vauvakuume

Moikka!
Täällä myös kolmen ihanan lapsen (vm. -05, -06, -10) äiti. Myös minä haikailen välillä vielä yhdestä, viimeisestä lapsukaisesta, mutta toisaalta myös pelottaa sillä nyt perhe tuntuu niin hyvältä. Millaista on kun on 4 alle koulu ikäistä lasta? Onko silloin aikaa kaikille? Toisaalta olisi ihana saada vielä yksi nyytti ja "kaveri" nuorimmalle pojalle.
Oletko sinä miettynyt tällaisia asioita?
 
vauva-10: Mulla oli 2 ja 3 välillä 1 v 4 kk ikäeroa ja kaikki meni todella hyvin!
Sisilisko: Mulla on ollu 4 alle kouluikäistä ja kyllä syliä ja aikaa on kaikille riittänyt =) Ja seuraahan heistä on toisilleen ollut todella paljon! Nyt olen 6 laspen onnellinen äiti ja haaveilen vielä siitä pikku seiskasta... Vanhin nyt 12 vuotias ja nuorin 2 v, tuota vanhinta ennen tuli kohdalle myös keskenmeno -97... nyt odottelen reilun viikon ja aion testailla ovista ihan tikulla et tiedän pelittääkö itsel edes enää kunnolla....
 
Heippa kaikille ihanille äideille=)
Aika ihme juttu Vielä äidiksi 34 vtuo sinun ovis juttu mutta mikäs siinä, nyt vaan toivotaan että tärppi käy!!
Täällä "kuumeiset" paikat kans.. nyt kp 32 eikä menkkoja kuulu mutta raskaustesti eilen tehtynä oli ainakin täysin nega.. rinnat ei kipeät mutta sen tuntuiset kuin "maito nousisi" .. tai sitten kuvittelen tuntevani niin :confused: .. nyt sitten vaan odotellaan kiltisti.. toivon että jos menkat alkaa niin alkais jo kun pelottaa että kierrot on heti tosi pitkät... niinkuin viimeksi kun esikoinen sai alkunsa niin kp 35 tein negan ja kp 40 oli plussa.. ja toisesta kierrosta sai alkunsa. Eli mulla pomppaa heti kierrot tosi pitkiksi:| mutta mieli on vielä iloinen ja toiveikas.. ja pakko mun on myöntää että kyllä se vauvakuume minuunkin on iskenyt nyt todella kun en malta odottaa enää yhtään.. alussa vaan niin mainostin että mies se meillä kuumeilee enkä minä..
Mutta nyt tuli romaani omaa napaa joten oikein ihanaa ja aurinkoista päivää kaikille ja plussatuulia puhallellen..
 
Hipu: Mulla kävi ihan samoin! Ihan normi kierrot (kierto ollu jo vuosia 30-33 pv) ja heti ku sain isäännän suostuu ni pomppas 37 ja nyt vikat sit se 29.... Ja koko ajan mieles sit pyörii et saako edes enää lapsia ku ikääkin on sit kohta jo 38 ja jos ei ovis tulekkaa joka kk jne...jne... Ja odottaa ei malttais millää, mut pakkohan se vaan on : / no täs kuus yritän ottaa selvää "parhaista" päivistä ja sit toivoo parasta ja todennäköisesti pettyy, mutta.... Yleensä (6:ssa raskaudessa 5:stä) on tärpänny viimeistää toisella kierrolla ja nyt pelkään et ei tärppää enää ollenkaa... Kaipa me kaikki täällä tunnetaan ihan sanoja asioiota ja niiden kanssa tuskaillaa kk kerrallaan, onneks yhdessä ja iloitaan aina ku jollakin käy tuuri =) ja tässä taas mun versio omaelämän kerrasta :D
 
Tosi kiinnostavaa lukea muiden kokemuksia ja tuntemuksia, varsinkin täällä kun kaikki alkaa pohtia samoja ikäkysymyksiä.
Meillä alkoi tänään vauvakuume muuttua projektiksi. Maailskuusta tähän saakka (tai oikeastaan pari vuotta ilman ehkäisyä) menty ihan luomuyrityksellä, mutta tänään kävin yksityisellä gyniksellä ja sain Clomifenit vauhdittamaan yritystä. Kierron bongasin nyt 30-31 pv pituiseksi, pidentynyt viime raskauden jälkeen. Ensi maanataina on kontrolli, miten lääkitys tepsii. Nyt tuntuu todemmalta projektilta, vaikka mitään sen kummallisempaa ei ole tapahtunut. Olen sitten hormooneissa seuraavan viikon :D Hinta kirpaisi hieman, mutta pidätän sen sitten toivottavasti tulevan vauvelin viikkorahoista :p

Varsinainen vauvakuume on valtaisa, olis niin ihanaa olla raskaana ja sitten pikkuisen vauvan kanssa. Mut tää on kaikille tuttua täällä.

Hyviä yrityksiä kaikille! Laittakaa tietoa miten menee.
 
