=) Vauvahaaveet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =) Vauvahaaveet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta vaan!

Tässä aamukahvia hörppiessä ehdin taas muutaman sanasen kirjoitella.

Jotenkin nyt tuntuu, ettei jaksa miettiä mitään vauvajuttuja. Ja siksipä ei niin kamalan usein nyt tule kirjoiteltuakaan tänne. Lueskelemassa käyn kyllä päivittäin *koukussa* Kierto menee omia menojaan, menkkojen oletettua alkupäivää kattelin kalenteristä eilen, tarkaan en kyllä sitäkään enää muista, mutta taisi olla tossa 20.-25. pvän tietämillä. Että vielä tässä on aikaa...
Kylvöt on kyllä tältä kierrolta kylvetty, paitti voihan sitä sit tietty ihan vaan huvin vuoksi ;) Hedelmällinen kausi on kyllä jo auttamattomasti mennyt ohi. Jotenkin sen oviksen ajan olen oppinut tunnistamaan (tai sitten kuvittelen vaan...), olo muuttuu silloin jollain lailla erilaiseksi. Oireet kyllä vähän vaihtelee näköjään joka kierrossa.

Eipä tässä sen kummoisempia, pitää alkaa valmistautumaan työpäivään!

Mukavaa keskiviikkoa!

Heissan!

On nii kuumaa... ei sais valittaa, mutta ei tätä hellettäkään jaksa. Yöllä ei pysty nukkuu ja päivällä sais vain seistä suihkussa.

Saas nähä plussaako meillä jo näyttäis. Olo ei kyllä viittaa mihinkään, mutta eipä viitannut esikoisen kanssakaan. Tai olo viittaa, mutta oireita ei ole. Kyllä nyt saa jännityksellä odottaa, että alkaako vaiko eikä ala. Ja jos ei ala niin en aloita kyllä tammikuussa töitäkään, vaan jatkan sitten hoitovapaalta taas äippälomalle.

No turhaan täs nyt suunnittelee, katotaan mitä tuleman pitää.

Kuis muilla hurraa...mä nyt niin hitusen oleilen täl koneella, kun konekkin kuumenee näissä helteissä.

Moikkelis=)

Tämä lomailija on nauttinut auringosta täysin rinnoin. :)
Sitä kaivattua kesäväriä on jo ehtinyt kertyä pintaan vaikken mikään ""himogrillaaja"" olekaan.
Toinen kesäoire on tämä naturelliolo. Meikkipussukka oli hetken aikaa kateissa, kun näillä ilmoilla ei tee mieli edes ripsaria laittaa (nyt kun ei tarvitse töihin ""siistiytyä"").

Menkat alkaa olla ohi, joten pitäisi alkaa terästäytymään kp:n suhteen, että osais ja muistais aloittaa taas terot oireaan aikaan.
Ja kertausharjoituksiakin voisi taas alkaa pitämään, jos vaikka vielä muistais miten noita lakanoita pöllytellään (viime kerrasta on venähtänyt useampikin hetki, enkä jaksa edes miettiä miten paljon).

Mietinkin tässä kun tuo kissarouva sairastaa ja ajatukset pyörii nyt tavallista enemmän sen ympärillä (ja sen hoitaminen vaatii extrapaneutumista), niin aikaa ja huomiota tuolle puolisolle ei tunnu riittävän (varsinkin kun sillä on nyt ollut normaalia pidempiä työpäiviä).
Jos nyt tuo sekoittaa näin paljon ajatuksia ja normaaleja rutiineja, niin mitähän se sitten mahtaa olla, kun on vauva tai pari?
Taitaa kyllä olla turha miettiä, kaksisteen saadaan olla vielä pitkä tovi. :(

Mutta taidanpa mennä, netissä roikkumisen sijaan, antamaan huomiota miehelle vaikkei sitä haluaisikaan.. ;)

Palaillaan,

-Meri-

Täällä valmistaudutaan työmatkaan. Pysyttelenkin poissa täältä siis vähän aikaa.

