Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Mä en käsitä miten saatte nuo tummennukset onnistumaan:(Niin kun varmaan huomasitte niin mulla ei mennyt ihan putkeen;)

salainen toive munkin piti miestä käännyttää pitkään ennen esikoista kun sitä jännitti asia tosi paljon mut kakkosta se ehdotti jo ite, kolmosta mä ehdotin ja vähän jouduin vänkäämäänkin ennen kuin yritys lähti käyntiin ja se olikin tuulimuna:( neljäs raskaus ja kolmas lapsi olikin miehen mieleen kovasti kun sai viimein sen haaveilemansa tytön,nyt neljättä lasta oon minä vatvonut ja veivannut,soutanut ja huovannut kuukausi kaupalla mut sit viimein ajattelin et nyt tai ei koskaan et tehtyjä lapsia ei kadu mut tekemättömiä kyllä ja mieli on kyllä luottavainen ja onnellinen:).Saa nähdä miten nopeasti pääsen tuosta kierukasta eroon.Täytyy maanantaina soittaa neuvolaan ja varata lääkäri aikaan

Mulla on kaikki raskaudet alkaneet helposti mut saa nähdä voiko hyvä tuuri vieläkin jatkua.Ja kun taipumusta tuntuu olevan noihin alkuraskauden verenvuotoihin niin jännittäviä aikoja on tiedossa.

Isommat lähtee maanantai aamuna kerhoon ja jään kuopuksen kanssa kaksin, mitä ihmettä mä osaan tehdä kun on vaan yksi lapsi kotona:eek:??Mähän oon ihan hukassa:)
 
metsätähti,mä soitin maanantaina terkkariin ja sain tiistaille ajan :D se oli nopeaa,sopi mulle hyvin :D meillä neljäs lapsi leijui ilmas noin 3 päivää,jonka jälkeen mies oli jo innolla mukana :D tottkai niitä hirvittää,niinku hirvittää meitä äitejäki!samoja tunteita neki kai käy läpi..meillä varasinkin kun sairastin raskauden jälkeisen masennuksen kuopuksen jälkeen joka kesti ja johti moneen ikävään asiaan,niin mies pelokkaana kyseli että miten minä jaksan ettei tulisi uudestaan.Joudun ottaan neuvolassa sen kyllä heti esille jos raskaudun.Nyt terveenä huomaan miten huonossa kunnossa olinkaan,silloin sitä ei osannut tiedostaa. Onko täällä muita jotka on kokenut samaa?

kaikki lapset hiljenee pikku hiljaa,mies viihteellä,jes saan rauhassa palstailla ja kattoo kaikkia typeriä ohjelmia teeveestä :D
 
Tulin kurkkimaan teiän kuulumisia :heart:
Haluisin niin kans jatkaa tuota yrittämistä mutta nyt vaan on sellanen tilanne et miestä ei pahemmin kotona näy ku töitä niin paljon... Toivottavasti pian rauhottuu ja löydettäis talokin niin pääsis jatkamaan yritystä :)

Tärppionnea ja plussatuulia kaikille+++++++
 
Maanantai 10.1.2011





Yritys/TJOTtailu alkanut:

HekkuLiini .......................kp 95/28-32 .......... yk 1 .............. 2.



niiskuneiti90....................kp 27/26-28............. yk 2.............. 1.

(Jomi (24) ....................... kp 26/27-35 ............. yk 5 ............ 1.)
Salainen toive (22)......... kp 25/24-36(44) ...... yk 2 ........... 2.
äiti88 ......................... kp 23/30-40 ............. yk 6 ............... 3.



Maijamehi (29) ........... kp 18/0 .................... yk 2 ........... 3./2.
Mamu82.......................kp 15/28-30...............yk 2 .............. 5.

(Tuutunen ....................kp 13/31-35 ............ yk 4 .............. 1.)
kuumeilija 38...............kp 13/?.....................yk ?.................. 1.
Minnuska89...................kp 13/32-33...............yk 12............ 2.
anskilia.........................kp12/30....................yk1............... 1.
Ansis (29) ................... kp 11/34 .................. yk 2 ........... 3./1.