Pirteää syys aamua tänne kaikille :wave:, piina viikot joo :headwall:, mutta onneksi saan ajatuksen muualle, muutetaan uuteen kotiin ja perjantaina aletaan sielä tekemään rempalla sitä oman näköiseksi ja sitten puolen kuun jälkeen kamat sinne, on paljon muuta ajateltavaa ei tarvii koko ajan kytätä "mukamas" raskausoireita mitä on "olevinaan" :D.. joten palaillaan taas :) lisäykseski vielä.. että juu todella outo oli se mun ovis tässä kuussa :confused: .. mutta saa sitten nähä onko se tuottanut tulosta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei, kävin täällä kurkkimassa miten kuumeilijoilla menee :) Vielä äidiksi: kiitos käynnistä toisessa ketjussa ja toivottavasti taas pian nähdään siellä ;)

Tsemppiä kaikille kuumeileville ja vauvatuulia....
 
Hei kuumeilijat!

Ei näköjään tullutkaan ikä vastaan vielä (37v.). Haalea viiva ilmestyi ikkunaan, viiva kuitenkin. Nyt jännitän seuraavien viikkojen aikana, kuinka käy tällä kerralla. Viimeksi meni kesken. Nyt jo pohdin, että tuli otettua kaksi drinkkiä viikonloppuna, kun olin ulkona pitkästä aikaa. Sinänsä vähän mutta tässä tilanteessa tuntuu paljolta. Zyrteckiäkin otin allergiaan. Huh. Mutta iloinen tietysti olen.

Kiitos Joole imetyskatsauksesta. Oma irtautumiseni onnistui yllättävän hyvin - apuna oli tyttösen nuha ja se, että olin vähentänyt 1-2 kertaan/vrk siihen mennessä. Nyt juuri tyhjät rinnat alkavat tuntua jälleen aavistuksen verran aroilta ja kovilta. No, syy ei sitten ollutkaan maito...

Onnea kaikille yritykseen - ehkäpä tämä todella on onnenketju!
 
Heh! Onnenpino vahvistuu, kun kaikki saa ainakin haamuja tänne kirjoitettuaan. Paitsi minä, joka sujuvasti kuvittelen nytkin raskausoireita vaikka mahdollisuutta ei vielä ole. Jännittää, tuleeko tästä palstan historian nopeimmin hajonnut vauvakuumepino, jos kaikki siirtyy hetimiten odotuspuolelle.

Vielä äidiksi: Tuo "raskausoireet" joita on "olevinaan" on siis niiiiiiiin tuttua. :hug: Kohta toivottavasti ei tarvitse kuvitella.
 
06/09 onnea kovasti.. haamukin on jo plussaa :) Hmm.. juu kuvitellut oireet ne on kummia.. tai kuviteltuja ne on siihen asti kun toden näköisesti täti taas kurvaa paikalle : / no on mulla vielä 6pv aikaa kuvitella, jolloin nähdään tosi asia. ei mutta nyt töihin -----> heipat ja ihanan raikasta syksyä kaikille :hug:
 
Onnea haamuviivasta 06/09!!!! Ainakin oman pienimmäiseni kohdalla se oli vahva plussa vaikka viiva haalea olikin =) Itsellä alkaa ensi viikolla olemaan hetket käsillä yrittämäöän raskautta (kunhan vaan mies ei sitten olisi koko viikkoa reissuhommissa!!) sitten sais alkaa jännittää tärppäskö vai ei.... Nyt on vaan ajatuksiin hiipinyt, että miten osittainen imetys vaikuttaa raskautumiseen, kokemuksia? Tyttöseni 2 v oli kesään asti tiiviisti rinnalla, kesällä sain vähennettyä sen siihen että öisin vielä joskus tulee rinnalle läheisyyden kaipuussa, päivisin ei ollenkaan eli mahtaako näin vähäinen imetys vaikuttaa mitenkään? Tästä kun itsellä ei ole kokemuksia, muut kun ovat itse lopettaneet imemisen vuoden ikään mennessä ;)
 
Moikka! :wave:

Haluan tulla mukaan kuumeilemaan teidän kanssanne. Ikää mulle tulee lauantaina 31v. ja 2 poikaa vm.06 ja 08. Yksi keskeytynyt km 03/10. Kolmonen on haaveissa ja ihmeen pitkään kestää tärppi koska poikia ei tarvinnut kauaa odotella.

Odotan ovulaatiota tapahtuvaksi joko pe tai la. Tikuttamisen aloitin tänään. Täytyypä keskittyä nyt loppu viikko simojen talletukseen ja toivoa parasta :)
 
Tervetuloa joukkoon :) tänne meitä mahtuu ja toivottavasti kuumeilijoista siirrytään mahdollisimman pian odottajiin jokainen :) mulla on nyt siis 5 yrityskert. menossa ja myöskin kaikki 3 aikaisempaa lasta tullut samantien kun lupa annettu, viimeisimmästä raskaudesta on siis jo 6v että pitkä aika, nyt tosiaan toivon et vihdoin ois tärpännyt.. viikko piinailua vielä edessä :headwall: ja ikiäiti, mun ystävä tuli raskaaksi vaikka imetti täysipäiväisesti vielä edellistä lastansa, että ei se ainakaan kaikilla vaikuta mihinkään vaikka imettää. kuumeilemisiin :)
 
Mä tulen takasin toukokuisista, kuumeilu puolelle.
Eli meille ei tullut nyt toukovauvaa. Vuoto alkoi rv 5+1 ja jatkuu edelleen. Testi ei näyttänyt enää toista viivaa ( 25ml/IU) Ja vuodon mukana myös ihan selviä kalvoja.

