vauvakuume

Hyvää ovisviikkoa kaikille! Itselläkin on samat ajat menossa. Kävin tänään gynellä kontrollikäynnillä, hyvin oli clomit kuulemma toimineet. Munasoluja kypsyy, ovista ennustetaan keskiviikon-torstain tietämille. Täytyy pitää mies kotona. Jos ei nyt tärppää, neljän kierron clomit odottamassa, ja sitten uudelleen lääkäriin ihmettelemään. Jotenkin hassusti alkoi jännittämään tämä homma... outoa.

Plussia!:wave:
 
prkl tätihän se tuli ja tasan kellon tarkkuudella... :( :mad: :'( , oikeesti minust tuntuu et mie en enää jaksa... mikä virka ovistikuillakin on, kun oviksen bongaa silloin harrastellaan ni siitä huolimatta ei tärppää ??!! mie oon NII-IN surullinen, tää on niin turhauttavaa kun joka kk samat itku ja murhe kun menkat alkaa, mieskin oli ekaa kertaa jo todella harmissaan :(. Ei nyt jaksa edes odottaa seuraavaa ovistakaan ja jätän kyllä nyt mittailemattakin, ehkä meille ei ole tarkoitettu pientä nyyttiä :confused:...
anteeksi purkautumiseni, mutta tää on hyvä paikka murheitaan jakaa kanssa ihmisten kanssa, kiitos siitä teille :) ! eli nyt lähtee sitten yritys kerta 6.. ja lopetan ainakin ovisten bongailun.. pitää mennä vaan tunteella. Teille kaikille onnea tälle yrityskierrolle :hug: ! käyn kuitenkin täälä kattelemassa miten te etenette... moikkis :wave:
 
vielä äidiksi Harmi kun täti vierailee kutsumatta. Täällä tosiaankin saa purkautua.

Meillä meinas kanssa vauvan yritys siirtyä kun kävi ilmi, että sektion jälkeen pitäisi olla vähintään vuosi ennen kuin yrittää. No, soittelin neuvolaan ja sieltä annettiin lupa aloitella aikasemmin jos ei mitään vaivoja ole sektiosta jäänyt. Nyt siten yritys alkaa suunnitelmien mukaan marras- joulukuulla.
 
Voi tylsä juttu Vielä ädiksi 34 v... ainoa asia millä osaan lohduttaa on se että ole tyytyväinen että sulla on säännöllinen kierto ja pettymyksestä nousee ihmeen kaupalla kuitenkin uusi innostus ja odotus kun ovulaatioaika lähenee.. vaikka tiedän ettei nyt lohduta yhtään :heart:
Itse täällä toivoisin nimittäin tilanteen muuttuvan suuntaan jos toiseen, nyt kp 40 ja ei tädistä tietoakaan enkä myöskään ole raskaana.. nyt jo 4 testiä tehnyt :( joten päivät vain kuluu, tietämättä yhtään mitä mun kropassa tapahtuu.. eli onko vain tosi tosi tosi pitkä kierto vai mitä tapahtuu... lopetin siis pillerit elokuun lopussa ja yksiäkään luomumenkkoja ei siis ole ilmaantunut vielä... huoh...on vaan niin pitkä aika odottaa että jo toivoisin menkkojen tulevan jotta voisi taas odottaa seuraavaa kiertoa.. nyt tuntuu että ei ole mitään mitä odottaa..
 
Vielä äidiksi Voi harmi :'( Mut kuten jo aiemmin todettii, onneks sul on säännöllinen kierto eli anna mennä tunteella ilman mittialuja ja me kaikki toivotaan parasta ja pidetään peukkuja ens kiertoon :hug:
Sirusunsanna Jaa..a tiedä häntä onnistiko, tuli kyl ti piipahtamaa kotona, mut ekaa kertaa ovis tikkuja testasin ja 3 pv on nyt näyttäny plussaa!!! Normaaliako ?!? Mut tänään päätin en ainakaa täl kierrol EN enää testaile ja loppuviikol vaan yritän saada isäntää innostumaan ja sit vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Tsemppiä kaikille ja toivotaan kuitenkin täs kuus mahdollisimman montaa plussaa!!!
 
Ja täällä rintamalla ei uutta... kp 43 eikä tilanne muuttunut mihinkään! Alan olemaan ihan rikki ja pohdin asiaa koko ajan joka ei tietenkään ole hyvä! Joten ajattelin kyllä piipahtaa gynellä jos ei nyt kp 60 mennessä ole tapahtunut mitään.. onko muilla kokemuksia tällaisesta? Tiedän toki että pillereiden lopettamisen jälkeen saattaa hormonit olla ihan sekaisin mutta silti.. ei jaksais enää odottaa!!!
Sori nyt tuli vain omaa napaa...
Kaikille oikein ihanaa viikonloppua ja oikein paljon plussa tuulia =)
 
*Kuvittelee itselleen tällä hetkellä seuraavat raskausoireet* Melkein paha olo, kahvi ei maistu hyvältä, alavatsassa tiukka tunne, oikea rinta ehkä arka. Ja jos olisin raskaana, raskausPÄIVIÄ olis takana ehkä 3.... Huvittaa vielä, mutta tiedän kierron loppuvaiheessa lähestyväni Vielä äidiksi 34-tunnelmia.

Hipu: Toivottavasti tilanne selkiytyy, kp60 kuulostaa rajulta. Mä olin itse taannoin jo ihan sekaisin kp42 sattuessa kohdalle.
Ikiäiti: Mitä lienee ovistikut näyttävät, toivottavasti mies innostuu. Päästään piinailemaan (niinkö kuuluu sanoa?) samaan aikaan?

Kaikille plussaista lokakuuta!
 
Ovis ollut, vilja kylvetty ja satoa korjataan mahdollisesti heinäkuun alussa jos oikein onni käy :) Eli piinaviikot, ne piinaviikot edessä, jolloin jokainen päivä on kuin nälkävuosi ja jokainen oire kertoo raskauden alkaneen....
 
Hipu: Itsel oli toista lasta yritettäessä kans kierrot aivan sekaisin, välil krt oli n. 40 ja välil jopa 70 pv ja se oli yhtä tuskaa!!! Onneks kuitenkin lopulta tärppäs, sitä toivon todella sullekin :hug:
Sirususanna ja Sandemar samassa veneessä ilmeisesti ollaan kaikki 3 =) Pari piiitkää viikkoa nyt edes ja mieli tekee tepposiaan tuon tuostakin, lilevää ällöttävää oloa sillon tällön, muka hiukan väsyneempi kuin normaalisti... Juuu...u, toiveet olis niin kovat, mutta mutta eipä ehkä viel oirehtis kun kuten Sirususannakin totes et raskaus päiviä olis takana tosiaan vaan aivan muutama... Pahaa pelkään et täti tullee kyl moikkamaan parin vko päästä kuten tavallisestikin, mutta todellakin, TOIVOTAAN PLUSSAISTA LOKAKUUTA!!!!;)
 
Heippa Kaikki :wave: vähän paremmalla mielellä täälä jo ollaan taas viimekierron pettymyksestä ohi päässeenä .. mut nyt päätettiin miehen kanssa että ei yrittämällä yritetä mennään vaan tunteella, tämän viikon lopussa saadaan muuttokin ohi ja ehkä stressi niiltä tiimoilta helpottaa ja auttas tähänkin asiaan =) ! Teille kaikille toivon plussatuulia :heart: Hipu.. kamala miten pitkä kierto sulla : /... toivottavsti saat selvyyden asiaan :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan, että kaikille halukkaille tämä kuu olisi plussakuukausi.

Täällä on vauvakuume nyt nostanut sen verran taas päätään, että tilasin jo raskaustestejä kotiin. Yrityksen aloitusajankohtaa ei vielä ole lukkoon lyöty mutta joulukuulla viimeistään. Kun sitten vois jo aikaisemmin jos tietäis tuon työtilanteen, jatkuuko vai ei.

Kovasti ollaa nyt katseltu netistä sisarusrattaita? Mies onneks yhtä innostuneena kuin minäkin. Onko suosituksia?

Meillä siis vauvahaaveeseen vaikuttaa se tammikuussa tehty sektio. Terveydenhoitaja kyllä sanoi, että ei ole estettä aloittaa yrittäminen jo kun kerran olen hyvin parantunut eikä haavasta ole enää vaivaa. Mutta vielä aiankin mennään pillereillä tämä muutama viikko. Sitten on vielä auki, että aloitankos euraavan levyn vai en.

Toivottavatsi nuo syksyn tuulet tois mukanaan niitä plussatuuliakin tänne meille.
 
Hei vaan kaikille! Olen -79 syntynyt vauvakuumeilija, kolmen lapsen äiti. Nuorin meillä on jo 6-vuotias. On niin paljon kaikkea kiirettä, rakentamista ym. elämässä, että aika ei varmaan ole paras mahdollinen, mutta milloinkapa se olisi.. Ilman ehkäisyä on oltu elokuusta alkaen. Ajattelin, että unohdan koko asian, mutta täällä vauvakuumeketjussa nytkin olen... ;)
 
Tervetuloa mukaan Christine! Muutosta, ikävä kuulla :|, toivotaan et ens kuus tärppäis!!
Itsel viel viikko odotusta edes, sit pitäis tätin tulla jos on tullakseen... Oireitaki muka välil on, lievää ällötystä edelleen, mut eipä juuri muuta eli henkisesti varaudun siihen et ei tärpänny, mut sit ens kuus taas uus yritys päälle jos ja kun täti tulee mua moikkaamaa.
Plussatuulia kaikille toivottaen :wave:
 
Ikiäidin kanssa samoissa ollaan, vajaan viikon päästä pitäis tädin tulla jos on tullakseen. Oireilua on jos jonkinmoista, enpähän vielä niistä liikoja intoile. Rinnat ei oo kyllä mun omat, ei ne tällaisille moukareille oo tuntunu aikoihin, öisinkin kun pirulaiset nipistyksillään herättävät...piinaillaan siis.
 
SandemasSulla sentään oireilee rinnatkin, toivottavasti merkkaa plussaa! Mul ei muuta ku välil etova olo et eipä taida olla tärpänny.... Rinnois tuo 2 vuotias viel roikkuu et tuskin niis mitää huomaiskaa, sen verran ovat maitoo täynnä :) Mutta piinaillaan, piinaillaan...
 
Sandemar & ikiäiti: Täällä sama juttu, viikko vielä piinaillaan ja sitten testataan. Ja koko viikko meneekin piinaillessa, mun äiti on tulossa kylään enkä tosiaan sen aikana voi testailla:rolleyes:
Oireita? Rinnat ajoittain arat, mutta niin ne on kuunkierrossa välillä muutenkin. Alavatsa on rauhoittunut... tätiin valmistaudun henkisesti.
Peukkuja kaikille.
 
:wave: Huomenta kaikki , me saatiin muutto tehtyä ja nyt on hyvä mieli :) ! Muutosta, voi harmi :hug:, tiedän tunteen :|, mutta tsemppiä tulevalle kierrolle :rolleyes:. Mulla alkoi nyt piinaviikot, seuraavat 2viikkoa, mut olen osannut kyllä nyt olla ajattelematta koko asiaa.. onneksi, 6kk kuitenkin jo mennyt ja selvisin tämän kierron tikuttamattakin, vaikka välillä syyhysi et jos tikuttais sen oviksen :D, nyt vaan ootellaan ja ootellaan ja ootellaan JÄLLEEN! plussa tuulia kaikille.. ja hyvää syksyä, vaikka pimeetä onkin :)
 
Huomenia kaikille!!! Nyt sitten mielipiteitä kyselisin ystävät rakkaat.... Täällä siis hätähousuna ajattelin pahuuttani testata tilanteen Raskauskeijusta tilatulla David merkkisellä liuskatestillä jossa herkkyys 10 mIU/ml hCG.... Eli menkat pitäs alkaa haarukalla to-su niin ajattelin et vois pahuuttaan koittaa koska on erittäin herkästä testistä kysymys :confused: Tänän aamuna tuloksesks sitten tuli pakkauksessa mainitun ajan sisällä punainen haamu, mutta todella haaleana eli mitä tässä sit olis mieltä.... Kaikkia mielipiteitä/kokemuksia otetaan vastaan :attn:
 
Ikiäiti kyllä tuon vaikuttaisi plussalta. Jos kerran herkkä testi on kyseessä. Et varmaan varmuutta saa ennen kuin uudella testillä. Toivotaan parasta.

Täällä nyt sitten alkais yrittäminen viikon päästä kun saadaan vaan menkat ensin alkamaan. Sitten alkaa kanssa ne piinaviikot joista täällä puhutte ja jännitätte. Toivottavasti ei montaa kuukautta tarvitsisi jännittää. Testejä jo netistä tilasin vaikka eihän niitä vielä kuukauteen tarvita.

Eikös täällä nyt monella ole lähellä se testaaminen? Toivotaan, että on plussatuulet suotuisat.
 
Back again.... Aamulla tein Cb digitestin ja näyttöön tuli heti raskaana 2-3 :heart: Nyt toivon et kaikki menee hyvin ja saisin ensimmäisen kesävauvani :D Mut niin alussa ollaan vielä, et mitä vaan voi ikävä kyllä käydä, mutta toiveikkaine mennään eteenpäin. siirryn tuonne plussaneisiin ja käyn katsomassa miten muilla menee ja toivotan PALJON PLUSSATUULIA kaikille!!!
 
ikiäiti: Paljon onnea plussasta :)

Täällä ei siis edelleenkään ole tapahtunut muutoksia, nyt kp 56 (?) , en edes jaksa enää laskea... en odota enää mitään edes tapahtuvaksi.. näin mennään päivästä toiseen :D
Hauskaa ja aurinkoista päivää kaikille ja kaikille muille tällä hetkellä jännäilijöille toivotaan myös plussatuulia!!!
 
Onnittelut ikiäidille :flower: !! Hipu... on se kummallista toi sun kierto...:O ... mistähän moinen? Omalla rintamalla ei sen kummepaa, kun sitä odottelua vaan..|O, mutta minkäs teet johan sitä on odoteltu 5kk, että meneehän tää kuudeskin samaan syssyyn. kaikille plussatuulia, toivottavsti päästään ikiäidin mukaan plussanneiden puolelle jokainen :heart:
 

Yhteistyössä