Vauva Haaveissa 2013

Jee, Kaislanen, hieno kuulla että pääsitte yhteisymmärrykseen "toimintasuunnitelmasta" :) Ei sitä tule itse ajatelleeksi että samalla kun on itse innostunut niin luo paineita toiselle. Meidän keskusteluissa kävi ilmi että on myös paljon kyse siitä että miten asian ilmaisee, ilmoittaako asian painostavasti vai ottaako ovispäivistä tiedottamisen osaksi "Houkuttelua" sanoen flirttailevaan tyyliin että "nyt voisi ehkä olla oikeat päivät käsillä" jolloin yhteinen fiilis peiton heiluttelusta pysyy hyvänä. No joo, saa nähdä miten hyvin pidän kiinni näistä suunnitelmista kun ovispäivät itsellä lähestyy.... :D Rupeen varmaan mököttämään jos ei mies meinaa heti innostua ;) Siitähän se fiilis sitten paranee :D Hehe...

Babmbini,
osuit naulan kantaan, ei me tosiaan olla koneita eikä kaikista merkeistä aina ota selvää vaikka kuinka yrittäisi. Jännätään mukana mitä loppukierto tuo tullessaan! Toivottavasti plussan! :)
 
mun kierroksi vois korjata 20/28 en tie mikä ajatuskatkos itellä on viimeks käyny kun oon kirjottanu :p tosiaan viikko vielä niin katsellaan tulleeko menkat ajallaan.. inhottavia kiouja ollut kyl pitkin viikkoa.. menkkajomotusta ja nyt tämän päivän on kiristänyt ihan sikana tuosta alavatsalta..
 
mun kierroksi vois korjata 20/28 en tie mikä ajatuskatkos itellä on viimeks käyny kun oon kirjottanu :p tosiaan viikko vielä niin katsellaan tulleeko menkat ajallaan.. inhottavia kipuja ollut kyl pitkin viikkoa.. menkkajomotusta ja nyt tämän päivän on kiristänyt ihan sikana tuosta alavatsalta..
 
Kaislanen, kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :)

BDU, toivotaan kahta viivaa testiin, oliski hienoa saada pinon eka plussa :)

Täältä täti on poistunu vihdoin kokonaan, uhkaili jo uusinnalla eilisiltasten lemmenleikkien jälkeen mutta ymmärsi kuitenki häipyä :D Nyt on lasissa greippi-rypäle-omenamehua, eli ekat kikat otettu käytttöön :p

Mukavaa viikon alkua kaikille! :)
 
Täällä tuli kierukanpoiston jälkeistä vuotoa, joka häipyi eilen joten kp5 tänään menossa (tai kun parin tunnin päästä tiistai niin kp6) mikäli tästä "jälkivuodosta" nyt voi laskea.. Ja kierron pituus edelleen kysymysmerkki. Joskus ennen kierukkaa ja ennen edellistä raskautta ollut aina 30 päivää, mutta kierukan aikana ei tullut kuin muutamat menkat niin ei osaa sanoa vielä mitään siihen onko muuttunut tjtn.

Eipä minulla kovin suurta halua ole sitä kierron pituutta selvittääkään, saa napata ihan kerrasta kun se laskettu aika tarkistetaan kuitenkin ultrassa sitten, muuta "estettähän" tuolle kierukan poiston jälkeen heti raskautumiselle ei minun lääkärini mukaan ole :) Tiedostan kuitenkin, että mellkoisen laiha mahdollisuus on, että oltaisiin heti odottamassa. Kovin suuria toiveita en elättele kun on yritys vasta aloitettu. Ainakin yritän kovasti olla elättelemättä... :D Ensimmäinen kierto on kuitenkin se alkuinnostuksen siivittämä kierto, joten pientä jännitystä saa olla ilmassa..

