***Viikko 26***

En heitä. Oikeastaan alan olla jo niin tottunut niiden ainaisten negojen näkemiseen, ettei edes v*tuta. Kun ei tärppää niin ei tärppää, minkäs sille mahdat. Ukko uskoo että tulee luomuna, eikä siis halua mennä tutkimuksiin. Auttaisi varmaan, jos pystyis olemaan laskematta päiviä ja ovulaatiota ja ajattelematta koko asiaa, mtta milläs saat sen pois mielestä? Mun ainakin tarttis olla koko kuukausi kaatokännissä, baarissa ja sadan ihmisen ympäröimänä, ja siltikin saattaisin välistä (sumuisesti humalaisissa aivoissani) ajatella että mitä jos nyt lähtis kotiin, ettei vaan ovis mee ohi. Kun dementialääke keksitään, niin soittakaa mulle heti. Otan sitä koko rahalla.
 
kuinka aikasin noi herkät testit näyttää plussaa hedelmöittymisen jälkeen? mua niin kismittää että pitää ootella ton testauksen kanssa, kun välillä kierto paljon normaalia pidempi ja en mä nyt kyllä niihin ovistikkuihin täysillä luota. eikö oo omituista miten sekaisin toi vauvahalukkuus ihmisen voi saada? ja sitten kun on se käärö, toivois vaan että se nukkuisi ettei olisi ihan koko ajan siinä kiinni :LOL:
tsemppiä kaikille, pidetään raskaustestikauppiaiden bisnes pyörimässä.
 
Köpömummo:
Mullakin ovulaatio hyvin aikasessa vaiheessa kiertoa (kp 9-10/34), sen vuoksi luulen että mun limakalvot ei ole vielä riittävän paksut vastaanottamaan munasolua. Tarkkaile tikkujen lisäksi omia tuntemuksia ja niitä iänkaikkisia limoja, niistä sen löytää parhaiten.. =)
 
heips! selailin täällä kuumeilijoiden pinoja, ja teitin kirjoituksia lukemaan... :whistle: Kommentoin pikaisesti tähän väliin... :p Mulla oli ihan megapitkät kierrot, mut plussa tuli kuin tulikin oviksesta laskettuna n. +16 päivää. Sitä ennen näyttänyt herkillä testeillä ihan selkeää negaa. Testipäivänä testin tein iltapäivällä ja testinä apteekin oma. Tuloksesta ei epäilystä, ja nyt porhalletaan kohti r-viikkoa 14... Älkäätten heittäkö kirvestä vielä kaivoon... :D *plussatuulia puhaltelen...* Tuolla odottajissa olis jo maaliskuiset valmiina.... :heart:
 
en tosiaan viitsi lietsoa turhaa toivetta, mutta niin kauan kuin täti pysyy poissa niin...

Itse olen elävä todiste, että piiiiitkästäkin kierrosta voi raskautua. Mulla plussa tuli kun menkat kolmatta viikkoa myöhässä. Ovis sattui niin myöhäiseen ajankohtaan. Pisimmät kierrot mulla huikenteli siellä sadan hujakoilla... :eek: Nauttikaa kesästä, ottakaa rennosti ja muistakaa viettää aikaa myös siellä vällyjen alla... :p Toivottavasti moni teistä eksyy vielä sinne maalismammoihin! :heart:
 
Negahan se tännekki paukahti. Tosin huomasin kyllä vasta kotona että olivat noita ei niin herkkiä testejä, joten en vielä stä kirvestä heitä... Pitäsköhän se jaksaa ainaski perjantaille odotella, jossei jopa ens viikolle ennen kuin seuraavan kerran on tekemässä.
 
Kaikille vielä mukana oleville jännäilijöille ja ISo :hug: kaikille jotka ovat jo tippuneet. Ilmeisesti aika monen kanssa tulemme sitten jännäilemään yhdessä muutamien viikkojen päästä :heart:. Voisiko ollakaan parempaa häälahjaa kuin plussa testissä. Tilasinkin eilen jo niitä ovistikkuja, tosin mulla ei niistä kyllä ole aiempaa kokemusta ja tulen varmaan teidän apuja kaipailemaan jonkin ajan kuluttua, kun täti vaan tajuaisi häipyä... :headwall:
 
mullakin eka lapsi lähti liikkeelle aikas yllättäen, kun menkkoja ehkä neljästi vuodessa ja ovulaatiot siis tosi harvassa. lapsettomuutta oltiin lupailtu. raskaaksi tulin, ja se oli ihana ylläri. tää on mulle ihan uutta tää seurailutouhu, musta luonto löytää kyllä sen oikean hetken, vaikka tikut sanoisi mitä. mä olen yrittänyt harrastaa seksiä kovasti vaikka on pikkuinen kotona, silleen uskon sen parhaitan tärppäävän..
 
