Moikka kaikille, vanhoille ja uusille kuumeilijoille!
Viela aidiksi: :hug: Toivottavasti nyt onnistutte ottamaan kuumeilun rennosti, vaikka eihan se helppoa ole.
06/09: Surullista kun koitte keskenmenon. Tarppionnea teillekin - ja onnea imetyksen lopetukseen myos. Mullakin on esikoinen 06/09, poika tosin, imetin noin 13kk ikaan asti ja sit alkoi tuntua silta etta riittaa, onneksi pojallekin sopi ihan hyvin.
ON: Yrityksen alkamisesta ei viela sovittu tai puhuttu sen enempaa ja nyt itse asiassa tuntuu ihan hyvalta menna nain viela ainakin muutama kuukausi. Tosin tunnustin miehelle etta olin ostanut paketin foolihappokapseleita eika se siita kauhistunut mitenkaan erityisemmin, itse asiassa vihjaili etta hankin voisi niita syoda. :O Niin se paketti on edelleen avaamattomana laukussa mutta jotenkin oli pakko tehda jotain konkreettista kuumeilun suhteen, hih.
Niin Italiassa kuumeilen.
Sit olisi kysymys ikaerosta: teilla joilla on lapsia 2,5-3 vuoden ikaerolla - onko ketaan? -, mita mielta tai millaisia ajatuksia ja kokemuksia teidan perheessa tuosta ikaerosta? Tietenkin paljon riippuu lasten luonteesta, olisi vaan kiva kuulla kokemuksia elavasta elamasta. Onko ollut paljon mustasukkaisuutta ja miten arki sujuu jne.
Sittenpa vain mukavaa torstain jatkoa koko joukolle!