Itsekin ajattelin aluksi että ei meillä mitään oviksia ruveta tikuttelemaan (mies pitää mua nyt jo suurinpiirtein neuroottisena kun hieman tavallista enemmän roikun kaksplussalla plussakuvia katselemassa, vaikka mitään tikuttelua tmv. en aiokaan tehdä..), mutta kyllä olen nyt alkanut lämpiämään sille, että jos ei parissa kierrossa testailematta tärppää niin eikai siitä mitään haittakaan olisi jos sitäkin kokeilisi / sen verran kehoaan lähemmin seuraisi.. :) Itsehän en tuntemusten perusteella osaa oviksiani bongata, kun ei ole koskaan ollut tarvetta kehoa sillä saralla kuunnella..

Odottelen jo kovasti teidän kierron tuloksia jotka kiertopäivissä pidemmällä jo olette, jännittää muiden puolesta melkein yhtä paljon kuin omasta :D Kovasti onnea vaan kaikille, pitelen peukkuja teidän(kin) puolesta! ^^
 
Vauva haaveissa 2013



Tiistai 6.11.2012

Haaveuni............. 27........... 43/38............... 7/12........................ 1.
s-atu.................... 26.......... 21/28.............. 10/12........................ 2.
miss_piggy........... 31........... 28/26............. 02/12........ yk 6.........1.
Nenni88............... 24........... 28/24............. 10/12........ yk 2..........2.
BDU.................... 25........... 26/28-35......... 09/12......................... 1.
Bambini............... 31 ...........20/30............................... yk 3..........2.
Postimerkki.......... 23........... 13/24.............. 09/12..........................1.
annamay.............. 23.......... 10/30............... 09/12........ yk 2..........2.
Kaislanen............. 26........... 9/27................ 09/12......... yk 3..........1.
Slallu................... 25........... 6/28-41........... 09/12......... yk 2..........1.
Hallittu kaaos........ 22........... 6/??................ 10/12........ yk 1......... 2
.


Jännäpäivät

Bambini dpo?



Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä tekis mieli testata, jos ny oliski jo dpo10-11. Mut onneks ei oo testejä :D

Kysymys onko muilla munasarjat jossain välissä kiertoa kipeät tai arat? Missä vaiheessa? Mulla peittoja heilutellessa huomaa, että on tosi kipeä alakerran sisuskaluosasto. Kaikki oireilu viittaa saapuvaan tätiin, mut etuajassa.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

uskaltauduin vihdoin rekisteröityä käyttäjäksi ja vieläpä osallistua keskusteluun :)
olen käynyt täällä aiemmin vain lukemassa, mutta tässä keskustelussa on jotenkin positiivinen ja lämmin tunnelma, joten ajattelin tulla mukaan. jos otatte :whistle:

olen 26v ja ensimmäistä lasta yritämme. lapissa asumme. pillerit jätin pois toukokuussa ja kesän ajan menimme keskeytyksillä ja nyt elokuusta asti olemme lasta yrittäneet, eli nyt on menossa kolmas kierto. ensimmäisellä kierrolla olin niin tohkeissani ja luulin ihan oikeasti olevani raskaana... kahvi tuntui etovan ja mahaa nipisteli yms. oli iso pettymys, kun en sitten ollutkaan raskaana. sen jälkeen olen ollut rennommalla asenteella ja en ole oikeasti juuri ajatellutkaan asiaa. mutta näin yövuorossa on aikaa pohtia tätäkin asiaa:D

jännä juttu kyllä, olen miettinyt lapsen tekoa noin vuoden mieheni kanssa ja mieheni oli ja on se, joka enemmän kuumeilee:heart: mieheni osallistuu varmasti täysillä vauva-arkeen, jos sellaista joskus pääsemme viettämään... olemme puhuneet ajasta vauvan kanssa jo vaikka kuinka paljon! minulla on monenlaisia ajatuksia raskauteen ja vauva-arkeen liittyen ja on ollut ihanaa jutella asioista jo etukäteen.