Iltoja vain kaikille =)
Nyt päätin että huomen aamulla teen testin..tiedän kyllä jo nyt että negaahan se näyttää. Hätähousu testaajana kun olen...
Höh, eikö kukaan vielä tosiaankaan ole saanut edes pienen pientä haamua :/ Tylsää... Ja :hug: kaikille negan saaneille!
Mutta nyt kylpemään ja odottelemaan aamun testailua :p
 
Bee
Keskiviikko 27.06.2007

köpömummo.........kp23/28..................yk1..................2.Toiveissa
Bunny...................kp25/28...................yk12...............1.Toiveissa
caeza...................kp 26/34...................yk5................3.Toiveissa
salamander..........kp 26/28...................yk2................2.Toiveissa
Nanna81..............kp 29/29-36..............yk7................1.Toiveissa
Annuli81...............kp 30/28-35..............yk3................1.Toiveissa
Kalenteri..............kp 30/28....................yk5................2.Toiveissa
Silmukka..............kp 32/29-31..............yk4.................2.Toiveissa
Äityli-84...............kp 35/34....................yk10...............2.Toiveissa


Tippuneet :hug:

Pupu76
Rosamunde
kuumetta
kleopatra
nasu79
miikku72
Minttu mamma


Haamuilijat:flower: :



 
Huomenia, kovastipa on tänne tullut juttua, tää näyttää olevan todellinen piinaviikko meille. Eikä vielä yhtään plussaa!!?
Halit negailijoille ja positiivista mieltä kehiin, toivoa on niin kauan kuin täti pysyy poissa!

Poika herätti mut seiskan aikaan, mutta jatkoi itse uniaan, ja minä jäin pyörittelemään raskautumisajatuksia. Menkkoja ei ole näkynyt. Mitä jos sittenkin olis tärpännyt!!

Tänä aamuna rinnat on vieläkin kipeämmät kuin ennen. Tuntuu, että toista pakottaa niinkuin olis joku tulehdus.

Mahassa en tunne mitään erikoista oloa. Jotain kiristystä välillä, mutta se on tuttu tunne, joka kierrossa niitä kiristyksiä on ollut. Silloin kp30 oli voimakkaampi pakotus, mutta menkat ei alkaneet. Nyttemmin on taas ollut rauhallista.

Valkovuotoa mulla on tosi vähän. Ei nimeksikään sitä mitä oviksen aikaan (tai ennen) viikon päivät. Ei tosiaankaan lorahtele housuun tms.

Mitä muuta olosta sanois. Esikoiselta mulla oli sellainen puuduttava olo kropassa, niinkuin olis pudotettu tippa puudutusainetta verenkiertoon. Nyt en tunne sellaista. Sekin häiritsee, että oon ollut viikonpäivät flunssassa, pää räkää täynnä. Ei oikein tiedä mikä olo on mitäkin.

Ihme, etten ole vielä testiä ostanut! Tää on tyhmää, mutta ehkä haluan osin nautiskella ajatuksella, että jos olenkin raskaana. Siis en halua, en uskalla, nähdä sitä negaa tikussa. Yhäkin mieluummin näen sen veren housuissa..

Mutta kuitenkin, jos kävis tänään testikaupassa, ja huomenna vaikka testais, jos ei täti tule sitä ennen..tai sitten sorrun testaamaan jo tänään..ainakin jos ostan sen marketin testin, jossa on useampia ja ne voi vielä Kalenterin esimerkin mukaan puolittaakin..

Tää alkaa olla täällä täpinöissään!
Mutta odotetaan nyt ensin ilouutisia teiltä muilta.
Joko salamander on testannut?!
 
Blääh :/ Testin tein ja puhdas negahan sieltä tietty tuli.
Mutta en heitä vielä kirvestä kaivoon. Perjantaina uudestaan jos ei täti kurvaa etuajassa kylään :headwall:
Vai olisko jo testissä pitänyt jotain näkyä? kp nyt 26/28
Tuntemukset masussa jatkuu ei kyllä ehkä enään niin kipeinä ku aikasemmin, mutta jotain kuitenkin...saas sitten nähdä johtuuko tuntemukset tädin tulosta vai iahn jostain muusta :snotty:

Ja omaa napaa vielä sen verran että valkkarivuoto ollut oviksesta asti erittäin runsasta. Kuivaa kautta ei ole edes tullut. Ehkä yks päivä oli heti oviksen jälkeen hieman kuivempi.
 
Olen minä vähän ehkä hölmö joo, mutta mietin jo tässä että jos semmosen herkemmän testin hommais ja huomen aamulla vielä kattois miltä näyttää :D ... Että se siitä odottelen nyt ainaki ensi viikkoon touhusta!
Elähän huolestu vielä kouristeluista Annuli, eikös ne kuulu molempien vaihtoehtojen oireisiin :) ?
 
Huomenta.

