antilo, juu tuli luomuna ja yllätys oli todella suuri
Esikon isän kanssa ollaan erottu jo monta vuotta sitten. Ja sen jälkeisestä suhteesta ei tullut lapsia..näin jälkeenpäin ajateltuna, et hyvä ettei tullut. Tais äijällä olla simpoissa jotain vikaa, koska minä en tullut raskaaksi, eikä hänen ex-vaimonsa ja nyt me molemmat olemme saaneet lapsen uudessa suhteessa
Mut nyt tän nykyisen kanssa tulee 14.päivä täyteen 4 vuotta ja heti alusta asti oltiin et tulee jos tulee ja miestäni varoitinkin et voipii olla et ei tuu ilman apuja ja, kun hänelläkin oli ikää 30 vuotta eikä lapsia entuudestaan. Sit yks päivä laskiessani kalenteria, huomasin et menkat on viikon myöhässä. En ollu kiinnittäny asiaan sen koommin huomiota, kun olin työharjoittelussa koulusta ja se vei huomion muualle. Kaks viivaa tuli apteekin testiin heti ja olin ihan shokissa keittiön lattialla, hypin ja porasin. Soitin puhelun miehelle ja kehoitin tulemaan kotiin pikimiten, et asia on todella vakava. Nooh, eihän suostunut lähtemään pajalta, kun oli kuulemma niin paljon hommaa ja olin sit, et mä tuun sit sinne. Pajan pihaan päästyäni mies olikin jo pihalla tupakalla ja hän oli hieman "pihalla", kun sanoin ojentaessani testipuikkoa, et näin vakavaa asiaa mulla oli
Hän sanoi siihen, et se luuli mun löytäneen uuden miehen ja et halusin lopettaa suhteen, olin kuulemma niin pelottavan vakava. Poitsu syntyi 12/07 ja elokuussa -08 alkoi ekat menkat ja heti tulin raskaaks, joka meni sit kesken. Nyt siitä on kulunu 3kk ja toivottavasti tärppi olis käyny, kun ei näyttävästi miehen kavereissa ole mitään vikaa, ainut on nyt vaan se et irtooko multa munasolua :/ Et sellainen stoori