VIIKKO 24

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nostetaanpas vähän ettei tää aivan tipu :)

Eipä mitään uutta. Mun luulo- tai toivetautini, miksi tätä nyt toivon tunnetta vatsassa sanoisi, jatkuu. Mutta on tosiaan todella pientä eikä rinnoissa tunnu mitään eli todennäköisesti vain toivon jotain tapahtuneen.

Silloin huhtikuussa kun mulla oli se nopeasti kesken mennyt tärppi, oireet oli todella voimakkaat, alkoivat jo kp19. Vasenta puolta alavatsasta nipisteli silloin älyttömästi ja ajoittain tuli tajuttomia vatsakipuja. Mutta ehkä se johtui vain siitä, että silloin kaikki ei ollutkaan hyvin. Rinnat mulla silloin myös tuli aroksi, mutta se muistaakseni tapahtui vähän myöhemmin.

Mukavaa perjantaita kaikille!

Mullakin oli sillon ekassa raskaudessa ""omituinen olo"" ennen kuin testasin plussan. Lisäksi oli lisääntynyt virtsaamisen tarve muttei oikeastaan muuta.

Plussan jälkeen oli pahoinvointia ihan vaan muutaman kerran eikä väsymyksen (lievän) ja jatkuvan pissahädän lisäksi ollut muuta. Rinnat kipeytyivät vasta viikolla 11 ja km todettiin kun 12rv oli täynnä.

Tokassa tärpissä en kerinnyt paljon muuta kuin odotella menkkoja viikon ja se outo olokin alkoi vasta pari päivää ennen plussaa. Muuta ei sitten ollutkaan kun jo parin päivän päästä meni kesken. :(

Jotenkin sitä uskoo, että seuraavallakin kerralla homma lähtee liikkeelle oudolla ololla, muttei sitäkään tiedä. Eikö ne oireet aina vaihtele raskauksien myötä, ei siis aina ole välttämättä samoja oireita kuin aikaisemmin jne.

Mun alapää vuotaa (valkovuotoa) ja tänään alkoi tuntua oikealla puolella jyskytystä, ihan kuin oviksen aikoihin. Mitään muuta tunnetta ei ole muttei kuulu ollakaan. On täysi mahdottomuus kuvitellakaan että nyt olis tärpännyt, kun seksiä oli vajaa viikko ennen ovista ja seuraavan kerran muutama päivä oletetun oviksen jälkeen. Tärppimahdollisuutta ei siis ole, ellei ovis ole ollut oletettua enemmin tai myöhemmin. Mistä sitäkään tietää, kun mulla jyskyttää monta päivää tuolta alhaalta, niin mikä sitten onkaan se ""oikea"" päivä...

Muttei siis jännitä ainakaan vielä pätkääkään. Viikon päästä tähän aikaan vuodan jo kuiviin ja sitten alkaa uusi kierto. En malta odottaa, että pääsen tikuttamaan! On mullakin ilot... ;)

No niin, hullu mikä hullu, mutta kävin perustamassa vkon 28 jännääjille ketjun. Täytyy varmaan käydä nostelemassa sitä vähän väliä, ettei katoa näköpiiristä. ;)

EMILIA, MIELETTÖMÄN HIENOA!! =) OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSAN JOHDOSTA!!

Mutta älä unohda meitä, mäkin haluan reissusi jälkeen kuulla miten menee. =) Hyvää matkaa muuten myös! =)

Mulla tänään kp 24/25-39..ei minkäänlaisia oireita..en kyllä edes osannut niitä etsiä kun tiedän et tässä kierrossa ei tärppää...pieni toivo aina kumminkin nostelee päätään..

Galluppiin vastaus: Tässä on meneillään kahdeksas yrityskierto...

Onnea kamalasti Emilialle haamusta! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Onnea Emilia koko sydämestäni!!!
Pikkusammakon on pakkoa pysyä kyydissä *liimaa tiukasti kiinni*!!!!!Tule heti reissun jälkeen ilmoittamaan!!!

Mä en oo edes ehtiny kirjoitteleen kun oon vaan huolehtinu isästä...nyt jo paremmassa kunnossa!!!

Ja Jenska, kyllä se on voinu tärpätä *laittaa tätin kuriin*

Ja galluppiin vastaus...meillä yritystä 10 kiertoa....

Aurinkoista viikonloppua kaikille; palaan maanantaina!!!

