----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

Huomenta |O
En saanut enää unta joten oli pakko nousta tekemään se hiivatin raskaustesti ;)
Ja niinhän siinä kävi että en sillä kyllä juhlimaan pääse :ashamed:
Ensin näytti että negahan sieltä tulee mutta testiajan sisään siihen piirtyi hento haamuviiva tai sitten se ns. viivanpaikka mitä en ole ikinä saanut!
Mielestäni viiva oli punertava ja hetken päästä väri alkoi siitä hieman leviämään :/ Ja mulla on kuiten herkkä 10-testi että kyllä näillä päivillä pitäis vahvempi viiva tulla?!
Laitan kuvan...ei siitä paljoa selvää saa mutta klikatkaa isommaksi.



Oireita on edelleen...voisiko kyseessä olla kemiallinen?!
Jotenkin surku mieli nyt, olin NIIN varma :'(
Täytyy nyt rauhoittua ja testailla uudestaan vaikka huomena. Toivottavasti se tädin älykääpiö osaa pysyä poissa!! :kieh:
Lämmöt oli vielä aamulla 37.6![/quote]

 
Jennyli, sain samanlaisen levinneen haamun ekasta testistä kp29, seuraavana päivänä tuli jo sellainen, joka ei levinnyt, ja kp31 apteekin omaan selvempi plussa.

En lukenut noita aikaisempia viestejäsi, joten en ihan hiffaa, miksi mielesi on surku... Täytyy siis vielä kelata viestiketjua taaksepäin.
 
J84
Jennyli, kyllä se plussa on ihan varmasti, ihanaa, siltä tuo minusta ainakin näyttää :D Nyt äkkiä hakemaan joku luotettavampi testi apteeksista. Mulle tuollainen liuska antoi kans vain tosi hailakoita viivoja, jotka on jo hieman tummentuneet tähän aamuun mennessä, mut ei sekään mikään kirkuvan punainen ollu. CB antoi sit taas vahvan plussan heti testin kastuttua. Ja kuulemma jotkut eivät koskaan ole saanut haamua kummenpaa ja silti on vaavi matkassa b :p d

Carmen, ihanaa ihanaa :heart: paaaaljon onnea plussasta!!!
 
J84

SUNNUNTAI 18.1.2009






Jennyli-------kp 34/32-------yk 6 kolmas haaveissa
aMansikka---kp 30/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 29/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 27/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1.
La 17.1
Su 18.1. Jennyli

HAAMUILIJAT
Jennyli

PLUSSAT:
Jellona84
Carmen
nöttiäinen
Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo
Dublon
Bianca72
Jossu-71
Minky
Piki80

[/quote]

 
Kiitos varovaisista onnitteluista!! Varovaisin mielin vielä tässä ollaan ja toivon että plussa vahvistuisi ja loppuisi tää raastava epätietoisuus. Voi kumpa nyt :heart:

el-li surkumieli mulla oli sen takia että pessimistinä en uskalla vielä ajatella noin hennosta viivasta mitään ja pelkään että kyseessä on nyt viivanpaikka tai joku kemiallinen/alkava keskenmeno :ashamed:
Mulla on kuitenkin päivät jo 34/32 ja ovisplussa tikutetttu kp 15! Sen perusteella siis ihmettelen suuresti että noin herkkä testi antoi vaan haamun :$ Tosin en ole kyllä koskaan onnistunut saamaan testiin edes sitä viivanpaikkaa!
Pojista sain megavahvan viivan jo dpo 10 ja ensimmäisestä raskaudestakin epteekin testillä kunnon viivan näillä päivillä.

Mutta hus negatiivinen asenne :D Eihän se auta kun apteekkiin marssia ja tehdä uusinta testi/testejä ;) Pitäkää peukkuja :heart:

Niin,onko teidän mielestä tuo testini haamu vai viivanpaikka? Mielestäni ainakin punertaa!

Carmen tuhannesti onnea :heart:
 
Mielestäni tuo Jennylin viiva on haamu eikä viivanpaikka. En itse ole koskaan viivanpaikkoja saanut, mutta kuullut olen, että ne olisi värittömiä ja vain osoittavat alueen, mihin värin pitäisi tulla. Tohtisin siis jo onnitella! :flower:

Muillekin plussanneille lämpimät onnittelut! :flower:
 
J84
Jennyli, älä masennu ei noi liuskat kaikille kirkuvan punaista viivaa anna...yritän nyt tsempata sua. Mun serkku sai tosi tummat viivat tuolla samaisella kotitestin liuskalla (siis sen millä ite tein vielä tänä aamuna) vasta 6+3. Niin ja 4+2 hän teki analyz jonkun testin niin siihenkin tuli tosi hailakka toinen viiva. Ja hienolta viivan alulta se näyttää, kun kerran punertaa :heart:

Millä testillä testasit muuten silloin, kun aloit odottamaan kaksosia? Mulla oli perjantaina dpo10 tai 11 , kun sain CB:n plussan ja aina olen ollut sitä sorttia, joka saa testiin plussan, kun on viikon myöhässä ja silloinkin apteekin testeissä viivat on ollu aikas hailuja, mutta selviä viivoja kuitenkin. Ihmetyttää ja kummastuttaa :eek:
 
Onnea haamuilijoille ja olussanneille!! :flower:

