vauvakuume

Heippa! Liittyisin mukaan kuumeilijoihin , vaikka luulen että mies meillä enempi kuumeilee kun minä... pakko myöntää! Joka tapauksessa kakkosta ollaan nyt ruettu aloittamaan, eli ihan ensimmäistä kiertoa mennään ilman pillereitä. Ensimmäinen meillä syntynyt -08 tammikuussa joten kai sen sisaruksen aika jo olisi.. tsemppiä kaikille yrityksiin ja myötätuntoa kaikille joilla ei vauvaa kuulu vaikka niin kovasti haluaisi..
 
Heippa vaan kaikille!

Ilmottaudun myös kuumeilemaan miehen hymistelystä huolimatta (hymistelee siis nettikuumeilulle, ei kuumeilulle itsessään)! Mulla on kaksi poikaa entisestä elämästä, 01 ja 04, ja nyt on yritetty 3 kiertoa. Toivotaan ettei ne menkat ala, vaikka ihan ois sellanen PMS-oireisto taas esillä ettei paremmasta väliä. Kierrot on ollut 21-35 päivää. Hermoja raastavaa, koska ennen hormonikierukkaa ne oli sen 30 pvää tasan. Tuntuu, että on yritetty kauheenkin kauan, kun molemma aikaisemmat on olleet "laaki ja vainaa" periaatteella heti ekasta kierrosta tulossa. Ikäkään ei kai ihan vielä ole este, 31v...;)
Kiva saada täällä vertaistukea! Miestä kun ei kauheesti kiinnosta nää kierron pituudet ja muut.
 
:confused: tein täysin vahvan negan tänä aamuna :'(.. kuitenkaan tätiä ei kuulu ei näy, tasan 14pv sitten bongattu ovis ja tänään olisi pitänyt täti tulla, no kaipa se sitten tän päivän aikan tulee kun negaa testikin näytti. olin niin surullinen aamulla, mies sanoi että koitetaan taas ensikuussa, tuntuu et miehille tää asia on helpompi kun meille naisille :kieh:, joka kk jos tulee sama pettymys, niin kyllä siinä itku on herkässä..:| tuntuu nyt siltä et mie en jaksais enää ees yrittää, huoah. hyvää päivän jatkoa kaikesta huolimatta teille muille .
 
airatar... mulla ja oli hormooni kierukka ja aikasemmat lapset ja tullut heti samantien.. nyt siis 4kk yritystä takana ja lähtee 5kk, mitä ilmeisemmin jos se täti sieltä tulee kuten em. tossa. tää on hyvä paikka purkaa näitä asioita.. siitä kiitos teille kaikille :hug:
 
Voi harmi kun negatulos vielä äidiksi ! Mut hei, niin kauan kun tätiä ei näy niin toivoakin on, eikös? Peukut on täällä edelleen pystyssä! :)

Tervetuloa uusille! Ja Airatar : et tosiaankaan taida olla liian vanha vielä äidiksi (kuten kukaan meistä!). =) Itse sain ensimmäisen jo 30 täytettyäni ja täällä nykyisessä kotimaassani olin/olen jopa tosi nuori äiti, monet haluaa lapsia vasta reilusti kolmenkympin jälkeen.. Eli kaikki on suhteellista. :D
 
Heippa joole
Juu toivoa on mutta se vaan nega testin myötä hiipuu kuitenkin :headwall:.. mutta mutta, kassellaan miten etenee. missäs päin sitten asustelet, kun kerroit että olet nuori äiti sielä maassa :) ? vaikka musta tuntuu että täälä suomessakin tänä päivänä äidit on aina vaan vanhempia kun ensin luodaan ura ja sitten perhe :)
 
Hali sulle, vielä äidiksi! On rankkaa odotella taas seuraavaa kiertoa. Vaan kyllä se siitä! Kaiken jaksaa kun pitkänkin tien päässä voi häämöttää pieni ryppyinen paketti :) Hengessä mukana täällä hengailen :)

Ja Joole, mäkin kiinnostuin: missäpäin maailmaa asustat?

Ihanaa päivää kaikille kumminkin!
 
Täälläkin kuume nostaa taas päätänsä. Kotoa löytyy kaksi lasta, joista vanhempi on kaksi ja nuorempi puoli vuotta. Ihan heti ei kyllä kolmatta ole tarkoitus aluilleen saattaa, mutta kuumeillahan saa kai silti :p. Isäntä oli toista odottaessani varma, ettei ennenpää lapsia tule, mutta innostui onneksi hänkin vielä kolmannesta. Minä itse pelkään, että kuuluun itse ns. "ikuisiin kuumeilijoihin", joilla kuume on jo laitokselta tultaessa aina päällä ;).