Tulin vielä pikaseen käväsemässä täällä ennenkuin lähden mihinkään... Nyt kun lueskelin noita teidän oireita ja sen jälkeen seuranneita keskenmenoja, niin nyt sitten tietty on varma, että mulle tulee kanssa km. No, enpä voi semmosta ruveta miettimään, kyllä mulla nyt on rinnat kipeet oikeesti ja alavatsassa nipistelyjä sekä huono olo. Se tuntuu niin väärältä, että ensin saa tuntea kaikki tunteet ja oireet ja sitten, jos kuitenkin menee kesken. Mutta eipä kannata sitä miettiä, en varmaan voi sille paljoakaan, jos näin tapahtuu eli toivon parasta. Tulen kertomaan toki miten kävi, vahvistuiko plussa vai alkoiko menkat, kun tulen takas 19.6. Hauskaa jännäviikkoa ja muistakaa, että täällä on monen monta plussaa, kun seuraavaksi luen....

Oli mun nyt vielä pakko tulla täällä käymään. Mä en voi itselleni mitään, että mä oon nyt ihan innoissani ja varma että ois tärpännyt. Tää on tosi typerää ja tulen varmaan katkerasti katumaan innostustani kun menkat ensi viikolla alkaa, mutta kai sitä nyt tällä palstalla voi vähän hehkuttaa vaikkapa sitten turhiakin :) Kinisen täällä sitten myös pettymystäni jos siihen on aihetta.

Näin mulle siis sitten kävi, että vaikka päätin etten kyllä ala liiaksi mitään oireita kuulostelemaan ja elelen aivan normaalisti siihen kun kuukautisten pitäisi alkaa, ja jollei ala, niin odottelen vielä muutaman päivän ja sitten testailen, ja jos sattuisi plussa tulemaan, niin sittenkin otan vielä aivan iisisti kun voi taas käydä kuten viime kerralla. Mutta enpäs mä osaa suhtautua ollenkaan viileesti! No, toisaalta; harmittelisin mä menkkojen alkamista joka tapauksessa, joten kai se sitten on sama jos sitä putoaa vähän korkeammalta hehkutuksen tornista.

Oli mun pakko jo sanoa miehellekin, että tuntuu kuin ois tärpännyt, mutta jos nyt erehdyin niin sitten tää saa kyllä olla ensimmäinen ja viimeinen kerta kun turhasta edes mainitsen.

Voi Emilia!!! Älä nyt mitään keskenmenoja mieti vaan ota rennosti ja NAUTI olostasi!! Et kyllä ehdi lukea tätä, mutta toivon ettet reissullasi pelkästään keskity varomaan kaikkea mahdollista. Kyllä se plussa sieltä vahvistuu, älä huoli!! =)

Ymmärrän kyllä tunteesi, todennäköisesti itsekin hätäilisin jo plussattuani, koska olisin satavarma että menee kuitenkin kesken. Ei kahta ilman kolmatta... niinhän se menee. Vai olisiko tällä kertaa ""kolmas kerta toden sanoo""..? ;)

T.sananlaskuilija ;)

Joannalle pahoittelut!! Valitettavan moni kokee tuon ""kurjan"" kohtalon, minäkin varmaan liityn joukkoon tässä parin päivän sisään, vatsakin oireilee jo kiitettävästi.

Tänään kp 25 / 26-29 ja tänä aamuna alkoi vatsassa tuntua menkkaoireita. Mitään muita oireita ei olekaan, kuten ei ollut odotettavissakaan. Rinnat ehkä aristaa pikkasen kun niitä suuremmin koskee, ei muuten. Olo ei ole minkäänlainen, joten aika varmasti ne menkat sieltä tulee. Niin, ja eipä tullut puuhasteltuakaan otolliseen aikaan, mikäli se ovis silloin oireideni päätellen oli... missattiin siis tämä kierto (perkuleen ukko...!!).

Mulle iski eilen joku kamala allergiakohtaus heti aamusta, oikeestaan heräsin siihen jo yliaikaisin siihen nähden, että ois saanu nukkua pitkään. En tiedä sitten mikä tuli, mutta vyötäröstä ylöspäin koko kroppa valahti tulipunaiseksi ja joka paikassa oli isoja pahkuroita, kuin paarman puremia tai jotain. Onneksi meni ohi parissa tunnissa, mutta voi luoja kuinka kipeetä teki!! Polte ja pistely oli aika järkyttävää... Oon huomenna menossa ihotautilääkärille, on mulla ollu näitä vaivoja aiemminkin keväällä ja iho on harvinaisen ""tautinen"" muutenkin (yleensä talvella jalat ""kuivuu"", tänä keväänä ei kutina ja rohtumat loppuneetkaan vaan jatkuvat edelleen...). Lekuriin siis huomenna.

No niin, kuten viestistä näkyy, mulla on mietittävänä (ja hermoiltavana) muitakin kuin vauvajuttuja... ;)

Mitenkäs muilla? Oireita?? Tää on nyt hei meidän viikko, joten kirjotelkaa ahkerasti!! =)

Huomenta kaikille!!

