Vauva Haaveissa 2013

Piitu_83, mä olen ainaki aika pistoksissa,vaikka ei pitänyt yhtään miettiä mitään oireita tai muutakaan tässä kierrossa... Tänään on vasta dpo 6, pitäis siis vielä vaan jaksaa odottaa... Huoh. Millä nää ajatukset sais kuriin? Ajattelin ruveta joogaamaan, jospa se auttais... ;)
 
Milk@, mä oon miettinyt ihan samaa, miten sen pään saa käännettyä johonkin muuhun asiaan. Kerro, jos löydät vastauksen. Tämän kierron ainakin meinaan kokeilla ilman yhtäkään tikutusta, go with the flow. Pitää varmaan alkaa askarrella joulujuttuja ja vaikka pakottaa ittensä lenkille jos mieli alkaa vauva-asioihin kääntyä liikaa =)
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Mä oon ollu viime aikoina tosi kiireinen töissä, ja meillä on muutto ihan muutaman viikon sisällä, mutta silti aina löytyy aikaa ajatella tätä. Ja jos mahasta vihlasee, eka ajatus on, että oisinkohan mä nyt raskaana!?! :) jouluvalmistelut vois kyllä olla hyvä idea. Ja liikunta auttaa yleensä kaikkeen liikaan miettimiseen. Jospa tämä tästä..
 
Mä tiedän ton ylenpalttisen itsensä tarkkailun ja tunnistan itseni täysin. Tai en tunnista =) en mä normaalisti ole niin ressiperse. Sen aikaa menee ihan hyvin ja miettimättä, kun on jotain muuta puuhaa, mut heti kun tulee hiljainen hetki niin ajatukset jotenkin vaan palaa tähän vauva-asiaan. Hmm. Pitää yrittää skarpata,onneksi ainuttakaan tikkua ei enää kaapissa ole, enkä lisää osta =)
Mulla vaan on se huono (toisaalta hyvä) puoli, et tunnistan sen oviksen niin vahvasti. Ei se ainakaan auta tohon stressaamattomuuteen. Sen jälkeen tutkin itseäni aina vaan tarkemmin. Pitää yrittää pysyä vahvana! =D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
Vauva haaveissa 2013



Tohinaa torstaihin!

Torstai 29.11.2012

Unja-O.............. 28........ 50/32............ 5/10.......30 yritystä ... 1.

Buster84........... 28......... 34/?............. 11/12......... yk 1......... 3.

Slallu................ 25....... 29/28-41........ 09/12......... yk 2.......... 1.
pink dream................... 28/30-32......... 8/12.......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 28/30-32......................... yk 4 (C)
happy sun...................... 28/30............ 9/12.......... yk 2..........1.
jjennaa........................ 27/29-34........................... yk 6
Nenni88............. 24........ 25/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
miss_piggy......... 31........ 23/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 37........ 22/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

s-atu................. 26........ 14/31............ 10/12....... yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29........ 12/31............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini............. 31........ 13/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 12/18.......... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26........ 11/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.

annamay............ 23........ 5/30............ 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 5/27............ 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 4/29............ 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 4/62............. 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28......... 2/24............ 03/12........ yk 11.......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Slallu dpo 4
Milk@ dpo 6
buster84 dpo 19


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Ajattelin liittyä tähän ketjuun, koska täällä ensimmäistä vauvaa kuumeillaan. Minulla on perussairautena selkärankareuma, joka on siirtänyt vauvahaaveita tuskastuttavan kauan. Nyt reuma on kurissa ja vihdoin minullekkin aukeni mahdollisuus edes yrittää perheen perustamista. Yritys on vasta aluillaan ja tiedän että minulla se saattaa kestää terveitä naisia kauemmin!Toivossa on kuitenkin hyvä & ihana elää!!
tsemppiä kaikille vauvasta haaveileville kanssasisarille ja ihanaa joulunkin odotusta.
 
Helleka, tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Täällä jos missä on hyvä jakaa ajatuksiaan. :)

Piitu_83, noin se on mullaki. Niin kauan ku on tekemistä, kaikki on ok, mut heti ku tulee hiljaisempi hetki, vauvaunelmat vilkkuu mielessä.. :) Minkäs sille mahtaa. Mutta mä oon nyt ollu tosi ahkera tänään, oon jo tyhjentäny muutamat lipastonlaatikot ja pakannu tavaroita muuttolaatikoihin. Kyllä se vähän auttaa..
 
Huomenta! tervetuloa Helleka!

Mulla piti aloittaa yhteen opiskeluun liittyvän työn työstäminen tässä koneella, ja tadaa, täällä vain ollaan:D

Mulla liialliseen miettimiseen ja pohtimiseen on juurikin auttanut muutto ja siihen liittyen on ollut monenlaista puuhaa. Sitten minulla on aika mukaansatempaava työ, olen välillä tosi pitkiä päiviä töissä. Ja sitten nämät minun eläimet, niiden kanssa olen aina siinä hetkessä enkä mieti muuta:) liikunta on kans hyvä, vaikkakin ystävä jonka kanssa olen käynyt usein lenkillä, tietää vauva-aikeista, joten usein puhua pulpatamme koko lenkin vauvoista, raskaudesta, yrittämisestä, lapsista, perheestä...

Onko täällä muuten monta opiskelijaa? Kokopäiväisiä tai työnohessa uusi ammatti/täydennyskoulutus? minä käyn työn ohessa oman ammattini täydennyskoulutuksessa ja haaveeni on tulevaisuudessa saada perhe/psykoterapeutin pätevyys.:)
 
Mie opiskelen lastentarhanopettajaks, toista vuotta. Tarkotus ois nipistää 2½ vuoteen, eli vuoden päästä vois valmistua jos ei vauvaa tuu ennen sitä. Olin vielä viikko sitten sitä mieltä, et jos nyt tärppäis ni tekisin äippäloman aikana kandia ja viimeset kurssit ja harkan sit äippäloman jälkeen. Oon kuitenki ollu jo vuoden ainejärjestötoiminnassa mukana ja älysin eilen uutta hallitusta valitessa että haluisin kuitenki tehä opiskelut loppuun samojen tuttujen ihmisten kanssa ja olla vielä opiskelijatoiminnassa mukana. Eli nyt harkitsenkin pientä jarruttelua MIKÄLI tästä kierrosta ei tärpänny. Se selvinnee parin parin viikon sisällä :)
Aiempaa ammattia miulla ei oo, amk:ssa opiskelin lukion jälkeen ravintola-alaa mut se jäi kesken.
 
Tervetuloa Helleka :)

Paljon omaa napaa taas

Ovulaatio-oloja ihan kunnolla ollut eilen ja tänään (limoja, turvonnutta oloa vatsalla jne + kova vihlaisu oikealla puolella eilen illalla). En todellakaan ole 100-varma bongailustani kun en niitä tikkuja tähänkään kiertoon hankkinut/hanki, mutta olot on kyllä olleet melko vakuuttavia tällä kertaa... Viikonlopuksi sitä odottelin, mutta kp 11-12 ovuloimista nyt ei vielä vissiin epänormaaliksi oikeasti lasketa ainakaan mitä googletellut olen. Joka tapauksessa pupuilua saatiin oikeaan aikaan tällä kertaa joten peukkuja pitelen ja tarkoitus olisi houkutella vielä tänäänkin ukko vällyjen väliin :) Varuiksi varmaan vielä ensiviikon alkuun saakka jatkan houkuttelua edes joka toinen päivä, jotta on ainakin yritetty...

Mites se meni, jos ovuloin oletuksen mukaan eilen illalla klo 20-22 tienoilla niin laskettiinko se tapahtuneen sitten kp12 eli tänään? Eli onko dpo0 vai olenko ihan jossain omissa laskennoissani?

Toivottavasti tällä kertaa kierto on pidempi kuin viimekierrossa ja alkaisi tuo kierto tasoittumaan jo ettei tarvitse viikon päästä taas natista kun täti tuli liian aikaisin... lyhyt kierto kun ei oikein edistä sitä raskaaksi tuloa... Tarkoitus olisi jännäillä tuonne 12-15.12 saakka nyt sitten ja suihkutellaan paljon tädinkarkoitinta jokapaikkaan ettei se vahingossakaan nyt tulisi ainakaan ennen tuota että saan ylipäätään jännäillä tällä kertaa :)
 
Tervetuloa Helleka! Toivotaan lyhyttä visiittiä, sairaudestasi huolimatta. Tsemppiä ja pitkää pinnaa yritykseen. Ja toki, ahkeraa työstämistä ;)

Kamala kun on kylmä. Noiden plussakelien jälkeen tuntuu karulta, kun yhtäkkiä mittari näyttää -13 astetta. Tulis nyt vaan lumikin, niin olis talvisempi olo ja saataisiin valoa pimeyteen.

Miksi sitä pitää olla ihmisen tyhmä? Minä eilen tikutin ovista kp12 ja vaikka siellä ei näkyny mitään, piti tikuttaa ku töistä tulin. Ei mitään. Ja vaikka päätin, että vasta pe-la seuraavan kerran. Meni yks tikku ihan tyhjän takia. :headwall:
 
Unja-O, 28, 20/32, 31, 5/10, 1.