Tine (25) .................... kp 7/28-38 ..............yk 3 .................. 1.
hzz..............................kp 6/25.......................yk7.................3.
Lolaa (19) ...................kp 6/? ......................yk1.................. 1.
Teollisuuskypärä...........kp 6/28-30...............yk1...................2.
Catherine- (21)............ kp 5/35 ................. yk 2 ................. 1.
Eevaliisa (26) ...............kp 4/27 ................. yk 2 ................. 3.
Kauniina Päivänä Tuut......kp 4/27-30............yk ?................ 3.
Vauvako? .....................kp 4/23-26 ............ yk? ................. 4.
Ambrosia85 ................... kp 1/29-32 .............. yk 3 .............. 1.
pörhölä (31) ................ kp ?/? .................... yk 3 ............. 4./2.
Heenu.........................................................yk 1 ................. 4.
Isosiskoksi....................kp ?/?......................yk 1 ................ 2.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

metsätähti.........................?................................................4.
chrisu..........................1-2/2011 ........................................ 1.
Kolmio ....................... 1-2/2011 .......................................... 2.
nuppu86 .................... 02/2011 .......................................... 2.
kn071 (22).................ivf 03-04/2011....................................1.
Bassets ...................... kevät 2011 ....................................... 3.
Miiuliini85....................kevät 2011........................................ 2.
Anin............................kesä/syksy 2011..............................4.
Sinisilmä-91 ............... viim.kevät-kesä 2011 ......................... 1.
lily-rose ...................... 5-6/2011 ......................................... ?
tryffeli89 ..................... 6/2011 ........................................... 1.
Peepe ........................ 6-7/2011 ......................................... 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ....................................... 2.
Mutsikka81...................kesä 2011.................................. 7./1.
bellabambini ................8-10/2011 ....................................... 1.
Spukka.........................kesä 2012.........................................?




Taustailijat:

(An-nie)
(Jomi)
(Tuutunen)





Plussanneet:

Kesäkuu 2010: tombatar
Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk 1)
Marraskuu 2010: jasmin-- (yk 3)
Joulukuu 2010: kamiraro (yk 1), hopeful86 (yk 2), tömpsis (yk 3), Ruutinen (yk 1)



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen




+++++ PLUSSARIKASTA TAMMIKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta...:wave:
Näin yöllä niin todentuntusta raskausunta että ihan petyin aamulla :D
Olin muka kaupassa ja etin lihatiskillä kohtaa johon olis hyvä oksentaa (josta oksennus oli helposti siivottavissa) Ja aamulla ku heräsin niin oli huono olo hetken :LOL:
Esikoista oottaessa ku lihatiskien haju joskus niin ällötti... :x

Ovis lienee ohi... Olisko sitten torstaina ollu :confused: Tänään joko dpo2 tai dpo3 luultavasti :)


metsätähti
Toivottavasti saat pian sen ajan lääkäriin :)
Tummennukset saat toimimaan niin et sanan molemmilla puolilla ne merkit on [ b ]näin[ / b ]
Nuo välit vaan otat pois niin toimii :)


Listasta
Hups. Hoksin tässä että oonkohan muistanu vaihtaa yk:ta niiltä jotka on uuteen kiertoon joutunu mun päivittämisen aikana... Sori, jos viittisitte tarkistaa omat tietonne :ashamed:


Tine
Noihin ovistesteihin en osaa sanoa ku ikinä en ole tikuttanu. Jotkut puhuu kuitenki että joku clearblun:n testi olis hyvä mut kallis kai? Ja david-olis huono? Ja mitä ne sylkitestit on joita jotkut käyttää, ne kai on monikäyttösiä? :confused:

Jaksamista alkukierron odotteluun, se on kyllä puuduttavaa... :hug:

Anin
Tsemppiä talon etsimiseen :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive, ei se mitään. Täällä päädyttiin imetyksen vähentämiseen. Jos se alkais helpottamaan tilannetta. Meillä vaan neiti ei suostu nukahtamaan kuin tissille. Tosiaan ei kelpaa tuttipullo,ei tutti. Ei mikään... Pidän kyllä ajantasalla miten tilanne etenee.

Pian alkaa hoitovapaa, ois kyllä kiva jos hoitovapaan aikana tulis uusi raskautuminen, niin sais olla kotona sitten pidempään.. Mites teillä muilla? Kuinkas pitkään ootte olleet lasten kanssa kotosalla ennen töihin paluuta?
plussatuulia kaikille=)
 
Jahas, täällä on repaistuttu vällyjen välissä :D paha vaan että taidetaan olla auttamattomasti myöhässä tähän kiertoon ;)
Eilen oli ihan älytön syömishimo ja himo suklaata kohtaan. Ostinkin mutta siellä se edelleen on avaamattomana.. what :O ennen kuitenkin jos suklaata osti niin sitten sen kaiken myös söi :D

HekkuLiini ja muut joita korostettiin eritavalla, tarkoitukseni ei siis ollut se, että jos kierto venyy ja paukkuu pitkäksi (pahoitteluni hekkuliinille, toivottavasti pian muutos tapahtuu!) tai on vaikka pidemmällä lomalla / ilman nettiä, niin tulee syrjitty olo kun on korostus eri tavalla. Tarkoitus oli lähinnä näille jotka ovat ilmoittaneet olevansa taustalla tai muuten vaan hengailevat epäaktiivisesti :) Tottakai aivan yhtä iloinen olen jos teille tulee plussa kuin jos meille "aktiivisille" sellainen onni suodaan :)

Leppoisaa sunnuntaita kaikille haaveilijoille ja jo mahaa kasvattaville :) <3 o/
 
haluaisin myös tietää samaa kuin HekkuLiini,entä onko kotona ollessanne teillä jotain toimintaa?haluaisin kovasti olla kotona lasten kanssa,mutta oon niin rauhaton että meinaan kovin aina tylsistyä.. Tässä lähellä ei oikeestaan oo leikkipuistojakaan ja omassa pihapiirissä ei oo pieniä lapsia.Vinkkejä mielekkääseen kotona olemiseen siis kaivataan :)
Sekavat unet jatkuu,pää kipee eikä yhtään huvita mennä huomenna töihin:kieh:
 
Salainen toive: Mulla itsellä on vaan yksi sisko. Ehkäpä siitä syystä olen halunnutkin ison perheen :)
Pahin oviskipuilu loppui eilen illalla ja tänään aamulla tulikin sitten vähän pupuiltua ;)
jospa tästä kierrosta vaikka tärppäis....
 
Salainen toive :LOL: Hauska uni! Josko olis enneuni :whistle: minun tiedot oli ok!

ON: Jes jes jes! Menkat loppui! Toivottavasti yhdeksäksi kuukaudeksi :whistle: Nyt kunnolla yrittämään ja sit taas jännäillään! Työkiireet painaa päälle ja onkin kolme vapaapäivää jäänyt kahden viikon sisällä viettämättä : / No onneksi saan ne pitää alkavan kolmen viikon aikana...Vielä kahden päivän rutistus tän viikon päälle, niin hyvä on!
 
HekkuLiini
Mä uskon et se imetyksen vähentäminen voi auttaa. Mulla on tuli ekat menkat pojan ollessa 8½kk ja nyt sitten vasta kahessa kierrossa olen selvästi tuntenu oviksen. Ja näitten kummanki kierron ajan imetystä on ollu max. sen 2krt/pvä. Kuinka tiheesti teillä vielä syödään tissiä?

Kotona olemisesta...
Mä jäin hoitovapaalle äitiysloman loputtua ja en kyllä kadu päätöstä :) Mulla tosin ei ole työpaikkaa jonne palata niin seki varmaan helpotti kotiin jäämistä.

Mitäs me touhutaan päivän mittaan...?
Meilläkään ei naapurissa valitettavasti ole samanikäsiä lapsia :(
Mut me käyään ulkona, vaunuilla käyään käppäilemässä koiran kanssa, sitten kaks kertaa viikossa käyään perhekahvilassa, muutaman kerran on käyty uimassa... Tarkotus olis alkaa käymään useammin kuhan sais ittee niskasta kiinni :D Kavereita mulla on aika vähän täällä. Mut yks hyvä ystävä on, jonka luona käydään ja muutenki ollaan tekemisissä aina ku hällä työt antaa jouten. Ja sitten yks äiti on, jonka kanssa oon hiljattain tutustunu mun ystävän kautta :)


Missäköhän se kuiva sahara viipyy jos ovis on ohi :confused:
Mahaa jomottelee välissä harvakseltaan...
 
Viimeksi muokattu:
Salainen toive mahtava uni :LOL: jospa se oli oikeasti enneuni, kohta tärppää!