Ja pahoittelut Joannalle:(

Itsekin tyhmä menin testaan tänä aamuna Aconin herkimmällä testillä (nyt menossa 23/24-28, yleensä 26) ja negaahan se näytti, taas:( Ois ollu niin kiva aloittaa loma raskaana...mut taas on noustava!!!

Nyt on meidän viikko, kirjoitelkaahan ahkeraan!!

Plussatuulia!!!

Huij, taidan olla 2. plussaaja :))!!
Tänä aamuna tuli vaaleanpunainen, mutta selkeä viiva testiin!!

kp 28/26-32 (juuh, ajoissa tein, mutta kun oirehdin tissieni kanssa niin voimakkaasti :D)

Mäkin kuitenkin suhtaudun vielä varovaisesti tietty, varsinkin kun itsellänikin on kaksi keskenmenoa takana ennen esikoistani, joka on nyt siis 4v.

Tulen myöhemmin kertomaan tunnelmia, nyt pitää rientää kampaajalle! :O

Onnea Tarah!! =)

Hyvin näyttää viikko alkavan, kun heti plussataan! =) HIENOA!

Itselläni vatsan nippailut jatkuu ja menkkojahan se enteilee. :( Mutta onneksi odotukset ovat tavallista matalammalla juuri sen takia kun ovis jäi hyväksikäyttämättä...

Vaikka en siis varmaan raskaana olekaan (en VOI olla...) niin taas sitä laskeskelee ennakkoon milloin testaa jos menkkoja ei kuulu. Eli sanotaan, että jos ke-to pitäis alkaa niin aikaisintaan pe tai la testaan. Eli koko viikko tässä on vielä odotettava... :(

Mutta kuten sanottu, vatsa enteilee siihen malliin, että taitaa jäädä lyhyemmäksi tämä kierto.

Paljon onnea Tarahille!!!! Tämä viikkohan näyttää alkavan hienosti!

Itse ajattelin näin pitkään yrittäneenä jättää nämä viikkoketjut ja siirtyä tuonne lapsettomuus-puolelle. Käyn kuitenkin uteliaisuuttani tämän viikon täällä vilkuilemassa kuinka teidän on käynyt. Plussatuulia!!!

Onnittelut, Tarah! :)

Mä olen vieläkin melko vakuuttunut, että olisin raskaana. Katsotaas miten kovalta tuntuu pilvilinnoista putoaminen sitten loppuviikosta jos totuus onkin toinen. Mutta kun eipä sekään riitä, vaikka loppuviikosta testi näyttäisikin plussaa... Pikkutyypin kun vielä pitäisi matkassa pysyäkin. Mutta voi tosiaan olla, että olen vain sekopää luuloraskaana. Ei mulla vieläkään rinnoissa tunnu miltään.

no, pääsinkin sitten vastaamaan itselleni, että pahaltahan tuo putoaminen tuntui. Mä olen oikeesti tosi hämmästynyt: Mulla alkoi vuoto tänään kp 24. Mä olin jotenkin niin varma, että oisin ollut raskaana, vaikka en siitä yhtään varma ollutkaan, että se kestäisi kovinkaan kauan. Mulla ei vieläkään tunnu ihan normaalilta menkkaololta, mutta kai mulla vain on niin vilkas mielikuvitus. Alavatsaa polttaa. Onneksi hehkuttelin kuvitelmiani täällä enkä ainakaan missään muualla paitsi miehelleni! Nyt en kyllä enää hehkuta edes hänelle ennen aikojani!

Onnea Tarah plussasta! Voih..saisinpa minäkin kokea jo sen riemun kun testi viivoja on kaksi...
Toivottavasti kaikki menee hyvin !

Pahottelut menkanneille tai negan saanneille!

Mulla tänään kp 27/25-39..ja luulenpa et huomenna saan liittyä epäonnistenkerhoon..
Ei ole minkäänlaisia tuntemuksia ei siitä että menkat alkaisi eikä mitään raskauteen viittaavia. Paitsi Eilen ja lauantaina itketti ihan kamalasti joka tosin voi viitata menkkoihin yhtälailla..

Pahoitteluni Illuusia myös sinun puolesta! Niinhän se aina välillä menee, sitä toivoo niin kovasti, että kroppa alkaa jo reagoida. Tiedän tunteen, niin monet kerrat olen itsekin ollut jo lähes varma raskautumisesta kunnes sitten puna-armeija hyökkää. Kurjalta se aina vaan tuntuu.

Omasta olostani en edelleenkään sano mitään, siis kp25 meneillään ja vatsaa nippailee ihan perinteisesti. Huvittavaa vaan, että nyt kun olen VARMA ettei ole tärpännyt, niin silti sitä väkisinkin pulpahtaa mieleen kaikkia omituisiakin oireita - ei siis auta vaikka kuinka vakuuttaa itselleeen ettei edes mieti tärppiä tässä kierrossa!!

