilkas mielikuvitus takaisin kahleisiin :LOL: :LOL:
 
Hahhah :) hyvä etten mä oo yksin keksimässä oireita :)

Mä en oo oikeastaan mitn muuta huomannu ku sen et viikonloppuna (olisko ollu lauantai) tuli päivän aikana n. 4 kertaa verta nenästä, ja sunnuntaina kaks, ja tänää ei oo viel kertaakaan.. Normaalisti ei kyl tuu kovin usein.. Mut voi kyl olla et ilmatkin lämpiää niin siitä johtuu :) Ja sit nää tissit on asia erikseen, ei kyl varmasti mahdu normi rintsikoihin, on ihan hassua ku ne on ihan pinkeenä, tai sillee turvoksissa :) Mitenköhän sitä selittäisin.. ja kipeet on kun mitkäkin.. Mutta näistäkin tosiaan luulen vaan, et mun pms-oireet vahvistuu kierto kierrolta :)

Mitäs te muut ootte "keksiny" oireiks :D
 
Mulla oli eilen kauhee mahakipu. Sellanen niin ku kauheena jännittäis. Enkä minä mitään jännitä ku ei ole mitään ihmeellistä elämässä. Tätä samaa kotiäitinä oloa (vielä 1.9 asti). En sit tiedä olisko tuo voinu olla oviskipuilua. Pe oli se haamun haamu ja la selkeempi viiva ovistestissä. Toki ei läheskään toisen viivan vahvuinen. Tuleeko teillä kivut ovispäivänä vai päivää paria ennen itse ovulaatiota. Tarkoitan että jos mulla kipu oli eilen niin onkohan se tärkein tärppipäivä mahdollisesti tänään vai olikohan jo eilen? Toki tämäkin on varmaan henkilöstä kiinni, mut olis kiva tietää miten teillä muilla? Tikuttelijathan varmaan ainakin tietävät kun testistä näkevät ovisplussan ja jos siitä on noin 24 tuntii itse ovulaatioon. Ja sori ku kyselen näin paljon :ashamed: Tää kaikki on vaan mulle niin uutta vaikka neljäs onkin jo toiveissa. Aiemmat lapset on saatu ekalla yrittämällä ilman mitään tikutteluja tai poppakonsteja ihan vaan tjottailulla.

Nyt alkaa kai sellainen "suvantovaihe". Odotellaan vaan vajaa pari viikkoo että pääsee testaileen. Mulla alkanu raskausoireet kaikilta vasta viikon 5 jälkeen joten niitä tuskin tulee.
 
Täällä myös raskausoireita :wave: Tosin niitä on joka kierrossa.. tosin yleensä alkavat 3-5pv ennen menkkoja nyt jo 9pv ennen ;) (6pv ovulaatiosta :D ) Mutta siis painetta alavatsalla, nippailua ja valkkari lisääntynyt (tosin epäilen hiivaa).. Eli kyllä sitä mieli kaikkea keksii, vaikka järki tietää ettei raskaana ole (siis Todella pieni mahdollisuus siihen )..
 
mä en oo ihme kyllä kehitelly vielä minkään sortin oireita, hyvä minä! ainoa asia jonka tänään huomasin oli sellainen menkkaolo alavatsassa ja -selässä. mutta niitä tuntemuksia joskus tuleekin jo viikkoa ennen itse vuotopäivää. ja viime kierrossa kaksi viikkoa ennen. toiveet ei ole noussu yhtään, en usko että mun tarvii edes testailla kun täti ehtii paikalle. eikä se sitten varmaan hirveästi harmita, kun on vasta yritys aloitettu. muiden puolesta toiveet on todellakin korkealla, Dreamer-88 mahdollisuus se on pienikin mahdollisuus. tsemppiä sulle ja muille! :)
 

Yhteistyössä