Vauva Haaveissa 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s-atu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voihan aamut... Joka aamu herään kamalan aikaisin nähtyäni mitä omituisempia unia, ja ensimmäisenä mielessä herättyäni on, että jokos pissis tikkuun. No pitihän sit sit pissiä, ja oikein puhtoinen nega sieltä tuli. Lääkäri käski testaamaa vasta maanantaina, joten nyt otan itseäni niskasta kiinni ja testaan vasta silloin, jollei sit menkat tule sitä ennen.

Hämmentää vaan nämä omituiset oireet... Mulle nousi maanantai-iltana (tasan viikko IUI:n jälkeen) nopeasti kuume 38,5 asteeseen ja yöllä se käväisi yli 39:n. Sen jälkeen on kuume heilunut 37,8 ja normaalilämmön välillä. En vaan ymmärrä mistä kuume johtuu. Mulla ei ole flunssaa, eikä vatsatautia tms. :confused: Alavatsaa alkoi nippailla viikko sitten, nyt on pari päivää ollut nippailematta. Kaiken lisäksi nippailut on tuntuneet oikealla, vaikka munasolu irtosi vasemmalta. Lisäks mua huimaa aika huimasti välillä. Ja väsyttää niin maan perusteellisesti. Nää kaikki oireethan voi johtua ihan siitä, mikä tuon kuumeenkin aiheuttaa... Kun tietäis vaan, että mikä se on. Toivottavasti on tuolla alakerrassa kaikki kondiksessa, ettei oo keinohedelmöityksestä aiheutunut mitään tulehdusta. :/

Noh, näillä mennään, yritetään pitää päätä kasassa. Tiedän vaan, että se leviää taas, kun menkat alkaa. Loppuu vaan jo jaksaminen tän homman kanssa. :'(

Tänään on ainakin paljon tekemistä. Toivotaan, ettei kuume enää nousis. Ja huomenna pitäis jaksaa pompotella Lemmikki- ja ELMA-messuilla koko päivä. Onkos muita tulossa? Sunnuntaillekin suunnitelmissa kaikenlaista. Nyt taidan ottaa vielä huilihetken hauva kainalossa ja kissat vatsan päällä. ;)

Vauva haaveissa 2013

6656224751_53ecbe282e.jpg

Perjantai 9.11.2012

Haaveuni............ 27.......... 46/38............. 7/12........................... 1.
Nenni88............. 24.......... 31/24............ 10/12........ yk 2............ 2.
Unja-O............... 28.......... 30/32............. 5/10......30 yritystä ..... 1.
BDU................... 25.......... 29/28-35........ 09/12......................... 1.
s-atu.................. 26.......... 24/28............ 10/12.......................... 2.
Bambini.............. 31.......... 22/30............................. yk 3........... 2.
Postimerkki......... 23.......... 16/24............ 09/12.......................... 1.
Buster84............. 28.......... 14/?.............. 11/12........ yk 1........... 3.
annamay............ 23.......... 13/30............. 09/12........ yk 2........... 2.
Kaislanen............ 26.......... 12/27............ 09/12........ yk 3............1.
Slallu................. 25........... 9/28-41......... 09/12........ yk 2........... 1.
Hallittu kaaos...... 22........... 9/??............. 10/12…...... yk 1........... 2.
Piitu_83.............. 28........... 4/26............. 04/12.......................... 2.
miss_piggy......... 31........... 3/29.............. 02/12........ yk 7........... 1.
Milk@................ 36............ 2/30............ 10/12......... yk 1............ 1.

Jännäpäivät

Bambini dpo?

Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Buster, lisäsin listalle :) Toivotaan lyhyttä visiittiä!

Milk@, tsemppiä uuteen kiertoon!