Vatsa tosiaan nippailee, mutta äsken lounaan jälkeen tuli todella etova olo. Meni kylläkin ohi jo, mutta olo on jotenkin tosi ""hönö"". Johtuu kyllä varmaan aika pitkälti väsymyksestä...

Loppuviikosta sen sitten näkee... siis pelkkää punaista. ;)

Heip!

Mä olin kanssa ihan varma että oon raskaana. Koko vkl oli lämpöä ja pääkipeä. KIaikkia muitakin oireita oon ollut havainnoivinani.

Kävin lääkärissä ton kuumeen vuoksi ja lääkäri ehdotti raskaustestiä. Kysyin ihan ihmeissäni että näkyiskö se jo verikokeessa? menossa on 26/28-30. Lääkäri sano että näkyis ja negatiivinenhan sieltä tuli. Tuntui jotenkin vielä pahemmalta kuin menkat. Nyt sitten niitä odotellen.

Onko teillä kokemuksia verikokeesta tehdystä testistä ennen kuin menkat on myöhässä. Eikö se ole niin, että jotkut naiset ei eritä tarpeeksi jotain hormoonia , jolloin raskautta ei voida todeta heti? Onko tietoa?

Mä en jotenkin luota siihen testiin vaan odottelen menkkoja. Olo on kyllä aia surkea. =(

Yllättävän hyvinhän tää työpäivä on mennyt. Jonkin aikaa meni itkua vastaan taistellessa, mutta ei mulla nyt ole oikeestaan minkäänlainen olo. Sellainen tyhjä ja pettynyt, mutta kohtuudella. Kun ei nyt vielä tärpännyt, voinkin mennä ostamaan liput Ruisrockkiin. Lohdutus se on pienikin lohdutus.

Onhan tässä ketjussa jo kaksi plussaa! Toivottavasti lisää tulee :)

Minna, itse tein eilen aconin raskaustestin (kp25/27) eli vähä aikasessa, mutta negaa siis näytti. Ihmettelen itekin et voisko olla mahdollista ettei sitä hormoonia ole vielä erittynyt tarpeeksi..? Onko jollain tietoa?

Olo ei ole mitenkään erityisen ""raskaana oleva"" mut jotain tavallisesta poikkeavia merkkejä ois havaittavissa. Rinnat harvinaiset arat, vatsa nippaa kuten menkojen aikana ja valkovuotoa on ihan tajuttomasti. Parina päivänä (ei tosin aamuna) on ollu vähän paha olokin...

Toiveet on siis korkeella negasta huolimatta! Vaikken kyllä sitten taida raskaana olla, aconithan piti olla tosi herkkiä... :(

Tosta verikokeesta en niin tiiä, yleensä sen sanotaan olevan varma ja tulos pitäis kyllä näkyä jo parin viikon sisään hedelmöityksestä. Ehkä sekin on yksilöllistä, toisilla ennemmin ja toisilla myöhemmin.

Minä täällä hei... =)

Kp26 siis meneillään ja varmaankin jo huomenna alkaa tiputella, ellei aikaisemmin. Tai voi tietysti alkaa vasta myöhemminkin. Tosi raivostuttavaa vaan kun kokoajan on sellanen fiilis että pitää juosta vessaan kattoman joko tulee.

Mä aattelin kans juhannuksena ottaa mökkielämästä kaiken ilon irti. Viime juhannus meni sairaalassa ja kotona toipuessa. Oli kyllä sen päiväset vatsanväänteet että...!! Eli siis mun ekasta raskaudesta ja sen keskeytymisestä on siis lähes vuosi. :(

Enpä toivo samaa kohtaloa uusiksi, kuten en toivoisi sitä edes pahimmalle vihamiehellenikään...

Mun hedelmöittymisestä ois vasta torstaina kaksi viikkoa, siksi epäilen tuon testin tulosta. Odotellaan..

Jotenkin vain epäonnistuminen on varmaa vasta kun menkat alkaa.

Hei,

Varasin ajan lääkäriin. Ajattelin koittaa saada ajan varhaiseen ultraan entisten km:n vuoksi.
Yksi ystäväni kertoi eilen luulleensa olleen voiton puolella, viikkoja 12+2 ja sitten todettiin tuulimuna!
En halua samaa kohtaloa, halaun varmistua että sisälläni on viimein elämää :)

Palelee kokoa ajan ja väsyttää, mutta mua väsyttää kylläkin aina :D

Jännittää, kun asun ulkomailla, että miten täällä toimitaan..:O

Plussausonnea muillekin! :)

Ja pahoittelut punaisista ja negoista..:/

Yhteistyössä