olen samaa mieltä, kuin moni muu täällä, että jouluna olisi kiva kertoa perheelleen, että heistä tulee isovanhempia:) me olemme kertoneet vauva-aikeista, jos asiasta on tullut puhetta. ja luulen, että kun vihdoin positiivisen testin teen, niin en malta olla heti kertomatta ystävilleni. perhe saa vähän aikaa odottaa:D

mutta jännää aikaa tämä vauvahaaveissa eläminen todella on. en ole ikinä osannut edes kuvitella minkälaista tämä aika voi olla:D
 
Viimeksi muokattu:
Apua olen kaksplus-addikti! Viimesenä ennen nukkumaanmenoa ja ekana aamulla :LOL:

Bambini, kyllä ainaki miulla välillä munasarjat on arat, just seksin yhteydessä huomaa. En tosin oo koskaan älynny aatella että liittyis kiertoon ni ei mitään käsitystä missä vaiheessa sitä on esiintyny :/

Tervetuloa pinkkihevonen! :) Haluatko listalle?
 
BDU
Tervetuloa pinkkihevonen! Tässä porukassa se kuume ei ainakaan laannu... ;)

Slallu, minusta tuntuu monesti samalta, että roikun täällä jatkuvasti :D Mutta saapahan jossain höpistä näistä kun en ole haaveistakaan kertonu ku parille ystävälle.

Omaa.. Hätähousu teki aamulla testin :D Voi minua.. Tein apteekin omalla ja tosi tosi haalee haamu oli. Pyysin siis vielä ukon kattomaan ku kuvittelin että se haamu tulee tuolta minun omasta päästä mut mieskin tuumas että joku haalea viiva näkyi toisella paikalla. Eli toivoa on ;) Tätiä ei siis ole näkyny, mutta mulla onki epäsäännöllinen kierto että vielä ei uskalla kovin riemastua.
 
Heips!
Saako liittyä joukkoon iloiseen? Toinen lapsi haaveissa (miehelle ensimmäinen), pillerit pois huhtikuussa, eli yritystä jo hetken takana.
Tänään täti tuli kylään, eli kp1. En noihin vanhoihin pinoihin tunge itseäni, ei niitä jaksa lukea kaikkia ;) Mutta jos tänne mahtuu niin hienoa!
 
Kait määkin voin mukaan ilmoittautua. :)


Unja-O, 28v, 27/32, 5/2010, 30 yritystä, ensimmäistä yritetään


Kuulostanpas epätoivoiselta tapaukselta.... :ashamed:Noh, siltähän tää on kyllä tuntunutkin....
 
Unja-O anteeksi jos utelen, mutta ootteko käynyt jossain tutkimuksissa ja onko teillä ollut ihan aktiivista yrittämistä tuosta 5/2010 lähtien? etkä sä kuulosta yhtään epätoivoselta. toivotan teille paljon tsemppiä yrityksiin. toivottavasti pian tärppäisi <3
 
Käytiin ekan kerran tutkimuksissa syksyllä 2011, sitten vaihdettiin klinikkaa ja aktiivisemmin ollaan ravattu siellä tänä vuonna.

Me ollaan siis naispari ja vauvaa yritetään miesparin kanssa inseminaatoin aina tikutetun ovulaation yhteydessä. Reilun vuoden on kiertoa koitettu säännöllistää erilaisin lääkkein. Klinikan ylilääkärin mukaan pitäis olla jo raskaana. Tosin sit mulla todettiin monirakkulaiset munasarjat. Aukiolotutkimus on ok. Miehen sperma on ihan priimatavaraa. Nyt meillä on takana ensimmäinen inseminaatio klinikalla tehtynä. Eikä voi kuin piinailla taas. Epätoivo on vaan vallannut mut jo kauan sitten. Koko ajan pelkään, etten koskaan saa sitä omaa nyyttiä, enkä pääse kokemaan raskautta.
 
