Iso :hug:
hugoliina ja roppakaupalla onnea uuteen kiertoon+++++++++++++ :heart:
Carmen ole huoleti :hug: Monet lapsethan saavat alkunsa humalassa...juhannuksena jne.
Muistaaksen vasta rv 5 äidin ja alkion verenkierto yhdistyy?!
Mä olen itse kännitellyt odottaessani poikia ja tein raskaustestin krapulapäivänä
En varmaan olisi juonut jos olisin tiennyt raskaudesta, plussa oli täysi yllätys!!
Ovis mulla oli uuden vuoden aattona ja kyllä, kävin juhlimassa :$ Tiedä sitten onko vaikuttanut raskautumiseen negatiivisesti?! Siis hedelmöitymiseen! Sillä ainakin nyt on tunne että ei tärpännyt vieläkään :ashamed:
Jellona taitaa jokainen raskaus olla yksilöllinen. Itse oon ollut raskaana 2 kertaa ja ekassa raskaudessa mulla oli kyllä vatsatuntemuksia oviksesta lähtien. Lisäksi muutama päivä ennen plussaa alkoi oksettamaan. Tämä raskaus meni kesken rv 11.
Pojista taas en muista mitään vatsatuntemuksia enkä muutenkaan osannut arvata olevani raskaana mistään. Tosin ihmettelin kun aloin hengästyä niin herkästi ja sydänkin takoi tiheämpää. Pelästyinkin että sydänkö oireilee
Hikikohtauksia mulla oli myös,senkin muistan. Ja pientä etomista oli ravintolassa syödessäni mutta en osannut ajatella siitä mitään. Kaikki nämä tajusin vasta jälkeenpäin. Plussattuani tuli vasta muut oireet,ehkä rv 6.
Nyt sitä sitten kytätäänkin joka ikistä pientäkin nipistystä ja jomotusta :$ Ja toivotaan että jokainen olis merkki raskaudesta
).( Palelee, väsyttää, rinnat vieläkin arat ja välillä alamasutuntemuksia. Plussaan en kuitenkaan jaksa uskoa...olo ei ole raskaana olevalla :ashamed: