postimerkki: Voi kun siellä olis salamatkustaja kyydissä kuitenkin :heart:
miss_piggy: Toivottavasti toi olis vaan jotain km:n jälkeistä juttua, eikä mitään vakavampaa. Mut toisaalta senkin takia hyvä, että pääset sinne yksityiselle, et jos on jotain mikä vaatis sen lääkärikäynnin, niin selviää sekin sitten samalla. Saa moneen asiaan (toivottavasti) vastauksen samalla kertaa.
slallu: Toi tallettaa-termi on tullu vasta nyt tän vauva-projektin myötä. (Ja mistäköhän sekin on tullut??! Ihan täältä palstalta tarttunut
) Ennen on puhuttu ihan seksistä ja sitten meiän oma termi on kelliä. Tosin kelliminen voi olla ihan vaan sängyn päällä halailuakin, kun joskus vaan on hellyyden kipeä ja halausten tarpeessa
Kaislanen: Toi viesti oli varmaan mulle tarkotettu? Oon jotenkin osannu olla tässä kierrossa rauhallisemmalla mielellä kaiken suhteen. Oon lähes kaikkien asioitten suhteen sellanen, et innostun alussa kauheesti ja hössötän vielä enemmän ja sitten kun suurin alkuinto menee ohi, voi jatkaa normaalisti
Hyvä, että pätee tässäkin asiassa.
ON: Oon jo muutaman päivän tehny ovistestejä, koska ovis olis tarkotus tässäkin kierrossa bongata. Toivottavasti löytyy. Eilen illalla sitten kurkkasin WomanLogia tarkemmin ja totesin, et nythän on jo kp12
Oli jotenkin ihan jääny päivät laskematta. Menny vaan sillä ajatuksella, et ovikseen on vielä aikaa
ÄLLÖVAROITUS: Eilen illalla aika myöhään olin ihan varma että nyt alko menkat, vaikka kp oli vasta sen 12. No vessareissulla selvis, et tulikin vaan ihan hillittömät limat. Eli jos viime kiertoa voi pitää esimerkkinä, niin ovis olis varmaan ke-to-pe paikkeilla. Mut nyt osaan olla tässäkin asiassa rauhallisemmin, koska viime kierrossakin tuli ensin limat ja sitten vasta useampaa päivää myöhemmin oli ovis, niin se saattaa päteä tähänkin kiertoon.
Mies totes tänään saunassa, että jos tärppää vasta ensi kierrosta, niin tulee tammikuun poika. Hellyyttävää, että sekin on jo laskenu laskettuja aikoja :kiss: Korjasin tosin, että voi se olla tyttökin... Meillä vaan molempien suvut on aika poikavoittoisia... Onkohan sillä mitään ennustavaa vaikutusta?