Täällä vaan lisää oireita ilmenee: nyt on alkanu särkemään alaselkää aika kovasti ja koko ajan tuntuu että menkat olisi alkamassa, mutta se onkin vain ohentunutta valkovuotoa. Keskiviikkona meinasin tehdä testin, jos siihen mennessä ei ole alkanut. Alkaa vähän mahanpohjassa kutittelemaan pieni jännitys ;) toivottavasti ei tarviis palata takasin maanpinnalle!
 
salainen toive saa nähdä meneekö nyt oikein:)

HekkuLiini Mä oon ollut kotona nyt hmm...vappuna tulee viis vuotta täyteen.Mä muutin tänne metsän keskelle isosta kaupungista ja olihan tää aikamoinen kulttuurishokki mut pikku hiljaa oon oppinut viihtymään.Esikoisen vauav vuosi meni kohtuu hyvin kun tutustuin toisen saman ikäisen vauvan äitiin ja me käytiin lähes joka päivä yhdessä vaunulenkillä ja istuttiin toistemme luona kahvilla:)Kakkosen vauva aika oli tosi puuduttavaa ja TYLSÄÄ siltä kannalta kun tää hyvä ystävä lähti töihin ja ketää muuta kotona olevaa ystävää ei ollut ja kun täällä perhekerho on kerran viikossa ja meillä oli vielä rytmit sekaisin niin sinnekkään ei tullut lähdettyä heti niin kyllä tuntui et seinät kaatuu päälle:/Varsinkin kun vauva oli valvova tapaus eikä esikoinen nukkunut enään päikkyjä niin ei päivälläkään saanut hengähdystaukoa vaikka olihan siinä se hyvä puoli et usein kun vauva nukkui esikoinen sai yksilöllistä huomiota.Sit ku kakkonen oli 5kk ja mentiin perhekerhoon ja kevät tuli niin elämä alkoi eri tavalla hymyilemään.Kolmosen aikana nyt kun kotona on jo kaks vilkasta vekaraa niin tylsää ei ole ja paras äitiystäväkin on taas kotona mut ei kyllä nähdä enään läheskään niin paljon kuin ennen kun kummallakaan ei oo kotona samalla tavalla pitkästyttävää kuin vauva aikana.Ennen kun asuttiin rivitalossa niin siinä oli kyllä kolmekin lapsiperhettä meidän lisäksi joista kaksi oli päivisin kotona mut vaan niistä toinen silloin tällöin ulkoili lastensa kanssa.En tiedä miks se toinen ei ulkoillut juuri ollenkaan tai sitten vasta niin myöhään illalla et meillä oli lapset jo menossa iltapalalle niin pihaseuraa ei juuri ollut.Läheisessä leikkipuistossa joskus harvoin oli perhepäivähoitaja lastensa kanssa ja silloin siellä oli mukavaa ja omatkin lapset viihtyivät paremmin.Nyt asutaan omakotitalossa mut isommat lapset käy kerhossa kaks kertaa viikossa mihin vien ne kävellen ja vuoden alusta perhekerhokin on jo kaks kertaa viikossa sekä on enemmän äiti ystäviä kotona joten tylsää ei juuri ole.Täällä korvessa kun ei ole aamupäivisin muuta paikkaa kuin ruokakauppa mihin voi lasten kanssa mennä niin on kyllä mielikuvitus koetuksella kun koittaa keksiä itelleen ja lapsille aktiviteetiä vaikka eipä silti kotitöitä aina riittää mut se kun ei vaan oo sitä useimmin kavattua kivaa tekemistä;)
Hyvin paljon on omasta asenteesta kyllä kiinni onko kotona olo lasten kanssa päänsääntöisesti hyvin mukavaa,mukavaa,ihan jees,tylsää vai hyvin tylsää.Ja kotona olo avaa kyllä sinänsä maailmaa jos rahaa ja intoa riittää niin mikä estää matkustelemasta vaikka sukulaisiin välillä:)
Mulla ei tosin työpaikkaa oo odottamassa joten siinä suhteessa ei oo kiirettä mihinkään mut kyllähän se vähän mietityttää et kuka mut huolii töihin kun sinne oisin menossa.

oviksesta mä en oo ikinä tuntenut sitä...
 
metsätähti
Nakkaa vielä / tonne ennen tuota jälkimmäistä b:tä :)
Tai sitten voit käyttää tuota tän kirjotuslootan yläpuolella oleva B-näppäintä... Sitten vaan kirjotat sen tummennettavan tekstin siihen väliin :wave:

Kotona olosta vielä...
Niin joo unohin että onhan tässä meiltä n.1km päässä leikkipuisto jossa on käyty...

