Vauva Haaveissa 2013

Tänään oli sitten hymynaama ovistestissä. :) Hassu juttu, mutta mä vieläkin ihmettelen sitä, että mullakin on ovulaatio.. :D

Tää yk piti ottaa iisimmin ku edellinen, ja olen sen kyllä tehnytkin - en oo valvonu öitä vauvaa miettien tai katsellu vauvantarvikkeita ja äitiysvaatteita. Mutta sen verran kuitenkin höyrysin, että tekaisin excel-taulukon kierrosta, laitoin siihen aamulämmöt ja ovistestin tulokset ja yhdyntäkerrat. Ajattelin, että jos nyt tässä muutaman kuukauden dokumentoin, on sitte helpompi mennä lääkärin juttusille, jos pienokaista ei ala kuulua.

Mites ne dpot nyt sitte laskettiinkaan? Jos siis tänään on positiivinen ovistesti, mikä dpo?

Haluaisin päivittää tohon listalle yk 2, muuten se onkin ihan oikein.

Mukavaa torstaita kaikille! :)

Pitää vielä muokata tätä tekstiä sen verran, että huomasinkin tuolta että ovulaatioplussa on dpo -1 ja huomenna siis dpo 0.
 
Viimeksi muokattu:
Aah, ihanaa, kun saa purnata ja purkaa pahaa oloa, eikä kukaan valita :) Kun noi miehet ei ihan välttämättä kuitenkaan aina tajua ihan kaikkea ;)
Tänään jo parempi ja valoisampi mieli, aivan järkky väsymys vaan päällä. Johtuiskohan tuosta ihanan sateisesta ja pimeästä syyssäästä....
Lapsen vein äsken tarhaan ja koiran käytin ulkona ja siinä pihalla tallustellessa vihlaisi mahaan niin maan perkeleesti.Eilen illalla sama homma.Melkein henki salpautui siitä kivusta. Mietinkin jo, et hitto, nytkö se ovis vasta onkin, ihan samanlaista viiltelyä. Päädyin siihen tulokseen, että on mitä on, en ressaa. En tänään jaksa =D

hopestar, milloin testaat? Hui, kiva jännätä muiden puolesta!!!!

Postiivista torstaita, siskot! :heart:

Noita hymiöitä olis kiva olla muitakin... =D
 
MUa jännittää ihan hirmusti. Tekis mieli vaan testata huomenna aamulla, mutta kun on yks tärkee meno viel aamulla, ni oisin siel sit vaan ihan kissa pistoksissa jos tää nyt ihan plussaks heittäytyiskin. Tänään kyllä ollut sellaikin äksyn päksy olo ja migreeniäkin pukkas, että ihmettelempä, jos se täti ei siellä nurkan takana vaani :D!

Aika hauska sinänsä, että jos nyt ei tärppää, niin jännäpäivät onkin sit seuraavaks siinä jouluaaton tuntumassa tällä likalla...hehe. Voi kun nyt vaan ois tärpänny. Toivon niin kovin, että sukat pyörii jalassa!

Plussaa meille ihan hirmusti!
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Täti saatu potkittua pihalle ja ovista odottelemaan :) Meinasin ensin mennä ne ovistikut ostamaan, mutta tuskin menen. Olo seesteytyi tuossa viidessä päivässä oikein hyvin ja kun tämä viikko on ollut tekemistä täynnä niin aikakin kuluu sutjakkaasti. Luulen, että saan tämän kierron aikana ajan kulumaan kun on kaikenlaista tähän kuukauden lisään sovittu ^^

Tuosta juomisesta olitte puhuneet. Itse koen, että se satunnainen siideri-pari on vielä kohtuullisen turvallinen ennen testipäiviä. Itse tykkään viikonloppuna yhden siiderin illalla ottaa saunan jälkeen ja aion näin tehdä myös kunnes se plussa pärähtää. Ystävän pikkujoulu-tuparit on tulossa 15.12 ja se on kp28/~dpo11-13(?) minulla (kunhan sinne saakka kp:issa pääsen), mutta aion silti tuolloin jo testata josko sieltä jonkinmoista plussanalkua edes tulisi niin tiedän sitten olla iisisti. Mitään perskänniryyppyreissuja ei meidän lähipiirissä muutenkaan harrasteta, ollaan sellasia parin siiderin tissuttelijoita ihan normaalistikin :)
 
Vauva haaveissa 2013



Positiivista perjantaita!

