Voihan aamut... Joka aamu herään kamalan aikaisin nähtyäni mitä omituisempia unia, ja ensimmäisenä mielessä herättyäni on, että jokos pissis tikkuun. No pitihän sit sit pissiä, ja oikein puhtoinen nega sieltä tuli. Lääkäri käski testaamaa vasta maanantaina, joten nyt otan itseäni niskasta kiinni ja testaan vasta silloin, jollei sit menkat tule sitä ennen.
Hämmentää vaan nämä omituiset oireet... Mulle nousi maanantai-iltana (tasan viikko IUI:n jälkeen) nopeasti kuume 38,5 asteeseen ja yöllä se käväisi yli 39:n. Sen jälkeen on kuume heilunut 37,8 ja normaalilämmön välillä. En vaan ymmärrä mistä kuume johtuu. Mulla ei ole flunssaa, eikä vatsatautia tms.

Alavatsaa alkoi nippailla viikko sitten, nyt on pari päivää ollut nippailematta. Kaiken lisäksi nippailut on tuntuneet oikealla, vaikka munasolu irtosi vasemmalta. Lisäks mua huimaa aika huimasti välillä. Ja väsyttää niin maan perusteellisesti. Nää kaikki oireethan voi johtua ihan siitä, mikä tuon kuumeenkin aiheuttaa... Kun tietäis vaan, että mikä se on. Toivottavasti on tuolla alakerrassa kaikki kondiksessa, ettei oo keinohedelmöityksestä aiheutunut mitään tulehdusta. :/
Noh, näillä mennään, yritetään pitää päätä kasassa. Tiedän vaan, että se leviää taas, kun menkat alkaa. Loppuu vaan jo jaksaminen tän homman kanssa. :'(
Tänään on ainakin paljon tekemistä. Toivotaan, ettei kuume enää nousis. Ja huomenna pitäis jaksaa pompotella Lemmikki- ja ELMA-messuilla koko päivä. Onkos muita tulossa? Sunnuntaillekin suunnitelmissa kaikenlaista. Nyt taidan ottaa vielä huilihetken hauva kainalossa ja kissat vatsan päällä.