*** VIIKKO 19 ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pupuvaimo perustaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiistai 17.4.2007

pippuri81.................kp 3/28-35............yk?.................2.haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 5/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
äippä84...................kp 5/28-30............yk3.................3. haaveissa
Pikkunen.................kp 5/31-33............yk 10...............1. haaveissa
Äitsy80...................kp 6/28-31............yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo..............kp 6/28-32........pari vuotta...........1. haaveissa
Melody....................kp 6/28................yk 3.................3. haaveissa
Annilii86..................kp 6/28-32...........yk ?..................2. haaveissa
Olivia......................kp 7/26-28............yk 1................1. haaveissa
Fantsu.....................kp 8/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 9/30................yk 4................ 3. haaveissa

Vaihdoin nickiä,älkää järkyttykö.Entinen alabama siis..

Huomenta kaikille! =)
Osalla näyttää olevan "tuuletusajat" ihan kinttaalla :saint: =) :whistle:

Alkukierron päivät menee aina niiiin hitaasti, mutta nyt ajatukset töihin niin eiköhän aikakin hurahda ihan silmissä! B)

Tiistai 17.4.2007

äippä84...................kp 5/28-30............yk3.................3. haaveissa
Mimmali.................kp 5/31-33............yk 10...............1. haaveissa
Äitsy80...................kp 6/28-31............yk 5................3. haaveissa
Melody....................kp 6/28................yk 3.................3. haaveissa
Annilii86..................kp 6/28-32...........yk ?..................2. haaveissa
Olivia......................kp 7/26-28............yk 1................1. haaveissa
Fantsu.....................kp 8/28................yk 3.................3. haaveissa
Jisse78....................kp 9/30................yk 4................ 3. haaveissa

huomenta kaikille :wave:

Täällä on vähän ikävät tunnelmat, molemmat muksut kuumeessa, nuhassa ja korvatulehduksessa, eilen kökötettiin 3.5h päivystyksessä, että saatiin lääkkeet, helevata sitä touhua \|O \|O
Mutta jospa se nyt tästä kun alkaa lääkkeet vaikuttaa =)

Mutta mieltä piristää, tuleva ovis, sitä täällä kytätään ja ootellaan kun kuuta nousevaa, tilasin tuolta mammaksi.fi:stä ovis tikkuja, onko kukaan käyttänyt niitä, onko niistä jotain hyötyä????
Lueskelin ohjeita, mut silti tuli olo,et kantsiiko noitten kaa alkaa pelaamaan???? :/

Puhallan jo kovasti plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:

Moi fantsu. :wave:
Minä en ainakaan tikkuja ole vielä käyttänyt.Aattelin että jos tässä nyt vielä muutaman kierron ilman niitä menisi.
Ei ole minun juttuni.

Tikut kuitenkin saattavat auttaa paljonkin,ainakin viime pinossa iso osa tikutteli..

Pikainen pyörähdys kotihommien lomassa =)

Fantsu kyseli mammaksin tikuista. Mä olen niitä käyttänyt ja oviksen saanut niillä bongattua vaikka niistä aika paljon on huonojakin kokemuksia saanut lukea. Viivan vahvuuksien tulkinta ei niillä ole niin helppoa kuin esim. Fertestin tikuilla. Fertesti on leveämpi joten se ehkä helpottaa tuloksen lukemista. Ja Fertestit tehdään aamupisusta kun mammaksin testejä ei saa tehdä aamupissasta eli se tekee hitusen hankalempaa tikuttelusta kun pitää miettiä millon on käynyt vessassa ja juonut viimeksi. Eli fertestejä suosittelen lämpimästi mutta mammaksit toimivat ainakin minulla myös =)

äitsy80 Mistä noita fertestejä saa??
Täytyypä lukasta noi ohjeet vielä tarkemmin, en huomannutkaan että niillä ei saa aamu pissasta testata :/
Eipä ne nyt ees kalliita ollutkaan, et jospa nyt vaikka harjottelun vuoksi käyttäs ne ja ostas sitten ens kiertoon noita parempia, jos ei hyvä tuuri käy nyt jo ;)

Heips, mäkin tähän sakkiin ilmoittaudun... Kp 3/26-28. Yk 4 menossa pilsujen jättämisestä, mulle eka, miehelle toka lapsonen yrityksessä. Tilasin Clearbluen digitaalisia ovistestejä, kun en mammaksin testeillä saanut kuin haamuja. Harmi vaan kun taitaa miehen työreissu osua tämän ja ensi kierronkin ovispäivän aikaan... Jospa olis aikainen ovis tässä kierrossa!!!! Menee niin hitaasti tää alkukierto, huoh.

