Vauva Haaveissa 2013

Meillähän on täällä pienoinen plussatuuli menossa :)

jen_ni: Eilen oli perustettu meille, joilla LA joulukuussa, oma pino tonne odottajiin. Taisi olla Joulukuun tontut 2013 sen pinon nimi :)

Kaislanen: Tulin kattomaan, joko oot testannu :D sit muistin et tänään onkin vasta keskiviikko :ashamed: Tää on niin jännittävää! :xmas:

ON: Tänä aamuna tehty siis jälleen vertailukelpoinen Pregcheckin testi ja viiva on vahvistunut kauniisti :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annamay
onnea jen-ni tuhannesti!! Pitäkääs mulleki flikat peukkuja että eilläkin saataisiin testiin huomenna vaikka edes sitä haamuista viivaa.

Arvaa vaan Na-dene olinko itekin, että nyt vois testata jo :D! Mulla vaan kun kierto on viime kuukausina ollu sitä 28-34 ni vähän hirvittää että huomennakin on vasta kp26. Mutat jos ovis oli 18-19 päivä tietämillä, niin kyllä sen tuossa pitäis alkaa jo näkymään sitten. Jännittävää. Onneks super kiva viikonloppu tiedossa kuitenkin, jos ei nyt vieläkään onnista, niin ei sitten tarvi koko viikonloppue mielin matalin olla. Ja tosiaan niin kauan kun se täti ei tuu kylään on toivoa, näyttää huominen mitä hyvänsä.

Mulla on kyllä ollu tässä viimepäivinä nuhaoireita, mutta ei tule kunnolla päälle. Oon palellu ku hullu ja nenä vähän niiskaa. Viikonloppuna vihloi mahaa tuosta yhdestä kohtaa niin lujaa että sai oikeen hetken siinä hengitellä. Eilen olin havaitsevinani vessassa käydessä myös pyyhkiessä ihan vähän haaleaa tuhrua paperissa, mutta tiedä nyt siitä sitten, että kuvittelinko vain. Kyllähän mä näitä oireita oon ennenkin itselleni osannut kuvitella. Hehe. Mutta pitäkää peukkusia. :)
 
  • Tykkää
Reactions: annamay ja Na-dene
Kaislanen:Täällä odotetaan kyllä niin innolla sun testauksia :heart:

Onkohan nää nyt sit jo niitä hormoneita, kun vaikuttaa. Kissan kanssa siis eläinlääkärissä hampaita hoidattamassa ja kissa kun rauhotettiin niin mä pillahdin itkuun :'( hmm....
 
Voi Na-dene ootko muuten miten herkkä. Mulla ei tarvi olla paljon perus menkkoja kummempaa, että itken mummeleitten jalkarasvamainoksillekin. Mullakin on kissa ja hänet kun nukutettiin sillon kastrointia varten niin kyllä mä ainakin hammasta purin ettei itku tullu kun se rassu nukahti siihen mun syliinihan veltoks. Mut mä oon kyl vähän yliherkkä tapaus :D
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Kaislanen: Aika herkkä oon muutenkin, joten saattohan tuo olla sitäkin. Tuntu vaan niin pahalta just, kun toinen oli ihan taju kankaalla. Ja kissalla lisäks sydänvika, eli nukutus on riski. Joten ehkäpä se oli sitten jännityksen tuomaa tms. tai sitten yhteisvaikutus: kohoavat hormonit ja tilanne yhdessä. Olin siellä operaatiossa mukanakin ja ei sit enää itkettäny, kun kissa nukku siinä pöydällä, vaikka kaveri oli vielä veltompi. Tosin hajut teki vähän pahaa. Enpä siis tiiä, kyyneleet tirautin kuitenkin ;) Mut hampaat saatiin hoidettua ja kissa tassuttelee tossa jo hiukan tokkuraisen oloisena. Ruokakin maistu, joten kaikki on hyvin.
 
Nonii, aamulla tehty testi ja pinnistämällä silmän oikeen super tarkkuuteen olin näkevinäni siinä jonkinlaiset viivanpaikan ihan haaleista haaleimmalla, muttanyt musta tuntuu että mä vaan haluan nähdä sen. Teen nyt viel varmuuden vuoks huomen uuden testin, kunnoita tuol kaapissa nyt useampi niitä on odottamassa. Että tämmöstä :D. Piina jatkukoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene ja annamay
KAISLANEN! Et arvaa miten innoissani mä olen sun puolesta! Nyt on pakko täällä käydä kurkkimassa useammin että tiedän heti jos sulla tärppää! :) Omakin lehmä ojassa kun meillä on sun kanssa mennyt niin yksiin tämä yrittäminen, jospa mullakin olisi yk 7 se onnen kierto ;) Peukut on pystyssä! Mulla esikoisesta oli kiinnittymisen yhteydessä just aivan älyttömän kovia vihlaisuja, melkein kramppeja. Toivotaan että se olisi nyt sitä!

Ja voi Slallu :hug: Huili ja rentoudu nyt rauhassa, kyllä se kierto sieltä vielä tulee kun plussa pärähtää tikkuun ja sitten se tuntuu kaiken jälkeen kaiken vaivan arvoiselta! :heart:

Omaa napaa... Tähän mennessä ei olla alkukiertoa hyödynnetty niin hyvin vaan ollaan keskitytty enemmän oviksen ympärille. Tässä kierrossa ajateltiin kokeilla ekaa kertaa mennä ihan orjallisesti joka toinen päivä -taktiikalla menkkojen lopusta kierron loppuun. Katsotaan miten kunto kestää :D Viime kierrossa kun munasarjat ultrattiin, näkyi kp 10 16mm follikkeli ja lääkäri määräsi talletukset päiville 11 ja 13 (munasolu irtoaa kuulemma 2cm koon saavutettuaan). Joka toinen päivä -taktiikalla osuu sopivasti nyt samoille päiville talletukset, toivotaan että kierto menisi tässäkin kuussa samalla tavalla kuin viimeksi. Jos jotain hyvää tässä hommassa on niin se, että kierto on säännöllinen. Pölvästi menin tänään katselemaan raskauslaskuriin mikä olisi tuleva laskettu aika jos tässä kuussa tärppäisi. Jouluaattohan se olisi! Siinä meni kaivosta alas sitten se ajatus että ei turhia toivo tässä kuussa. Olishan se aika ihana saada jouluvauva...! Ja seuraavassa kierrossa menee jo sitten 2014 puolelle. Toisaalta lapsen kannaltahan jouluna syntyminen ei olisi ehkä niin "kivaa", jos miettii tulevia lahjoja ja synttäreitä.... Menenköhän mä taas vähän liian pitkälle? :D Maltatteko te muut olla laskeskelematta uusien kiertojen mahdollisia laskettuja aikoja? (ja anteeksi jos asiat on jo juteltu sinä aikana kun olin tauolla keskustelupalstalta!)
 
Kaislanen: Älä vielä luovuta. Mulla ainakin on nyt ollut ihan menkkamaisia kipuja lähes päivittäin, et ei se välttämättä tiedä huonoa.
Tein sit ovistestin to illalla, kun säästän perjantai aamuks viimistä r-testiä. Siihen ovis testiin tuli ihan reilun räikeen punanen viiva. Sellanen jonka ovista odotellessa voisi tulkita jo plussaksi :D (Ne mun digit ei oo tullu vieläkään :()
 
Kiitos annamay ja Na-deneette arvaa miten paljon tästä onkaan apua kun saa vähän vertaistukea jännitykseen. Tänään aamulla testasin haamujen haamun!! Eli viivanpaikka oli kyllä hitusen vahvistunut punertavaksi. Nyt sen mieskin näki, niin pakkohan se on uskoo että siinä jotain on. Negat mulla on aina ollu ihan super negoja, eli ei kyllä niiku yhtään mitään. Olen siis erittäin varovaisen toiveikais. ERITTÄIN :). Mutta vaikei tää nyt sit päättyiskä hyvin niin onpahan taas ees jotain kehitystä eteenpäin. Na-dene nyt ne peukkuset pystyyn, että meillä kummallakin ois joulutonttuset pysyvästi kyydissä. :heart:

annamay teidän suunnitelma kuulostaa hyvältä. Meillä mentiin tää kierto kanssa tehotaktiikalla, eli koko alkukierto joka toinen päivä, sitten kun ovis alko lähenee ni siitä joka päivä oviksen yli ja sit viel vissii pari kerta asatunnaisesti. Sen jälkee ollakin pidetty taukoa kun tuli vähän yliannostus :D hehe. Pidän niin lujaa peukkuja myös sulle että se olis tää maaginen yk7 meille molemmille :)! Ja joo oon mä täällä jokaisesta kierrosta aina kattonu koska ois LA samalla kun ovislaskurilla oon muutenki kattonu hedelmällisiä päiviä. Sanoin miehelle, että nyt jos onnistuu ni se saa sitten ollakin joulukuun pikkujouluilemati :D. Hehe.

Na-dene Kiitos myös näistä zempin sanoista. Maha on kyllä ollu ihan hirveen kipee ja välillä tosi kummalla tavalla. Iski myös ihan kaameen flunssan ja oon hytissy ja palellu lämpö siinä 37 tuntumassa. Hrr.
Missähän sun digit oikeen viipyy. Mulla on yks digi tuolla kaapissa ja taisin sen tilata raskauskeijulta. Mitäs siel testi näytti? Onko viiva jo vahva komee?
 
