V
vierailija
Vieras
Kuva ois kiva ylläri![]()
Mikäs tirkistelijä sinä olet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuva ois kiva ylläri![]()
Onneksi sinä et mene ansaan. Sääli että monet alaikäiset menevät "namusetien ansaan", näitä pervoja sietää varoa.Mikäs tirkistelijä sinä olet?
Onneksi sinä et mene ansaan. Sääli että monet alaikäiset menevät "namusetien ansaan", näitä pervoja sietää varoa.
No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?Mikäs tirkistelijä sinä olet?
No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?
Ongelma onkin siinä, jos kyseinen "tirkistelijä" onnistuu saamaan intiimin kuvan alaikäiseltä.No mitähän tirkistelyä se voisi olla jos tarinankertoja itse haluaa julkaista kuvansa täällä?
Aika pahasti meni ohi kun edellisessä viestissä jota lainasitkin, oli paino sanalla JOSMissä kohtaa hän sanoi haluavansa julkaista kuvansa täällä? Minulta meni ehkä ohi
Älä välitä vaikka täällä on liiankin kanssa huumorintajuttomia yksinäisiä ihmisiäMinä laitoin eilen tämän viestin, ei ois pitänyt laittaa, tyhmä minä
"Täällä keskisessä Suomessa nyt 26,2 auringon paistaessa suoraan mittariin, mutta ihan nakkena en ota aurinkoa, pikku biksut on päällä. Ja laitoin varulta 50+ kerrointa."
En ole kommentoinut/laittanut yhtään viestiä tuon jälkeen, ihan toiset immeiset ovat viestejä kirjailleet.
Olen +50-vuotias(tätähän ei tietenkään kukaan voinut tietää), niin eipä tule otettua itsestä bikinikuvia, saati niitä nettiin laitella, lämpömittarista oisin voinut kuvan ottaa!
(Omalta osaltani klousaan tämän keskustelun, enkä laittele enää tuollaisia viestejä, tästä opin!)
Niitä riittää. Ikäneitoja 60+ kait suurin osaÄlä välitä vaikka täällä on liiankin kanssa huumorintajuttomia yksinäisiä ihmisiä
KÄÄK
Viikon sisään ollut kaksi punkkia kiinni. Ensimmäinen sisareidessä ja eilen toinen imi palliani autuaasti. Nämähän käy päälle vaikka olisi vaatteet päällä ja sitten kun ne on nymfejä niin eihän niitä edes näe. Onneksi sentään tuntee vuorokauden päästä kun jossain kutiaa.
Seuraan kyllä tilannetta ettei punainen rinkula ala näkymään siinä kohtaa
Joku kysyy kuvaa kirjoittajalta, joka ei missään vaiheessa antanut ymmärtää, että olisi alaikäinen.Ongelma onkin siinä, jos kyseinen "tirkistelijä" onnistuu saamaan intiimin kuvan alaikäiseltä.
Juuri niin. Vastasitkin palstan pohjasakan edustajalleJoku kysyy kuvaa kirjoittajalta, joka ei missään vaiheessa antanut ymmärtää, että olisi alaikäinen.
Tästä päättelit, että pyytäjä on alaikäisiä tirkistelevä namusetä. (tirkistelyyn ei ymmärtääkseni nimenomaan kuulu luvan pyytäminen) Joten koko ongelma oli sinun pääsi sisällä. Ei sillä, valaisihan kommenttisi meille muille sinun sisäistä mielenmaisemaasi.
Siis sinulleko, vai keheenköhän nyt mahdat viitata?Juuri niin. Vastasitkin palstan pohjasakan edustajalle![]()
Viesti viittaa sylttytehtaalle eli kaasutehtailijaan.Siis sinulleko, vai keheenköhän nyt mahdat viitata?
Huh-huh tätä ymmärryksen tason puuttumista, puuuhhSiis sinulleko, vai keheenköhän nyt mahdat viitata?
Olet pihalla! Kyse oli siitä kun sellaiset joilla on vähänkään järkeä niin huomasivat että eräs kirjoittaja alkoi väittämään asioita joita ei edes ole missään ketjun viestissä esiintynyt. Tottakai sellaiseen valheelliseen kirjoitukseen pitää puuttua!Lopettakaa nyt tuo jonninjoutava läyhääminen, itse olin sen verran fiksu, etten tuohon kuvan pyytöön kommentoinut mitenkään. Paras tapa on tollaset viestit jättää vaan huomioimatta. En siis kiellä enkä määräile, mitä voipi kirjoittaa, sana on vapaa, mut hei haloo nyt oikeesti, aikuiset immeiset!
Palsta on pervosetien päivähoitopaikka.Lopettakaa nyt tuo jonninjoutava läyhääminen, itse olin sen verran fiksu, etten tuohon kuvan pyytöön kommentoinut mitenkään. Paras tapa on tollaset viestit jättää vaan huomioimatta. En siis kiellä enkä määräile, mitä voipi kirjoittaa, sana on vapaa, mut hei haloo nyt oikeesti, aikuiset immeiset!
KorjausTäälläkin niita riittää. Viimeksi paskoin kiukaalle kun kiukutti. Haisikin pahalle palaessaan.