Kaislanen, ihanaa etten oo ainoo hörhö :D mut pitää tunnustaa että tuollasia sovituskoppihetkiä on ollu jo kauan ennen koko yritystäki :laugh: Vauvanvaatteiden lisäks on aika paljon tullu hankittua lastenleffoja ja kirjoja mut ne voi perustella tulevalla ammatilla :D

Alkaa jänskättää huominen, järkätään vauvakutsut ystävälle :) Luulee että pidetään vaatekutsut ja tavallinen tyttöjen saunailta, ollaan kutsuttu hänen kälyt ja pari muuta sukulaista yllärinä paikalle. Toivttavasti ei osaa arvata :) Toivon että miullekin järkätään jotkut yllärijudanssit ku odotan.
Ootteko järkänny/onko teille järkätty vauvakutsuja?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Unja-O ihan hirmusti sulle jaksamista ja zemppii! Katotaan mitä se maanantai tuo tullessaan :)! Tuo mitä tahansa niin täällä ollaan sun tukena. Pidetään peukkuja.

Ja kissat ja koirat on kyllä tähän kuumeeseen parhaita kainalokamuja :)!

Slallu mullakin on hyllyt täynnä lastenkirjoja, koska kerään niitä vähän ammatin puolesta (visuaalinen ala).

Mä just mietin kun yks kaveri odottelee ekaansa, että pitäiskö hälle järkkää babyshower :)..onhan se aika jenkkiä, mutta toisaalta ois tosi kiva tapa ottaa huomioon äityli.

hepsansaa!

Oon ollu aikalailla taka alalla nyt kun on ensi viikko viimeinen viikko töissä, niin koittanut nyt viä nauttia viimeisistä hetkistä työkavereiden kanssa. oon täällä käyny kyllä lukemassa teidän kirjoitteluja, mutta en oo kerenny ja aina ees jaksanutkaan kommentoida...

mulle sais kuitenki päivittää yk 3, kp 5/28

täälläkin ollaan niin kiireisiä tuon pikkumiehen kanssa ettei kerkeä täällä kommentoimaan joka päivä. lukemassa joka päivä täällä olen käynyt..taustalla siis ollaan tsemppaamassa kaikkia :)
ihania plussa uutisia tullut <3
täällä rupee kierto olemaan pikku hiljaa lopussa jos vaan on pysynyt kierto samana kuin pilsujen kanssa..jännäpäivät siis pian:) tuskinpa on mitään jännäiltävää, mutta kiva pikkasen elätellä toiveita :)

Vauva haaveissa 2013

Sunnuntai 11.11.2012

Haaveuni............ 27.......... 48/38............. 7/12........................... 1.
Unja-O............... 28.......... 32/32............. 5/10......30 yritystä ..... 1.
BDU................... 25.......... 31/28-35........ 09/12......................... 1.
s-atu.................. 26.......... 26/28............ 10/12.......................... 2.
Bambini.............. 31.......... 24/30............................. yk 3........... 2.
Postimerkki......... 23.......... 18/24............ 09/12.......................... 1.
Buster84............. 28.......... 16/?.............. 11/12........ yk 1........... 3.
annamay............ 23.......... 15/30............. 09/12........ yk 2........... 2.
Kaislanen........... 26.......... 14/27....... ..... 09/12........ yk 3............1.
Slallu................. 25.......... 11/28-41........ 09/12........ yk 2........... 1.
Hallittu kaaos...... 22.......... 11/??............. 10/12…...... yk 1........... 2.
Nenni88............. 24........... 7/28.............. 10/12........ yk 3........... 2.
Piitu_83............. 28........... 6/26.............. 04/12.......................... 2.
miss_piggy......... 31........... 5/29.............. 02/12........ yk 7........... 1.
Milk@................ 36........... 4/30......,,...... 10/12......... yk 1.......... 1.

Jännäpäivät

Bambini dpo?