Laina asioitakin olen mahdollista tonttia ja rakentamista varten selvitellyt. Kamalaa hommaa! Monimutkaista ja rahasummista tulee vatsahaava. Pelkästä ajatuksesta, että ne pitäis maksaa poiskin. Ikuinen velkavankeus odottaa.. Rahanmenoa miettiessä väkisinkin miettii, että miten sitä lapsiakin elättää siinä velkahelvetissä. Etenkin kun se vakityö uupuu yhä. Huh, huh.Väkisinkin miettii, että pitäskö sitä vauvaa kuitenkin siirtää. Ja sitten taas palataan siihen, että jos tarpeeks siirtää niin ei saa koko vauvaa. Ja sen arvoinen ei kyllä mikään talo ole. Pitäskö siis antaa vaan sen kohtalon ratkasta? Pirullisen monimutkasta..

No, otanpa hengähdystauon ja vaihdan maisemaa vähäks aikaa. Jospa ajatukset pysyis sitten taas paremmin kurissa.. Toiveajattelua, ehkäpä.

Nauttikaapa aurinkoisesta viikonlopusta!

Moi!

Oon yrittäny vähän päästä irti minäkin näistä vauva-ajatuksista. Taitaa mennä sykleittäin, välillä kiinnostaa ja välillä tuntuu, että nyt riittää. Tällä hetkellä on nyt sellanen olo, että vois keskittyä elämässä ihan kaikkeen muuhun. Mitäpä sitä vauvaa miettimään, ennenkuin se on oikeesti ajankohtaista. Tää on niin toisaalta ja toisaalta.

Viime päivinä kun oon täällä käyny ja joku on maininnu kiertopäivät niin oon ihan yllättyny ""jaa, voiskos niitäkin laskea"". Hyvin ovat siis unohtuneet nekin. Enkä kyllä aio laskea.

Ei oo oikeestaan mitään asiaa, joten annan olla tällä kertaa. Viikonlopulle on hyvin ohjelmaa, joten voi olla, ettei minua täällä näy, joten Aurinkoista viikonloppua kaikille!!!

Milläläs sitä oikein saataisiin puhallettua vähän positiivisuutta peliin?
Taitaa meistä suurin osa nyt jakaa saman tunteen eli ei oikein enää jaksa ajatella vauvajuttuja. Oiskohan tuolla ihanasti paistavalla auringolla nyt jotain tekemistä??

Pyörin iltapäivän kaupungilla ja sama tuttu ilmiö tuli vastaan. Lukematon määrä ""hyökkäysvaunuja"" ja yhtä paljon vauvamahoja.
Ja sovituskopissa salaa hivelin omaa litteää (makkaraista kylläkin, mutta ymmättänette mitä tarkoitan) mahaani, sadattelin hiljaa mielessäni ja olin hieman kateellinen noille muille..
Nyt voin suoraan myöntää olevani pettynyt tädin ilmestymiseen ja olen entistä varmempi siitä, että haluan vauvan heti kuin mahdollista.
Tarkoitan nyt sitä että vaikka olen ollut varma aiemminkin (muutenhan ei olisi edes yritystä), niin tuo tunne vain vahvistuu. :)

Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista viiikonloppua!
Pidetään keskustelua yllä ja puhutaan vaikka aidanseipäistä, jos ei vauvoista jaksa turista. :)

-Meri-

Kirjottelin minäkin tähän ketjuun joskus kauan sitten, mutta tuo vilkas 10kk ukko pitää tämän haaveilijan kiireisenä.

Ollaan miehen kanssa mietitty, että ensin sitä hirveesti toivo vauvaa. Sit kun sen sai, niin sitä oli niin väsynyt ja on vieläkin ja nyt kun elämä pienen miehen kanssa alkaa sujua leppoisasti niin taas sitä haaveilee samasta rumbasta, vaikka tietää mitä on valvoa yöt ja päivät ja pestä kakkapyllyy ja imettää ja... ah, on se kyllä ihmeellinen tämä ihmismieli! Kaikkea sitä on jo nyt ikävä, mutta tilanne on se että 1/2 vuoden päästä on häät ja vasta sitten yrittämään, ellei nyt tässä kierrossa tärppää ;)

Tuo on kyllä ihan totta...taas sitä haaveillaan, vaikka juuri elämä alkanut helpottaa tuon vesselin kanssa. Meillä esikoinen 9kk ja touhua on kyllä ihan riittämiin ja häitäkin pitäisi tässä alkaa järjestelemään.

Mutta tuo ihmismieli on kyllä niin ovela, että unohtaa nopeasti nuo tuollaiset ""ikävät"" asiat lasten hoidossa. Kuten hampaitten tulon ja heräilyt yöllä, kun silti niitä ihania asioita on niin paljon. Ja aika se lentää ihan siivillä.

Sunnuntaita!

Olin eräässä tapahtumassa perjantaina ja ihan takuulla siellä oli jotkut raskaana olevien naisten kokoontumisajot! Mihin ikinä katsoikin, näkyi iso vatsa *huokaus* No, ei mulle enää niin pahaa tee niitä katsoa, mutta tietty haikeushan sitä mielessä aina käy. Kun tuntuu niin toivottomalta meidän vauvan saaminen, niin ei sitä oikeastaan jaksa edes enää ajatella. Kausittaista tuntuu olevan, kuinka paljon vauvat pyörii mielessä.

Ukkosta luvannut täksi päiväksi, vielä on kuitenkin sininen taivas ja aurinkokin paistaa. Mulla on ainakin sata miljoonaa kiloa pyykkiä pestävänä, toivottavasti saan kuivattaa ne ulkona.

Huomenna olis taas työpäivä, töitten jälkeen pitää mennä ostamaan kissoille hiekkaa ja ruokaa. Ja uusi hiekkalaatikkokin tarttis hommata...
Mites Merin kissarouva voi? Toivottavasti on kunnossa!
Meillä polttelee taas kissakuume, kolmas kissa on haaveissa... Saapa nähdä aletaanko sitä haavetta toteuttamaan ja jos, niin missä vaiheessa! On ne vaan niin ihania noi kissat, ei kai niitä koskaan vois olla liikaa ;D

Semmosia, menkkoja alan odotella tuossa viikon päästä, katsotaan miten tässä on tällä kertaa käynyt. Mahkuthan kumminkin on fifty/fifty (tai musta tuntuu, että meidän tapauksessa fifty/sixty). En kumminkaan ole yhtään toiveikas (ainakaan vielä), ei enää jaksa kamalasti elätellä toiveita. Tulee se täti kumminkin.

Semmoisia turinoita tällä kertaa, palaillaan taas astialle!

Aurinkoista päivän jatkoa!

Sunnuntaita täältäkin suunnalta.

Täällä jytisteli ukkonen ihan kunnolla, mutta onneksi olen taas kotona ja kaupungissa. Ei tunnu niin pahalle, maalla olen vähän hermoheikompi noiden ukkosien suhteen.

Vauvarintamalle ei kuulu mitään uutta. :(
Harjoituksia on saatu onneksi käynnisteltyä, mutta siihenpä se sitten vielä jääkin. Ovista odotellaan joskus ensi viikon loppupuolella.

Kissarouvan vointi on olosuhteisiin nähden ok, vaivat on helpottanut, mutta lääkekuuri jouduttiin lääkärin määräyksestä lopettamaan. Raukka ei syö mitään ja minkä saa syötyäkin, niin oksentaa senkin pois viimeistään sitten kun on lääkkeenannon aika. Nyt siis seurataan vain tilannetta ja katsotaan mitä tuleman pitää, sillä tuo syömättömyys on kuulemma kissalle vaarallisempaa kuin tuon lääkekuurin lopetus.
No, ainoa harmi tässä on että lomasuunnitelmat meni jatkon osalta uusiin puihin. Eihän tuota sairastelijaa voi jättää toisten hoidettavaksi eikä sydänsyrjällään osaa oikein rentoutua reissaamaankaan.

