Oisin niin halunnu tulla raskaaksi ennen vuoden vaihetta!
Älä heitä toivoa vielä, vuodenvaihteeseen on kuitenkin vielä hyvin aikaa :hug:
Millaiset menkat teillä muilla on?
Mulla oli kahdet edelliset todella niukat, muutaman päivän vuodot. Mulla oli niihin aikoihin se jokin hormonihäiriö, jota ei saatu selville ja tosiaan tuota maitoa tulee edelleen. Viime kertaiset menkat olikin sitten sellaiset, että vuosi koko 3kk edestä hyytymineen kaikkineen |O
Na-dene: Mä sain e-pillerit, Harmonetit, 10-vuotiaana juurikin runsaan ja kivuliaan kuukautisvuodon vuoksi. Olen raskauksien jälkeen kokeillut muutamiakin ehkäisymuotoja, mut nää on olleet ainoot kun on sopineet. Lääkäri suositteli joskus migreenin takia jättämään nämäkin pois. Nyt vasta tuon hormonihäiriön takia jätettiin, kun vauvasta oli kuitenkin jo puhuttu. Mulla oli pahimmillaan se tilanne, että migreenikohtauksia oli 4-5 kertaa viikossa, ei vaikuttanu työkykyyn mut oli niitäkin kertoja muutamia. Kohtaukset jäi pääosin pois, kun kokeiltiin estolääkkeeksi Propralia 2kk. Nyt oli sitten ensimmäinen iso migreenikohtaus yli vuoteen ja sekin kesti vuorokauden. En tiedä onko yhteisvaikutusta pillereiden lopettamisella ja sairastelulla nyt siihen.
Mitä mieltä muuten olette, jos mulla on ovis nyt tässä pe-la, niin uskallanko mä la ottaa alkoholia? Ei kai sillä voi olla mitään vaikutusta luteaalivaiheen alussa?
Ei oo mun mielestä vaikutusta, että hauskaa iltaa vaan :kiss: Esikoista odottaessa olin ottanut rv3-5 kaksi kertaa alkoholia hieman reippaammin viikonloppuina. Kerroin tästä neuvolassa ja sanoi ettei ole vaikutusta johonkin viikkoon saakka, en nyt saa vaan mieleeni mikä se viikko oli
(istukan kehittymiseen liittyi). Mun mielestä ei tarvitse elää niinkuin olisi raskaana ennen kuin sen plussan siihen testiin saa =)
Meillä tulossa rauhallinen viikonloppu, parantelen itseäni flunssasta. Suunnittelin leffailtaa herkkuineen kullan kainalossa. Ovis ehkä viikonloppuna, ellei ollut jo, eli hyödynnetään sitä ainakin
Kun asutaan vielä eri osoitteissa niin kaipaa sitä toista viikon mittaan oikein kunnolla ja oonpa huomannut senkin, että mua on alkanut ärsyttää tää viikonloppusuhde-meininki
Mutten silti halua saman katon alle ainakaan vielä, huomenna voin olla jo eri mieltä ja
haluta kaikki mulle nyt heti opcorn: