----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

Bianca mä kävisin kans otattamassa prolaktiinin uudelleen. Tohon prolaktiiniin on nykyään muitakin lääkkeitä kuin tuo parlodel eli jos se ei sinulle sovi niin joku toinen lääke voisi sopia?!
Mun mielestä terveyskeskuslääkärissä on vähän turha käydä..tosin kyllähän ne verikokeita ottaa mutta muuten niiden tietotaito ei oikein riitä. Eli sinuna hakautuisin yksityiselle tutkimuksiin jos sinusta itsestäsi vaan tuntuu siltä.
Tiedän kyllä tunteen, varmasti tuntuu kurjalta :hug: Itselläkään kun kroppa ei pelaa itsestään niinkuin pitäisi :ashamed:

Näissä clomeissa on muuten kanssa ei niin mukavia sivuoireita :x Mutta kestettävä on ja jos mahdollista niin ottaisin kyllä heti raskauspahoinvoinnin vastaan...kun vaan sellainen pieni ihme meille vielä suotais :heart:

Ovis ohitettu ja rinnat pamahti heti kipeäksi :$ Muutenkin outo olo alavatsalla...tiedä sitten mistä?!
Vähän morkkistaa kun tuli otettua ovispäivänä särkylääke kun päätä särki niin kovasti! Jostain kun olen lukenut että niitä kannattaisi välttää ovulaation ja kiinnittymisen aikoihin :ashamed:
 
J84
Moi kaikille :wave: Saisinkos änkeä itseni teitin pinoon jännäileen ;) Nyt viikonloppuna on vissiin ovulaatio, kun mahan on niin julmetun kipee ja kohtua vihloo välillä perkuleesti. Kn on erittäin haavi auki ja luoja et tuota limaa riittää :x Ja tänään aamu lämpö oli 36,6, et ovis ei ole vielä niiden perusteella tapahtunut ja toivottavasti munis tällä kertaa irtoaa, jotta saisin jännäiltyä loppuun saakka, eikä menkat alkaisi liian aikaisin niinkuin viime kierrossa :/

Hyvää uuden vuoden alkua kaikille!

Jellona84 kp15/25-31 yk3 kolmas toiveissa
 
Tulin kurkkimaan pinoon..

Bianca---Mulla ilmeisesti myös prolaktiini koholla, imetyksestä on jo neljä vuotta, mutta maitoa tihkuu edelleen.Silti tulin raskaaksi, vaikka keskenmenoon päättyikin.Eli ei se mahdotonta ole, toisilla se vaan voi vaikeuttaa asiaa.Käsittääkseni se saattaa ovulaation tapahtumiseen vaikuttaa? Itse olen kyllä joka kierrossa oviksen pongannut, ja ilmeisesti se on tullutkin kun raskauduin. Nyt oon itse menossa noihin testauksiin että mitkä noi arvot on jos en tule nyt piakkoin uudestaan raskaaksi.Tsempitykset sinullekkin!!
 
MML
Unohtuipas antaa lisätietoja itsestäni :) Eli siis esikoista kuumeilen ja keskenmenon jälkeen vasta yrityskerta 1! Kauhee kiirus raskautua uudelleen, kun olisi jo huhtikuussa vauveli sylissä jos kaikki olisi menny hyvin. Testin taidan tehdä 14.1, 15 pvä olisi gyne ja voisi sielä vihjasta etsimään ultralla vähän tarkemmin jos sattuisi se plussa tulemaan :)
 
Päivittelen huomenna listaa vasta töitten jälkeen..

aMansikka :hug: , jospa se tässä kierrossa onni kohtaisi :heart:

on:Mä malttamattomana täällä oottelen, et tulis se ajankohta, ku vois kiinnittyminen tapahtua, et vois oireita alkaa kyttäämään..voi onneton minä, ku taas kuvittelen, et ois voinu tärpätä.. :ashamed:
 
J84
Iltamyöhää :D

Täällä mä keittiössä istun itsekseni, kun ukko on pajalla fiksaamassa ralliautoa ja pojat on nukkumassa ja mietin maailman menoa..tai no mitäpä muutakaan kuin raskautumista ja kuinka hienoa olisi jos nyt vuosipäivän kunniaksi saisin kullalle antaa sen plussatestin. Meillä tulee 4 vuotta täyteen 14.1, mut jos ois ees pieni tieto siitä et ois tärppi käyny niin voi että se olis kyl hienoo ...iik..äkkiä tilaan herkkiä 10mIU testejä..ei vaineskaa, sil aattelin, et jos raskaus on alkaakseen niin saa luvan kelvata noi clearbluen testit ja vasta sitten JOS menkkoja ei kuulu. Oon välillä sellanen hätähousu ja tikkujen tiirailija valoa vasten, eikä ne roskishaamutkaan niin outoja ole :ashamed: Ennen kuopusta testasin varmaa joka kierrossa ja pengoin testit roskiksesta, et josko olis ollu jotain :whistle: Menkkojen kait pitäis alkaa tos viikon 3-4 vaihteessa :|

Toivon kaikille oikein paljon tärppi onnea ja ollaan oikein hedelmällisiä :heart:
 
Tervetuloa jellona :wave: :hug: Toivottavasti saisitte ihanan vuosipäivälahjan :heart:
Meillä olis vuosipäivä 14.2 ja tulee 5-vuotta täyteen =)
Sitä plussaa niin kovasti itsellenikin toivon, nää vauva-ajatukset on kyllä sekoittanut täysin mun pään :ashamed:
Mun piti ottaa niin rauhallisesti tää kuumeilu ja ajatella positiivisesti, tulee kun on tullakseen MUTTA eih,kyllä tää on pikkuhiljaa muuttunu taas tällaiseksi elämää sääteleväksi kuumeeksi...tai pakkomielteeksi :$ Olis se pieni rakas vaan niin ihana :heart:

Isäntä oli eilen hauska kun kävin huomauttamaan sen hieman haiskahtavista sukista :whistle: :LOL: Kyseli että jokos minä nyt oon raskaana! Muistaa nimittäin kuinka herkkä hajuaisti mulla sillon oli kun poikia odotin :LOL:
Nojoo,ei nuo miehet paljon ymmärrä kun just 3pvää sitten oli vasta ovis,heh! ;)
Mutta oli kuitenkin ihana taas huomata että se vauva olisi miehellekin tervetullut asia...ilmeestä sen näki kun kysyin että miltäs hänestä tuntuisi jos oikeasti olisinkin raskaana =) :heart:

).( Ovis tosiaan ohitettu ja lämmöt kohonnu. Samoin rinnat/nännit paukahti heti aroiksi ja kihelmöiviksi. Nenä tukossa ja paleluttaa. Alkukierron kun sai hikoilla lääkkeiden takia niin nyt sitten palelee!! Hassua näin se on joka kierto enkä sitten raskaana ole :ashamed:
Tosin nyt on kyllä ollu tuolla kohdussa kummallinen tunne mitä ei ole ennen ollutkaan. Viimekierrossa ainakin tuntemukset loppu ovikseen! Nyt on outoa jomotusta tai sellaista, iha kuin sielä olisi ilmaa/painetta tjtn. :$ Mietin että tuliko nyt sitten hyödynnettyä liikaa ja kipeeksi tullut paikat :whistle:
Mutta mukavaa se on vielä tässä vaiheessa haaveilla :heart:

Nyt töihin,plaah :wave:
 
Bianca72
Halpe Se otettiin joskus viime vuoden lopussa.
Kiitos muille vinkeistä!
Jotenkin vaan mulla luottamus Jumalaankin tässä asiassa, koska hänelle on kaikki mahdollista :heart:
 
Uusille tervetuloa minunkin puolestani :flower: =)

Jennyli meillä ihan sama homma: mies kyseli jo muutama päivä oviksen jälkeen, josko olisi tärpännyt :LOL: Nyt yk 2:lla odottaa testauspäivää kuin kuuta nousevaa...hieman saattaa hänen hermoilunsa hermostuttaa mua entisestään :D