Heipparallaa pitkästä aikaa. Meilläpä hajosi tietokone ja muutenkin on ollut mieli niin maassa, etten ole jaksanut keskittyä juuri mihinkään.

Edellisellä kierrollahan mulle tehtiin ekan kerran klinikalla inssi. No täti tuli dpo 13, eli päivää ennen kuin piti testata.

Nyt tällä kierrolla, joka taas venahti tosi pitkäksi, tuli eilen hymynaama tikkuun ja tänään tehtiin inssi, kierronpäivä nyt 20. Saas nähdä oliko jo liian myöhäistä tehdä se tänään, kun rakkula oli jo selvästi puhjennut, ja lisäksi sperma ei sitten ollutkaan kestänyt pakastusta ihan niin hyvin kuin alunperin kerrottiin. Noh. Eipähän ainakaan jännittä tällä kertaa niin paljoa, kun ei juuri elättele toiveitakaan sen suhteen, että tärppäisi.

Noh, ens viikolla pääsen piiiiiitkästä aikaa käymään pikaisesti ulkomailla, joten saan vähän muuta ajateltavaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetulos Helleka!

Täällä pitänyt niin kiirettä, ettei ole kuin ehtiny käymään kotona. Ahmin vähän liikaa keikkaa...:x mutta nyt ansaittua lomaa ja "laatuaikaa" miehen kanssa. Täytyy järkkää ystävillekin aikaa, syyllisyys painaa kun on jääny sosiaalinen elämä ihan nollille... :(

Täällä kp 28 (30) ja maha on ollut nyt 2 päivää niin julmetun kipee että. Juilii, vihloo ja repii...tänäänkin pariin otteeseen pääs älähdys kun niin nappas oikean munasarjan kohdalta. Lämmöt pysyneet 37.0-37.2 kokoajan oviksen jälkeen. Mitään muuta kummallista ei ole ilmaantunu mutta tuota masukipua hiukan ihmettelen. Mulla kun ei yleensä pahemmin ennen menkoja ole kipuja (turvotusta kylläkin) eikä menkojen aikaankaan...mutta katsellaan. Olisi aikamoinen tärppi jos jotenkin ihmeellisesti oltais heti onnistuttu...toivossa hyvää elää. Uskallan testailla viikonlopusta vasta...
 
Huomenta kaikille. Olipa moni toivotellut tervetulleeksi.Kivalta tuntui!
Minulla kp 25/30 ja yk2. Realistisesti ajattelen, että noh, puoli vuotta tässä ainakin menee, mutta oikeasti kuvittelen itselleni jos jonkinlaisia oireita ja ajattelen, että jospa ihmeen kaupalla tärppäiskin nopeasti:) Kun ei sairauteni, mitenkään automaattisesti tarkoita vaikeuksia tulla raskaaaksi!!
Rinnat on kyllä älyttömän kipeet, mutta sen nyt voi johtua mistä vaan. Mitäänhän en raskausoireista tiedä. Kuinka aikaisessa vaiheessa niitä ylipäätään voi olla?? Sen tiedän ammattini puolesta, että ihmisen pää kyllä on niin kumma laitos, että vaikka minkälaista voi itselleen kuvitella!! Olen siis mt-puolella töissä ja siinä työn ohessa opiskelen sairaanhoitajaksi....
Ihanaa talvista perjantaita kaikille!
 
Voi Piitu_83 ihan hirmusti sulle zemppistä, kyllä se voi sieltä napsahtaa ihan koska vaan kuule, vaikka yrityskertoja onkin enemmän. Hopestar sen meille näytti :)! Paljon sulle zemppiä ja jaksamista. Anna sille tädille köniin kun noin sua kipuiluttaa.

Täällä alkaa täti olemaan häädetty ja ajatukset voikin nyt taas suunnata kohti uutta yritystä. Se on jännä, että tuo vuotoaika on sellasta, että nää vauva-asiat ei pyöri päässä juuri ollenkaan. Kai se on sitten kuitenkin vähän sellai pettymysreaktio, että on aina sen hetken että olkoon koko homma. Nyt taas kun voi alkaa vaikuttamaan asiaan jotekin, niin alkaa kiinnostuskin heräämään. Hassua on.

Voi että olis kyllä paras joululahja saada tietää olevansa raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: pink dream ja Milk@
Vauva haaveissa 2013



Ihanaa viikonloppua!

