----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

Voi Piki, olen pahoillani puolestasi :hug: :(

Jellona, kävin apteekissa ja ostin 'kasan' testejä :D CB:n testejä ei ollut nyt saatavilla joten otin 2kpl Onni-testiä sekä prediktorin. Tein onni-testin sitten päivällä, pissa oli ollut vain reilun tunnin rakossa ja haamuviiva siihenkin tuli. Täytynee siis aamulla testata uudestaan ja prediktorin ajattelin tehdä tiistaina. Pitäkää peukkuja että perästä tullaan :heart: Vieläkään en uskalla juhlia vaikka olo on kyllä todella kuvottava :x
 
J84
Jennyli, nyt mä oon jo 110% varma sun raskaudesta ;) jos kerran vain tunnin rakossa olleesta pissasta sait haamu, wow siistiä :p Mikäs sulla olis sit LA..hmm...lasketko neukun mukaan joka on kp28 vai omas kp32. Mä laskin ton kp28 mukaan ja sain sillä 25.9.
 
Kiitos jellona :hug: Kumpa saisinkin aamulla jo vahvemman viivan!! :heart:

Mä kävin katsomassa tuolla vau.fi sivustoilla ja sieltä laskuri antoi oviksen mukaan lasketuksi ajaksi 26.9. Mitenkäs sinulla on?
Ajattelin kyllä mennä alkuraskauden ultraan varmistamaan onko kaikki hyvin...mikäli pieni rakas kyydissä nyt on =)
 
J84
Jennyli, mä laskin oman LA:n neuvolan tapaan eli kp28 = 25.9, mut jos laskisin oviksen mukaan eli kp31 = 28.9. Onhan se periaatteessa ihan sama kummin tuon lasken, ei se vauveli kuitenkaan synny LA päivänä :D
 
J84

MAANANTAI 19.1.2009






aMansikka---kp 31/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 30/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 28/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 19.1.
Ti 20.1
Ke 21.1
To 22.1
Pe 23.1.
La 24.1
Su 25.1

HAAMUILIJAT b :D d
Jennyli

PLUSSAT: :heart: :heart: :heart:

Jellona84
Carmen
nöttiäinen

Uuteen kiertoon: :hug: :hug:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71
Minky
Piki80

[/quote]

 
Huomenta |O
Että mä alan oleen kyllä oikee kävelevä zombie |O Meillä sairastetaan edelleen ja oon vielä keskiviikkoon asti poikien kans kotona. Yöt on ollu nyt tosi huonoja 4 päivää ja näin oudokseltaan se tuntuu rankalta |O Meillä kun on nukuttu 2-vuotta jo yöt läpeensä!

Mä tein aamulla uuden testin, tuon Onni-testin eikä viiva kyllä vahvistunut :/ Mikähän siinä on herkkyys kun pakkauksessa ei lue?! Ette varmaan ees nää tossa testissä mitään :$

Mutta testiajan sisään siihen tuli kyllä punainen haamu. En nyt tiedä mitä ajatella?! miksi tuo r-hormoni on vielä noin vähäistä?!
Näyttääkö testi esim. kohdun ulkoisessa tai tuulimunassa haamua vai kunnon plussaa?!
Lämmöt on kyllä edelleen koholla,aamulla miltei 38!
Näin jopa unta että testiin tuli komea tumma viiva mutta pah! :/
Huomena teen sitten sen Prediktorin ja sen ohjeissa luki että mikäli testiruutuun tulee haaleakin viiva niin se tarkoittaa raskautta!

olo oli kyllä eilenkin niin messevä,yöök :x Että kyllä tuolla jotain kuitenkin on tapahtunut!
 
J84
Mun oli viä pakko tehdä aamulla pari testiä, kun viime yönä olis virallisesti pitäny alkaa menkat :D Välillä kyl on masussa menkkamainen olo ja tuntuu et jotain lorahtelee pöksyyn, mut ei mitään muuta tuu kuin valkkaria :x Mutta siis tän aamun saldoon....



Jennyli, kato nyt tota tikkua..se on ihan onnettoman vaalee ton CB:n vieressä tai on se tummunut parissa päivässä, mut ei se kyl kummoinen ole :/

Jees..eiköhän noi ollu viimeiset testit jotka teen, et kai sitä sit raskaana ollaat :p :heart:
 
Ohhoh jellona!! Onpa hirmuinen ero toden totta :eek: Täytyy sanoo että oon kyllä hieman huojentunu =)
Oliko tuo liuska 10-herkkyyksinen? Mikäs CB:n herkkyys on? Mun on kyllä pakko käydä tänään katsomassa oisko tossa omassa kyläapteekissa tota CB:n testiä!! Ihmetyttää kyllä suuresti miten noin herkkä liuskatesti voikin olla noin huono, luulis että siihen tulis oikeen kunnon läski viiva!!
 
J84
Jennyli, muistaakseni tuo onni-testi on joku 25mIU ja kuulehan kyllä siinä selvä punainen viiva on :D ONNEA ONNEA!!!

