Jee,
miss_piggy nyt vaan ilo irti kierron kivasta vaiheesta!
Jos voisi ajatella että digi on tarkempi niin nythän just varmaan on hyvä aika talletella kun ovis lähestyy. Sitten on simpat valmiina kun ovis tapahtuu
Tää on kyllä niin mystistä tää naisen kroppa ja sen toiminnot! Mä olen tässä kaksplussan hiljaiselon aikana kahlannut läpi sellaisen Taking Charge of your Fertility -kirjan missä neuvotaan tunnistamaan ovis tosi tarkasti. Siitä huolimatta että olen ihan megapaljon tarkkaillut kaikkea ja koittanut omaksua kirjan opit, en kyllä osaa sanoa tarkkaa päivää milloin ovis on ollut. Mutta muutaman päivän tarkkuudella kylläkin ja onneksi jaksettiin hyvällä mielellä talletellakin... Nyt koitan pitää itseni kiireisenä loppukierron ja keksiä mahdollisimman paljon muuta ajateltavaa.....
Mutta voi vitsit, tänään taas ajatukset harhaili vahingossa siihen että jos jouluna vauva syntyisi.... Mitenköhän pitkään tässä vielä menee!
Mitä "kikkoja" teillä muilla on tässä kierrossa käytössä? Vai maltatteko olla kikkailematta?
Mitä kaikkia konsteja olette kokeilleet aiemmin?
Meillä on kokeiltuna:
-ovistestit
- Pre-seed -liukkari (siittiöystävällinen)
- oviksen tunnistamisen opettelu
- greippimehu alkukierrosta, punkku loppukierrosta
- raskausvitamiinit
- jalat ylös peitonheilutuksen jälkeen (tiedän, sekopäistä, muttaesikoinen tärppäsi tämmöisen poppaskonstin jälkeen vaikka todennäköisesti ei siitä johtunutkaan
)
- ultraus gynellä
Koska millään yllä olevista konsteista ei ole 7 kierron aikana tärpännyt, nyt mennään ihan vain vitamiinilisillä ja joka toinen päivä -taktiikalla (ja oviksen aikaan joka päivä). Ajattelin että voisi koittaa pari kiloakin tiputtaa kun normaalipainon ylärajoilla keikutaan. Jospa se onkin siitä kiinni. Tai sitten tämä on ihan vain normaalia, mutta en millään malta uskoa sitä...