Hei, minakin loysin tanne :) Ja haluaisin kovasti mukaan listalle

Milk@, 36v, 28/30, 10/12, yk 1, ensimmainen lapsi

Ovulaatiotesti naytti plussaa 22.10. ja nyt alkaa olla jannittavat paivat edessa... odotan perjantaihin asti ennenkuin teen testin, koska kiertoni on ollut 30 viime kuukausina.

Pillerit siis olen jattanyt pois jo viime vuonna, mutta muita ehkaisykeinoja olemme kayttaneet viime kuuhun asti. Ja nyt sitten on taysi yritys paalla, molempien esikoinen olisi kyseessa.

En malttais enaa odottaa YHTAAN. :)
 
miss_piggy
Mulla on ollu omituista vihlontaa tuolla oikealla munasarjojen kohdalla/vähän yläpuolella nyt kp 27 ja 28... tänään kp 29. Oviksesta ei tietoa milloin on ollu....menkat ei oo vielä tullu, eikä oo mitään menkkaolojakaan. Testit negaa vieläkin.
 
miss_piggy, mulla on ollu vahan samanlaisia oloja. Lisaksi mulla on ollut vellovaa pahoinvoinnin tunnetta, rinnat on olleet oudon raskaat (eivat kyllakaan kipeat niinkuin yleensa ennen kuukautisia) ja eilen kesken tyopaivan alkoivat vilunvareet ja niistaminen. Kaikki oireet voin kuitenkin selittaa muutenkin kuin raskaudella, joten en uskalla viela innostua asiasta yhtaan sen enempaa... :D On tama piinallista, tosiaan! En olis ikina uskonu... Mutta en silti aio testata ennen perjantaita.
 
Tääl on taas niin ihana zemppi käynnis että ihan liikutun. Juttelin eilen miehen kanssa viel asiasta kun aamulla se jäi vaan sellaseks töks keskusteluks, niin kysyin, että miks hän ei nyt haluakaan tikutella vaikka on ollut tästä asiasta suunnilleen enemmän innostunut ku minä (jos mahdollista). Ni selvis, että hän just pelkää että siitä tulee sit ihan hirmuset paineet jos tietää että koska ois se oikea hetki.
Ymmärrän tuon ihan todella täysin. Ja sit sanoin miehelle, et mitä jos vähän vaan tikuttelen salaa, mutta en kerro hälle koska ois oikeet ajat.
Hienoa! :D
Mä selitin tänään aamulla miehelle että kuinka raskaaksi tullaan, mikä on ovulaatio jne... (jollain jääny biologian tunnit väliin) Hän on aina luullut että raskaaksi tulo on helppoa. Hän haluaa tietää ne oikeat päivät ja minun pitää ne hänelle ilmoittaa. :D
 
Hahhhahhaaa, täällä on myös pitänyt selitää naisen biologiaa miehelle hiukan tarkemmin, ja aina on onneksi ollut menossa mukana kun olen ilmoittanut, että nyt ovuloin :D Ja onneksi on myös tajunnut sen, että silloin kun on ovis niin olen kipeä ja todella kärttyinen, ettei lähde mukaan siihen kiukutteluun. Ekat kuukaudet meni vähän niin, että ovispäivinä kiukuttelin ja mies kiukutteli takas ja tapeltiin ja hyvästi pupuilu :)

Meillä ukko on enenmmän huolissaan tästä raskautumattomuudesta kuin minä. Kysyikin yksi päivä että pitäiskö mennä hedelmöityshoitoihin.Raasu luuli, että sinne vaan marssitaan. Selitin, että yritystä pitää ollla takana ainakin vuosi ennenkuin mitään tutkimuksia edes tehdään. Ja meillähän yritystä vasta huhtikuusta alkaen. Mutta toisaalta hyvä, että miestäkin kiinnostaa, sillä se tuntuu suurempi ressi olevan ku mulla.
 

Yhteistyössä