* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Se mua tässä lyhyessä kierrossa vähän stressaakin, että mitä jos en ovuloikaan ollenkaan :|Nyt on menossa vasta toinen yk, mutta silti tekisi mieli ostaa ovistestejä, vaikka en jotenkin vielä haluaisi niitä käyttää. Todennäköisemmin mennään nyt kuitenkin vielä ainakin tämä kierto ilman, ja jos ei tärppää vieläkään niin sitten tikuttelemaan. Varmuudeksi aloitetaan kuitenkin lapsentekohommat ajoissa (eli huomenna, kp 5), ettei ainakaan siitä ole sitten kiinni, että ovis menisi liian pian ohi :)
 
Jennyliini"" Mulla vielä alavatsaa juilii ja vähän selkää särkee ja aamulämpö oli tänään vielä 36,7 astetta(norm 36,1-36,2) ja eilen illalla 37,1 eli ei ole ainakaan vielä laskenut ;) ...Teen testin aamupalan jälkeen...eli noin puolentunnin päästä :D ...JÄNNITTÄÄ!!
 
Meillä on haamu,meillä on haamu :heart: Todella haalea kylläkin, mutta nyt myös mies näki sen ilman tihrustamista.

Ihan kamala pelko tietysti,että valuu ke tai to menkkojen mukana pönttöön,mutta otetaan tunti kerrallaan :) Tänään on kai dpo11 joten huomiseen pitäis kärvistellä ja toivoa,että viiva vahvistuu!Nyt oon niin pilvessä,että on hyvin omanapainen viesti :ashamed:

Tanja12,joko teit testin?????
 
tänä aamuna testattu samanlainen haamu kuin eilenkin, eipä tässä vieläkään oikein jaksa innostua.. menkat voi hyvinkin alkaa tänään tai huomenna.
pidän pari päivää taukoa ja testaan sitten uudestaan, jos täti ei kurvaa kylään.

alvinnalle: paljon onnea haamusta ja toivotaan että se vahvistuu :heart:
 
Jesjesjes, nähyttääpä hyvältä, että saadaan lisää plussia tähän ketjuun. Hyvä te! :) Toivottavasti haamut pysyy kyydissä.

Tanjalle pahoittelut negasta.

Mä kävin tänään siellä gynellä. Kohtu on tyhjä, ihan niin kuin oletinkin, eikä oikeestaan edes harmita. Pääseepähän Oktoberfesteille ;) Toinen munasarja on reunoilta PCOmainen, mitä sitten ikinä tarkoittaakaan (ei se ainakaan ole estänyt raskautumista aiemmin)... ja toisessa oli ison kystan jäänteet. Gynekologi epäili, että nämä mun jatkuvat kivut johtuvat siitä kystan puhkeamisesta ja siitä, että se on sitten valuttanut nestettä vatsaonteloon, jota siellä näkyi edelleen. Samasta syystä kierto on sekaisin kuin seinäkello. Sain Terolutit isolla annostuksella käynnistämään kierron uudelleen ja tasaamaan oireita. Nyt vaan sitten peukut pystyyn, että kierto lähtisi suosiolla käyntiin ja raskautuminen olisi mahdollista lähitulevaisuudessa :)
 
Onnea haamuilijoille, toivottavasti vahvistuu plussaksi!

Täällä kolmas yk käynnissä, menkat kesti kokonaisen viikon ja pupuilua on ollut vasta kp10 eteenpäin sen takia. Ovis pitäisi olla tällä viikolla, mutta vähän pessimismi tuppaa iskemään kun kierrot ovat olleet mitä sattuu enkä ole ovista bongannut varmasti. Taktiikkana pupuilla nyt ahkerasti ettei mene tilaisuus ohi.

Onko kellään muulla hieman vaikeuksia haluttomuuden suhteen? Miehellä ei toki ole mutta itsellä iskee pieni "paine" välillä että nyt pitäisi talletella vaikka ei tee mieli, ja se vaikuttaa koko kokemukseen hieman... Plääh :/ Yritys on kuitenkin kova ettei hommasta tulisi pakkopullaa.
 
Tänään ne menkat sitten alkoi.