Perjantai 23.11.2012

Haaveuni............ 27........ 60/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 44/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.

Buster84............. 28........ 28/?............ 11/12......... yk 1......... 3.
annamay............ 23........ 27/30........... 09/12......... yk 2......... 2.
Postimerkki......... 23........ 26/24.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 26/27.......... 09/12......... yk 3.......... 1.
Slallu................. 25....... 23/28-41....... 09/12......... yk 2.......... 1.

pink dream.................. 22/(30-32)........ 8/12......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 22/30-32......................... yk 4 (C)
Nenni88............. 24........ 19/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 18/24........... 03/12......... yk 10........ 2.
miss_piggy........ 31......... 17/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 16/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

s-atu................. 26......... 8/31............ 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 7/31.............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini.............. 31........ 7/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 6/18............ 10/12…...... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26......... 5/24............ 08/12......... yk 3......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Piitu_83 dpo 7
annamay dpo 11
buster84 dpo 13


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:[/QUOTE]
 
Jännäpäivät monella menossa, kyllä ainakin 1 plussa pitäis tulla :)

Teinpä sitten kuitenkin ovistestin vaikka vannoin antavani niiden olla loppukierron. Nyt viiva oli lähes yhtä tumma kontrolliviivan kanssa eli pelkään että ovis on tulossa vasta ja kierrosta tulee yhtä pitkä ku edellisestäki-. Katon huomenaamulla uudestaan.
Oon oottanu pillereiden lopettamisesta asti niitä hulluja itkukohtauksia mut niitä ei oo tullu. Olin paljon itkuherkempi pillerien kanssa. Viime aikoina oon tosin saanu ihan hysteerisiä käkätyskohtauksia ja miehen mielestä kimpaannun nykyään herkemmmin :D
 
Buster :(

ON tuuletukset ovislimat bongattu ja talletukset tehty! Ehkä huomenna/ylihuomenna vielä varmuuden vuoks :p eipä se kierto sit lyhentyny mutta ei se nyt silleen haittaa ku nyt tietää millon voi jännäillä :)
 
KP 30 (28-29) yk 10...1. yhteinen

Täällä ollaan edelleen!!!!
Olen pari ollut petipotilaana - iski se kaamee syysflunssa (jota aavistelinkin tulevaksi), mutta on tässä ollut muutakin oireilua...ja mahassa on kyllä sellanen tunne, että jotain YLIMÄÄRÄISTÄ olisi...painontunne, joka hiukan muistuttaa menkojen alkua, mutta ei ole minkäänlaista vuotoa!...mä oon nyt ollu kamalan väsynyt, palellu ja hikoillu ja tukkeinen johtuen nuhasta mutta olin tätä ennenkin, eniten tuntemuksia on masussa ja uttena nyt alaselän miedohkot juilumiset jotka tuntuu reisiin saakka. Tunne ei varsinaisesti ole kipua mutta sellaista jännää repimistä.

Mä olen laittanu testipuikon jo odottamaan...teen testin TÄNÄÄN!!!!
Pitäkää peukkuja pystyssä....
 
KP 23 (30-32) yk5

Täällä ollaan. Ei mitään uutta. En tosiaankaan testannu ovisplussaa ja sitä suuresti ihmettelen, kun aivan selkeitä ovikseen liittyviä SELKEITÄ viitteita oli. No nyt mennään näillä ja odotellaan mitä tuleman tapahtuu...viikko vielä piinailua, vaikka negatestin tehtyäni usko on aika hatara... :(

ONNEA kaikille jotka ovat plussanneet!
Ja olen mukana hopestartestaamisessa...jännää! :)

Me muut jatkamme toiveikkaina yritystä...
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream
Vauva haaveissa 2013



Lempeää lauantaita!

Lauantai 24.11.2012

Haaveuni............ 27........ 61/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 45/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.

hopestar....................... 30/28-29..........................yk 10......... 1. yht
Buster84............. 28........ 29/?............ 11/12......... yk 1......... 3.
annamay............ 23........ 28/30........... 09/12......... yk 2......... 2.
Postimerkki......... 23........ 27/24.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 27/27.......... 09/12......... yk 3.......... 1.
Slallu................. 25....... 24/28-41....... 09/12......... yk 2.......... 1.

pink dream.................. 23/(30-32)........ 8/12......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 23/30-32......................... yk 4 (C)
Nenni88............. 24........ 20/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 19/24........... 03/12......... yk 10........ 2.
miss_piggy........ 31......... 18/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 17/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

s-atu................. 26......... 9/31............ 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 8/31.............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini.............. 31........ 8/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 7/18............ 10/12…...... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26......... 6/24............ 08/12......... yk 3......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Slallu dpo 0
Milk@ dpo 1
Piitu_83 dpo 8
annamay dpo 12
buster84 dpo 14


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Lupsakkaa lauantaita everybody!!!:wave:

Piinaavaksi menee venttaaminen, kun mun PITI testata rauhassa tullessani shoppailemasta (oli iha pakko päästä ihmisten ilmoille kolmen päivän sängyssä makoilun jälkeen).
MUTTA...kuinka ollakaan niin anoppi soitti kun olin matkalla kotiin, että hän on tulossa kylään (piti tulla vasta illalla), joten tässä tuskallisen piinavaksi käy testin kanssa - mutta jos sieltä hyvää tulee, niin kandee odottaa!

Tiedättekös...mä tein Kappahlissa jotain aivan ajattelematonta...kuinka ollakaan bongailin vauvanvaateosastolla (käyn aina hypistelemässä;)) ja ostin samalla "ota kolme maksa 2" tangosta kummitytölle body ja puolipotkarijutskan...niin ne kolmannet ostin itselleni; ihanan pikkuruisen bodyn!!! Oon hullu!! aattelin, että jossei vauvaa tuu enää niin runnon sen lempipehmoni päälle...heh:saint:

ANGELBLUE; pohdiskelit ohitettua (?) ovista...mutta kerroit stiksanneesi ekan kerran vasta kp 16...ja sait haamuviivan...tulipa mieleen josko ovis ois jo ollu aiemmin ja tuossa vaiheessa alko jo haalenemaan...??? Jos sulla selkeet ovisoireetkin oli. ONNEA kuitenkin tälle kierrolle....
(Itse kun testasin, niin kp 13 tuli haaleenhaalea viiva ja kp 14 aivan selkeä ja voimakas, joten en enää stiksaillut).

Miten muilla noiden viivojen kanssa? Onko ennen ja jälkeen oviksen samanlaisia haamuja vai häipyykö värit kokonaan oviksen mentyy??? kysyy tiedoton: /

Mutta mä testaan illemmalla ja palaan kertomaan...

POSITIIVISTA PÄIVÄÄ kaikille!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
KP 23 (30-32)

HOPESTAR; perhosia vatsassa sun puolesta, toivon onnee!!!!!!
ANGELBLUE; jännä juttu tuo sun tikkuilu ja ku et bongannu plussaa vaikka viitteet siihen suuntaan olikin. Mulla oli kp 14 just ja just erottuva viiva, kp 15 tummempi ja kp 16 selkee tumma viiva (testasin Clearbluella), kokeilin vielä seuraavana eli kp 17 niin se oli ihan hailakka...mä en ymmärrä noista tikuista mutta ihmettelin kun se laimeni niin nopeasti...KOKENEEMMAT ANTAKAAT VINKKEJÄ JA TIETOA!!!!=)

Täällä ei kummempaa, viikko pitäis vielä kärvistellä ennenku uskaltaa testata...
Siskon mukaan sen ekaan ultraan ens viikon lopulla Väestöliittoon, jännää...
 
