----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

Bianca72
:hug: tippuneille. Mulla löpsähti hirvee kasa valkkaria..Onko menkka oire vai mikä????
Lämpö oli melkein 37(saattaa olla jo laskenut tosin) :snotty: :ashamed: :| :eek: :heart: ...
En jotenkin enää usko plussaan kaiken tän yrittämisen jälkeen.
Nyt lenkille.
 
J84

TIISTAI 13.1.2009






Jossu-71.....kp 29/30-31....yk ? neljäs haaveissa
Jennyli-------kp 29/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Bianca72----kp 28/30-------yk 20(km7/08) kuudes haaveissa
Minky--------kp 28/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 27/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 26/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 26/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 25/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 25/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 24/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 22/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon

[/quote]

 
Terve Jossu =) Alkaa varmaan sen verran olemaan aikaa kulunut meidän toukokuisten vauveleiden syntymästä, että täällä Vauvakuume- puolella voi törmätä tuttuihin :D Meillä on tosiaan nyt ensimmäisen yrityskuukausi "tosissaan" ja vielä pitää viikonloppuun jaksaa jännätä!

(.) Ei mainittavia tuntemuksia puoleen tai toiseen paitsi kauhea jännitys odotella nämä viimeiset tuskalliset päivät...

Plussaonnea kaikille!
 
Noniin,
ruvetkaahan nyt plussailemaan!

Minulta taitaa nyt vauvakuumeilu jäädä, miehen kanssa ei vieläkään ole päästy keskustelemaan perheemme kasvumahdollisuuksista. Ja tänään kp1, kierto siis 29 tällä kertaa. :'( :/ . Parempaa onnea teille, ja positiivisempia suunnitelmiakin! :wave:
 
J84
Ompas kumman hiljaista tässä pinossa ollu tänään :eek:

Bianca72, mullakin on ollu jo viikon aamulämmöt koholla..ne pyörii 37 yläpuolella jopa ihan kainalosta mitattuna on tullu korkeempi lämpö mitä se on yleensä. Tosta valkkari hommelista on vaikee sanoo, ite kun tunnun olevan rutikuiva, mikä taas on itselle aika epätavallista. Valkkaria on yleensä riittäny aina tähän aikaan kierrosta, nyt sitä ei ole :eek:

Elähän toki poistu täältä, sulla kun on kohta päivät täynnäkin :D Onkos ollu mitään muita "oireita"?
 
Täällä aika vahvat menkkaoireet päällä joten en usko plussaan tässäkään kierrossa :ashamed: Voipi jo huomena hanat aueta!!

Päätin että ensikierrossa pidän pienen tauon viikkopinoiluissa. Ottaa jotenkin niin koville :ashamed: Tosin helpommin sanottu kuin tehty ;)
 
J84

KESKIVIIKKO 14.1.2009






Jennyli-------kp 30/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Minky--------kp 29/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 28/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 27/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 27/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 26/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 26/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 25/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 23/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

HAAMUILIJAT


PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71

[/quote]

 
:hug: pudonneille!

(.) :eek: Missä viipyy tuhruilu? Viime kierrossa alkoi jo viikkoa ennen menkkoja ja muutenkin viimeisen puoli vuotta on ennen menkkoja ollut useampi tuhrupäivä. No vielä tässä on pari päivää aikaa, jolloin viimeistään pitäis tädin tulla. Perhana, kun ottaa koville tämä odottelu |O
 
J84
Piki80, oih jännää :D Täällä vähän sama homma, edellisillä kierroilla on ollut kans punaista tuhrua 1-4 päivää ennen menkkoja, nyt ei mitään. Mua paleltaa vähän väliä, sit pe-la-su oli repäisykipuja kohdun ja munareiden kohdalla. Sit särkee sillain jännästi päätä et vain yhestä kohtaa ja vähän aikaa kerrallaan. Ammulämmötkin on viä yli 37...hmm mitäs muuta :p
 
J84

TORSTAI 15.1.2009






Jennyli-------kp 31/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Minky--------kp 30/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 29/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 28/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 28/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 27/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 27/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 26/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 24/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

HAAMUILIJAT
Jellona84

PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71

[/quote]

 
Täältä myös varovaiset onnittelut jellonalle :flower: :heart:
Onko sulla mitään oireita?

Meillä pojat kipeenä ja kotona nyt ollaan sitten loppuviikko.
Illalla oli lämpö laskenut alle 37 mutta nyt aamula oli 37. Huomenissa odottelen menkkoja ja jos ei ala niin voisin lauantaina testailla. Olo on kyllä edelleen sellainen että tärpännyt ei ole :ashamed:
 
J84
Jennyli, mua on paleltanu toista viikkoo, jalat ja kädet ihan jäässä. Päätä särkee sillon tällön ja lämmöt on ollu oviksesta lähtien yli 37. Sit pissalla saa käydä useemmin. Viime viikolla pe-la-su oli repäisykipuja ja viime yönäkin heräsin ihme jomotuksiin.

hugoliina, kiitos :heart: Olo olikin jotenkin jännän varma tuosta tuloksesta ;)
 
Jellonalle paljon paljon onnea! :flower:

Oon yrittäny pysyä vähän taustalla et ei menis hösäämiseks tää mun jännäily, mut nyht piti tulla kyl kurkkaan ku kierrot lopuilla. Pahoittelut kaikille tippuneille! :hug:

Mä oon kyl aika satavarma et mulla alkaa menkat parin päivän sisällä. Ei oo mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tein testinki toissapäivänä ku oli kaappiin jäänyt ja selkeä nega, joten se siitä. Jos menkat ei tuu niin testaan sunnuntaina uudelleen!
 

Yhteistyössä