postimerkki: Ihanaa, että ootte saanu hommaan rentoutta. Sehän monesti auttaa raskautumaan. Samaa rataa vaan jatkatte, niin saan tuttua porukkaa mukaani tonne odottajiin
Kaislanen: Oi, tuut sit heti kertoo mitä testi näyttää. Mä niin toivon sitä plussaa sulle. Toivon toivon toivon!! :heart:
Mä luulen, että viiva on vahvistunu. Eilen (ma) tein aamulla Pregcheckin testin ja vähän tummempi viiva oli, mut ne testit loppu, joten tänä aamuna oon tehny Davidin puikkotestin, johon siihenkin tuli se haalea viiva. Davidin liuskathan on näyttäny mulle vaan tosi tosi haaleeta haamua. En tiedä onko noi puikot herkempiä, mut siis ihan selkeä haalea viiva tuli
Kävin hakemassa kaupasta yhen Pregcheck paketin, et saa sitte huomen aamulla testailla. Ne mun digit ei oo vieläkään tullu : / Haluan jo tehdä digin! Se jotenkin varmistais tätä... Edelleen sellanen epäuskonen olo, et voiko tää olla totta. Ja hassuinta on, kun ei oo yhtään erilainen olo, ku ennen
(Vähän sama ku synttäreinä... seuraavana päivänä on ihan samanlainen olo kun edellisenäkin
)
Meillä juu oli tosiaan vasta yk2 tämä kierto, josta plussa tuli. Mä oon hyvin "mulle-kaikki-heti-nyt" -ihminen, joten kiva että tärppäs nopeesti. Olin kyllä valmistautunu siihen, et voi kestää sen puoli vuotta (jopa enemmänkin). Tässä kierrossa mulla oli jotenkin sellanen olo, et vois päättyä hyvin. Tosin saman tien kun olin ajatellut, et jos kuitenkin, niin tuli ajatus, että en kuitenkaan oo... Normi-piinailua siis. Mut se viittas hyvään, kun sen flunssaviikonlopun kuumeen/lämmön jälkeen lämpö jäi koholle melkeen sellasen puol astetta normaalia enemmän. Normilämpö siis 36,2 ja nyt ollu 36,6-36,7 joka ilta. Lämmöt sai arvelemaan, jos kuitenkin.
Tosin mies sano tossa tänään hyvin, kun kysyin, että joko on sisäistäny tän uutisen. Sano, että juu, mutta ollaan ihan rauhallisesti vielä
Mä en jotenkin osaa mennä tonne odottajien puolelle mihinkään ketjuun... Täällä on kivemman tuntusta porukkaa. No ehkä sen etsimällä löytää.