Kaislanen: Ihanaa!! Varovaiset onnittelut. :heart: Kaipa se "flunssainen" olo on sitten kans joku raskausoire. Katoitko jo, mikä sulla ois LA? Sitten kun siltä tuntuu, niin tuu ihmeessä tonne Joulukuun tonttuset 2013-pinoon. Meitä on siellä jo jokunen juttelemassa :)

En sit tehny tänään testiä aamulla, kun tuli juotua eilen illalla paljon ja näyte oli aamulla niin laimea, etten halunnut tehdä testiä, jos se olisikin näyttänyt haaleampaa viivaa. :ashamed: Teen sen huomenna. Menkkojen ois pitäny alkaa eilen, joten taitavat olla virallisesti myöhässä :D Taidan olla höperö, kun oon vähän taikauskonen. Musta tuntuu, että jos ilmotan tonne toiseen ketjuun, että mut saa laittaa plussanneisiin, niin sitten kaikki ei meekään hyvin. Eli pyysin siis heti alussa, ettei mua laitettais plussanneisiin. No jos sen digin jälkeen sitte uskaltais. Hölmö minä :ashamed: On vaan jotenkin niin epäuskoinen olo koko ajan ja sit pelkää pahinta... (vaikkei mitään syytä pitäis olla...) Pitäis osata rentoutua ja olla ilonen. Oon mä sitäkin, mut koko ajan on takaraivossa, et jos kaikki ei ookaan hyvin. Mun on todellakin mentävä varhisultraan. :LOL:

EDIT: Unohdin sanoo, et tein kyllä eilen illalla ovistestin ja siihen tuli ihan kunnon viivat :) Sellanen plussaks luokiteltava ;)
 
Viimeksi muokattu:
En sitte jaksanu odottaa. Hain äsken digin apteekista ja teen sen huomen aamulla :) Tein äsken sen Pregcheckin testin, mutta se ei ollu vahvistunu. Voisko johtuu siitä, et oli vaan 1,5h rakossa ollu päiväpissa vai pitäiskö huolestuu :confused: : /
 
Aina välillä käyn tätä ketjua vielä katsomassa, hurjasti onnea plussista kaikille! Erityisesti kaislanen, täälläki peukut pystyssä että viiva vahvistuu ja jouluna odotuksesi palkitaan! :) :flower:

Pecanpie & pähkinä 10+5
 
miss_piggy: Kylläpä nekin nyt antaa odotuttaa itseään. Turhauttavaa varmaan odotella, kun tuntuu ettei mitään tapahdu : / Onko sulla mitään tietoa, miten pitkään vaan odotellaan, että jotain tapahtuis, vai voiko tolle tehdä jotain, jos jatkuu pidempään? Terothan sä taisit jo syödä?
 
Na-dene onnea!! Ihana digitestin tulos. Nyt vaan paljon tarratassuja matkaan pienelle. Täällä ei ole tänään testattu kun on ollut kiirettä. Nytkin kännykällä naputan vähän salaa kavereitten luota hihi. Piti päästä kurkkimaan Na-denen digi. Teen varmaan vasta maanantaina seuraavan testin. Jännittää niin kovin.

Ihanaa kun työkin jännitätte minun puolesta!
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
Mitää jaksanu huomiseen odottaa.Täällä iltapäiväpissasta haalea, mutta yhä selkeämpi viiva. Hitsi että on nyt jännät paikat. En kyllä uskalla vielä varmaan viikkoon liittyä plussanneisiin vanhasta oppineena, mutta jännittelen täällä meidän ihanassa pinossa :).

Niin ja eilen en kännykällä saanut kommentoitua kaikkea mitä halusin, ku piti nopeasti käydä, mutta KIITOS Pecanpie, kylläpä tuliliikkis sun kommentista. Ihana. Ja mavlille kanssa, on niin kiva kun jännitätte mun kanssani tätä. Niin vaan toivon, että tällä erää siellä tartuttaisiin myös kiinni. Laskeskelin tuossa, että nyt olis 3+6 niin eletään sen shteen todella kriittisiä aikoja.

miss_ piggylle soisin nyt kyllä jo hyvän kierron. Muista että tää on se paikka missä saat ihan luvan kanssa purnata ja päästää ulos ne kaikki turhautumiset, mitä nuo miehet ei ainaosaa oikeen käsitellä. Myö kuunnellaan.
 
Kaislanen täällä tutussa paikassa on hyvä jännäillä. :) Pidän täällä peukkuja, että kaikki menee hyvin!

Oon miettinyt tuota, että jos se plussa siihen testiin joskus tulee, niin missä kohtaa uskaltaa uskoa siihen, kun on näin kauan haaveillut ja odottanut. Ja on myös eletty muiden mukana täällä ne hetket, kun kaikki ei ookaan mennyt hyvin.
 

Yhteistyössä