Heräsin tänään siihen että joku nainen soitteli työpaikasta (jota siis en ota vastaan). Kipitin pissallekkin jo joskus aamu kuuden jälkeen ja painun takaisin nukkumaan. Täti ei ole vierailulla vieläkään. Mitään oiretta ei ole, kumpaankaan suuntaan. Yleensää tissit kipeytyy noin viikkoa ennen menkkoja, ja tyhjenee edellisenä iltana tädin ollessa matkalla. Nyt rinnat aivan normaalit, ei kipuja, pingotusta eikä ne ole suurentuneet. Valkkaria (nam, limajuttuja :D ) tulee hieman, ei kuitenkaan mitään jättimääriä. Alavatsa kivutkin alkaa yleensä aamulla, mutta nyt ei (vielä ainakaan) mitään tuntemuksia. Ihmetyttää kyllä, kun menkkoja ei näy, eikä mitään tuntemusta että olis alkaakseenkaan. Tosin ei oireen poikastakaan raskautumisen suuntaan. Uusinta testin teen aikaisintaan lauantaina, mikäli tarvetta vielä on.

Nyt plussatili auki, testit käteen ja joukolla plussaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annuli81:
Myös tupakka maistuu hyvin, olen aina kuvitellut että se alkaisi tökkiä raskauden alusta asti. Tämä pahe jää tietysti pois heti kun sitä joskus saa iloisia plussauutisia :D Helppoa se välttämättä tule olemaan, mutta aina olen ajatellut lopettavani viimeistään sillon kun saan tietää olevani raskaana...
Kuin mun suustani!!
Meilä mies lopetti uutenavuoten kokonaan (tai siis polttaa se sillon jos on kaljottelemassa) ja minä jatkoin. Yriti kovasti lopettaa, mutta yritykseksihän se jäi. Lopetan kyläheti kun plussa tstissä näkyy. Esikoisen kohdalla oli niiiiiiin vaikeaa se opetus, että sorruin "hermotmenee"- tilateessa muutamat savut ottamaan, tytär kuitenkin täysin terv, enkä siis soimaa itseäni noista hairahduksista.

Nyt vähän masu kipuilee, eihän vaa ois täti..... |O
 
Mä oon niin koukussa näihin juttuihin, että käyn joka päivä monta kertaa lukemassa teidän kuulumisia, vaikkei itsellä tässä vaiheessa mitään jännäämistä olekaan.
Ihan sellainen oikea kysymyskin tuli mieleeni eli jos jossain kierrossa ei tapahdu ovulaatiota ollenkaan, niin tuleeko se LH piikki silti? Eli siis näyttääkö esim digitaalinen testi LH piikin vaikkei ovulaatiota tapahtuisikaan? Ja kauankohan se LH piikki näkyy? Osaatteko sanoa?

Tällaista mietin tänään :) ja jännäilen teidän puolestanne.
 
mulla loppui tupakanpoltto ennenkuin tulin raskaaksi (ensimmäiselleni) jo ennenkuin tiesin olevani raskaana. yhtäkkiä ei vaan maistunut yhtään polttamiselta. tänään on jotenkin sama olo, hiukan yököttää koko ajan ja tupakka ei maistu yhtään. nyt tosin ei ole yhtään rinnat arat kuten tuo viimeksi, joten en jaksa uskoa että tuo yökötys olisi merkki raskaudesta. omituista että mua samalla haluttaisi että pelottaa raskaus. mulle noi raskauskilot ja niistä eroonpääseminen ovat kynnyskysymyksiä ja hirveästi ei taa tees mieli saada jättirintoja. toisaalta taas noi lapset on niin ihania, ettei mitään väliä vaikka itselle mitä sattuisi. mä yritän sinnitellä ensi viikkoon ennenkuin teen herkkistestin. viimeksi raskaus näkyi haamuna joskus viikolla kuusi,ei herkällä testillä) eikä silloin vielä lääkärintarkastuksessa ollenkaan. varmistus tuli vasta viikolla 8. luulen että mun hormoniarvot ovat alakanttiin.

Tupakoinnista. Mä polttelin pitkin raskausaikaa röökin tai pari kuussa, eikä lapsella ole mitään hätää.

 
Kyllä Annuli sullekkin se plussa vielä paukahtaa, toivottavasti jo tässä kierrossa. Täytyy vaan yrittää malttaa mieltänsä tän testailun suhteen. Mullakin vielä yks testiliuska tuolla kaapissa (niitä kaupan) ja polttelee kovasti. Mutta en toista negaa haluaisi saada, ainakaan vielä.
Malttia malttia. B)
 
Täällä maistuu kans tuo tupakka vielä hyvin ja luulen että voi olla hankalaa lopettaa sitten ku täytyy, mutta kyllä se onnistuu!

Jotenki on semmonen olo taas että tuskinpa mitään on tulossa tästä kierrosta. Varmaan itsesuojeluvaisto taas hyppää kehiin ku on kuitenki jo monesti pettynytki :/ .
 
Huojentavaa kuulla, että muutkin tupakoi, jostain syystä ajattelin että olen tyyliin ainut sauhutteleva vauvakuumeinen :D
Oon stressannu tuota lopettamista sitten kun plussa tulee, mutta tiedän monia tyyliin ketjupolttajia, jotka on lopettaneet kuin seinään raskaaksi tultuaan...

Taidankin lähteä tästä ulos haukkaamaan raitista ilmaa, heh :D
 

Yhteistyössä