Meillä siis menossa kp 24/ 35 ja tikutin oviksen viikko sitten pe ja tämä hetki hyödynnettiin peuhaamalla joka päivä siinä oviksen tienovilla... viime maanantaina tein ovistestin uudestaan ja huippu oli poissa ja näytössä puolikas "sarvi". MUTTA sitten huomasin viikon kuluessa, että kuivaa kautta ei tullut oviksen jälkeen lainkaan. Testasin sitten eilen perjantaina mielenkiinnosta uusiksi ovista ja kuin ollakkaan: lh-huiput taas!!! Mitä ihmettä :eek: !???? Käytän siis CB:n digit. ovistestejä ja tulkinnassa ei ole erehtymisen vaaraa... olen aivan ymmälläni. No peitot on kyllä heiluneet koko kierron tiuhaan tahtiin: ennen viime viikkoista ovista (jonka tunsin myös kivuista+nännien arkuudesta eli varmasti tuolloin ovuloin) n. joka toinen päivä, oviksen tienoilla joka päivä ja sen jälkeen joka toinen päivä...paitsi nyt eilisen huipun bongattuani: pitihän se varmuuden vuoksi hyödyntää eilen ja tänään :LOL: ...mutta mitään ovis tuntemuksia ei nyt ole eli kyllä tuo ihan kummallinen lh-huippu oli... osaako kukaan sanoa mitään ko. "ongelmaan", mistä voisi johtua? Sillä tuo uusi lh-huippuhan tuli dpo 7...

hmmm...pulmaa kerrakseen :/ . Varmasti pyöritän asioita aivan liikaa päässäni, mutta koska aika kuluu ihan älyttömän hitaasti, niin tässä ehtii jo vaikka mitä kauheuksia ja toiveitakin herätellä... miten tämä vauva-asia saakin pään näin sekasin... :whistle:

 
Hugoliina mulla on myös käytössä CB:n digitesti ja lisäksi rinnalla liuskatestit. Nyt kahdessa viimeisimmässä kierrossa olen tikuttanu plussan kp 15 ja tuntemusten sekä limojen perusteella tiennyt oviksen olevankin mutta yhdessä kierrossa myös mulle tuli 2 positiivista tulosta tuolla digitestillä...kp 10 ja kp 15. Kävin tuolloin ultrassa kp 14 eikä munasolu ollut vielä irronnut eli täysin vierheellinen tulos. Gyne epäili että vasta 4-5 päivän päästä olisi ovulaatio ja toinen plussa tuli heti ultrasta seuraavana päivänä. Näin jälkeenpäin olen miettinyt että sekään ei pitänyt varmaan paikkaa koska kivut ja limat ym. tuli myöhemmin! Eli ei nuokaan ihan takuuvarmoja tuloksia aina anna!! :/

Ja totta,noita asioita tulee kyllä pyöriteltyä liikaakin mielessä ja omaa kroppaa tulee kytättyä taukoamatta...onko mahdollisesti jotein ennalta poikkeevaa ja voisiko nyt olla tärpännyt.
Noh...itsellä ainakin tullut nää oviksen jälkeiset oireet ihan samanlailla kun ennenkin...ainoostaan tuo maha on nyt erilainen kuin ennen!! Mutta eihän tässä vaiheessa voisi vielä mitään edes tuntua,mahassakaan :whistle: Silti toiveet nousee ja sitä ajattelee josko nyt :heart:

Niin ja mullekaan ei tullut kuivaa kautta ollenkaan vaan v.vuotoo tulee aika reippaastikin nyt :x Mutta näin on nyt ollut muutamassa edellisessäkin kierrossa.
 

LAUANTAI 3.1.2009






hugoliina----kp 24/35--------yk 2 esikoinen haaveissa
antilo--------kp 20/28-------yk 13 toinen haaveissa
HaLPe-------kp 19/28-------yk 12 esikoinen haaveissa
Jennyli-------kp 19/32-------yk 6 kolmas haaveissa
Bianca72----kp 18/30-------yk 20(km7/08) kuudes haaveissa
Minky--------kp 18/30-?-----yk 5 toinen haaveissa
Piki80--------kp 17/27-28---yk 3(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
nöttiäinen----kp 16/28------yk 2 toinen haaveissa
Jellona84----kp 16/25-31----yk 3 kolmas haaveissa
Carmen------kp 15/30--------yk 1 toinen haaveissa
aMansikka---kp 15/26-28---yk 1(km:n jälkeen)esikoinen haaveissa
valtsukka----kp 14/24-55---yk 4 kuudes haaveissa
sonja R-------kp 12/28-30---yk 1 kolmas haaveissa






Testauspäivät:

Ma 12.1. HaLPe
Ti 13.1
Ke 14.1
To 15.1
Pe 16.1. antilo
La 17.1
Su 18.1. hugoliina



 
:wave: moikka kaikki!

Saiskos liittyä mukaan? Esikoista kuumeillaan ja yk3 km:n jälkeen menossa. Kp:t olis nyt 17/27-28 eli huomiselle 18/27-28. Testihulluna testailen varmaan pitkin tuota 3. viikkoa, mutta ovisplussasta päätellen menkat alkais to tai pe. Tai siis eivät ala, eiväthän :eek: ;)

Meillä tulee 9.2. neljä vuotta myös :D
 
Hei kaikki! :flower:

Toivottavasti mahdun mukaan jännäämään kanssanne viikon 3 testauksia! Meillä piti alkaa pikku-kakkosen yritys jo viime kierrosta, mutta emmehän me sitten ehtineetkään vällyjen väliin ovisaikaan.. Nyt minulla on menossa kp 15/30 ja ovulaatio osui ilmeisesti eiliselle tai tälle päivää. Tänään on vielä tullut limoja ja alavatsaa kipristelee, mutta saattoipa THE päivä olla eilekin. Ahkerasti peuhattiin, viimeksi tosin edellispäivänä, mutta saas nähdä jos saan miehen vielä tänään innostumaan "varmistustikistä" :D Taustoista sen verran, että toista lasta toivomme - nyt tuolla pinnasängyssään tuhisee esikoistyttäremme viikon päästä 8kk.

Jospa joku siis viitsisi päivittää minutkin listalle tiedoilla: Carmen-kp 15/30- yk1. Testi osuu vkon 3 lopulle, sunnuntaille. Tosin esikoisesta alkoi pahoinvointi jo pari päivää ennen menkkojen odotettua alkamispäivää joten jos samalla kaavalla mennään niin ehkä pääsen testaamaan jo muutaman päivän aiemmin ;)

Onko muuten teillä muilla ollut "apukeinoja" käytössä? Mietin tuossa tänään, että esikoista yritettäessä syötiin jos jotakin vitamiineja ja rohtoja, juotiin grippimehua, tikuteltiin ovista jne. mutta nyt ei moiseen oikein ole aikaa tuon typykän kanssa hääräillessä. Multitabsin raskausvitamiineja ja Omegoja syön kuitenkin joten toivotaan niistä olevan apua!
 
katos, carmen :D täältähän löytyy tuttuja!Mäkin voisin ehkä juuri ja juuri lyöttäytyä tähän pinoon.kakkosen jäljiltä ei oo ihan varmaa pituutta tosta kierrosta,että saattaa olla testaus tuolla vk 3-4...nyt olis kp 12/28-33...ja sen verran taustatietoa, että kolmas olis haaveissa.esikoinen 3v4kk ja kuopus kohta 8kk.
 
Tervetuloa uudet!:) :flower:

Carmen: mul on ollu tässä kierrossa greippimehu, ovistikut, multivita-tabletit, oon lenkkeilly enemmän ja syöny terveellisemmin...ja tietenkin nauttinut miehestäni makkarin puolella ;) alkaa noita yk:ita olla sen verran, et kaikki konstit pitää käyttää :)
 
Piki80 ja Carmen Tervetuloa :flower: =)

Iso kiitos vastauksestasi Jennyli - se auttoi monessa suhteessa. Ensinäkin en enää tuhlaa rahojani kalliisiin ovistesteihin ja nyt kyllä sellainen tuntuma, että ovis oli tuolloin viikko sitten pe-la välillä. Epäilen näin, sillä tuolloin vatsassa vihlontaa ja melko nopeasti nännit muuttuivat aivan älyttömän kipeiksi. Muita oireita ei tosin tullut. Turvotusta ei ainakaan vielä tässä kierrossa ole ollut. Jos ovis olisi tosiaankin tänään, niin väli oviksesta menkkoihin jäisi vain n. 11-12 päivää...melko lyhyeksi siis...ja oireita ei tosiaan juurikaan ole. Mikäli kiertoni on yhtä pitkä kuin viimeksi yk 1:ssä eli 35 pv, niin siinä tapauksessa oviksen ja menkkojen väli olisi 18-19 pv...voiko olla niin pitkä tai voihan tietty olla mahdollista, että kiertoni nyt lyhyempi kuin ensimmäinen luomukierto? Ompa tämä taas hankalaa! Kuitenkin nännien kova kipeytyminen on mulla oire oviksesta ja siksi epäilen aiempaa ovulaatiota oikeaksi... :/