Puhuttiin miehen kanssa et jatketaanko yrittämistä vai lopetetaanko. Mua pelottaa oikeesti se synnytys niin paljon et varmaan en edes raskaaksi tule kun pelkään sitä. Mut kai minut voi laittaa listalle takas, kp 1/30 yk 3 pyörähti sit käyntiin.
 
Na-dene kiitos listan päivittämisestä :flower: Ja onnea uuteen kirtoon!!

nenni26 ja Alvinna Varovaiset onnittelut haamuista,kumpa viivat vahvistuisivat :heart:
Mä oon kade, mäki haluun sen plussan!!

hennaliina mä oon juonu nyt tän yhden kierron tropican mehua ja ostin kyllä sitä verigreippimehuakin..

Itsellä ei mitään oireita. Ajattelin huomenna käydä ostaan apteekista testin ja tehdä sen keskiviikko aamuna,jos ei nyt perinteinen tuhruvuoto ala ennen sitä! Perjantaina pitäs menkkojen alkaa.
 
Onnea haamuista nenni26 ja Alvinna! Tarrasukkia molemmille!

Tein äsken ovistestin,nyt siis kp14. Negahan se tietty vielä,ylihuomenna testaan uudestaan. Pitää nyt sitten niiden kans rueta läträämään kun en näköjään muuten ovista bongaa ja mun kroppa kun ei edes välttämättä ovuloi,tikutelen nyt siis ainakin tän kierron jos onnistusin sen bongaamaan.

Mä en nuista lämpötiloista älyä mitään,en edes tiijä mikä mun normilämpö on. Äsken mittasin senkin ja pistin ylös,pitikö tuo nyt rueta niitäkin vahtaamaan! Ärsyttää niin suunnattomasti tämmönen vouhotus ja vahtaaminen,toiset raskaantuu pelkästä katseesta,tai ainakin siltä tuntuu!! :mad:

Mulla meinaa välillä haluttomuus iskeä,ehkä just sen takia että pitää suunnitella ja laskea päiviä millonka pitää alkaa touhuamaan! Miestäkin taitaa lähinnä se "ärsyttää" että pitää olla valmiina just tiettynä päivänä ja ehkä vähä säästellä "paukkuja" niihin päiviin...tosin viikonloppuna innostuttiin parina iltana peräkkäin :D Just kun sanoin että nyt pitää sit tällä viikolla varulta touhuta joka toinen päivä niin se kauhistu että miten sitä jaksaa! :LOL:

Faceen on taas pamahellu kuvia vastasyntyneistä sekä vauvamahoista. Nytkö ne alkaa nekin taas ärsyttää! Tuntuu että hirvee vauvanteko buumi kaikilla tai sit nyt vaan huomaa ja reagoi niihin ärtsymmin.

leonellalle kyllä suosittelen pelkopolia sitten kun olet raskaana. Ja neuvolassa kannattaa avoimesti puhua siitä synnytyspelosta. Voimia yritykseen,älä anna pelon ottaa valtaa ja viedä iloa vauvanteko puuhista :heart: :hug:

Miten teillä joilla on lapsia,tulee mahdolliset ikäerot olemaan? Meidän poika on nyt 2vee ja hirvee uhma päällä! Varsinkin minua kohtaa. Joten ei haittaisi jos tuo pahin minä itse-vaihe menisi ohi ennen raskautta.

Tsemppiä tulevaan viikkoon!
 
Leonella, mulla vähän samanlainen kokemus ekasta synnytyksestä, puudutus ei kiireellisessä sektiossa toiminut vaan tunsin viillon ym. :( Jouduttiin sitten nukuttamaan. Kävin pelkopolilla sitten seuraavan raskauden aikana, ja auttoi paljon! Eniten auttoi se, että tiesin, että tietoihin oli kirjattu toiveita mm. mahdollisen sektion varalta (varmistetaan puudutuksen toimiminen ym.). Ei se toinenkaan synnytys oppikirjojen mukaan mennyt (imukuppi ja 3. asteen repeämät), mutta sektiolta silti vältyttiin. Kolmannella kierroksella täytyy kyllä tosissaan miettiä, miten synnyttää, kaikki edellytyksen suunnitellulle sektiolle alkaa kyllä olla jo kasassa.

Haluttomuutta on kyllä täälläkin, en muutenkaan ole mikään kovin seksuaalinen ihminen... Mies on kyllä aina valmis :whistle: Toisaalta hyvä syy ahkeraan sekstailuun vähän lisää fiilistä ainakin vielä, saa nähdä kuinka käy jos yrityskiertoja alkaa kertyä enemmänkin...
 
Nyt tapahtuu kropassa niin outoja, että tästä tulee hyvin omanapainen viesti! Mullaha ei tässä kierrossa ollut ovisoireita, mutta laskin dpot edellisen kierron mukaan. No nyt kp30 alkoi vihloo oikealta alavatsassa ja pissasin ovistikkuun ja tuloksena kaksi tasapaksuista viivaa. Eli dpo0 ja kierto venyy 44 päivään jos ei nyt tärppää :D Että sellaista :D pysytään siis piinailijoissa jos ei nyt menkat jostain syystä ala.
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 23.9.2014



NimimerkkiikäkpykyaToiveissa
Hepuli_3056/29yk1ya 8/132. lapsi
tirpsi3042/??yk1ya 8/142. lapsi
mariana872740/26yk1ya 8/142. lapsi
:confused:
nenni262631/27-32yk5-1. lapsi
lauwra2631/30yk2ya 7/142. lapsi
Sirppuliina3530/30-35yk2-4. lapsi
s4nnn2929/??yk5-2. lapsi
HKS843028/29yk2-1. lapsi
Alvinna2826/??yk3-2. lapsi
Jepulis<33125/27-28yk8-3. lapsi
Whisky 23/31-32--4. lapsi
pipiipa2020/29-33yk6-
phaedra3018/28-31-ya 7/142. lapsi
:heart:
Kaktuspiikki833114/32yk5-3. lapsi
hennaliina2612/27-28yk2ya 8/141. lapsi
heikkulin2710/23-28yk3ya 7/142. lapsi
heidip*269/27-28yk1ya 9/143. lapsi
Titti338/31yk1ya 9/142. lapsi
caramba89258/32-36yk2ya 7/142. lapsi
JeHil338/28-31--5. lapsi
eläinystävä277/26-28yk3ya 7/141. lapsi
Aatoel336/25-28yk2-3. lapsi
Vivi Hellion346/28-30yk2ya 8/14 (6/14)2. lapsi
päärynärouva 5/28yk4ya 7/144. lapsi
Marie82324/29-32yk2ya 9/142. lapsi
Na-dene293/28-33yk2ya 7/142. lapsi
Leonella312/30yk3ya 7/142. lapsi
:)
Myyttynen26?/??-ya 6/142. lapsi
suan26?/??-ya 9-10/144. lapsi
sohvi3636?/??-ya 8/144. lapsi
maggis26?/??-ya 8-9/142. lapsi
dzelli23?/??-ya 8/142. lapsi
Huumori32tjot-ya 8/142. lapsi
Jennyliini""27?/??yk1ya 9/144. lapsi
Susunasu25?/??-ya 10/143. lapsi





........................ Piinailijat

........................ s4nnn...........DPO14
........................ Jennyliini""......DPO14
........................ HKS84...........DPO12
........................ Lauwra..........DPO1
........................



........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ BlackCat
........................ Tee86




....................:heart: Plussanneet :heart:

....................... Pecanpie 6/14
....................... Unto-Helmiina 6/14
....................... äiti88 8/14
....................... CherryCake 9/14
....................... joa 9/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)
Ilmoitathan, jos kiertosi venyvät yli 60 päivän. Muuten siirrän listalta
ihmiset, joista ei ole kuulunut mitään ja kp:t ovat yli 60, haaveilijoiden
puolelle. Tämä siksi, että listä pysyisi siistinä ja ajantasalla. :) Takaisin
tottakai pääsee, kun vaan huutelee ketjussa :)



 
Viimeksi muokattu:
heikkulin: Ehkä avuksi tohon, kun sivu jumittuu: Noita erikoisjuttuja pystyy laittamaan tekstin joukkoon myös merkkiriveillä. Esim. jos haluaa tummentaa tekstin, niin laittaa [B ] teksti väliin ja [ /B] ja hymiöt onnistuu myös: jotkut tehdään merkeillä, toisissa kirjoitetaan kaksoispisteiden väliin vaikka :wave : = :wave: ja :laugh : = :LOL: jne. Ainakin mä olen oppinu kännykällä käyttämään noita, kun tummennukset ja hymiövalikot ei toimi :) Tekstin punaaminen tosin vaatii niin pitkän litanjan merkkejä, että sitä en muista ulkoa :D (Ps. Noista merkkiriveistä välilyönnit pois välistä, niin tummentaa ja tekee hymiöitä, nyt laitoin, että näkyy ne tarvittavat merkit :) )