Mutta jatketaan keskutelua myöhemmin, mies on laittanut ruokaa ja huhuilee mua syömään. Ei passaa antaa hänen odottaa, vaan tästä ylellisyydestä pitää mennä heti nauttimaan. :)

Palaillaan,

-Meri-

Huomenta!

Yö meni kyllä ihan pipariksi.
Kurkkua kutitti ja piti ravata juomassa (toivottavasti ei mitään kesäflunssaa ole tulossa) Sit pukkas ukkosen päälle ja piti sit valvoo sen takia (pelkään ukkosta). Kun vihdoinkin pääsin uneen, itkin unissani. Näin unta että itkin ihan kamalasti ja kyllä mulla oli sit herätessä kyyneleitä silmät täynnä. Kauaa en ehtinyt kumminkaan nukkua, kun jo kello alkoi herättämään. Nyt on ihanan ""virkeä"" olo ja töihin pitäs lähtee :(

On muuten aika jännä tunne toi ukkospelko. Vaikka mä tiedän, ettei sitä tarttis pelätä, niin siitä huolimatta mulla alkaa sydän hakkaamaan ja semmosia kylmiä väreitä menee käsivarsia pitkin. Paha paikka on, jos joudun ulos ukkosella, sisällä nyt vielä pärjää! Säikky kyllä olen ukonilmalla, olin sitten missä tahansa. Jäi pyykkiäkin vielä pesemättä, kaksi koneellista sain pestyä kunnes se ukkonen (ja järkyttävä vesisade!!!) tännekin sitten pamahti. Sähkötkin oli poikki hyvän tovin! Mutta se kunnon vesisade oli enemmän kuin tervetullutta =) Alkoi nurmikkokin jo olla enemmän keltainen, kuin vihreä...

Meri, toivottavasti kissasi paranee pian! *lähettää virtuaalirapsutuksen kissarouvalle*

Nyt mentävä hammaspesulle ja lähdettävä töihin.

Palaillaan!!

Heissan!

Näyttää nämä mun kirjoittelut tulevan parin viikon välein. Nyt on oltu niin reissussa ja remuttu, ettei juuri kotona ollenkaan... Menkat tuli ja oli, että nyt pääsin jyvälle missä mennään. Huomenna näyttää tulevan 2 kk lääkkeellisestä keskeytyksestä ja kova into olisi saada uusi taimen matkaan.

Mies palas töihin ja meikä jatkaa ""lomailua"" työttömänä. Ehkä nyt pääsis taas normaaliin päivärytmiin kiinni. On tuota siideriäkin mennyt viime aikoina sen verran että kohta tulee korvistakin :(

Tupaa pitäisi siivota, kun kaverit tahtoo päästä viettämään mun synttäreitä. Into vain on hukassa ja kaikki makea maistuu -ja mun piti taas alkaa laihis... Kohta tulee taas vettä kun veti taivaan niin mustaksi... (Hiukan poukkoilee tämä mun teksti.)

Jatkossa ehkä aktiivisemmin täällä taas haaveilemassa :) Positiivisia sateita kaikille :) (täällä tulee vettä parastaikaa)

Moi!

Nopeesti vaan kävin lukemassa teidän juttuja! Oon lähdössä porukoitteni, isoveljeni ja siskoni pojan kans mökille! Mukava porukka, vaikkakin vähän haasteellinenkin. Tahtoo mennä ton teinin kans välillä hermot, mut ehkä se mökillä jotenkin sujuu mukavammin. Ja täytyy itekin suhtautua rennosti.

Eli aurinkoista oloa on täällä tällä hetkellä!!!! :)

vauvajuttuihin ei mitään uutta.

Kuulumisiin!!!

Lyhyesti tänään...

- Kiitos virtuaalirapsutuksista, kovasti yritin välittää ja toivon että tehoavat. :)

- Kiva kuulla taas Sallistakin. Pysyhän nyt linjoilla tiukemmin meidän iloksi. :)

- Kertulle mukavia mökki-ilmoja ja tsemppiä teinin suhteen. ;)

- Omaan napaan eikä rintamalle mitään uutta. :(

Huomisiin,

-Meri-

Iltaa!

