vauvakuume

Ikiäiti, mulla testi oli heikosti positiivinen 3.12. ja vissisti tunsin ovulaation 9.12. Jotenkin siis uskon, että hormoni näyttäytyy vielä jälkijunassa, kroppa kuitenkin herkemmin jo käyntiin lähtee. Nyt elän vahvoissa raskausoireissa, mutta kuitenkin mielessä, että kuvittelen koko homman. Parina aamuna olen oksentanut ja rinnat on ihan järkkykipeät, turvonneet ja verisuonet pompsahtaneet näkyviin. En vaan uskalla iloita, liian vauhdilla jotenkin tuntuu oireita tulevan....mistäs tämä sit oikein johtunee?
 
Heips...

Mä tulen kanssa tänne... Multa on kierukka poistettu muistaakseni syyskuussa. Ekan menkat tuli vasta marraskuussa , toiset tulivat joulukuussa (4pv.) ja tiputtelu vuotoa jatkuu edelleen.... En tiedä kiertoani, sekaisin ne ovat. Hormoonikierukan kanssa kun ei ollut menkkoja ollenkaan.

Nyt saa lapsi tulla ihan koska vain.... ennestään mulla on 11/06 poika entisestä suhteesta. Nyt on elämässä uusi ihan mies, joka haluaa mun kanssa lisää lapsia mutta samalla rakastaa poikaani yli kaiken. Ihanaa!!
 
Heissulivei! Ja suoraan asiaan... Onkos kenelläkään tietoa / kokemusta siitä, että voiko lyhyt kierto, minulla 22-24 päivää, vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Ts. pystyykö munasolu kiinnittymään niin lyhyessä kierrossa? Kaikkea tässä pitää miettiä, kun 4. yk uhkaa vaihtua viidenteen...
 
Mitäköhän mun pitäisi ajatella? Miehellä hirvee vauvakuume puhuu aiheesta kokoajan ja seksielämä tihentynyt , mutta sitten kuitenkin arvostelee , että mun pitäis muuttaa elämäntapojani, Tässä tapauksessa kyse on unirytmistä :/
 

Yhteistyössä