----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----


LAUANTAI 10.1.2009






antilo--------kp 27/28-------yk 13 toinen haaveissa
Dublon------kp 27/30-------yk 6 toinen haaveissa
Jennyli-------kp 26/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Bianca72----kp 25/30-------yk 20(km7/08) kuudes haaveissa
Minky--------kp 25/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 24/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 23/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 23/25-31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 22/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 22/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 21/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 19/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1. HaLPe
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. antilo
La 17.1 Carmen
Su 18.1. hugoliina

PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe

 
|O |O :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: taisin tulla kipeeks...kurkkukipu, lpö 37,0 ja joka paikkaan koskee..ja tänään ois pitäny olla siivouspäivä..en jaksa tehä mitää..kyllä se on prkl, ku pitkästä aikaa eka viikoloppu vapaa ja miehellä myös huominen vapaa, ni het on kipeänä..*huoh*
 
Voi ei Halpe :( Pikaista paranemista :hug:
Nyt vaan miehen kainaloon parantumaan ja siivoushuolet sikseen ;)

Mulla on kans ollut flunssa nyt viikon ja aina vaan saa niistää yhtä paljon! Ei tääkään kyllä kivaa oo :kieh: Josko sais sen vaikka saunassa karkoitettua :D

Mä kokeilen tänään ekaa kertaa elämässä tehdä ruokaa lampaasta...joku isännän päähänpisto :whistle: Onko kukaan koskaan tehnyt siitä mitään?! Onko syötävää?! Mä oon nääs itse vähän ennakkoluuloinen kaikkeen uuteen :$
Mut hyvän ja rasvattoman näköistä lihaa se kyllä on!!

).( Pms paukahti vissiin päälle kun tänään on ollut pinna niin kireellä :/ Menkat ei ainakaan vielä oo alkanu vaikka niitä menkkatuntemuksia on.
Toisaalta toivon että menkat alkaiskin nyt vähän aiemmin koska katselin kalenterista että seuraava ovis ajoittuu just kun isännällä on työpaikan saunailta ja sillon jää kyllä ovis hyödyntämättä :/
Vaikka en mä niitä menkkoja alkavaksi toivo ollenkaan :heart: Mutta eipä oo raskaana oleva olo nytkään :ashamed:
 
J84
HaLPe, parane pian :hug:

Mäkin oli flunssassa kaks kertaa joulukuussa ja hajuaisti oli kadoksissa. En voinu nauttia kuusen tuoksusta tai jouluruuista, jotka suurella nautinnolla väkersin.

Onkos muilla ollu repäisykipuja kohdun/munareiden kohdalla kierron tässä vaiheessa eli n. viikko ennen tätiä. Äsken meinaan, kun leikin junnun kanssa ja nostin sitä käsilläni ylös niin sattu niin pirkuleesti :/ Toissa yönä oli kans sama, kun piti nousta ylös veskiin ja laittaan tuttia pojalle suuhun.

Rupeenko mä nyt sittenkin vahtaan, jos tulis jotain ylimääräistä edellisiin kiertoihin verrattuna...ja noita repäisyjä ei oo ollu sitten viime ku plussasin syyskuussa :p
 
Halpe voi ei :'( Iso lohtu :hug: Kyllä teillekin sen pienen rakkaan jo soisi kun yrityskertoja on jo noin monta! :( Tulevaan kiertoon hirmuisesti onnea++++++++++ :heart:
Kyllähän minä voin listaa päivittää ainakin siihen saakka jos/kun täti yllättää minutkin. Vai olisiko Jellona halukas?!

Jellona
mulla on ollut nota repäisyjä silloin tällöin tässä kierrossa. Yksi yö kun nousin kissaa päästämään pihalle repäisi ihan sairaasti :$
Mulla on tässä kierrossa ollut muutenkin niin omituinen tuo alamasu kun oviksesta lähtien on tuntunut erinäisiä nippailuja,jomotusta,tuikkimista ja paineen tunnetta. Eilen sitten alkoi ykskaks menkkajomotukset joita on ollut välillä tänäänkin+välillä pientä nipistelyä. Silläpä tässä toiveet nousikin korkealle mutta jotenkin tuntuu että ei tämä plussaan viittaa :ashamed: Tämä ärtyisyyskin kun alkoi tänään :$
Vilua,väsyä ja tissikipua on edelleen ja lisäks mulla on jotain ihme ahdistusta, johtuuko sitten just flunssasta kun röörit on tukossa?!
Nyt olis jo dpo 9 ja yksi 10-testi kaapissa mutta en viitsi vielä pahoittaa mieltäni testaamalla. Odottelen kiltisti ensiviikon torstaille jolloin odotan viimeistään menkkoja!

Sulla kyllä jellona kuulostaa hyvältä kun veristä limaakin tullut! olisko kiinnittyminen tapahtunut db :heart:
Onko sulla muuten kohdunsuu millainen? itsellä kun se ei ole mitenkään tiukasti kiinni niin mahtaakohan se olla merkki menkoista?
 