Tiistai 17.4.2007

Mimmali.................kp 5/31-33............yk 10...............1. haaveissa
Tiipii........................kp3/26-28............yk 4.................1. haaveissa

Fantsu, mä oon tilannu fertestejä verkkoapteekin sivuilta mutta niitä myydään myös prismoissa ja joissain s-marketeissakin =)

Eikä olleet hinnalla pilattuja nämäkään, parikymppiä 15 kpl ainakin verkkoapteekissa.

Ajattelin tehdä suussa sulavia grilliherkkuja tänään :p

Heippa!

Täällä ollut aikas mukava päivä takana, Lukuunottamatta hammaslääkärireissua...

Voi grillikausi tarttis varmaan kohta jo avata!!! Äitsy80 oli valmistamassa jotain grilliherkkuja... ihan omassako?
Heti miehelle menin ja huomautin grillin kasaamisesta.. ja uudesta kaasupullosta. Rakastan valmistaa grillissä ruokaa =)
Viimekesänä "opin" tai paremmin sanottuna sain paljon kivoja vinkkejä, mitä kivaa oikein voikaan valmistaa. No ei auta kuin tuumasta toimeen ja kauppaan lähteä :kieh:

).( Odottelen jo kovasti ovista... täällä myös tikkuja käytössä, eri merkkisiä olen haalinut, jotta voin monella kokeilla.

Meillä esikko kärsii flunssasta ja pinna on hänellä hiven kireänä, kun en anna juosta ja riehua samalla tavalla kun yleensä. Hänellä alkaa tuo hengitys vinkua ja yskittää ihan kamalasti pienen spurtin jälkeen :whistle:

No mutta kaunista ja aurinkoista iltaa kaikille!

:wave:

Täti on mennyt menojaan ja nyt alkaa se mukavin aika kierrosta. ;)
Jäi sitten ne greippimehut ostamatta, mutta tarpeeksi usein kun petivaatteita tuulettaa niin eiköhän tässä pärjää ilman mehujakin.

Voi harmi, kun joku puhui grillaamisesta.. Nyt mullakin alkoi tekemään grilliherkkuja mieli enkä kauppaan pääse.
Meillä oli sunnuntaina grillikauden avajaiset.

Tiipii........................kp3/26-28........yk 4.................1. haaveissa
Mimmali.................kp 5/31-33.............yk 10...............1. haaveissa
Milla73....................kp 7/28-31............yk 7..................3. haaveissa

Olin tipahtanut joukosta joten lisäsin itseni listaan.

Meillä oli oman grillikauden avajaiset lauantaina ja kyllähän ne taas pitkän talven jälkeen grilliherkut hyvälle maistui.

Mä ostin ihan prismasta rfsun:n ovistestejä. Onko kellään kokemusta tollasista? Täytyy nyt ainakin kokeeksi noilla testailla. Saan miehen kotiin perjantaina joten ei muuta ku peitto heilumaan. Saa nähdä iskeekö ramppikuume sit ku on tosi kyseessä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2007 klo 19:33 Olivia kirjoitti:
Meillä oli oman grillikauden avajaiset lauantaina ja kyllähän ne taas pitkän talven jälkeen grilliherkut hyvälle maistui.

Mä ostin ihan prismasta rfsun:n ovistestejä. Onko kellään kokemusta tollasista? Täytyy nyt ainakin kokeeksi noilla testailla. Saan miehen kotiin perjantaina joten ei muuta ku peitto heilumaan. Saa nähdä iskeekö ramppikuume sit ku on tosi kyseessä..

Mä oon testannut 3 krt rfsu:n testeillä ja mun mielestä ne oli kömpelöjä. :/ Ihan jo siksikin että sen päälle ei saanu pissata vaan pissa ilmeisesti piti ottaa purkkiin.
Eiks ne siis oo niitä jotka on sellasessa valkosessa pakkauksessa jossa on kuvassa joku ampiainen?Ja se varsinainen testi on semmonen ohkanen tikku joka kastetaan pissakippoon?

ai niin..yk 8 mulla oli käytössä greippimehu,mutta jätin sen pois.Tänään ostin verigreippimehua,josko taas jaksais alottaa.. B)
Mutta valion tai rybb and deckerin greippimehuja ei enää,kiitos. :x

Onks teillä kokemusta noista Clearbluen testeistä. Ootan niitä postitse kuumeisesti... Käykö siihen aamupissa vai päiväpissa...? Ootteko olleet tyytyväisiä clearbluen testeihin?