Täällä olis perhekerho mut se on kauheen aikasin ettei me ikinä sinne kerettäs ja se menee päällekkäin perhekahvilan kanssa niin en ole käyny ollenkaan.
Keväällä pojan ollessa jotain 4kk kävin kerran perhekahvilassa mut mä olin aina niin kauheen väsyny etten jaksanu mennä sinne toista kertaa.
Nyt sitten syksyllä aloin siellä käymään ku muutettiin vähän lähemmäs keskustaa, meillä ei ole ku yks auto niin ukon olis pitäny tulla kesken päivän mua ja poikaa kuskaamaan sinne niin silläki se käyminen siellä jäi.
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan plussia teille jännäilijöille!!!Kertokaahan lisää oireista ja minne suuntaan menee :)

Taitaa olla nyt kierron puoliväli,naama kukkii: / Olis jo loppukuu et sais testailla tai sit menkat alkaa ennen ku ehdin edes...

Työmotivaatio nollassa kun on asennoitunut ja odottaa jo sitä että äitiysloma odottaa jossain vaiheessa.Pitkät on ajat jos neljäs antaa odotella itteensä pitkään:headwall:
 
MetsätähtiTervetuloa minunkin puolestani, piti kommentoida että onko se jotenki tiltissä se sun tummennusnappula ku mulla antaa vaan ne kaksi joiden väliin kirjottelen? Vanhassa systeemissä mulla "tilttaili" jatkuvasti ne tummennukset ja silloin se mitä halusin tummentaa tuli normisti ja kaikki muu mustalla :headwall: Pyyhi pois ku oot klikannu se ja koita uudestaan, jos se antais vaan ne kaksi?

Eevaliisallako Oli silmätulehdus...ja menkatki alkanu :hug: ja paranemisia!

Ja lisää :hug: kun oli muitakin tädin yllättämiä, höh : / Anin Toivotaan että pääsisitte taas toden teolla yrittään vaikka hyvähän se on että miehellä töitä riittää. Ja lykkyä asunnonetsintään, me tässä just hiljattain muutettiin eikä ole vieläkään tavarat löytäneet laatikoista paikoilleen, huoh.

Kotosalla olosta Esikoisen kanssa olen nyt ollut kotona vallan ja hän on nyt siis 1v8kk. Ennen muuttoa asuttiin silleen aika syrjässä että ikkunoista ei naapureita näkynyt, tien päähän kun käveli niin alkoi varsinainen asuinalue. Aika yksinäistä sinänsä oli, mutta se johtui omasta saamattomuudestakin osittain koska esim. perhekerho toimi siinä lähellä plus pari äitikaveria oli myös mammalomalla. Ei vaan jaksanut lähteä liikenteeseen (mulla ei autoa käytössä, kävelymatkan päässä ois tosin kaveriperheet asunut ja kerhokin ollut) kuin noin kerran, pari viikossa. Toi esikko nukkuikin kyllä vauvana aika katkonaisesti ja heräsi viimeistään kuudelta joten kun muut heräili yhdeksältä niin mähän olin jo ihan loppu ja odottelin vaan milloin saan pojan päikyille. Mutta sosiaalinen luonne kuitenkin olen ja silloin kun jaksoi lähteä ihmisten ilmoille niin ei tosiaan harmittanut ja ihanasti jaksoi taas arkea.
Nyt asutaan lähempänä keskustaa ja naapureita on niin lähellä voi lähes ikkunasta seurata mitä toiset syö aamupalaksi :D On ihanaa kun näkee elämää ympärillään ja vaikka edelleen kävellen lapsen kans päivisin liikutaan niin tästä tulee jotenkin helpommin sit lähdettyäkin. Ja koiran kans tietysti ulkoillaan ja omalla pihalla touhuillaan. Tolla pojalla on niin tuhottomasti energiaa että ulos on päästävä sitä purkamaan. muuten kiipeää seinille eikä kellään oo kivaa.


Niiskuneiti90 Tervetuloa sinullekkin ja peukut pystyyn että pääset PLUSSAtestaileen! :)


Ansis Wau, loppuihan ne sun menkat viimein, nyt lykkyä tykö vauvantekohommiin!!