Ehkäpä sit kesävauva =)
 
Karvaton koira Suruvalittelut sinulle. Itsekin tiedan tunteen kun niin toivoo ja sitten "pitaa" viela nahda sen kaiken valuvan ulos...

Nyt itse odotan etta uskallan tehda testin ja pelottaa jo valmiiksi etta jos se on plussa niin tuleeko sekin keskella yota ulos kun olen yksin lasten kanssa ja mies on ajossa. Talla tavalla tapahtui viimeksi ja siita asti on pelko ollut mukana joka kuukausi....
 
Surunvalittelut Karvaton koira... Itselle käynyt niin rv 8 ja risat 13 vuotta sitten eli tunne on myös todella tuttu, mutta sen jälkeen 6 onnistunutta raskautta eli turha pelko ei kannata, vaikka itsekin olen sitä mukanani kantanut joka raskaudessa...eli tsemppiä ja kesävauvaa sinulle toivoen :)
Vielä äidiksi 34 v...... Kiitos infosta, enpä stressaa siitä imetyksestä enempää. Nyt toivon vaan et plussais mahdolilsimman nopeesti, mut ku aika kuluu niin tuhottoman hitaasti et ei edes yrittää pääse ku vast ens vko tosissaa : /
 
Huomenta!

Minä sain ovulaatiotestiin :) naaman aamulla!!! Simoja jo ollaankin talleteltu ke ja to, joka varmasti jatkuu koko vkl. Maksimoidaan nyt tärppipäivät kerrankin kun ovulaatio sattui viikonlopulle ja mieskin on kotona kun arkena on reissuhommissa.

Plussatuulia ja ihanaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Onnea tärpäämiseen Muutosta!! Itsellä nyt ikävästi taitaa mennä ovis ens viikolle ja silloinhan se ukko-kulta on koko vko reissus eli taas meni kk:lla yritys eteenpäin :| Täytyy vaan toivoa että vkl yritys jaksais kantaa ovikseen asti... Viikonloppuja kaikille :wave:
 
Ovisviikko täälläkin edessä ensi viikolla. Tajusin vasta nyt, että olisin voinut tilata testejä netistä. Jos tilaisi heti, ehtisivätkö perille. Ovis jossain 6.päivän tienoilla. No, maanantaina kumminkin Clomi-kontrolli ja sitten vaan tiivistä yritystä. Jos ei ovistestit ehdi tulla, täytyy yrittää pitää siittiöiden määrä jatkuvana ja tasaisena.

Siitä tulikin mieleen.. mitenkäs muilla, miten vauvaprojekti on vaikuttanut elämään? Onko seksistä tullut vauvantekoa vai löytyykö kipinää? :rolleyes: Meillä vähän vaihtelee... muutenkin mies on osoittanut yllättäviä piirteitä kun vavakuumeesta on tullut pidempiaikainen projekti. Sanoin pari iltaa sitten, että clomit saattaa lisätä monikkoraskautta että mitäs jos tuliskin kaksi vauvaa. Ei mies kommentoinut mitään, mutta jopa se meni katselemaan tila-autoja netistä :D Vaikka ei todellakaan ole mikään automies.

Onnea yrityksiin tässä tai seuraavassa kierrossa!
 
Itsellä kans lähti ovisviikko (tai ainaki luulisin niin) käyntiin, nyt toivon et isäntä ehtis reissujen välis piipahtaa edes koton et edes vois ajatella et raskautumisen mahdollisuus olis olemassa.... Toivottavasti mahdollisimman monella plussaa tässä kuussa!
 
maanantaita kaikille :wave:... hmmm.. mulla meni viikonloppu sielä talon rempassa joten en kerinny aattelemaan asiaa ollenkaan ja nyt huomasin että huomena on se päivä jolloin tädin pitäisi tulla :attn: saa nyt nähdä... odotan huomiseen ja jos ei tule niin sitten keskiviikko aamuna testaan =) toivon todella että nyt olis tärpännyt kun muutoin alkaa jo 6 yritys kerta... ei vielä ainakaan tädin oireita mutta ne tulee kyllä äkkiä se on jo todettu moneen otteeseen :(, mutta palaan sitten viimeistään keskiviikkona, heipat! ja onnea kaikille muille yrityksiin ja kuumeiluihin =)
 
Vielä äidiksi 34... Pidän peukkuja että täti hurauttaa lujaa ohi ja saat plussia testiin :) Ite tänään ilmeisesti plussasin oviksen (ainaki 2 viivaa testis sojotti ;)) ja isäntä tietty reissus!!! No, elättelen toiveita että piipahtais huomenna kotona ja toivon parasta.....
 

Yhteistyössä