(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Jeeeee! BDU hirmuisen isot onnittelut! <3 Ihanaa! Toivottavasti täältä mahdollisimman moni pääsee seuraksesi odottelijoiden puolelle :)

vauvakutsuista Itse olen ollut vain yksillä vauvakutsuilla, niillä jotka itselleni järkättiin. Oli kyllä tosi ihana päivä läheisten tyttökavereiden ja äidin (!) kanssa. Ihanaa yhdessäoloa, pari hauskaa leikkiä, hyvää ruokaa ja hyviä keskusteluja. Päivä jäi jälkikäteen mieleen sellaisena kauniina hetkenä joka oli jotenkin sellaista henkistä valmistautumista vauvan tuloon eikä liikaa hössötystä. Sopivasti itseni näköiset kutsut :) Voi kunpa kaveritkin rupeaisivat saamaan vauvoja niin pääsisi itse järkkäämään! :D

Heippati hei naiset!

Mie oon täällä tehnyt elämäni ekoja ovistestejä nyt kahtena päivänä ja haaleaa viivaa tulloo vielä, mutta tänään tummempi ku eilen. Kyllä se tästä. Jännää on :). Mul on jotenki ollu sellai hyvä fiilis nyt tän asian suhteen todella vahvasti. Kai sitä taas niin lujaa uskoo ja toivoo että pian natsaa. Tänäänkin isänpäivälahjaa omalle isälle metsästäessä tuntui että lauantai ruuhkissa oli liikenteessä yks sata pikkulasta mitä siinä sitten ihastelin mennessäni. Joskus aiemmin mulla tää rajottu lähinnä vauvoihin, että olin vaan ihan hempeenä niille, mutta kyllä nyt jo neljä vee rasavilli pojatkin saa multa haaveilevia äidillisiä huokauksia :D hehe.

s-atulle zemppiä pieneenkin toivoon kuule :)! Toivo se on toivon murenkin.

annamayn vauvajuhlat kuulostaa ihanilta. Kyllä se on sille kaverille vaan järkättävä moiset kuhan sen mahauutiset alkaa näkyy jo niin, että kaikki tämän uutisen sitten tietää.

Slallu tuhannseti kiitoksia kun pidät meidän listaa ahkerasti yllä, toi on niin huippu. Oon välillä iteki yllättyny et ai hitsi onks se jo toi kp itelläkin kun listaa oon katellut. hehe.

Mitäs likkojen viikonloppuun?

Täällä rauhallinen koti-ilta, huomenna vanhemmille isänpäivä-visiitille ja täytekakulle. Menkat loppui jo, kesti peräti sen reilut 3 päivää, ja tuli vaan koko sinä aikana pientä tuhrua.

Miusta toi päivityshomma on ihan mukavaa, oon ehkä vähän "nörtti" :D

Annamay kuulostaa siun kutsut hyvin samanlaisilta ku meiän tänpäiväset. Vaippakakku oli järkätty, syntymäpäivän arvaus, sosemaistelua. Samalla pidettiin Blingo-vaatekutsut ja syötiin hyvin. Sankari kyllä yllättyi täysin ja itku pääs :')

miss_piggy eiks siulla edelliset menkat kestäny hurjan kauan? :o

mie tein tänää kans ovistestin, eka ikinä :D Oli hurjaa saaha tikkuun kaks viivaa :p Haaleahan se vielä oli, kokeillaan viikon alussa uudestaan jos se alkais tummua ni osais sit kierron kokonaispituutta arvioida.
Huomenna mennään appiukon kanssa isänpäivälounaalle, illasta pyörähdetään sit miun vanhempien luona ku äidillä oli torstaina synttäritki.

Viimeksi muokattu:
Slallu: Joo, 9 päivää kesti edelliset :D Tosin sillonki tuli ekku kolmisen päivää semmosta tuhrua ja sitte tiputteli muutaman päivän ja sitte kp 7 alko taas se kunnon vuoto :x Nyt ei oo kyllä tuhruttanu eikä mitään enää pariin päivään, mutta pidetään sormet ristissä. En jaksa noita menkkoja, kaiken lisäks huomenna alkais työharjottelu jossa ollaan ns. "liikkeellä" aika paljon niin ei kyllä yhtään nyt sopis kuvioihin :laugh:

Tää on niin hankalaa olla mielellä "tulee, jos on tullakseen" -.-
Jokapäivä käyn täällä lukemassa, joskus kommentoinkin.. kirjoittelen kalenteriin aina koska on heiluteltu peittoo ja seurailen ovulaation tapahtumista... blaah. miks ei vaan osaa ottaa rennosti!
Ehkä se helpottaa, kun ens keskiviikkona lähdetään viikoksi Lontooseen lomailemaan, mutta juuri tuossa viikonvaihteessa olisi oletettu ovis päivä! :kieh:

Ja onnea kovasti kaikille plussanneille!