TPerjantai 30.11.2012

Buster84........... 28......... 35/?............. 11/12......... yk 1......... 1.
Slallu................ 25....... 30/28-41........ 09/12......... yk 2.......... 1.

pink dream................... 29/30-32......... 8/12.......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 29/30-32......................... yk 4 (C)
happy sun...................... 29/30............ 9/12.......... yk 2..........1.
jjennaa........................ 28/29-34........................... yk 6
Helleka.......................... 25/30............ 11/12........ yk 1.......... 1.
miss_piggy......... 31....... 24/29............ 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 37........ 23/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.
Unja-O.............. 28........ 21/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.

s-atu................. 26........ 15/31........... 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29........ 13/31............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini............. 31........ 14/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 13/18.......... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26........ 12/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.

annamay............ 23........ 6/30............ 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 6/27............ 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 5/29............ 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 5/62............. 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28......... 3/24............ 03/12........ yk 11.......... 2.
Nenni88............. 24........ 1/28............. 10/12......... yk 4.......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Slallu dpo 5
Milk@ dpo 7
buster84 dpo 20


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Unja-O, kiva kuulla sinustakin, mie jo toivoin että oot plussannut :hug: pidetään peukkuja että tällä kertaa onnistuis!

Nenni88 pahoittelut tädistä :hug:

Helleka tervetuloa, lisäilin siut listoille. Toivotaan lyhyttä visiittiä :)

happy sun toivotaan että kipuilut enteilis sitä plussaa. Ei niitä liiaksi oo täällä vielä ollu :)

Noista raskausoireista useempiki on puhellu. Ite ihmettelen täällä liukkaiden kelien jatkumista, nyt melkei pari viikkoo kestäny. Ovislimat, ne "kananmunalimat", tuli sunnuntaina mut sen jälkeenkään ei oo kuivuudesta ollut tietookaan. Useimmilla oviksen jälkeen kuiva kausi kestää menkkoihin. Mies jo ihmetteli että mietinkö jotai härskejä päivät pitkät :D Saa nähdä. Aika yksilöllisiähän raskausoireet kai on, toisilla tuntuu heti hedelmöittymisen jälkeen, toisilla tulee vasta muutaman viiko jälkeen :/
 
Kiitoksi tsempeistä!
Nyt taas tuntuu siltä, et maltan olla stressaamatta asiaa, mut niinhän se on aina menkkojen aikaan.Se stressi alkaa sitten oviksen jälkeen, kun miettii asiaa ja tutkailee itseään =)

Jospa vaikka nää jouluvalmistelut vähän jeesaisi ja sais muuta ajateltavaa. Huoh.
Onneksi täti on jo häipymässä, inhoan näitä kipu-ja vuotopäiviä.Tuskaa, tuskaa, tuskaa.
Nyt lumitöihin!

Ihanaa viikonloppua ja alkavaa joulukuuta!Plussapuhureita kaikille!
 
KP 30 (30-32) yk.2 1.

Viikko meni hurjaa vauhtia ja en täällä kerennyt köydä kuin pikaisesti kurkkimassa mitä muille kuuluu...ihanaa ttä hope star sen plussan lopulta bongasi!!! Ei sitä etteikö kaikkien onnstumisista olisi iloinen, niin etenkin herää kaikki sympatiat, kun on kauan yrittäneitä ja monet pettymykset kokeneet. ONNEE HOPE STAR!!!!

Kaksossiskon uä tuli jo torstaina, kun hän joutui rajun oksentelun ja huonovointisuuden takia Kättärille. Laittoivat saman tien tippaan, kaikki nestetasoarvot heittivät häränpyllyy. No siellä tehtiin uä myös ja siellähän se pikkuruinen syke oli, vauvalla ei mitään hätää. Tosiaan, sisko on kamalasti oksennellu, mikään ei pysyny sisällä, mutta nyt kaikki paremmin nestetasopainon korjauksen jälkeen. Toivottavasti hän pääsis pian nauttimaan raskaudesta. Kyllähän sitä jo kauan toivottiin ja odotettiin. IVF:lla onnistuivat, vihdoin.