Tässä mun:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3406793.jpg

IIIIIIIIIKKK!!!! Mun kädet tärisee vieläkin. :D
Toivottavasti tämä on nyt tarkotettu sitten syliin saakka. Pelottaa ihan sikana ja jännittää ja olo on ihana sekava, onnellinenkin.... =)
 
J84
nöttiäinen, Hieno plussa, onnea onnea!!! Ihan samanlainen kuin mun perjantainen kp29/31 tehty CB. Me ollaankin oltu samoissa viikkopinoissa ennekin, et oiskohan tässä pinossa sitä jotain :p Saatais vielä tuo Jennylikin mukaan odottajiin :D Tai no..saadaanhan me ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jellona84:
nöttiäinen, Hieno plussa, onnea onnea!!! Me ollaankin oltu samoissa viikkopinoissa ennekin, et oiskohan tässä pinossa sitä jotain :p Saatais vielä tuo Jennylikin mukaan odottajiin :D Tai no..saadaanhan me ;)
Kyllä kyllä, Jennyli saa luvan tulla kans mukaan. Ja muutkin, tottakai. =) Kaikki! Vitsi mä tärisen vieläkin........... :xmas:
 
J84
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Mullakin pitäs oviksen mukaan menkat alkaa tänää-tiistai akselilla ja tarkotus oli testata vasta tiistaina mutta oireiden takia en malttanu. Tiesin tuloksen tosin tiesin jo ennen ku se testiin ilmesty. :D :heart:
Siis ihan kuin oisin ite kirjoittanu. Täällä meinaa täysin sama tilanne, maltti ei ollu tässä kierrossa valttia, kun jotenkin tiesin takaraivossa, et plussa tulee :p Ja tällä kertaa testikin toimi moitteettomasti ja näytti tuloksen ennen kuin oli ees myöhässä :D
 
Kyllä sen tosiaan tietää jollakin tasolla, että plussa tulee ennen kuin on testannutkaan! Ainakin minulla on ollut sellainen olo molemmista!

Minäkin suosittelen Clear Bluen testiä! Sain haamun liuskatestiin ja CB:ssä plussaviiva pärähtää näkyviin heti kun saa tulpan paikoilleen. Ensimmäisestäkin raskaudesta sain paljon hailakampia plussia liuskoilla, kun sitten CB:lla.
 
Voi onnea nöttiäinen :flower: :heart:
Komea plussa!! :heart:
Tämä pino onkin ollut mukavan hedelmällinen ;)

Eipä tässä auta kun kipittää apteekkiin ostamaan tuo clearblue ;) Eiköhän sillä sitten selviä tää oma tilanne!! Pitäkää peukkuja :heart:

Mulla on muuten ollut tässä kierrossa kanssa jotenkin sellainen olo että plussaan, oli jo kierron alussa. Ja näiden oireiden perusteella jotain on kyllä masussa tapahtunutkin...toivottavasti vaan pieni rakas pysyisi nyt matkassa mukana *toivoo, toivoo lujaa* :heart:
Aika kovia menkkaoloja ja muita kipuja aina välillä ja pelko on että tässä vielä tiputaan mutta täytyy nyt varovasti liihotella edes hetki tuon haamun ansiosta ;)

Ihanaa olis jatkaa turinoita tuola odottajien puolella :heart:
 
SonjaR Juu, plussaat sinäkin niin odotellaan taas samassa pinossa ;)

Jennyli Tasaista menkkajomotusta on täälläkin, mutta ero "normaaliin menkkakipuun" on se, että kipu on tasasita eikä voimistu niin kuin kuukautisten alkaessa. Siitäkin osasin aavistaa, että plussa tulee. Ja menkkajomotuksethan kuuluvat asiaan joten älä niistä huoli!
Kerrothan miten CB:llä kävi ;)
 
Jennyli Mulla menkkaoireilut alko viikko sitten maanantaina ja olin heti että mitä kummaa häh, että menkka oireet alkaa jo VKOA ennen menkkojen alkua ku yleensä alkaa pvää, paria ennen. Nytkin vielä välillä tuntuu et kyllä ne menkat alkaa mutta kuiteskin on erilaista oireilu ja ja jo huomattavasti pienempää jomottelua mitä menkkojen alkaessa.

Toivottavasti sieltä tulis jo selkeempi plussa CB:llä. =)
 
nöttiäinen mulla alkoi muuten kanssa menkkaoireilut viikkoa ennen kuukautisia ja olin myös ihan kummissani että nytkö tuleekin lyhyempi kierto!

Mulla nää kivut on kyllä aika voimakkaita ollut eilen ja tänään :/ Sellaisia ns. kohtauksia jotka menee sitten ohi. Välillä nipistelee ja välillä menkkajomottelee, välillä on pitkä tauko ettei tunnu miltään.
Pinna on ollu hirmu kireellä, ihan ku pms pukkais päälle :/
Nooh,aptekkiin se on lähdettävä...eipä muu auta ;)
 
Mulla oli alkuraskaudessa tälläkin kertaa menkkaoireita, eli jomotteli samaan tyyliin, mutta se oli nimenomaan sellaista hetkittäistä eikä jatkuvaa. Ja jossain vaiheessa se sitten jäi pois, tilalle tuli raskauspahoinvointi... :)
 

Yhteistyössä