Mulla ei oireen oiretta edelleenkään |O ...nyt alkoikin pelottamaan, että mitä jos tämä kierto venähtääkin ihan törkeän pitkäksi ja siksi ei ole tätioireita...vielä siis! ääks |O !!! Tulis nyt vaikka edes tissikipu tai jotain
Jennyli Mulla myös oviksen jälkeen tuota nippailua yms. alavatsassa- munasarjojen ja kohdun kohdilla...taitavat valitettavasti olla ihan normaaleita ovis oireita... oviksen jälkeen myös nännit tosi kipeät, kipu hellitti about 3-4 päivän kuluttua ja tämä myös ilmeinen ovisoire meikäläisellä. Myöskään mulla ei (kait) tullut mitään huomattavaa kuivaa kautta tässä kierrossa...tuntuu, että "märkänä" olen koko ajan
mutta olen kyllä kuullut, ettei kaikille tule koskaan tuota "kuivaa kautta". Mulla oli aluksi olo, että nyt kun kerran ajoituskin osui mahdollisesti nappiin, olisi hyvä mahdollisuus plussata, mutta viime päivien ärsyttävä oireettomuus ovat latistaneet plussa toiveet kokonaan :'( . Mun palelemisesta en osaa sanoa kyllä mitään, sillä olen krooninen palelija- kesät talvet- aina kylmä
.
Kuka osaa kertoa, että millainen on kohdunnapukka jos on raskaana vai vaihteleeko tämä yksilöllisesti?
Nyt vaan odotan tätiä ja jos on tullakseen, niin rukoilen saapuvaksi jo lähipäivinä...mulle sopis paremmin kuin hyvin tuollainen 28 pv kierto tämän oletetun 35:n sijaan
...olis ainakin viikko vähemmän jännättävää...