Kaislanen: Yhdessä piinaillaan taas
Kerroppa kun pääset piinailun makuun. Joko siis sait sen ovisplussan?
opcorn:
Meillä on talleteltu vähän jaksamisen mukaan, ei mitään pakotus-meininkiä. Oviksen lähestyessä on talleteltu joka toinen tai joka kolmas päivä ja yleensä ovisplussan aikoihin muutamana päivänä peräkkäin. Yleensä iskee kisaväsymys sen jälkeen ja loppu kierto mennään sitten omien halujen mukaan. Myös toi kierron alku toki omien halujen mukaan, mutta koitetaan silti vähän kattoa, että tulis sopivasti.. (Mekin ollan oltu jo vuosia yhdessä, niin toi monta kertaa päivässä -tahti on menneen talven lumia...
) Koska mun ovisplussat on ollu nopeita olen tehnyt sen olettamuksen, ettei haittaa vaikkei ovisplussan jälkeen enää talletellakaan. (Tosin tässä kierrossa periaatteessa tallettelu tapahtui ovisplussan jälkeen, koska plussan sain iltapäivällä ja illalla oli jo haalistunut. Talletukset siis illalla.) Eli ovispäivänä ei näissä kummassakaan kierrossa oo enää talletuksia tehty. Eikös siittiöt tarvii sen "valmistautumisajan" myös? Joten eiköhän ne ole oviksen aikoihin valmiina olleet. Toivottavasti. Tosin pitänee tehdä tähän oletukseen muutos, jos tässäkään kierrossa ei tärppää.
Tämä seksistä puhuminen. Luulen, että se menis tuhmien sivujen tekstiksi vasta kun täällä alettais tarkkaan kuvailla mitä on tehty ja missä
Se, että kertoo paljonko on harrastettu, ei vielä musta anna liikaa infoa
Itse olen syntynyt kesäkuussa ja niinpä mun synttäreitä ei oikeastaan koskaan ole koulukavereitten kanssa hirveesti juhlittu, kun on ollut kesäloma. (Tiedätte nämä "kutsutaan koko luokka ja äiti leipoo hulluna"-kutsut
Niitä ei siis meillä ole pidetty kuin kerran.) Lukioikäisenä kun tuo täysi-ikäistyminen oli ajankohtaista, kaveriporukassa oli yksi alkuvuodesta syntynyt, kaksi kesällä ja kaksi loppuvuodesta, joten yksin ei tarvinnut ensimmäisiä baarireissuja tehdä
Täällä flunssa jatkuu. Tänään ollu edelleen lämmöt koholla, mutta ei kuumetta. Tukkoinen olo, mutta parempi kuin eilen. Päätä vähän jomotellu edelleen. Mutta ehkä tää tästä...