Ei mitään varsinaista asiaa, mutta oltiin jo kakkossivulla ja piti leikkiä nosturia :)

Laskin kp:t, tänään menossa 26/28-32. Valitettavasti vaan v*tutuskäyrä on ollut ilman varsinaista syytä sen verran korkeella jo pari päivää, että eiköhän se täti sieltä viimeistään ensi viikon alussa kurvaile...

Gyneaika olis varattava kohtapuoliin, jos/kun ei tässä nyt tärppiä ole tullut, niin saa sitten tutkia mut perusteellisesti. Ja ton miehen kanssa. Katotaan sitten, miten jatketaan.
Mutta ei paineita asiasta, elämä menee omalla painollaan :)

Rattoisaa sateista iltaa teille (meillä ainakin on satanut koko illan)

Iltaa vain kaikille =)

Nyt oon kyllä nukkunu niin huonosti muutaman yön, että stressinäppyjä pukkaa jo naamaan. Yöllä kun ei nuku ja päiväunia tuon vesselin kanssa ei aina tule nukuttua. Poika kyllä nukkuu, mutta jos haluaa hetken hengähtää on se ainoa aika päivästä.

Nyt kyllä erityisesti jänskittää, että alkaako värifilmi pyöriä vai tärppikö tässä tuli. Luultavimmin ei tullut, mutta tuo vatsan seutu on jotensakki kutensakki turvottanu ja mielialat hietelly miten sattuu....kuten kyllä ennen menkkojaki. Mutta haaveillahan saa. Kävin jo työtarkoitukseen kyselee noita kaksostenvaunuja, myös omaa tarvetta silmälläpitäen.

Voi kun meillä olisi oma mökkeröinen, jonne voisi lähteä välillä karkuun tätä kaupungin hälinää ja hölinää. Olisi ihanaa istuskella laiturin nokassa ja heilutella varpaita vedessä tai kuunnella linnunlaulua hiljaisessa ympäristössä. Täällä saa yötä päivää kuunnella prätkiä ja tuunattuja autoja kaikkinen poppivehkeineen...jumputi jumputi!!!

Ei maar mää tästä kirmaan suihkuun ja unten maille.

-hempsu-

Hohhoijaa... *haukottelee niin että leuat repeää*

Huonosti on nukuttu täälläkin. Kolmas yö peräkkäin jo vähällä ja huonolla yöunella :( Mietin, että kuinkahan monen promillen humalaa tämmönen väsymys alkaa jo vastata. Kun nyt taas tästä päivästä selviäisin kunnialla töissä! Pakkohan se on.

Mulla on kans iho mennyt huonommaksi, semmosta pientä näppyä on naama täynnä :( Sais jo kelit muutta vähän kuivemmiksi, niin naamakin paranisi! Täällä on vissiin satanut koko yön, nytkin ripottelee... Pihatöitäkin pitäisi tehdä, mutta ei sitä paljoo viitti sateeseen mennä hillumaan. Tyhmä juttu.

Jaahas, pitänee alkaa lipittään tota tervaa (aamukahvia siis) että edes jotenkin heräisin. Ja tamponit pitää kans muistaa laittaa työkassiin...

Hyvää keskiviikkoa!!

Ilmoittelenpa minäkin vähän itsestäni ettei ketju taas putoa.

Vauvajutut on edelleen olleet taka-alalla.
Huoli tuosta kissarouvasta on ollut päällimmäisenä mielessä (sai taas uuden lääkekuurin, josko tämä nyt sitten helpottais). Vaikka vakavasta vaivasta ei olekaan kyse, niin kuitenkin mieltä painaa, kun ei oikeen muuta voi kuin yrittää lääkkeitä syöttää ja helliä. Onneksi kuitenkin sattui tuo sairastelu mun loman aikaan, töissä olessa tämän tilanteen seurailu ois paljon hankalampaa. Jotain positiivistakin siis..

Aamulla sen verran pohdin näitä vauvajuttuja, että hoksasin ovisviikon olevan meneillään (pitäisi olla viikonlopun tietämissä). Taitaa mennä normaalirytmin mukaan, erityiseen yritykseen ei taida jaksaa panostaa.
Jalat maassa valmiiksi siis..