Mukaan pyrkii jonon jatkoksi Iltatähteä yrittelevä, projektin nimeksi annettu WINTIÖ.

Kp 11 (30-32), yk 4., Clomit

Viime kierto oli eka Clomeilla ja ovistikkuja apuna käyttäen. Loppukesällä otettiin siis kierukka pois ja kierto tasaantui heti. Olin lokakuun alussa gynellä ja hän antoi Clomit avuksi, tosin sanoi ultraamisen jälkeen että ed.kierrollakin olis ovis tapahtunu ilman clomeja. Mutta kun mulla alkaa olla ikää ja ollut häikkää munasolun irtoomisessa, niin saatiin noi clomit mukaan. Viime kierto siis pupuiltiin ja stiksasin oviksen. Kuukautiset oli myöhässä, positiivisen ehdin jo tehdä ja raskausoireita oli selkeitä, mutta... kierron 34 alkoi menkat. Nyyh. Mutta nyt siis uusin haastein...

Mukaan pyrkii jonon jatkoksi Iltatähteä yrittelevä, projektin nimeksi annettu WINTIÖ.

Kp 11 (30-32), yk 4., Clomit

Viime kierto oli eka Clomeilla ja ovistikkuja apuna käyttäen. Loppukesällä otettiin siis kierukka pois ja kierto tasaantui heti. Olin lokakuun alussa gynellä ja hän antoi Clomit avuksi, tosin sanoi ultraamisen jälkeen että ed.kierrollakin olis ovis tapahtunu ilman clomeja. Mutta kun mulla alkaa olla ikää ja ollut häikkää munasolun irtoomisessa, niin saatiin noi clomit mukaan. Viime kierto siis pupuiltiin ja stiksasin oviksen. Kuukautiset oli myöhässä, positiivisen ehdin jo tehdä ja raskausoireita oli selkeitä, mutta... kierron 34 alkoi menkat. Nyyh. Mutta nyt siis uusin haastein...

angelblue tervetuloa mukaan! Ikävä kuulla että menkat alkoivat plussan jälkeen kuitenkin. Toivotaan että uusi tärppi käy pian ja raskaus sujuu hyvin loppuun asti! :)

ON: Täällä on se peruskuvio oviksen aikaan: päähän ei mahdu yhtään muuta ajatusta kuin ovulaatio, peittoheilutusten ajoitus ja kaikkien merkkien tarkkailu. Tähän päivään asti kierto on sujunut suht rauhallisella mielellä, mutta nyt oon taas lipsahtanut stressaamaan. Ärsyttää vaan jos ovis pääsee luikahtamaan ohi ja että ajoitus olisi väärä! Ovistesti näytti eilen illalla ja tänään kirkuvaa punaista. Toivotaan että vauvantekokunto kestää vielä pari päivää :D Viime kierrossa lopetettiin tallettelut positiiviseen ovistestiin joten tällä kerralla voisi koittaa jaksaa pari päivää vielä. Jotenkin olin ennen siinä uskomuksessa että ovistestillä tietää täsmälleen milloin pitää puuhastella, mutta nyt on pää ihan pyörällä- riittääkö että huomenna vielä hommaillaan vai pitääkö sittenkin vielä jatkaa? :confused:
Meinaa mulla ainakin vauvantekokunto pettää nimittäin :D

kysymys tikuttelijoille: miten pitkään positiivisesta ovistestistä jatkatte pupuilua? Vai oonko ainut joka ei jaksa hommailla koko kiertoa? :D

Oon mittaillut aamulämpöjäkin että jospa niistä sais jotain osviittaa siihen milloin ovis on todellisuudessa tapahtunut, mutta pikkuihmisen kanssa ei oikein tahdo päästä samaan aikaan joka päivä mittailemaan joten luotettavuus on varmaan vähän niin ja näin....