Haluttomuudesta: Tuleehan tällasessa raskauden yrittämisessä vähän paineita asian suhteen, mutta tällä kertaa mä en ole miestä niillä stressannut, koittanut vaan saada sen sänkyyn sopivina hetkinä. Meillä tää menee niin päin, että mä olen emistä se, joka haluaisi useammin. Näin on ollut vähän aina. Ja mäkään en ole mikään lakanoiden välissä 24/7 asuva ;)

Ikäeroista: Meillä tyttö on nyt 10kk eli reilu 1,5 vuotta tulis ikäeroa, jos nyt lähiaikoina tärppäisi. Jos menee pidempään, niin tulee parin vuoden ikäero :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä haamuiltu pari päivää ja tänään tehty digi "raskaana 1-2". :) Mä en käsitä, varauduin kuukausien piinaan ja heti tärppäs. Kamala keskenmenon pelko kalvaa mielessä.. Mulla muutenki hcg nousee hitaasti niin tälläselle testi hullulle se ei ainakaan helpota oloo yhtään. Mulla on kaiken lisäksi jäätävä flunssa päällä, joka paikkaa kolottaa ja koskee niin tiiä mikä on flunssa kolotusta ja mikä ei.. Yskiä saa ihan hirveesti. Sisukas sissi kyllä on jos tälläsessä yskinssä pysyy mukana. Ikävästi vihloo alamahaan. :(
 
Tarrasukkia haamuilijoille :heart: Mikäs on piinailijoiden tilanne? :)

Onpas meillä hieno ja selkeä lista, kiitos Na-dene ja plussatuulia uuteen kiertoon :flower:

Tanja12 teitkö uutta testiä? Toivottavasti on sitä itseään ;)

Ikäeroa tokan ja kolmannen välissä tulisi olemaan ainakin 7+ vuotta. Kakkonen juuri päivitteli yhtenä päivänä sitä ettei hänellä ole pikkusiskoa tai -veljeä :D Ekan ja tokan välissä on ikäeroa melkein päivälleen 14kk.

(.) Kp9 menossa. Huomaa, että pillerit on heivattu kun tunteet käy kierroksilla. Kauankohan näiden tasaantumiseen menee :confused: Viime kerrasta en muista, että olisi ollut ihan näin myrskyisää :D Laskurin mukaan ovis ajoittuisi sunnuntaille, saa nähdä pääseekö hyödyntämään sen :)

Kauankos teillä on naiset ollut ehkäisy käytössä ennen raskausaikeita? Ja mikä ehkäisy? Mulla oli nyt nämä Harmonetit 6vuotta käytössä. Esikoista ennen käytin samoja, olin käyttänyt niitä myös 6vuotta ja raskautumiseen meni 1½ vuotta lopettamisen jälkeen. Olen tässä nyt asennoitunut, että raskautumiseen voi mennä kuukausia tai jopa tuon yli vuoden. Mieluiten se saisi tapahtua heti ettei tarvitse montaa kuukautta jännäillä :LOL: Töihinkin olisi jo sijainen valmiina :LOL:
 
Siis mitä ihmettä? Voiko olla, että mun ovis ois jo ollut ja mennyt? Aloin tikuttaa kp10 PC:n testeillä, ja viiva vaan haalenee? Kp10:kin se oli haaleampi selkeästi kuin kontrolliviiva mut eilen ja tänään entistäkin vaaleampi... Ääääh. Kertokaa oviksen tikuttajat onko mahdollista, että ovis ois vasta tulossa silti? Voiko esim. pissan laimeus vaikuttaa heitteleviin tuloksiin? Vai oliko mun ovulaatio oikeesti tällä kertaa heti menkkojen jälkeen?

Ja sitä buranaa on varmaan pakko rueta tänään syömään, kyllä tässä rintalihaksessa taitaa joku tulehdus ollu kun kipeytyy vaan.. Taitaa mennä tämä kierto ihan harakoille. :headwall:
 

Yhteistyössä