Vielä emme ole edes sopineet, koska yrittäminen alkaisi, mutta voisin kuvitella kuumeen nousevan kovaksi puolen vuoden sisään;). Mies haluisi kolmannen pian, koska sanoo olevansa jo niin vanha (36v). Itse olen 30v.
 
kiitos fariini =) nyt vaan oottelen koska se täti sieltä tulla tupsahtaa :O.. jos ei viikonloppuun mennessä näy niin kaipa sitten on testailtava uudestaan :confused: nyt en jaksa edes toivoa että ois tärpänny odotan ja odotan tätiä :'( mutta kuten oon aikasemmin jo maininnu niin tää on hyvä paikka purkaa pahaa oloa, kun on kanssa ihmisiä :heart:
 
Hellurei, tulin jälleen katsomaan et kuis täällä sujuu.

Vielä äidiksi: hormonikierukka oli juu, poistettiin siis viikko sitten ja aikamoiset menkat se sitten antoi, mikä tyhjennysvuoto lie. Hankala laskea kiertoa, kun ennen poistoa oli jo jonkinmoinen vuoto, joka siis uudistui kierukan nappaisun jälkeen. Aina olen kyllä ovulaation tuntenut, kivut on melkein pahemmat kuin menkkojen aikana, joten katsellaan nyt, et milloin sellaisia ilmestynee...lie kierukka sotkenut hormoneja miten, sen näkee. Lapset 6 ja 8v kysyivät jo yks päivä, et milloin se vauva oikein tulee kun ei vielä näy mistään tulevan :) Kuumetta lie muillakin siis. Itseltä se vähän laantunut, työstressiä niskassa ja kaikenmoista ahdistusta muutakin, pitää oma perussairaus saada pysymään kurissa, lääkityksiä kun pitää purkaa raskaustoiveen takia ja se tuntuu heti nahoissa.

Jaksamista kaikille :wave:
 
sandemar huomenta, mulla ja ovulaatiokivut ollu aina kovemmat kun menkkakivut, paitsi nyt kierukan poiston jälkeen helpottuneet onneksi :) juu miekin nyt taidan vaan kuumeilla siitä vauvasta koska täti tuli siis eilen illalla ja putosin taas pilvilinnoista alas ja kovaa :'( vaikka osasinhan sitä odottaakkin kun r testi näytti eilen aamulla negaa. no nyt siis päätin ettei yritetä mitään, ilman ehkäsyä jatketaan ja toivotaan vaan, saa nähä pystyykö sen sitten unohtamaan että ei muka yritettäs, kun se asia päälimmäisenä mielessä kuitenkin pyörii :ashamed:, päivän jatkoja :)
 
Heissan!
Tsemppiä meille kaikille kuumeilijoile! Ja onnittelut plussanneille. Tää on niin hyvä paikka purkaa kuumeitaan, kun asiasta toki innostunut mieskään ei aina jaksa :) Miten se vauvakuume on aina niin raju, ihmettelen.
Omaa napaa: Mulla ovis meneillään ja yritykset ;) Saa nähdä miten tässä kuussa käy.
 
Voi surku sun kanssa vielä äidiks, olis ollu ihanaa kuulla plussauutisia.
Kattelin tänään poru kurkussa telkkarista vauva tulossa- ohjelmaa. Miksi on pakko rääkätä itseään??? Hulluutta varmaan ;).
Omaa napaa: miehen perussairauden lääkitys vähentää siittiöiden liikettä. Kuultiin vasta tällä viikolla. Mies on syönyt niitä lääkkeitä yli vuoden, ja meille kerrotaan vasta nyt. Paha mieli, pms, ja flunssa tekee tuloaan...
Aurinkoa ja jaksaa muille ihan hirmuisesti! Ennemmin tai myöhemmin se vauveli tulee meille kaikille!
 
Alratar: Kauheeta, kyllähän tollasesta olis pitänyt heti kertoa eikä vasta vuoden päästä.
Pahoittelut niille joilla ei tärpännyt tästä kierrosta. Uutta yritystä vaan.
Laitoin tänään lapseni pieniä vaatteita pois ja kyllä se haikeus tuli ja suuri odotus seuraavaan. Onneks mies on yhtä kuumeinen vauvan suhteen kuin minäkin niin ei hätää. Yritys on tarkoitus aloittaa loppuvuodesta kun haaveissa syksyvauva.
 
Kaipa tännekin voisin tulla kuumeilemaan =) Kahdeksatta ihmettä kuumeillessa , 36-vuotta tällä hetkellä. Kauhistelijoita riittää, mutta se ei estä kuumeilua, ainoastaan mielipahaa varmasti aiheuttaa kun ja jos joskus vielä vauva tulisi.
Meillä on nyt ensimmäinen yritys kerta, mikä alkoi päivää ennen ovista. Eli saas nähdä kuin kävi.
Välillä suuret toiveet, kunnes välillä täysin varma että menkat alkaa perjantaina tai lauantaina.
Tällä hetkellä kp:t on 28/ 32-33 Eli vielä on jännittämistä ja toivoa :)
 
Airatar: meillä sama, mies hymistelee mulle ja mun nettikuumeilulle.. ei tajua tästä jutusta mitään!
Sanski ja Sariar: nyt vaan kovasti tsemppiä jotta olisi tärpännyt : ) ja toki kaikille muille myös jotka elävät jännittäviä päiviä!
Meillä tällä hetkellä ovispäivät tai luulen ehkä niin kun en koskaan ole ovista tuntenut mutta nyt luulen että eilen olisin tuntenut.. joten nyt jännäillään vielä pari viikkoa! Kierrosta ei ole hajuakaan mikä on kun vasta lopetin pillerit ja viimeksikin oli 30 ja sit heti seur. oli 40 josta kylläkin meidän pieni mies sai alkunsa.. : )
Eipä muuta kun hauskaa päivää, joskin sateista sellaista mutta kuitenkin!!
 
Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa :wave: joo ei tärpänny tälläkään kierrolla tosiaan.. pari päivää meni murehtiessa, mutta nyt taas jo parempi mieli :heart:, seuraava ovis n. 20.9 jonka jälkeen taas ne piinaavat 2 viikkoa että jospa nyt jo OIS tärpänny. ajateltiin miehen kanssa että nyt jätetään ovistikutkin tällä kierrolla pois ja mennään vaan tunteella, parempi ois kun unohtais koko asian mutta ei se ihan niin helposti taida mennä, kun kuume on niin kova. kaikille tsemmpiä jotka odottaa josko se plussa sieltä tulisi :hug:
 
Täällähän on paljon porukkaa! Kuumeilua oli jo alkuvuodesta niin, että aloitettiin yrittämään toista, kun esikko oli 9kk. Tärppäsikin heti mutta eka ultrassa "kaikki ei ollut hyvin", kuten lääkäri asian mainitsi, kun sykettä ei ollut. Surullista. Sittemmin ollaan yritetty 3kk. Paniikkia ei ole mutta mietityttää kuitenkin, kun ikää on 37v. Haluttaisiin kovasti sisarus tytöllemme. Nyt yritän lopetella imetystä, ettei sitä tarvitse ainakaan syyttää, jos taas menisi kesken.

Onnea kaikille yritykseen.
 
Moikka kaikille, vanhoille ja uusille kuumeilijoille!

Viela aidiksi: :hug: Toivottavasti nyt onnistutte ottamaan kuumeilun rennosti, vaikka eihan se helppoa ole.

06/09: Surullista kun koitte keskenmenon. Tarppionnea teillekin - ja onnea imetyksen lopetukseen myos. Mullakin on esikoinen 06/09, poika tosin, imetin noin 13kk ikaan asti ja sit alkoi tuntua silta etta riittaa, onneksi pojallekin sopi ihan hyvin. :D

ON: Yrityksen alkamisesta ei viela sovittu tai puhuttu sen enempaa ja nyt itse asiassa tuntuu ihan hyvalta menna nain viela ainakin muutama kuukausi. Tosin tunnustin miehelle etta olin ostanut paketin foolihappokapseleita eika se siita kauhistunut mitenkaan erityisemmin, itse asiassa vihjaili etta hankin voisi niita syoda. :O Niin se paketti on edelleen avaamattomana laukussa mutta jotenkin oli pakko tehda jotain konkreettista kuumeilun suhteen, hih.
Niin Italiassa kuumeilen.

Sit olisi kysymys ikaerosta: teilla joilla on lapsia 2,5-3 vuoden ikaerolla - onko ketaan? -, mita mielta tai millaisia ajatuksia ja kokemuksia teidan perheessa tuosta ikaerosta? Tietenkin paljon riippuu lasten luonteesta, olisi vaan kiva kuulla kokemuksia elavasta elamasta. Onko ollut paljon mustasukkaisuutta ja miten arki sujuu jne.

Sittenpa vain mukavaa torstain jatkoa koko joukolle!
 
mulla on pojilla ikäeroa n.3v ja ihan hyvin kaikki meni koska esikoinen oli jo vaipoista pois tietenkin ja muutenkin tokas vaan silloin että jaa vauva tulee :LOL: ja niinhän se on pojat kyllä tulee keskenää hyvin toimeen, kun taas keskimmäisellä ja nuorimmaisella on ikäeroa n. reilu 3v. mutta nuorimmainen on tyttö ja keskimmäinen on poika, ne ei tuu keskenään toimeen ei alkuunkaan yhtä kinaamista ja tappelua kaiken aikaa :headwall:, JOSKUS vahinngossa saattavat leikkiä yhdessä silloin tällöin.. mutta lapset on eri luonteisia ja huomattavissa kuitenkin sisar rakkautta kaikista tappelemisista huolimatta :heart:. Kuumeilemisiin :hug:
 

Yhteistyössä