Viimeksi muokattu:
Täällä haaveillaan myös vauvasta vuodelle 2013! :wave: YK 3olis menossa, esikoinen haaveissa ja tänäänpä pyörähti KP 30/30käyntiin. Jännityksellä odotellen kuin käy. Turhia toiveita en halua itselleni elätellä, koska petyn kuitenkin pahasti. :/ oon huomannut, että otan tädin tulon aika raskaasti, välillä vähän liiankin. Mutta, oon opetellu ottamaan positiivista asennetta mukaan =)
 
Hopestar zemppiä ja alahan kertoa jo!! Jännittää sun puolesta! Mä oon juuri junassa matkalla kotiin ja täällä siis kp28/27 (viime kierto oli 27, sitä edellii oli piiitkä) mitä mieltä ootte kannattaako illalla testata? Vai oottaako huomiseen aamuun? Tekis hirveesti mieli jo testata ku mahas näit kummia tuntemuksia. Niin toivon että plussais. Kyllä jännittää!

Tervetuloa kaikki uudet ja super paljon zemppiä ihan kaikille jännäilijöille. Kyllä meistä nyt joku ainaki tästä kierrosta plussaa :)!!!
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Oioi, Kaislanen, toivotaan että plussaa pukkaa!

Ja tsemppiä tädin saaneille uuteen kiertoon!

BLaaaaaah, kp 2/28 ja yk 3

Ihme tuhruttelua oli monta päivää ennen kuin eilen menkat alkoi aivan tajuttoman kovilla kivuilla. Piti vaan maata sängyssä ja itkeä vaikka otin 2x 400mg buranaa :( Taidan varailla aikaa gynelle tädin poistuttua kun ennen esikoista mulla on todettu pahoja kystia munasarjoissa jotka oireili juuri näin. Papa-koettakaan ei ole otettu aikoihin joten saisipa sen pois alta taas. Tulee mielenrauha kun saa varmistettua että kaikki on kunnossa. Meinaa nimittäin taju lähteä noihin kipuihin. Ihan kuin synnytyskivut. Höh! Mutta onneksi täti tuli nyt kunnolla niin pääsee uuteen kiertoon!

Ja ehkäpä sitten saisimme joululahjaksi kuulla odottavamme..... Nyt tähdätään siihen ;) Ja herkuttelenpa taas kunnolla sushilla ja ehkä valkkarilasillakin. Voisi vaikka päälle vetäistä jotain hyvää juustoa ja saunoa urakalla infrapunasaunassa. Täytyy taas puuhata kaikkea kivaa varastoon mikä on sitten kiellettyä kun tärppi käy! :)

Iloista viikkoa kaikille <3
 
Täällä tehtiin aamulla testi ja ihan tyylipuhdas negahan se sieltä pätkähti. Nyt sit iltapäivällä jotain ihan super hentoa tuhrua, mutta veikkaanpa, että huomiseen mennessä eäti kylässä ja täällä häämöttää sitten yk4. Noh, katon nyt rauhassa, mutta ei oo suuria toiveita enään tälle kierrolle.

annamaylla ja mulla niin samat meiningit vissiin että :D! Tylsä juttu kummallekin, mutta hei ollaa yhressä samassa veneessä :)!

Kyllä vaan jännittää muiden puolesta nyt niin!
 
Täällä ei menkkoja näy =O Lauantaina oli ihan kamalat menkkakivut.. Meinasin joutua lähtemään töistä kesken pois, mutta sen jälkeen ei oo ollut mitään.
Pitää loppuviikosta testailla uudestaan, jos ei ala kuulumaan :)
 

Yhteistyössä