***Viikko 26***

Ei oo mitään herkkiä, ei siinä paketissa edes lue herkkyyttä, mtta luulisin et 25ml/U (tai jotain sinne päin). Testin nimi on Pregent Stick, ja ihan tuosta naapuri ääS-marketista ostettu. Yhessä paketissa 2 liuskaa, ja aika halpoja olivat.

Testasin sillon To sen negan, niin en paljon toiveita elättele. Viimeiset 3 kiertoa olleet säännölliset 34, mutta sitä ennen kp 41 oli ihan tavallista. Eli voipi olla että kierto vaan pitenee taas. Tosin jos se oviksen bongaus päivä piti paikkansa (kp 9-10) , niin tänään olisi jo DPO 24. Ja torstina olisi ollut jo 19, milloin se olisi jo näkynyt testissä.

(huomaatteko kuinka yritän järkeillä ettei tulis niin suurta pettymystä taas =) )

Mutta kyllä se varmaan on testattava, ei mulla ole itsekuria riittävästi.
 
Heips,

hyppäsin mukaan, kun niin polttelee noi testit muakin. meillä yksi lapsi, nyt 11 kk ja toista tekisi mieli. Pojalle tyttö seuraksi, jos asiaan voisi jotenkin vaikuttaa. Nyt menossa 22/28 kp tai jotain (en ole koskaan aiemmin laskeskellut näitä, kun aiempi lapsi tuli ilman sen kummempia ponnistuksia 4 kuukauden yrittämisen jälkeen) mutta nyt olen ajautunut pisteeseen, että ovistikutkin tuli testattua. Tää on meille nyt eka kierto jolla edes yritetään, mutta jännitys on silti kauhean piinaava, josko olisi tärpännyt. Mä yritän jaksaa sinnitellä ton testaamisen kanssa, vaikka yhden herkän testin varaslähdön jo otinkin, joka tietty oli nega, kun kierto näin vaiheessa vielä. ovis oli tikkujen mukaan jo 12/28 mutta tiedä sitten.
Tsemppiä teille ja toivottavasti ette aja mua tästä pinosta, jos satuin eksymään väärään.
 
Kyllä minä luulen kanssa että pakko se on kuitenki tänään :LOL: . Eihän tästä tuu mitään ku mieli muuttuu ku tuuliviirillä! Tietäispä sitte mitä oottaa niin ei tuu niin iso pettymys :ashamed: ... Pitää vielä mieheltä kysyä mielipidettä kun kotiin tulee että mitä tehdään.
 
Tervetuloa köpömummo, tietenkään ei sua täältä pois potkita vaan jäädään yhdessä jännäämään, mitä testit sitten aikanaan sanoo! :)

Höh, negat... Mutta parin päivän päästä sitten! :)

Miten musta tuntuu, että tällä palstalla on yhä aina vain huono vaikutus muhun. :LOL: Nyt taas olin päättänyt odottaa ainakin niin ja niin monta päivää vielä, mutta eikös kaupasta tarttunut Pregent Stick -paketti mukaan. Ja minä testailemaan luottotesteilläni. Nega :| - kuinkas muuten tässä vaiheessa vielä... Eli en lannistu mutta olipa taas järkevää. Onneksi puolittelin taas, niin ei tarvinnut haaskata kokonaista testiä.

Odotellaan, kahtellaan... Ja Nannakin rohkeasti ote testiliuskasta. =) Äityliä jännätään siis kait seuraavana. b :) d
 
Tein varmaan maailmanennätyksen äsken siivouksessa. Pakko jotain tekemistä oli kehitellä kun toi testi polttelee niin kovasti ja pissattaakin vielä. Mutta pakko ootella vielä hetki että on kerennyt olemaan rakossa tarpeeks pitkään. Ehdin tossa tunnissa tiskaamaan, vaihtamaan lakanat ja laittaa vielä pyykitkin koneeseen. Nyt hikoiluttaa, janottaa ja hengästyttää, juoda ei voi. Pulssi jotain 135 :LOL:

Mitäs sitten tekis?
 
Heh Äityli, tekis mieli ehdottaa sitä testiä, mutta jos pitää jokunen minuutti odotella, mites jos vaikka tulisit meille siivoamaan? :LOL: Hekoheko, mutta kun meillä kauhea kaaos eikä meinaa ehtiä, mulla tietokoneella yks hoitovapaan-ohessa-työhomma, jonka määräaika alkaa olla pian. Ja pakko tehdä tuota hommaa nyt, kun poika nukkuu. Kuten huomaatte, työntouhussa ollaan. =)

Nopeasti se varoaika kuluu. :) Täällä tuloksia odotellaan :p
 
Te luotte muhun nyt luvattoman paljon toiveita. Nyt kun kohta puoliin testailen, ja nega pärähtää (todennäköisesti täti tulee samalla vessareissulla) niin tippuu hyvin kovaa ja hyvin korkeelta.

Nyt pitkään ja rentouttavaan suihkuun, jos sais tän pulssin tasaantmaa ennen testausta. Se tosin kohoaa sen 5 minuuttisen odottelun aikana uudestaan huippulukemiin.

Pitäisköhän ruveta huippu-urheiijaksi?
 
Koitahan nyt kuitenki äityli pitää se täti poissa ja hommata se plussa testiin :D ! Ja tietty heti tänne kertomaan tuloksesta! Pidetääs peukkuja!

Elähän nyt Annuli kun minä näköjään käytän lomani täällä :D
 
ette ees usko...jätin sen testin tohon et jos kuivuttus jotain näkisin :eek:
nyt sitten etsin asunnon kirkkaimman lampun..sekun on kuuma, jos tuo kuivaisi nopeammin..heh heh..naurakaa toki, niin teen minäkin ja päivittelen sivua tämän tästä ja oottelen testausuutisia :LOL: :LOL: :LOL:
 
Äsken suihkussa meinasin jo vaipua epätoivoon kun huomasin hiuksia pestessä, että suihkukaapin lattia värjäytyy pikkuhiljaa punaiseksi.... Olin juuri heittämässä kirvestä kaivoon, kun tajusin että mun punaiseksi värjätty tukka päästää väriä!!!! Pääsi iso iso huokaus..

Tosi rentouttava suihku, pulssi enemmän kuin sinne mentäessä. Ihan kohta, pieni hetki vain.
 
On tämä naisen elämä melkosta oottamista. Ensin ootetaan että täti lähtee monta päivää, sitte ootetaan saman verran vähintään ovulaatiota, sitte viikkoja että sais tietää onko tärpännny ( ja nyt näin lopulta vielä tunteja ja minuutteja, että saa testata). Ja jos kaikki hyvin menee niin pääsee vielä kunnolla odottamaan :D
 
Hehhee, hassuja ootte! Hyvä kun Äitylin hiusväri pelasti tilanteen. Mäkin muuten täällä harva se minuutti vilkaisen tuota testiä - no en vilkaise vaan vääntelen ja kääntelen ja liikuttelen eri lamppujen ja luonnonvalonlähteiden alla. :LOL: Ja harva se toinen minuutti käyn täällä päivittämässä, etten missaa tuoreimpia uutisia... =) Ja kun aikaa jää, yritän epätoivoisesti tehdä sitä kielentarkistushommaa, arvatkaa paljonko oon tänään edennyt.
 
Nanna, no tällaisena sadepäivänä onkin hyvä viettää lomaa palstaillessa :D Mites se sun testaus? Täällä kärsimättömästi odotellaan sun ja Äitylin tuloksia
:)
Nyt pitää lähteä tarkastamaan, että onko täti tullut tänne kylään, vähän tuli taas semmonen olo... Onneksi voi jännitellä teiän muitten puolesta!
 
Varmaan menee tuonne viiden korville minun testaukset... Pitää oottaa mies töistä, että pääsee hakeen sitä testiä jne. Tulen kyllä ilmoittelemaan sitte että tipahdettiinko korkeelta vai ei. No en kyllä hirveen korkeelle ole onneks lentäny, mitä nyt viime päivinä vähän nostetta saanut :D

Äityli joko???
 
Voi olla että kierto pitenee, olihan se jo liian säännöllinen pysyäkseen. :| Nyt vaan uutta kiertoa kohden, toivon että se tätsyli tulis tänään, ettei "hyvät päivät" katoaisi kokonaan. =)

Muille paljon plussia, pidän peukkuja täällä.
 

Yhteistyössä