J84
Jennyli, voinhan mä tätä pinoa päivittää jos tarve vaatii :)

Mullakin on lämmöt nyt ihan oikeasti koholla, tänään oli aamulla 37.4 ja äsken kun piruuttani kokeilin niin oli sama lukema, paleltaa julmetusti, et oon kääriytyny peiton sisään. Ovis päivänä lämmöt oli 36.5 ja sit se onkin noussu tasaiseen tahtiin ylös, eikä oo laskenu. Sit tosiaan se eilis iltainen possunpunainen lima. Paljonko muuten kiinnittymisvuotoa pitää tulla ja kuinka monta päivää oviksesta? Onko dpo4 liian aikaista kiinnittyä? Kohdunsuu on kova, kiinni ja ylhäällä niin ja sit tuntuu kuin siinä olis päällä sellainen lima :x yöks, että pitääkin tutkiskella itteensä kaikin mahdollisin tavoin raskauden toivossa :$
 
Päivitä sinä Jellona jos sopii?! Sulla on kuitenkin kiertoa pidempään jäljellä ;)

Mullakin oli kn enemmän kiinni oviksen jälkeen mutta nyt se ei oo kyllä tiukasti kiinni. Kova on kyllä ja aika alhaalla. :whistle: V.vuotoo tulee nyt vähemmän, oviksen jälkeen tuli viikon tosi runsaasti :x

Mun mielestä kiinnittymiseen menee lähemmäs viikko, korjatkaa jos oon väärässä!! ;) Yksilöllistä sekin kai ja joku haarukkahan siinä on missä ajassa se kiinnittyminen tapahtuu.
 
J84

SUNNUNTAI 11.1.2009






Dublon------kp 28/30-------yk 6 toinen haaveissa
Jennyli-------kp 27/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Bianca72----kp 26/30-------yk 20(km7/08) kuudes haaveissa
Minky--------kp 26/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 25/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 24/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 24/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 23/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 23/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 22/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 20/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1.
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo

[/quote]

 
Putosin minäkin :'( Eli yk 14, kp 1
Masentaa ja ahistaa...miksi...miksi hitossa mä en tuu raskaaksi?
Mulla ja miehellä on kuitenkin molemmilla entuudesta lapsia, joten jossain vaiheessa ollaan todistettavasti oltu molemmat hedelmällisiä.. Vaan ei vissiin enää...
 
J84
antilo :hug: :hug: . Tiedän aikas hyvin miltä tuntuu, kun ei tärppää. Mun esikon ja kuopuksen välillä on 7v ja kertaakaan en tullut tolla aikavälillä raskaaksi, testejäkin kulutin varmaan satoja :ashamed: Se oli kamalaa aikaa, olin luopunu kokonaan ajatuksesta saada uus raskaus alulle.
 
J84
antilo, juu tuli luomuna ja yllätys oli todella suuri :D Esikon isän kanssa ollaan erottu jo monta vuotta sitten. Ja sen jälkeisestä suhteesta ei tullut lapsia..näin jälkeenpäin ajateltuna, et hyvä ettei tullut. Tais äijällä olla simpoissa jotain vikaa, koska minä en tullut raskaaksi, eikä hänen ex-vaimonsa ja nyt me molemmat olemme saaneet lapsen uudessa suhteessa ;) Mut nyt tän nykyisen kanssa tulee 14.päivä täyteen 4 vuotta ja heti alusta asti oltiin et tulee jos tulee ja miestäni varoitinkin et voipii olla et ei tuu ilman apuja ja, kun hänelläkin oli ikää 30 vuotta eikä lapsia entuudestaan. Sit yks päivä laskiessani kalenteria, huomasin et menkat on viikon myöhässä. En ollu kiinnittäny asiaan sen koommin huomiota, kun olin työharjoittelussa koulusta ja se vei huomion muualle. Kaks viivaa tuli apteekin testiin heti ja olin ihan shokissa keittiön lattialla, hypin ja porasin. Soitin puhelun miehelle ja kehoitin tulemaan kotiin pikimiten, et asia on todella vakava. Nooh, eihän suostunut lähtemään pajalta, kun oli kuulemma niin paljon hommaa ja olin sit, et mä tuun sit sinne. Pajan pihaan päästyäni mies olikin jo pihalla tupakalla ja hän oli hieman "pihalla", kun sanoin ojentaessani testipuikkoa, et näin vakavaa asiaa mulla oli ;) Hän sanoi siihen, et se luuli mun löytäneen uuden miehen ja et halusin lopettaa suhteen, olin kuulemma niin pelottavan vakava. Poitsu syntyi 12/07 ja elokuussa -08 alkoi ekat menkat ja heti tulin raskaaks, joka meni sit kesken. Nyt siitä on kulunu 3kk ja toivottavasti tärppi olis käyny, kun ei näyttävästi miehen kavereissa ole mitään vikaa, ainut on nyt vaan se et irtooko multa munasolua :/ Et sellainen stoori :D
 
Voi HaLPe :'( sekä flunssasta että tippumisesta halit :hug: .

Mites Jennyli (asiasta viidenteen :whistle: ) tuliko lampaasta hyvää ruokaa? Ja minä olen kanssa sitä mieltä, että munasolun hedelmöittymisestä alkion kiinnittymiseen menee useampi päivä.

Jellonalla olikin melkoinen luomuraskaustarina! Toivottavasti jälleen tärppää! Niin kuin toki muillekin sitä toivoville.

Omaa napaa - enpäs oikein tiedä. No raskausoireita ei ole minkäänlaisia, mutta ehkä se onkin hyvä. Toissapäivän iltana mies nimittäin yht'äkkiä sanoi, ettei raskaus olisikaan hänestä hyvä asia. Menin itse ihan lukkoon (kun tätä kakkosta on kuitenkin suunniteltu ja ihan yritetty tähän asti), enkä osannut oikein sanoa mitään. Nyt on sitten nähty (rauhassa) niin vähän, ettei ole keskustelemaan päästy. Ehkä meille ei sitten tulekaan tämän isompaa perhettä? :/ Kun vaan löytyisi nyt jostain rauhallinen keskusteluaika.
 
Dublon :hug: toivottavasti miehesi kuitenkin vielä vauvahaaveisiin yhtyy jos sinäkin sitä vielä haluat. Väliin tuntuu ihan väärältä :headwall: ite kuumeilla taas vaikka nuita lapsia on jo useampi ku toiset on joutunu kuumeilemaan niin paljo kauemmin sitä ensimmäistäki :ashamed:
 
Tsemppi :hug: kaikille pudonneille! Toivotaan tärppiä ensi kiertoon =)

(.) Täällä on ollut perätysten kaikki tietämäni mahdolliset raskautumisoireet eli sitä jomotusta kohdussa oli tosi pitkään ja voimakkaasti - tänään tosin on sen suhteen ollut hieman "normaalimpi" päivä - on ollut pahoinvointia ja päänsärkyä sekä sellaista yleishuonoa "krapulaoloa", on tullut verta nenästä jo kahtena aamuna perätysten ja aika ajoin paleltaa.. Joten "oireita" tosiaan riittää! En kuitenkaan aio innostua, koska voihan nuo viitata ihan vain pms- oireisiin tahi flunssan tuloonkin :/

Olin sitten NIIIIIN tyhmä eilen ja tein testin VIIKKOA ennen menkkojen alkamispäivää :eek: :ashamed: Negahan se tietysti tässä vaiheessa olisi, vaikka tärpännyt olisikin, mutta jotenkin en saanut hillittyä itseäni.. Aika mäntti olo oli jälkeenpäin B)

Dublon :hug:
 
:hug: pudonneille!

(.) Ajattelin sittenkin testailla vasta perjantaina, jos tätiä ei näy siihen mennessä. Lämmöt koholla edelleen, vatsan juilimiset on vähän tasaantuneet, mutta rintoja vähän aristaa. Periaatteessa käyvät kyllä myös menkkoja edeltäviksi oireiksi :| . Valkkarintulo on ehkä vähentynyt. PIINAAAAA |O
 
MML
Dublon minäkin innostuin testaamaan lauantaina ja vielä päivä pissasta ilman, että olin oottanu edes paria tuntis :) Negahan sieltä tuli ja kyllä harmitti että olin niin tyhmä että testasin. Kaikkia oireita kuitenki oisi, niinku huimausta ja etova olo ja valkovuotoa ja ja ja... Nyt vaan itäisi malttaa odottaa torstaihin jos ei mitään tapahdu. Toisaalta oon kyllä aika varma etten oisi raskautunut, kun on ollut niin ihme oireita jälellä vielä siitä km:mästä, mutta minkäs sitä aivoilleen voi kun ne herättelee toivoa...
 
J84

MAANANTAI 12.1.2009






Dublon------kp 29/30-------yk 6 toinen haaveissa
Jossu-71.....kp 28/30-31....yk ? neljäs haaveissa
Jennyli-------kp 28/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Bianca72----kp 27/30-------yk 20(km7/08) kuudes haaveissa
Minky--------kp 27/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 26/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 25/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 25/31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 24/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 24/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 23/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 21/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1.
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. Piki80
La 17.1 Carmen
Su 18.1.

PLUSSAT:


Uuteen kiertoon:

hugoliina
HaLPe
antilo

[/quote]

 
Piti tulla tännekin seikkailemaan.

Meillä mennään tjot joten varsinaista yrityskertaa en tiedä kp 28/30-32.

Tuttuihin nimimerkkeihinkin lueskellessani törmäsin: Tervehdys Carmen ja Sonja R =)

Mulla on tyttö 02/02, poika 05/04 sekä nyt yhteinen poika 05/08, joten nelosta kuumeillaan.
 

Yhteistyössä