Tähän mennessä tässä kierrossa oireita ollut: kp 16-17 paikkeilla oletettu ovis ja sen jälkeen nännit kipeät, "juilivaa" kipeyttä joka säteili koko rintaan: kesti parista kolmeen päivää. Pistelyä munasarjoissa- sekä oikealla että vasemmalla...nyt myös aika-ajoin alavatsan keskeltä nipistelee, munasarjoissa enempi polttelevaa kipua. En tiedä onko täysin kuvitteellinen vaiva, mutta ainakin hieman oireilee eli toisessa nivusessa on välillä tuntunut "painetta" ja pientä kipua, joka ei kuitenkaan pitkä kestoista (olenko väärässä vai voiko tämäkin olla ovisoire?) Nännikipua lukuun ottamatta mikään kivuista ei kuitenkaan ole ollut kovaa. Turvotusta ei ole ollut juurikaan koko tähän astisessa kierrossa....mitä suuresti ihmettelen- ensimmäisessä luomukierrossa olin niin turvoksissa oviksesta aina tädin saapumiseen niin, etteivät farkut meinanneet mennä kiinni ja jos menivätkin, niin ahdistivat pirusti :ashamed: ...

Mutta turha tässä nyt on sen kummemmin arpoa...nyt vaan kiltisti ja parhaani mukaan oireita kehittelemättä tätiä odottelen. Psyykkaan itseäni niin, että täti se sieltä on tuloillaan ja jos ei tule- hyvä niin =)

Onko kenelläkään käynyt niin, että pillereiden lopettamisen jälkeen ensimmäinen luomukierto suht pitkä (mulla 35 pv) ja sen jälkeen kierrot hieman lyhentyneet? Sopisi mulla kuvioon jos ovis tosiaan oli tuolloin kp 16-17...
 
J84
iltoja

Ilta on mitä ihanin :heart: Mun veli asuu Mexikossa ihanan avokkinsa kanssa ja häneltä tuli seiskalta viesti:

Nyt kuiskaan salaisuuden, saa perheemme heinäkuussa jäsenen uuden. On hänellä pieinet sormet, varpaat; Nyt varmaan kohta arvaat! On ilomme ja onnemme rajaton, kun meille vauva tulossa on. MUSTA TULEE EKAA KERTAA TÄTI!! IHANAA :heart: Beatrice on nyt kuulemma rv11+3 ja se oli käyny varhaisultrassa ja kaikki oli upeesti paikallaan. Mexikossa ei anneta miesten mennä ultraan ym. muihin tuollaisiin, jotka on tekemisissä naisen alapään kanssa, mut mun veli oli niin onnessaan, kun soitin ton viestin jälkeen sille niin sille riittää, et ovokki näki et kaikki on niinkuin pitääkin. Voi tätä onnea, mä itkin ja nyt vain hymyilyttää, kun oon niin onnellinen ainoon sisarukseni puolesta :D
 
Mä ilmottautusin mukaan. :wave: Nyt kp 14/24-55 ja lyhimpien kiertojen mukaan tuo piinailu alkas sitten jo tuolla viikolla 3. Yk 4 ja kutosta yritellään. Mitään erityisiä apukeinoja ei oo käytelty mutta epäilisin että ovis ois ollu suunnilleen nyt parin-kolmen päivän sisään eli ei menis tuo kierto ihan tuon pisimmän mukaan =) Nyt vaan oottelemaan oisko tällä erää "jo" tärpänny.
 
Selailin tässä kalenteria ja sain loistavan syyn siirtää testauspäiväksi 18.1 =) - se sopii otsikkoon viikosta 3, mutta jos testaisin vasta 20.1 niin en sopisi tähän porukkaan. Eli voisiko mulle tosiaan vaihtaa testipäiväksi 18.1? Siinä kohtaa jos täti ei ole ilmaantunut ja kierto edellisen kaltainen, on kp 39/35 :LOL: :LOL: :LOL: sainpa näin pari piinapäivää vähempi ;)

valtsukka
Tervetuloa :flower: =)
 

Yhteistyössä