Apua, mulla on se nt-ultra huomen aamuna! Poika lähtee tänään anopille hoitoon että saadaan rauhassa ilman hässäkkää sit aamulla käydä siellä. Sitten jos kaikki hyvin niin samalla kun haetaan poika kotiin niin kerrotaan uutiset, jos ei ole vielä arvannut :):heart:
Eilen dopplerilla taas löysin sykkeen ja kovasti heitti kuperkeikkoja matkustaja :)

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
Heissan kaikille pitkästä aikaa!!! Ensiksikin oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja plussakasta tätä vuotta meille kaikille!!
Olen täällä taustaillut tuskallisen kauan ja odottanut ajan kuluvan, et pääsis tääkin perhe yrityksen alkuun. No nyt olis sitten vihdosta viimein aika koittanu, JEEEEE!!!
Ilmottelen sitten noi kp:t kun alkavat....

Paljon tsemppiä kaikille!!!! :D
 
jasmin--
Tsemppiä ja onnea np-ultraan :) Sä et oo neuvolalääkärissä käyny et siellä olis ultrattu?
Mulla kans jännitti se ultra. Ja tommonen doppleri oli mullaki käytössä ja se oliki kyllä pelastus ku liikkeet ei vielä tuntunu. Sillon tällön tuli kuunneltua... :)

Me oltas saatu vuokralle kiva omakotitalo ku poika oli pieni ja vielä edullisesti mut hylättiin se just sen takia et oli sen verran syrjässä ettei siinä tiellä ollu vielä edes jalkakäytävää. Se alko jonku 1-2km päästä vasta... Mä kaipaan ihmisiä ympärilleni vaikka en niitten kanssa tekemisissä oliskaan :D

Kolmio
Onnea yritykseen :) Siirrän sut sitten tuonne yrityksen alottaneisiin ku ilmotat kp:t :)


Joo eiköhän se täällä ole nyt dpo3/4... Esikoisesta oireita alko tulemaan dpo9... :p
Onneks tällä viikolla on luvassa kahtena päivänä menoa niin sitä oottaa vähän sitäki niin saa muutaki ajateltavaa ku kp:t ja dpo:t :D
 
Viimeksi muokattu:
Olin muutaman päivän pois netin äärestä eli lomailemassa. Ihanaa oli,mutta jotenkin tuo pupuilu jäi ensimmäistä päivää lukuun ottamatta. No, ensi kierrossa sitten. Ja koska en tiedä tarkalleen omia kiertojani, niin pieni mahdollisuus on tässäkin kierrossa tärpätä. (toki siihen auttaisi, jos olisi aktiivisempi... )
Sen verran hölmö sitä on, että mietin aamulla, miksi kahvi ei maistu.. Heti muistui esikon raskausajat mieleen. No, todennäköisempi selitys sille on huonosti nukuttu yö! Pyörin itse eka jonnekin aamuyhteen ja sitten tyttö tuli pyörimään väliin aamukolmesta eteen päin. Hiukan on siis kroppa nyt väsynyt. Huoh.

Joku kyseli, kauan tuli oltua kotona lapsen kanssa. Meillä esikoinen lähti hoitoon 1v5kk. Kotona ollessa tuli jonkun verran tavattua muita kotiäitejä, käytyä muskarissa, vauvauinnissa, kaupungilla... Mutta suurimmaksi osaksi oltiin kotona.

Kaikille paljon plussatuulia, positiivisia testejä ja Jasminille ihanaa ultraa! Lueskelen paremmalla aikaa lisää teidän juttuja.
 
Jihaa, tänne voi päivittää kp1 yk 3
Tämähän alkaa tästä pikkuhiljaa tasaantua, nyt kierto tais kestää sen 29pv :)
eli jos jaksaa merkata kierron pituudeksi 29-32.. edelleen katsellaan mihin tasaantuu jatkossa :)

Tää tyttö on ihan yhtä hymyä :D
 
Jasmin Kiitoksia toivotteluista! :) Tulehan sitten ekrtomaan mitä nt-ultrassa sanottiin! =)

Kolmio Onnea yrittämiseen!!

Ambrosia onnea menkoista :D

ON. Ei mitään uutta...josko rupeis tänään urakalla yritteleen ;) Greippimehusta luovuin...ei kauhean hyvää...ja mamma vitamiineja popsin edelleen...jos muistan :D
 

Yhteistyössä