KESKIVIIKKO 18.4.2007

Tiipii........................kp4/26-28........yk 4....................1. haaveissa
pippuri81.................kp 4/28-35............yk?.................2. haaveissa
Tuohu Tenava..........kp 6/28-30........1,5 vuotta...........6. haaveissa
äippä84...................kp 6/28-30............yk3................3. haaveissa
Mimmali..................kp 6/31-33.............yk 10.............1. haaveissa
Äitsy80...................kp 7/28-31............yk 5................3. haaveissa
Pupuvaimo..............kp 7/28-32........pari vuotta..........1. haaveissa
Melody....................kp 7/28................yk 3................3. haaveissa
Annilii86..................kp 7/28-32...........yk ?.................2. haaveissa
Milla73....................kp 8/28-31............yk 7................3. haaveissa
Olivia......................kp 8/26-28............yk 1................1. haaveissa
Fantsu.....................kp 9/28................yk 3................3. haaveissa
Jisse78....................kp 10/30................yk 4...............3. haaveissa

Huomenta =)

Eiliset grilliherkut kyllä maistuivat ja piti tietenkin syödä itsensä ähkyyn saakka :kieh:

Jisse, meillä on tommonen ihan perinteinen iso pallogrilli vaan ja olenkin myös haaveillut kaasugrillistä...

Oliviaa en osaa auttaa kun itesellä ei kokemusta noista rfsu:n ovistesteistä mutta eivätköhän toimi ihan niinkuin muutkin =) Raskaustesteistä mä olen lukenut että saattavat näyttää viivanpaikan jossa jopa väriä mutta silti negatiivinen tulos. Mutta ovistesteissähän vain vahvoilla viivoilla on merkitystä =)

Tiipii, paljon olen lukenut positiivistä palautetta noista clearbluen ovistesteistä vaikka kalliimpia ovatkin. Toivottavasti auttavat teitäkin saamaan toivotun lopputuloksen =)

Täällä täti kanssa lähti pari päivää sitten matkoihinsa ja kerroin kyllä ettei takaisn ole tulemista pitkään aikaan :kieh: Harjoitukset siis jatkukoon ;)

taas on päivä hurahtanut ja ilta alkaa!

Mulla alkais parin päivän päästä jännät paikat kun pääse tikuttaa (ekaa kertaa siis pelaan tikkujen kaa), 11päivä alotan(siis kiertopäivä), yleensä mulla on ovis ollu siinä 12-14 päivä (eikös mulla nyt oo jo 9päivä?), että peukut pystyyn sillon siskot =)

Palaan vielä illalla katsomaan kuulumiset, nyt menemmen syömään :p
Oviksen odotusta kaikille!!!!!!!! :hug:

Heippa!

Saanen liittyä teidän joukkoon? Kp. 10 (28-32) ja esikoiselle pitäisi nyt saada pikku sisar. Yritys alkoi oikeastaan vasta nyt, kun mieskin on ihan täysillä mukana :heart:

Toivotan kaikille hirmuisesti onnea ja pidetäänhän toisillemme peukkuja bd.
Ja laittakaahan sitten niitä mahdollisia oireita, kun niitä alkaa ilmaantua.. ;)

nippanappa tervetuloa joukkoon mukaan jännäämään :wave:

Tulin vaan pikasesti poikkeemaan ennen ku alkaa muksujen kylpy ja suihku hetki ja muut iltatoimet, niissä aina aikaa vierähtää :D

Edelleen puhkun ja puhallan jo valmiiksi paljon plussatuulia kaikille :whistle: :whistle:
Itellä jotenkin niin varma olo tästä kierrosta, mutta nähdä saa kuinka käy =)

Ette arvaa!!Mulla on kp 6 ja mulla taitaa olla nyt ovis.. \|O
Oikeestaan mulla pitäis olla kp 12 tai 13 mutta kun menkat jäi viikoks pois ja tulikin viime lauantaina takasin. :ashamed:
Että mistäkö tiedän että on ovis?
Ovislimaa,lämmöt koholla ja ekat petipuuhat tänään sattuivat.Niin kuin minulla yleensä oviksen aikoihin. :/
Viimeksi siis puuhailtiin varmaan 2 viikkoa sitten.

Heippali kaikille!

On ollut jälleen oikein mukava päivä! On saanut olla ulkona, tosin tuo pojan allerginen yskä ja nuha ei helpota, mutta lääkkeet on sen verran tepsineet, jotta voidaan ulkoileen mennä.

).( On ollut sellainen juilinta päivä masussa ja aattelin et mikähän taas ny on, mutta taitaa se ovis olla vaan käsillä...
Kipitin pikaisesti vessaan ja varmensin asian ovistikulla... aikas saman vahvuiset viivat tuli...

No mies tietysti lähti jo töihin :kieh: Tulee aamuyöstä kotiin.. totesin hänelle puhelimessa, että se olis sellainen juttu, et aamusta saapi sitten peitot heilua, jos jatkoa lapsilukuun on toiveissa :laugh:

Ihmetytti kyl toisaalta tuo ovis ajankohta, kun yleensä mun kohdalle on sattunut tuo myöhäinen ovis, kp 18-21. Toivotaan et pästäi tositoimiin aamusta, niin sais hyödynnettyä tämänkin oviksen =)

Kaikille onnekkaita oviksen bongaushetkiä ja niitä jälkipuuhia :laugh:

:wave:

Yhteistyössä