H
Hanne
Vieras
Täällä taas. Raskas työreissu takana. Muutkin olette näköjään valvoskelleet. Myös minulla jäi unet vajaiksi tuolla reissussa. Nyt sitten tein vielä kaksi aamua putkeen ja huomennakin pitäis herätä kuudelta! Oon ihan sekaisin väsymykestä.
Vauvajuttuja en pahemmin oo ehtiny miettimään. Oviksesta ei oo tietoakaan ja tontti asiatkin on näiltä osin karahtanu kiville. Paikallaan siis junnataan yhä vaan kaikissa asioissa. Rasittavaa! En vaan tiedä, että millon ois meijän vuoro astua askel eteenpäin? Kyl jotain vois jo tapahtua. Näinä väsyneinä hetkinä oon erittäin kateellinen kaikille tutuilleni, joiden elämä vaan kulkee raiteillaan eteenpäin.
Jatkan juttua joskus vähän positiivisemmalla mielellä ja menen päiväunille!
**Tuutikille** mukavia odotuksia =)
Vauvajuttuja en pahemmin oo ehtiny miettimään. Oviksesta ei oo tietoakaan ja tontti asiatkin on näiltä osin karahtanu kiville. Paikallaan siis junnataan yhä vaan kaikissa asioissa. Rasittavaa! En vaan tiedä, että millon ois meijän vuoro astua askel eteenpäin? Kyl jotain vois jo tapahtua. Näinä väsyneinä hetkinä oon erittäin kateellinen kaikille tutuilleni, joiden elämä vaan kulkee raiteillaan eteenpäin.
Jatkan juttua joskus vähän positiivisemmalla mielellä ja menen päiväunille!
**Tuutikille** mukavia odotuksia =)