Toivottavasti Karpalon tamponit pysyvätkin siellä laukussa, *toivoo että tädinkarkoitus tuolla konstilla onnistuu sinulta*..

Palaillaan,

-Meri-

Sataa, sataa ropisee täälläkin. Piti mennä pankin sivuille, mutta jostain syystä aukesikin tämä sivu -siis ihan vahingossa! Kirjoitan nyt sitten muutaman rivin kun tänne eksyin :)

Eilen lueskelin ex-kermien juttuja odottajien puolelta ja hitsi että iski vauvakuume taas täysillä! Siitä intaantuneena päätin ryhtyä ryhdistäytymään ruokailun ja liikunnan suhteen. Sitä vaan en takaa miten kauan ryhdistäytyminen taas pysyy mielessä ja miten hyvin toteutuu muutenkaan... Salaatti jäi taas tekemättä ja syömättä, mutta karkkiin en tänään ole koskenut (kun ei kaapissa enää ole), keksiä sitten onkin jokunen ""uponnut"". Eilen olin sentään jumpassa ja nautin joka hikipisarasta :) Tulis vaan useammin lähdettyä liikkeelle, niin alkais vaatteetkin mahtua päälle.

Niin ja ihan asiaan (omaa napaa kylläkin). Aamusta ""taas"" pisti rintaan ja vasemman munasarjan seutuville. Yleensä tuo mun rintapistos liittyy kuukautisiin ja vieläpä yleensä runsaaseen vuotoon, että siinä mielessä outo ajankohta näin ovulaation seutuvilla. Kp 12 siis menossa. Olis se kun nyt oppisin tunnistamaan ovulaation ilman tikutuksia *toivoo*

Heipä hei!!!

Palailin mökiltä ja ihan mukava onkin taas olla kotona, kun tuntuu, ettei tuota omaa miestään oo kerenny näkemään aikoihin. Mulla tuntus olevan ovisaika käsillä kun valkovuoto on lisääntyny ja mahassa nippailee. Mutta kerrankin. nyt en aio edes hötkyillä sänkyyn. Soitin tänään nimittäin yhteen työpaikkaan jonne pistin maanantaina hakemuksen ja olivat jo ehtineet lukea se paperin ja sanoi se ihminen sieltä, että hyvältä näyttää. Perjantaina siinä loppuu hakuaika, joten ens viikkoon menee jännäily sen asian suhteen. Mielelläni ottaisin sen paikan vastaan, joten voi olla, että joutuu jopa siirtämään vauvahaaveita vähän syrjempään kun se olis sellanen ens vuoden loppuun kestävä juttu. Laskin jo, että maaliskuulla vois ehkä alkaa taas yrittämään jos saisin sen paikan. NO, tiedän, ettei elämä oo noin laskelmoitavissa, mutta haluaisin kyllä tehdä sen työn loppuun jos sen saisin. se olis sellanen projektiluontonen. Hassua kyllä oon ihan innoissani siitä hommasta. Toivottavasti saisin paikan. ja jotenkin tuntuu, että myös ""aikalisä"" tän vauvahaaveilun suhteen tekis ihan hyvää.

Mulla on ollu nyt parin päivän aikana sellasta etovaa oloa, ja siitä sitten mainitsin tuolla mökillä. Veljeni sitten jo ehti kysymään: tekeekö mielesi suolakurkkuja? Ajatteli kai, että jos raskaana olisin niin haluaisin suolakurkkuja. Olishan se aikamoista jos nyt oisinkin raskaana, kun ei oo menkkojen jälkeen sekstailtu kertaakaan. mut en ala elättelemään mitään kummempia toiveita sen suhteen.

Nyt taidan hautautua sänkyyn kun jotenkin väsyttää tosi paljon. Ehkä siellä mökillä sain raittiin ilman myrkytyksen ;)

MOI!

Huomenta!

Hip hei, viime yön nukuin kuin tukki ja olo on nyt aivan erilainen kuin eilen =)) Univelkaa mulla kyllä vielä on, mutta kohta on pari vapaata, saan nukkua sen pois.

