Kyllä taas harmittaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nappinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nappinen

Vieras
Oli pakko kirjoittaa tänne kun niin harmittaa, kun taas sain negan raskaustestiin.Olen kyllä jo kolmen ihanan lapsen äiti, että ei sen puoleen pitäisi valittaa...mutta kun uusioperhe nyt ollaan, niin olisi vielä ihanaa saada tuon uuden kullan kanssa edes yksi yhteinen biologinen lapsikin. Yritys aloitettiin 09/06 ja yksi km tuli 10/06 eli heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen tärppäsi, mutta ei pikkuinen jaksanut pysyä matkassa. Nyt oli km:n jälkeen yk 3 ja nega tuli vaikka menkat tosin ei vielä olekaan alkaneet, mut eiköhän ne sieltä huomenis viimeistään ala. Sitä on jotenkin aina pitänyt niin itsestään selvänä, että kyllä sitä raskaaksi tulee kun ehkäisyn lopettaa niinkuin aikaisempienkin kohteilla, vaan eihän se ihan niin menekään kun ikää on jo päälle 30- vuoden. Kyllä se on tosiasia, että lapsia saadaan eikä tehdä, nyt sen ymmärtää kun ei heti asiat menekään niinkuin on suunnitellut.

Pelottaa vaan että jospa meidän lapsiluku onkin nyt sitten tässä. Onko täällä muita joilla on kestänyt kauemmin km:n jälkeen raskautua uudestaan ja missä vaiheessa pitäisi mennä lääkärin luo jos se edellinen km on jotenkin sotkenut omaa hormoonituotantoa?

Olin kanssasi samassa tilantteessa vuonna -02. Uuden kullan kanssa halusimme minun kolmen lapsen lisäksi vielä yhteisiäkin:) Mulla oli ikää jo 36 ja eka yritys päätyi samanlailla keskenmenoon. Voit kuvitella mitkä pelot ja paineet meille itse teimme! Tais siinä ympäristökin meille paineita luoda kun miehelläni ei ollut vielä omia lapsia:)) Km.stä toivuin ihan suht hyvin mutta plussaa ei heti kuulunutkaan. Muistelen että viisi kiertoa meni tärppiin josta sitten tuo kuopus syntyi.
Käy ihmeessä lääkärissä jos tunnet olevasi epävarma toipumisestasi. Mukavempi elää kun tietää että kaikki ok! Lapsia todellakin saadaan, sen minäkin olen huomannut viimeestään nyt, kun kuopuksen jälkeen on ollut jo neljä keskenmenoa ja nyt on varmaan tilanne, että täytyy luovuttaa:)
Toivotan Sinulle sylin täydeltä onnea yritykseen!!!

Yhteistyössä