Ja anteeksi tällainen hermoilu-stressailu-viesti, nyt oli pakko vuodattaa tänne kun ei tästä rennosti ottamisesta tullut taas yhtään mitään! :D

PS. Kiehtova ovisvideo löytyi Youtubesta
Ovulation - YouTube

• Tykkää
Reactions: angelblue
Vauva haaveissa 2013

Tiistai 13.11.2012

Haaveuni............ 27.......... 50/38............. 7/12........................... 1.
Unja-O............... 28.......... 34/32............. 5/10......30 yritystä ..... 1.
s-atu.................. 26.......... 27/28............ 10/12.......................... 2.
Bambini.............. 31.......... 26/30............................. yk 3........... 2.
Postimerkki......... 23.......... 16/24............ 09/12.......................... 1.
Buster84............. 28.......... 18/?.............. 11/12........ yk 1........... 3.
annamay............ 23.......... 17/30............. 09/12........ yk 2........... 2.
Kaislanen........... 26.......... 16/27............. 09/12........ yk 3............1.
Slallu................. 25.......... 13/28-41......... 09/12........ yk 2........... 1.
Hallittu kaaos..... 22.......... 13/??.............. 10/12…...... yk 1........... 2.
angelblue......................... 12/30-32.......................... yk 4 (Clomit)
Nenni88............. 24........... 9/28.............. 10/12........ yk 3........... 2.
Piitu_83............. 28........... 8/26............... 04/12.......................... 2.
miss_piggy......... 31........... 7/29............... 02/12........ yk 7........... 1.
Milk@................ 36........... 6/30............... 10/12......... yk 1.......... 1.

Jännäpäivät

Bambini dpo?

Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012

Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...veissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918

Viimeksi muokattu:
Meni viikonloppu sukulaisten kanssa juhliessa isän 5-kymppisiä, mutta täällä ollaan taas :)

Nyt alkaa oletettavasti olemaan ovis käsillä (tällä viikolla oletan sen olevan, en tikuttele) ja oon ihan suoraan miehelle kertonut, että nyt pitää pupuilla kun on nämä päivät käsillä. Päivällä olen maininnut asiasta ihan kokkailun tmv. ohessa ja puuhasteluintoa löytyy kyllä vinkkailusta huolimatta vaikka se välillä meinaakin, että olen ajoittain turhankin innokas asiasta :)

Tulen kyllä iloiselle mielelle kun ajattelee, että muutaman viikon sisään pääsen testailemaan ensimmäistä kertaa tärppiä. Olen kuitenkin tässä päässyt jo pikkuhiljaa niin sinuiksi tämän asian kanssa, etten usko, että maani möisin vaikka ei nyt heti sitä tärppiä tulisikaan. Olen muutamille läheisille ihmisille yrityksestä kertonut ja heillekin olen puhunut tästä kuukausien projektina ja asennoidun siihen, että tämä voi sellainen olla. Tulee sitten kyllä täytenä yllätyksenä jos ekalla tärppää.

Hellurei!

Täällä olisi yksi nuori nainen, joka ei periaatteessa edes yritä lasta, mutta se on tullakseen jos on tullakseen.. :) Pillerit jätin n.kuukausi sitten pois ja tuntuisi jo että on tärpännyt.. Oireet viittaisi siihen, mutta testit näyttävät negaa... :/

