Joannalle pahoittelut!! Valitettavan moni kokee tuon ""kurjan"" kohtalon, minäkin varmaan liityn joukkoon tässä parin päivän sisään, vatsakin oireilee jo kiitettävästi.
Tänään kp 25 / 26-29 ja tänä aamuna alkoi vatsassa tuntua menkkaoireita. Mitään muita oireita ei olekaan, kuten ei ollut odotettavissakaan. Rinnat ehkä aristaa pikkasen kun niitä suuremmin koskee, ei muuten. Olo ei ole minkäänlainen, joten aika varmasti ne menkat sieltä tulee. Niin, ja eipä tullut puuhasteltuakaan otolliseen aikaan, mikäli se ovis silloin oireideni päätellen oli... missattiin siis tämä kierto (perkuleen ukko...!!).
Mulle iski eilen joku kamala allergiakohtaus heti aamusta, oikeestaan heräsin siihen jo yliaikaisin siihen nähden, että ois saanu nukkua pitkään. En tiedä sitten mikä tuli, mutta vyötäröstä ylöspäin koko kroppa valahti tulipunaiseksi ja joka paikassa oli isoja pahkuroita, kuin paarman puremia tai jotain. Onneksi meni ohi parissa tunnissa, mutta voi luoja kuinka kipeetä teki!! Polte ja pistely oli aika järkyttävää... Oon huomenna menossa ihotautilääkärille, on mulla ollu näitä vaivoja aiemminkin keväällä ja iho on harvinaisen ""tautinen"" muutenkin (yleensä talvella jalat ""kuivuu"", tänä keväänä ei kutina ja rohtumat loppuneetkaan vaan jatkuvat edelleen...). Lekuriin siis huomenna.
No niin, kuten viestistä näkyy, mulla on mietittävänä (ja hermoiltavana) muitakin kuin vauvajuttuja...
Mitenkäs muilla? Oireita?? Tää on nyt hei meidän viikko, joten kirjotelkaa ahkerasti!! =)