Heipä hei, en taas aikoihin oo ehtinyt käymään palstailemassa! :/
Työharjoittelu 2-vuorotyössä verottaa aikaa ja tietty tuo 1,5v nassukka..
Tuosta särkylääkeasiasta, että miten vaikuttaa hedelmöittymiseen niin kyllä se vaan on totta. Jokin aika sitten kuulin itsekin, ja siksi oikeastaan lopetin buranan ja ketoprofeenin käytön.
Tässä yksi linkki aiheesta
Tavalliset särkylääkkeet voivat estää raskaaksi tulemisen - Kotimaa - Turun Sanomat
Ja mulle sais päivittää
kp 18/25 / yk 2
nyt siis on oletukseni mukaan
dpo 6 ja yritystä oli oletetun oviksen aikoihin sen verran, että jospa nyt olisi tärpännyt
niin siis viime kierrosta en raskautunut, enkä siihen oikein uskonutkaan kun se oli eka kierto pillereiden lopetuksen jälkeen... mutta nyt siis vähän enemmän uskoa, kun kierto ehkä tasaantunut jo.
Ovulaatiota seurailin semmosen mobiilisovelluksen avulla ja sitten kipuilujen (nepä ne "sukkapuikkokivut" se varmin merkki tähän asti on tainnut olla)
Yritän palailla myöhemmin vielä teidän kuulumisia lisää lukemaan, nyt on mentävä pojan aamupuuron laittoon
Jatkoa..
Ikäerosta: meillä poika on nyt 1,5v, joten jos nyt tärppäisi pikkukakkosen kanssa, niin ikäero olisi reilut 2 vuotta. Aika sopiva minun puolesta, kun tämä esikoinen alkaa omatoimisempi olla, niin on uusi vauva tervetullut.
Nyt on lueskeltu uudet kuulumiset, tervetuloa kaikki uudet minunkin puolesta, vaikken itse mikään aktiivisin palstailija olekaan... Empatiani on negan saaneiden puolella, samassa veneessä ollaan.
Mulla ovis siis oli viime vkl 19.-20.9. joten hyvät mahkut raskauden alkuun on, kun pe heilui peitto. Ja varulta pari päivää ennen sitä jo...
Testailen varmaankin aikaisintaa viikon päästä eli DPO13-14. Niihin aikoihin taisi esikoisesta tulla haalea viiva jo
Nyt onnea matkaan kaikki, ja positiivisia tuulia!