=) vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) vauvahaaveet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos kaikille onnitteluista! Ei tämä kyllä vielä oikein todelta tunnu, mutta ehkä hiljalleen... =)

Toivottavasti plussasäteet on tarttuvia =D Leppiksellä on ainakin jännät paikat.

PALJON ONNEA SALLILLE!!! viimeinkin tännekkin plussa! Oon tosi iloinen sun puolesta!

Oma tilanne sama kuin Karpalolla. Eli tunnelmat vauva asioissa surulliset. Iloitsen toisten raskaudesta mutta samalla toisten onni tuo mieleen oman onnettomuuden. Ikävä kyllä. Kurkkua kuristaa jokainen raskaana oleva ja pienen vauvan omistava. Remppaliikkeeseenkään en yhtenä päivänä mennyt lainkaan kun paikka oli niin täynnä vauvoja ja vaunuja. Mies on aika ihmaissään mun kanssa.
Itsesääliä, itsesääliä. Pyydän anteeksi.

Sallin puolesta oon oikeesti onnellinen. Uskokaa tai älkää.

Mä tulin sitten lukemaan mitä tänne kuuluu niin eikös siel vaan Plussa oo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ONNEE HIRVEESTI SALLILLE!!!! Ja sitä vauvaliimaa on tulossa pari rekallista ;o)

*huoks* Vähän tuo ottaa sydämestä mullakin, lukea plussauutisia mut se on sellasta haikeutta. Minäkin olen koko sydämestäni onnellinen plussauutisista vaikka omassa elossa se vauvan saaminen vaan siirtyy ja siirtyy..

Täällä eletään siis kp 1/28. Nyt oli kroppa sitten jämpti eikä pitkittäny mun kyttäystä. Olin tuntevinani taas oviksen, tai ainakin ne ihan selvät oireet mahan turvotuksineen ja limoineen oli, lievät veretkin bongasin limoissa tässä joku päivä (ei tullut merkattua ylös sitten...). Sovintoseksiäkin oli just silleen aikas hyvin vahingossa oikealla aikaa, siksi sorruin kyttäykseen vaikka silloin mulla ei ollut päivistä mitään hajua. Mutta ohi meni sitten kuitenkin..

Parisuhde on taas nousujohteessa, pahimmat ajat ovat jo ehkä takana päin. Menikin siinä miettiessä ja pohtiessa aikaa, mutta mulla on kuitenkin takaraivossa koko ajan se ajatus, ettei tämä parisuhde ole sellainen jonka voisi heittää noin vain menemään ja etsimään uutta. Kai se on joku vaisto joka sanoo, että tämän miehen ja tämän parisuhteen eteen pitää ja on jaksettava taistella. Edellisessä liitossani taas se pieni ääni takaraivossa sanoi että pakkaa kamat ja häviä... Mikä lie ötökkä olkapäällä ;o)

Mutta nyt uutta ovista päin! *hymy*

Ainiin.. Jokos muualle on talvi tullut? Meillä ei vielä ole muuta kun lämpötila laskenut aavistuksen pakkaselle, lähitienoille on kuulemma sadellut luntakin mutta tätä meidän korttelia mokoma on kartellut! Siispä

Lunta odotellessa!

Yhteistyössä