***Viikko 26***

kyllä tossa testaamisessa oma jännityksensä on...=) aina massua kipristää oottaa se muutama minuutti...ja toivoa sormet ja varpaat ristissä...plussatuulia ja täällä testaillaan ilmeisesti (jo) tiistai aamuna...kun ei vaan malta kauempaa oottaa...tietty, jos posti tuo testit ajallaan...tiistainahan mulla olis menossa kp 25 että eipä se välttämättä mitään näyttäs...ja dpo 8 ..meitä ei ole kamalan isoa joukkoa piinailemassa, joten koetetaas pitää täti kaukana!!! B)
 
Heippuli!

Täällä kotiuduttiin juuri "hyttysmökkeilemästä", hyttysiä oli niin paljon että koko juhannus meni neljän seinän sisällä. Mutta oikein mukavaa oli. Saunottu on, ja jussi punkutkin nautittu.

Rinnat kipeytyi eilen, eli täti on tulossa. Testiä en meinaa edes hankkia varuilta. Kamalaa kun kaikki sukulaiset kyselee, että joko on pullat uunissa ja tarjoaa hulluna alkoholia, ihan vaan nähdäkseen voinko ottaa. Kieltäydyin kohteliaasti ja sanoin etten vielä ainakaan ala pyöristymään. Anoppikin vihjaili tuossa että jospa sen kakkosen tekisitte. Eipä suku tiedä että YRITETTY ollaan, lulevat että ehkäisyvälineet on kovassa käytössä.
Alkais vaan ne menkat niin pääsis uuteen yritykseen, tiedän tosin että tiistaina alkaa, niin on säännölliset olleet monta kiertoa.

Iso :hug: tippuneille ja paljon plussia jännääjille!!!
 
Mä tipuin :'( Kaikki mahdolliset oireet hävivi eilen ja äkkiarvaamatta aamulla, siis tänään, alkoi vuoto! Kyllä ottaa nuppiin, kun olin niin varma raskaudesta, kaikista oireista päätellen. Mutta ei muuta kin uutta yritystä kehiin!
Onnea kaikille plussanneille ja tippuneiden kanssa tapaamme jälleen pian :hug:
 
Mä tipuin jo la illalla kun uimaan mennessäni huomasi tätin tulleen kylään. Taas harmittaa, mutta uutta koitosta kohti on mentävä. Onnea kaikille plussaneille. Siirryn tästä odottelemaan uuden ketjun aloittamista. Kierto näyttää vähän lyhentyneen tässä parin kuukauden aikana, mutta taidan silti vielä pysyä teidän tuttujen jännääjien joukossa.
 
Pahoittelut teille kuumetta, kleopatra ja nasu79 :hug: . Toivottavasti se täti ei nyt sentään kaikkien luo ehdi kyläilemään.
Mun testi oli taas negatiivinen, joten yritys jatkuu ensi kuussa. Tätiä odotan saapuvaksi huomenna. Entäs Annuli81, mitä testi näyttää? Kuitenkin olet testannut. =)
 
huomenia kaikille...kylläpäs nyt porukkaa tippuu :(
jaksamista ja uutta intoa uuteen kiertoon tipahtaneille....momtakos meitä on enää jännäämässä tällä virallisella omalla viikolla...?
posti ei tuonut tänne vielä ainakaan tänään testejä..saa sitten nähdä koska saapuu, vai saapuuko koskaan..eka kertaa kun menin netistä (joku testitukku) tilaamaan....
nyt nukkumaan..yövuorosta justiinsa koriuduin
 
MAANANTAI 25.6.07
Bunny...................kp23/28.....................yk12..............1.Toi veissa
caeza...................kp 24/34......................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 24/28.....................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 27/29-36...............yk7...............1.Toiveissa
Annuli81...............kp 28/28-35..............yk3................1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 28/28....................yk5................2.Toiveissa
Silmukka..............kp 30/29-31..............yk4.................2.Toiveissa
Äityli-84...............kp 33/34...................yk10...............2.Toiveissa



Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma


Haamuilijat :flower: :





No siirsin sut annuli takas tuonne jännäilijöihin, mutta elähän vielä luovuta missään nimessä! Odottelehan pari päivää ja sitten uutta testiä!
 
Huomenta kaikille! Täälläkin kotiuduttiin vihdoin juhannuksen vietosta!
Ei ole vielä täti ylllättäny, eikä ole mitään oireita edes. Normaalisti heti oviksen jälkeen on alkanut rinnat kipeytyyn, mutta ei nyt. Lisä vahvistusta siis sille etten tainnut edes ovuloida. Mutta katotaan nyt varmaan sen testin sunnuntaina viimestään vielä teen mikäli on tarvetta...
:hug: Tippuneille ja onnea annulille että haamu vahvistuis sieltä vielä!
 