Kp olis sit tänään 28/28-32, alan pikkuhiljaa odottelemaan tätiä. Rinnat on ollut tuttuun tapaan hiukan arat ja alavatsaa juilii toispuoleisesti. Täti se siellä käynnistelee punaista ferrariaan... Tai ehkäpä mun tapauksessa tätille sopis semmonen kiiltävän(?) punainen Lada paremmin ;DD

Kertulle pidän peukkuja pystyssä, että työpaikan suhteen menis asiat nappiin. Pidähän meidät ajan tasalla!

Nyt mentävä hammaspesulla ja sit duuniin...

Aurinkoista torstaita! Vihdoinkin tuo valoilmiö näkyy taas taivaalla =)

Huomenta täältäkin päin!

Ihan tuohon Karpalon ihanaan pirteyteen ei nyt pysty. Mulla viime yö meni enemmän tai vähemmän valvoessa. :(
Kissarouva herätti pariin kertaan yöllä, kun sitä oksetti. Onneksi päästää kunnon varoitusmölinän (ei siis yhtään kissamaisen) ennenkuin oksentaa ja ehdin kuin ehdinkin kaapata sen kylppäriin (edes helpompi siivota). Ei siis tainnut tämäkään kuuri tehota. :(

Sorry! Taas meni asian vierestä, mutta tässä tämän aamun päällimmäiset fiilikset. Silmänaluset mustina yrittää jaksaa nousta sängystä edes ennen puolta päivää..

Onnea Kertulle työnhakuun! Niin ne ajatukset ja tilanteet vaihtelee. Ja niinkuin Karpalo sanoi, pidäthän meidät ajan tasalla.

Karpalon onneksi noita kiiltävän punaisia ladoja näkyy paljon, paljon harvemmin kuin ferrareja. ;)
Jospas täti tosiaankin vaihtais tuota menopeliä..

Aurinkoista torstaita teille, joille aurinko paistaa.
Täällä tuo aurinko jää pilviverhon taa (vai oiskohan sittenkin vain syytä pestä ikkunat taas kerran??).

Palaillaan,

-Meri-

Moi taas!!!

ajattelin tulla huhuilemaan kun ei oo oikein muutakaan tekemistä. Oon kovasti miettiny, et mitähän Marialle kuuluu, kun ei oo vähään aikaan täällä näkyny. Oonko unohtanu jonkun lomamatkan tms. syyn vai onko tämä ""katoaminen"" jostain muusta syystä tapahtunu!??!

työpaikka jännittää edelleen :) ilmottelen kyllä kuinka tässä käy. Samalla tavalla kuin vauvahaaveidenkin kohdalla, pelkään, että joudun tässäkin pettymään. Mulla on tosi paha tapa alkaa kuvittelemaan kaikenlaista, miten elämä sitten olis jos työn/vauvan sais ja sittenhän sitä tipahtaa korkeelta jos haaveet ei toteudukaan. Onneks tää tuska on tässä tapauksessa melko nopeesti ohi, koska heillä on kiire saada uus työntekijä ja valinta tehdään jo ens viikolla. joten ei joudu viikkokausia odottelemaan. Mut kuulumisiin! Ja peukkuja Karpalolle, että se Lada nyt kuitenkin hyytyis! ;D

Hei vaan!

Tulin kurkkaamaan, että mitäs teille tänne kuuluu?

Täällä voidaan melko paksusti :) Menossa rv 12+0 Toissapäivänä oltiin neuvolassa ja pikkuisen sydämensyke kuului masun päältä:) On tämä aika ihmeellistä aikaa. Vatsassa tuntuu erilaisia kipuja ja ruokahalut on kasvaneet ja kiloja kertyy. Herkkyyttä havaittavissa. Ensiviikolla on pelätty np-ultra. Jännittää, että onko kaikki hyvin.

Mä toivon teille paljon vauvan siemeniä ja plussasäteitä, että tekin pääsisitte turpoamaan ja itkeskelemään=)

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++