Itse tässä ei viitsi paljoa valitella omia vaivoja ja yritystäkin takana vasta 2 kiertoa. Eilen tein early-testin ja se oli negä...vai näkivätkö silmäni utuisen haamun????
Punanuttua ei näy ja mahaoireilut ei ole menkakipua vaan sitä muistuttavaa juilimista ja kipristelyä. Äkkinäisiä liikkeitä tehdessä ja kääntyessä saattaa vihlaista ilkeesti. Sitten on toi paleleminen, hrrrrr....lämmöt pysyneet 37.0 paikkeilla. Pöntöstä ja kraanasta tulleet hyvät frendit - pissattaa ja janottaa. Oravanpyörä...

mä palaan kertomaan mitä testi näyttää huomenna tai maanantaina...huomennahan menkat on "jo" päivän myöhässä... ;)

Tsemppihalit kaikille!!!! Jouluksi monta plussaa!!! ;):heart:
 
No nyt on kyllä vähintään dpo1 sen verran selkeät on oireet olleet.

pink dream Toivotaan ettei siskollasi käy yhtä huonosti kuin omallani, la 28.2 eli n. 6kk raskautta kulunut, mutta oksentelee edelleen. Kerran on joutunut tiputuksessa käymään, pahin meni ohi joskus viikon 16 tienoilla (siihen saakka ei muuta tehnytkään kun oksensi ja laihtui 5kg vaikkei olisi ollut varaa laihtuakaan..) Nyt on menetetyt kilot kerännyt takaisin onneksi, ja tällä viikolla pääsi jo töihinkin takaisin.. Ollaan kaksoset myöskin, mutta mulla kesti pahoinvoinnit viikolle 16 ja loppuivat kuin seinään siihen onneksi.. toivon ettei ihan yhtälailla tule toisella kertaa :D Tosin aina voi lohduttautua sillä että loppuu se viimeistään synnytykseen joka tapauksessa..

Niin ja minullahan aikanaan alkoi hälytyskellot soimaan, että olisinkohan raskaana kun juoksin pissalla kokoajan! :) testipäivän aamuna tuli menkkakivun oloista juilimista myöskin. Lämpöjä tmv en seuraillut, kun tuli neiti yrittämättä, mutta takaraivossa melkein huusi iso ääni että "olen raskaana", jotenkin sen vaan tiesi..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pink dream
Nytpä se myrkyn lykkäs!!!! Täällä tunti sitten herättiin, kun on rytmit ihan päälaellaan...karmee flunssa, mahatauti ja naapurissa oli viime yönä niin ankarat bileet että poliisit ja ambulanssit ramppas siellä pariin otteeseen...no joo, nukuttua ei oo tullu...ja kun illaksi olin suunnittellut ohjelmaan TESTIN tekemisen niin tapahtuikin jotain hassua. Tai en tiedä miten hassua ja harvinaista se nyt sitten onkaan, mutta testi tehtiin. PREDICTOR. Ja kuinka ollakaan niin testiruutuun tiivistyi haalean haalea viiva JEEEEEEEEEE=):p:heart:...mutta kontrolliruutuun ei tullut mitään...ja kyllä mä ne ihan oikein tulkkasin!!!...siis testissä joku vika. En nyt sitten voi pomppia vielä ilosta ja onnesta, kun en ole varma onko tuo PLUSSA totta vai eikö ole...hemputti!!!:kieh:

Mä en saa nukuttua ens yönä varmaan ollenkaan. Olen todella tukkoinen, paleltaa ja välillä on hiki, ollut tänään kuumetta, mahaan koskee ja oksettaa. On siis niin maan perusteellisen kökkö-olo ja nyt vielä toi testi!!!

Aamulla jos jaksaa niin uutta hakemaan...

palaan kertomaan.......sanonpahan vaan että voihan möhnä.
 
Vauva haaveissa 2013



Mukavaa uutta viikko ja ihanaa joulunodotusta!

Maanantai 3.11.2012

Buster84........... 28......... 38/?............. 11/12......... yk 1......... 1.
Slallu................ 25....... 33/28-41........ 09/12......... yk 2.......... 1.

pink dream................... 32/30-32......... 8/12.......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 32/30-32......................... yk 4 (C)
happy sun...................... 32/30............ 9/12.......... yk 2..........1.
jjennaa........................ 31/29-34........................... yk 6
Helleka.......................... 28/30............ 11/12........ yk 1.......... 1.
miss_piggy......... 31....... 27/29............ 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 37........ 26/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.
Unja-O.............. 28........ 24/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.

s-atu................. 26........ 18/31........... 10/12........ yk 2........... 2.
Bambini............. 31........ 17/30............................. yk 4.......... 2.
Rosie B.Mom...... 29........ 16/31............................. yk 1.......... 1. yht
Hallittu kaaos..... 22........ 16/18........... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26........ 15/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.

annamay............ 23........ 9/30............ 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 9/27............ 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 8/29............ 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 8/62............. 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28......... 6/24............ 03/12........ yk 11.......... 2.
Nenni88............. 24........ 4/28............. 10/12......... yk 4.......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
hallittu kaaos dpo 2
Slallu dpo 8
Milk@ dpo 10
buster84 dpo 23


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 

Yhteistyössä