Voi ei :eek: Kylläpäs porukkaa tippuu kovaa vauhtia :/

Sellaista kysyisin että mitä ootte mieltä, kannatteeko minun jo huomen aamulla testailla? Eli näkyisköhän testissä jo jotain? kp:t nyt 24/28
Malttamattomana haluttais testata yks aconin kasettimalli...

Ja omaa napaa: Rinnat hieman arat jokapuolelta. Ja masussa repii jo kolmatta päivää ja painon tunne tullut tänään.
Huoh, toivottavasti en elättele nyt toiveita liikaa että en tipahda perse edellä maahan... ja juu ala selkä kipänä ollut eilisestä asti.

pahoittleuni tippuneille :hug:

Mutta niin voisko mahdollinen raskaus näkyä jo huomenna testissä?
 
No nyt on tissit taas "normi" tilassa. Kipuilu loppui kuin seinään ja pehmenivät kuin tyhjentyvät ilmapallot. Lämmön mittasin äsken kahdella eri mittarilla yhtäaikaa molemmista kainaloista toinen 36, toinen 37.. Suusta molemmilla 37 ja 37,2. Tosin olen herännnyt jo aikaa sitten ja aamukahvitkin on juotu, eli ei kovin tarkkoja tuloksia anna. Enkä kyllä tiedä normaalia lämpöäkään. Tuo mittailu on vaan sellainen puolihutiloiden tehty tapa. Toivotaan kuitenkin vielä, edes vähän.
 
Bee
Ompas meillä paljon tippuneita. :| :hug: vaan kaikille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

).:) ei mitään erikoista, lämmöt edelleen kohollaan ja rinnat hieman arat. Ei muuta erikoista.. Epäilen suuresti ettei ole tärppiä käynyt ja laps.polin asiakkaiksi palataan kesälomien jälkeen. :(
 
Minttu mamma, pahoittelut negasta, tiedän tunteen... Mulla on vielä kaksi testiä jäljellä, eiköhän ne tule käytettyä jollei täti kurvaile ennen sitä paikalle... En edes viitsi miettiä paljonko menee rahaa hukkaan turhiin testeihin :headwall:

 
Heippa!

:hug: kaikille tippuneille, joita onkin ikävän paljon nyt jo. Ensi kiertoon peukut ja kaikki muutkin sormet pystyyn...

Tultiin risteilyltä, ihan kivaa oli. Mulla tullut tässä seuraavanlaisia oireita, aika samanlaisia kuin viime kierrossa:
- nivunen arka
- vähän tätimäistä juilintaa masussa ja selässä, ei paljon
- lisää koverrusta tuolla alamasussa vasemmalla sivulla, välillä vähän painetta myös oikealla
- rinnoissa vähän tuntunut kipuja, rintojen päät ei tällä kertaa niinkään kipeät mutta välillä vihlaisee kummasti

Voi merkata tätiäkin nämä... yritän olla testaamatta ennen kuin viikon lopulla, mutta saapa nähdä, mitä käy sitä ennen, tuleeko täti vai pettääkö hermot. :)

Plussatuulia lopuille, nyt kun viralliselle viikollemmekin on päästy! b =) d
 
täällä ei postikusti vielä testejä minulle kantanut..että eipä sitten voi testatakkaan...tosin kp 24 vasta menossa että sen puoleen parempi en nekin trstit jää tekemättä...relu kymmenen jännääjää meitä aloitteli, montako vielä lie jäljellä...

täällä siis piinaillaan ilman oireita.
 
Paaaljon rutistuksia tippuneille. Jaksuja ja tsemppiä uuteen yritykseen!!

Minä täällä kurkin koko ajan pöksyihin, että joko punaista näkyy. Menkkaoloja on tullut aaltomaisesti tänään. Tisut on kipeät ja turvonneet. Mut ei mitään erikoista oloa tms.
Piinailua siis ja odottelua. Testiä en osta vielä. Vielä pari päivää sellaista, jolloin menkat alkais ihan ajallaan. Että katsellaan..

 
täälläkin alkaa olla hiljalleen menkkaoireita..alamasua kivistää...ja sekääkin alkaa juilimaan...mulla tosin kierto nyt usein ollu n 30päivää että siihen nähdenhän vielä pitäs olla mahd. tätin tuloonkin jokunen päivä...oviksen bongasin kp 17 tienoilla...
 

Yhteistyössä