Hilipatihippan mukavaa viikon alkua naiset :) :heart: En tiiä mistä tämmönen ihme positiivisuus kumpuaa vaikka on maanantai ja väsyttää. Viikonloppuki meni hirmu vauhilla. Oikein maukas isänpäivälounaski oli ja leivoin miun porukoille viemisiks mutakakun.
Kävi vaan pikku kämmi :/ Piti siitä lauantaiaamun ovistikusta ottaa kuva että voi vertailla seuraavaa ni sehän oli edelleen kamerassa ku näytin muita kuvia porukoille :O Selitin äitille sit hätävalheen että oon lopettanu pillerit lääkärin kehotuksesta ja kierto niin sekasin että ovistestillä koitan ottaa vähän selville. Kyl se vaikutti siltä että usko. Nyt jälkikäteen tuntuu vaan tosi paskalta tuolleen omalle äitille valehella :( mut ku ollaan sovittu ettei puhuta tästä vielä ni oli vähän paniikkiratkasu. Kattoo nyt sitten et jos tärppi tulee vielä tän vuoden puolella et mikä on äitin reaktio..

muutenhan täällä ei kierron suhteen oo mitään kerrottavaa. aattelin kokeilla huomisaamulla toisen ovistikun, viikonloppuna petihommien yhteydessä sattu julmetusti kohdun suulle/kohtuun sekä munasarjojen tietämille että vois ehkä enteillä...

Ja tervetuloa LillaMyy-04! Toivotaan että sieltä plussa tärähtäisi vielä, onko jo paljon menkat myöhässä? Ite olin pari viikkoa sitten myös aivan satavarma tärpistä, ku menkkoja ei kuulunu vaikka negaa näytti testit. Menkat tuli sitten viimein lopulta, ekat luomut pillereiden jälkeen ja vaan 2viikkoa myöhässä. Ei etes harmittanu ku tulivat niinkin nopeesti itsestään. Tsemppiä jännäilyyn :) Laita tietojasi punaisella jos haluat listalle mukaan.

Hellurei!

Ihan ekana Slallu ouh nou, mikä pikku kömmähdys, mutta hei hyvä seivi. Ja kyllä se mami leppyy, kun sitten kerrot ihanat uutiset, vaikka nytjouduitkin valkoisen valheen laskemaan.

annamay, täälläkin ovistellaan, joskin tikuttelut oon päiväkiireissä unohtanut nyt muutamalta päivältä. La näytti haaleeta, mutta ihmeiden aika ei ole ohi, nimittäin eilen illalla taisin tunnistaa ovislimat ja tänään juippas toista munasarjaa niin, että ihmettelen jos ei ovista nyt oo käsillä. Mäkin haluisin tietää kuinka paljon tässä pitää saada tuota miestä houkuteltua petipuuhiin. Eilen puuhailtiin, mutta nyt se jo nukkuu ja herätely ei taida toimia. Huomenna jos houkuttais. Tuntuu vaan, että tuo ei oikeen ymmärrä, että pitäis nyt vaan jaksaa vaikka vähän väsyttäiskin. Sit kun täti kurvaa kylään niin hän on enemmän pettyny ku minä...missä logiikka sanon minä :D. Miehet!

Ihanaa kun täällä on muillakin samat ajat meneillään :). Zemppiä meille!

Hirmuna tervetuloa uutukaiset joukkoon iloiseen :)!

• Tykkää
Reactions: angelblue
Tervetuloa uudet, toivottavasti että viihdy kauan tässä pinossa ;)

Täällähän ovistellaan, hipheihurraa. Ei muuta ku peitot heilumaan :D

Slallullepas oli meinannut käydä köpelösti - hyvin pelasteltu, toivotaan että äitiliini uskoi selitykseni.

Omanapa: tänään (ma) testattu hetken mielijohteesta nega. Tyhmää, kun olen ihminen joka esikolta plussas myöhään. Mikä lie mielenhäiriö, etenkin kun edellisestä vessakäynnistä oli n. tunti. Tätiä odottelen, josko se loppuviikosta piipahtais pirttiin, vaikkakaan ei ole toivottu vieras. Nyt unille, aamulla työreissulle pariksi päiväksi niin unohtuu taas hetkeksi vauvahaaveet ;)

Yhteistyössä