Noi liuskat on 10mIU ja mäkin oon kyl ihmetelly et miks ne ei oo vahvempia tai ollu jo sillo perjantaina, kun CB:n näytti niin hienosti plussaa :/ Ota noista liuskoista sit selvää..oonko saanu mun tuurilla jonkun sekunda erän :( CB on muistaakseni kans joku 25mIU ellei jopa herkempi, kun sitä kerran mainostetaan, et se voi näyttää jopa 3-4 päivää ennen menkkoi tuloksen.

Niin ja sitä vielä, et vaik hcg nousee nopeasti näin alussa, on se kuitenkin niin yksilöllistä, et kuinka sitä sit erittyy pissaan. Itellä se ennen ainakin nousi hitaasti, et näky testissä vasta kp34 jälkeen ja sillon, kun oli TM niin kyl testit plussaa näytti ihan normaalisti. Testeillä, kun ei valitettavasti pysty erottaan, et onko kyseessä KU tai TM.
 
Ihanaa kyllä kun olette niin mukana tässä mun jännäyksessä :hug: :heart: Täytyy sanoo että ootte kyllä ihania :heart:
Toivottavasti tämä onni pysyis matkassa mukana ja päästään jakamaan odotuksen ihanuus tonne odotuspuolelle!!
Eipä taida ainakaan toisia kaksosia olla tulossa kun testi on noin haalea vielä ;) Pojista kun tuli dpo 10 kirkuva,vahva viiva!

Mietin sitäkin että olisko sulla jellona kiinnittyminen tapahtunu nopeempaa kun mulla? Sehän vaihtelee kuitenkin. Sulla kun on päiviä kuitenkin vähemmän kun mulla!

Onko sulla mennyt odotukset muuten yliajalle? Eihän sitä tiedä vaikka yhdessä oltais laitoksella ;)
 
J84
Jennyli, muistaks, kun dpo5 ihmettelin sitä punaista lima juttua...oiskohan se ollu siitä kiinnittymisestä johtuvaa ja siks sain ton plussankin niin nopsaan :p Juu ja onhan tossa kiinnittymisessä tosiaan eroja 5-12 päivän välillä (jostain joskus luin)...joillain menee hieman kauemmin ja siks testitkään ei näytä heti plussaa, kun on päivät täynnä.

Esikosta tehtiin käynnistys, kun oli niin iso (4480g ja 55cm) ja hän syntyi 39+5. Ja ajattele, et olin silloin 15,5 vuotta, kun tuon mötkäleen pihalle työnsin.

Kuopuksen kohdalla toivoin synnytyksen käynnistyvän itsekseen ja et hän rupeisi varotteleen jo pari päivää aikaisemmin ts. halusin hitaasti käynnistyvän synnytyksen, jotta siitä jäisi ihanat muistot. No niinhän siinä sitten kävikin, et pari päivää lasketusta perjantaina 14.12 alkoi tulemaan harkkasuppareita, joita tuli 15-30min välein 24h, välillä tuli kunnon supistuskin, mutta vasta 16.12 poika syntyi hienosti ilman kivunlievitystä tai no annettiin epiduraali, mutta poitsu päättikin tulla välittömästi piikin laiton jälkeen. Ja vaikutus alkoikin vasta, kun poika oli jo punnittavana :D Eli hän syntyi 40+4 ja oli muuten veljeään pienempi 3780g ja 50cm :heart:
 
Jennyli Ihan sama kävi minullekin kuin Jellonalle eli liuskaan (RFSU:n markettihalpikset) sain vain haalean viivan, kun ClearBluehun tuli heti selvä "plus- merkki". Joten heitä metikköön ne liuskat haamuineen ja tee vielä se Predictor tai metsästä CB jostakin ;)

Onko Jellona on siirtynyt syyskuisiin odottajiin? B) Kävin itse äsken kirjautumassa.
 
MML
Onnea kauheesti tytöt! Minä täälä roikun edelleen epätiedon vallassa. Testi nega ja ei vuotoa. Ehkäpä mun kierto on jotenki sekasin, vajaa pari viikkoa edellisten menkkojen jälkeen tuli kirkasta verta pari päivää, et ehkä mulla olikin siinä välissä sitten jo yhet kuukautiset ja seuraavat alkaa kun alkaa?! :)

Mutta hirveesti tsemppiä teille ja hus sinne odotuspuolelle täältä, pitäkää itsestänne huolta ja saakaa söpöjä vauvoja :)
 
Kyllä mäkin sitä mieltä olen Jennyli että plussalta tuo kuule vaikuttaa. :heart:
Voithan aina parin pvän välein testailla niin kauan kunnes sen ihan vahvan plussan saat, se raskaushornoomihan tuplaantuu joka toinen pvä.

Itse ajattelin kanssa testata vielä uudestaan tässä, tosin testaan vasta vkonloppuna. Kun nyt sattuu tuolla kans yks Onni-testi olemaan ni sama kai se on testailla pois. Samoin yks ovistesti on jälellä ja testaan senkin sitten pois.
Muuten mulla on kans samanlaisia tuntemuksia ku sulla Jellona84. Tuntuu että kohta tulee jotain ja koko ajan hyppään vessassa kattomassa mitä se oli ja valkkaria vaan. Toivottavasti ei muuta tulekkaan sitten seuraavaan 9kk:n. :heart:
Oireitakin alkaa olemaan: rinnat arat, väsyttää, huippaa, janottaa, limsaa tekee hulluna mieli, pissattaa.... =)
 
Olet sinäki jellona ihan lapsena melkoisen jöötikän puristanut pihalle :eek: :whistle: :D
Tässä sitä itsekin miettii että kuinkahan suureksi se yksi vauva kasvaisi kun kaksosetkin oli molemmat yli 3kg :whistle: Tuntuu jotenkin hurjalta tuollaiset 4-5kg vauvat :$

Mä taidan olla ihan pöhkö mutta päätin että lähden nyt tohon meidän lähiapteekkiin katsomaan jos sieltä CB:n testi löytyis. Pakkohan sillä on testata jos itsellekin tulisi komeampi plussa näkyviin ;)

Tuntuu että tämä etova olo on nyt ihan 24h :x Mikään ei maistu...kylmää mehua oon yrittäny juoda ja ruisleipä kera metvurstin kyllä menee alas. Mutta kaikki muu meinaa pistää etomaan :x En muista edes kaksosista tällaista kuvotusta näin aikaisin!!
Lisäksi rinnat on edelleen arat, väsyttää, pissattaa ja janottaa.
Menkkakipuja on välillä tosi koviakin ja aina sitä pelästyy mitä nyt tapahtuu :/ Samoin mullakin on lirahtelun tunnetta mutta v.vuotoo se on vaan ollut.
odottelen testin vahvistumista ja toivottavasti pääsen perässänne odotuspuolelle :heart:
 
No perhana sitä CB:n testiä tossa meidän pikkuapteekissa ollu :headwall: Ainoostaan apteekin oma! No otin niitä sitten kaksi :D Ja tilasin netistä CB:n :whistle: :D Sit loppu testien ostaminen!!!
Tein sen apteekin oman sitten pissasta joka oli ollut n. 2h rakossa ja siihen tuli samanlainen viiva kuin aamulliseen. Huomen aamulla sitten taas uudestaan ;) On tääkin :LOL:
 
J84

TIISTAI 20.1.2009






aMansikka---kp 32/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 31/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 29/28-30---yk 1 kolmas haaveissa








HAAMUILIJAT b :D d


PLUSSAT: :heart: :heart: :heart:

Jellona84
Carmen
nöttiäinen
Jennyli

Uuteen kiertoon: :hug: :hug:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71
Minky
Piki80

[/quote]

 
J84
Jennyli, mä laitoin jo sut plussanneisiin, kun olo on jotenkin niin varma et plussa on tänään testissä silmiä hivelevä :D

Ette muuten ikinä usko, mut mun miehen veljen avokki puheli eilen lenkillä ollessamme, et sen menkkojen ois pitäny alkaa about 4 päivää sitte. No mitäs minä siihen...yllytin tietysti menemään apteekkiin, eikä tarvinnut kahta kertaa käskeä, kun hän oli malttamattomana testi kädessä. Nooh..minä pääsin kotio, kun puhelin soi..siellä ilosta kiljuva ihminen huudahti, että plussa tuli, mää oon raskaana :D Ja sitten vielä siihen pääasiaan, sillä on 22.9 LA ja mulla 25.9 niin oltiin siihen, et mitenköhän pahasti anoppi sekoaa, kun kuulee tästä joskus maaliskuussa :LOL: Viimekskin se ropus molemmille kauheet kasat kirppareilta vauvan vaatteita, kun odotettiin yhtä aikaa, mulla oli LA 12/07, kun hänellä oli 03/08. Ihanaa, kun saa odottaa näin rintarinnan :heart:
 
Huomenta =)

Ihanaa hyvin nukuttu yö takana! Tosin 7 jälkeen ei enää uni maittanut millään kun alitajunnassa mietin vain tämän aamun testin tekemistä :whistle:

Nyt istun sitten testi kädessä tässä koneella ja olo on maailman onnellisin :heart: Itku on kurkussa ja kädet tärisee!!
Viiva oli kuin olikin vahvistunut puolella (Apteekin oma)!! :heart: Ja nyt voin jo huokaista ja uskoa että pieni ihme yrittää masussa kasvaa ja kehittyä :heart:


Onpa jellona ihana tilanne teillä =) Olisi kyllä ihanaa kun itselläkin olisi joku kanssaodottaja tässä lähellä! Mutta onneksi te olette täällä palstalla jakamassa tätä onnea mun kanssani :hug:
 

Yhteistyössä