----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

J84
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: On tää jotenkin hassua. Olin jokseenkin valmistautunut molempiin tuloksiin, mut enemmän ajattelin, et raskauden alkuun saattamiseksi menee taas monta kuukautta, mutta kuinkas kävikään :p
 
Jellonalle onnea! :heart:

Täältä tullaan ehkä perästä, sillä sain tänään aamupissasta haamun :D Olen vielä tosi varovainen enkä "juhli" mitään, koska niin paljon voi tapahtua tai kyseessä olla kemiallinen raskaus tai tulla varhainen km :/ Päiviä kun vasta on sen 27/29... Mutta kyllä se uskomatonta olisi, jos tärppäisi!!! Ja vielä ekasta yrityskierrosta, vaikka saihan esikoinenkin alkunsa tokasta kierrosta :p

Plussatuulia kaikille ja minä palaan asiaan la-aamuna, jolloin on varsinaine testipäivä! :wave:
 
MML
Onnea kaikille plussanneille! Minä en enää elättele toiveita plussasta, eilen lekuri sanoi ultrassa limakalvon olevan sen näköinen että vuoto alkaa lähi päivinä. Ilmeisesti kierto vähän sekaisin KM:mästä vielä.
 
J84

PERJANTAI 16.1.2009






Jennyli-------kp 32/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Piki80--------kp 30/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 29/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 29/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 28/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 28/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 27/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 25/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

HAAMUILIJAT
Carmen
Piki80

PLUSSAT:
Jellona84

Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71
Minky

[/quote]

 
J84
Huomenta!

Onnea haamuista Carmen ja Piki80 :heart:

(.) Täällä tuli tänä aamuna todella vahva plussa Clearbluen testiin, vaik kp: on vasta 29/31 :eek: Koskaan aiemmin ei oo noin selvää plussaa tullut ja tosiaan ennen kuin menkat on edes myöhässä. Kait siä tällä kertaa vois olla jopa matkustaja mukana :p

 
Onnea plussan vahvistumisesta Jelllona :hug:

Täällä pelottaa.. Massussa tuntuu niin kuukautisten alkua oireilevaa juilintaa, että näinköhän oli "oikea" haamu :/ Nyt apteekkiin ostamaan testiä huomiselle!
 
J84
Carmen, mulla on kans masussa ihme fiilis. Jotenkin menkkamainen, mutta lievempi ja sit välillä tuntuu, kuin jotain tulis pöksyy, mut se on vain valkkaria, joka tosiaan on runsastunut alkuviikkoon nähden, jolloin olin kuiva kuin sahara :x
 
Onnea jellona selvästä plussasta :flower: :heart:
Haamuilijoille myös onnittelut :flower: :heart:

Täällä tänään päivät täynnä ja dpo 16. Tätiä odotellessa...eiköhän se sieltä tuu vaikka lämmöt oli aamulla vielä 37!
Menkkaolo on silti vahva!
 
Onnittelut täältäkin jellonalle. Täällä myös ilmassa melkoista jäätymistä ja tuossa pari päivää sitte oli alamaha ihan jatkuvasti kipeä. Tiiä sitte mitä se meinas :/ huomenna testaan jos kerkeän ylös ennen ku koko porukka herää. Paljon plussia kaikille ja :hug: tippuneille!
 
J84

PLUSSARIKAS LAUANTAI 17.1.2009






Jennyli-------kp 33/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Piki80--------kp 31/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 30/28------yk 2 toinen haaveissa
Carmen------kp 29/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 29/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 28/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 26/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1. Jennyli

HAAMUILIJAT
Carmen
Piki80

PLUSSAT:
Jellona84

Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71
Minky

[/quote]

 
Huomenta |O
Tein tänäaamuna ovistestin kun olo on ollut niin kurja jo muutaman päivän ja plussa pamahti ruutuun heti :eek:

Menkkojen olis pitänyt alkaa eilen mutta vielä ei ole alkaneet!! Toiveet siis on noussut aika korkealle...josko nyt olisi pieni rakas kyydissä :heart:
Onko kokaan muu plussanneista kokeillut ovistestiä?

Oireita...
-Lämpö vaan nousee, eilen parhaimmillaan 37.9
-Hirvee vilu,välillä kuuma
-Nännit edelleen kosketusarat ja muuttunu tummiksi
-Emätin on mielestäni tummempi
-Väsymys
-Hengenahdistus ja tihentynyt syke
-Nyt 3tta päivää huono ja etova olo. Mikään ei oikein maistu, enkä pysty polttamaan tupakkaa
-Masuoireita ollut oviksesta lähtien mutta nyt jomotellut ja nipistellyt enemmän
-Ihoon ei ole tullut yhtään finnejä niinkuin yleensä ennen menkkoja

Huomena testaan jos menkat ei tänään ala!! Pitäkää peukkuja ;) :heart:
 
Jennyli Hienolta kuullostaa, peukkuja b B) d pidetään. =)

Sen verran noista ovistikuista, että itse sain niillä viime kierrossa selvän plussan pari pvää sen jälkeen kun olin saanut raskastestillä selvän haamun. Tosin tää meni sit samantein kesken. Oli kyllä päälle päin erinäkösiä (erimerkkisiä ) ovistestejä ku sulla mutta toiminta periaatteeltaanhan ne on samanlaisia. Toivotaan parasta. =)
 
Jennylille onnittelut! En ole koskaan kuullutkaan, että ovistestilläkin voisi testata raskautumista :D Hyviltä kuullostaa kuitenkin sun oireet - itse asiassa samoilta kuin itsellänikin paitsi mitään pigmenttimuutoksia ei ole. Eikä niitä tosin tullut koko viime raskaudessakaan.

Teen testin vasta huomenna joten pitäkeehän peukkuja :p Ajoittaisia menkkajomotuksia on edelleen, mutta toisaalta myös pahoinvointiaaltoja...
 
Hienot oireet Jennylillä :flower: peukut pystyssä täällä!

Tsemppiä kaikille muillekin joilla piina jatkuu =)

Täällä ei haamu ole vahvistunut ja tuhruilu alkoi tänään, voi paska potenssiin sata |O
 

Yhteistyössä