Onnea haamuista
nenni26 ja Alvinna! Tarrasukkia molemmille!
Tein äsken ovistestin,nyt siis kp14. Negahan se tietty vielä,ylihuomenna testaan uudestaan. Pitää nyt sitten niiden kans rueta läträämään kun en näköjään muuten ovista bongaa ja mun kroppa kun ei edes välttämättä ovuloi,tikutelen nyt siis ainakin tän kierron jos onnistusin sen bongaamaan.
Mä en nuista lämpötiloista älyä mitään,en edes tiijä mikä mun normilämpö on. Äsken mittasin senkin ja pistin ylös,pitikö tuo nyt rueta niitäkin vahtaamaan! Ärsyttää niin suunnattomasti tämmönen vouhotus ja vahtaaminen,toiset raskaantuu pelkästä katseesta,tai ainakin siltä tuntuu!!
Mulla meinaa välillä haluttomuus iskeä,ehkä just sen takia että pitää suunnitella ja laskea päiviä millonka pitää alkaa touhuamaan! Miestäkin taitaa lähinnä se "ärsyttää" että pitää olla valmiina just tiettynä päivänä ja ehkä vähä säästellä "paukkuja" niihin päiviin...tosin viikonloppuna innostuttiin parina iltana peräkkäin
Just kun sanoin että nyt pitää sit tällä viikolla varulta touhuta joka toinen päivä niin se kauhistu että miten sitä jaksaa!
Faceen on taas pamahellu kuvia vastasyntyneistä sekä vauvamahoista. Nytkö ne alkaa nekin taas ärsyttää! Tuntuu että hirvee vauvanteko buumi kaikilla tai sit nyt vaan huomaa ja reagoi niihin ärtsymmin.
leonellalle kyllä suosittelen pelkopolia sitten kun olet raskaana. Ja neuvolassa kannattaa avoimesti puhua siitä synnytyspelosta. Voimia yritykseen,älä anna pelon ottaa valtaa ja viedä iloa vauvanteko puuhista :heart: :hug:
Miten teillä joilla on lapsia,tulee mahdolliset ikäerot olemaan? Meidän poika on nyt 2vee ja hirvee uhma päällä! Varsinkin minua kohtaa. Joten ei haittaisi jos tuo pahin minä itse-vaihe menisi ohi ennen raskautta.
Tsemppiä tulevaan viikkoon!