Vauva Haaveissa 2013

Jep, kyllä se täti nyt tulla tupsahti kylään, eli tänne voi päivittää ihan rehdisti mulle kp1/29 ja yk4
Hitsi miten nopeesti tää aika kuluu..YK4 jo mitä ihmettä :D. Vastahan myö miehen kanssa hymähdeltiin onnellisina kun jätettiin ehkäsy pois. Kyllä on kummaa tämä elo.

Mutta edelleenkään en ole kyllä masentunut tuloksesta vaan tarmolla vaan uuteen kiertoon. Ihana kun nää kierrot nyt pysyny pari kertaa jo alle 30pv ja se on niin lyhyt aika. Kohta on joulu ja sit taas jännäillään :D! Siinäpä vasta oiskin aika tehdä positiivinen raskaustesti aattoaamuna, hehe.

Sovittiin myös miehen kanssa, että nyt saa tuoda jo enemmänkin sitä ihan yritystä kehiin, mutta silti aika rennoin asentein ja myös sillai tietyllä tavalla huumorin kautta.
Välillä kotona huudankin salkkareiden sallan replaa vuosien takaa "Tuomoo seksille!" oman miehen nimellä tietysti, muistatteko tuon :D? Hehe. Kun ei liikaa paineile niin homma pysyy hauskana.

Mukavaa alkanutta viikkoa naiset! Tää lähtee kohta jumppaan hikoilemaan näitä menkkaturvotuksia ja mahakipuaj pois.
 
Täällä sitten bongattiin lauantaina illalla anopin vihdoinkin lähdettyä PLUSSAA!!!! =)

Vaikka mulla oli selkeitä positiivisia merkkejä, olin silti aika skeptinen alkaessani testii tehdä mutta aivan puhas viiva sieltä tuli!!!! Kyyneleet vaan valu ku tuijotin muutaman minuutin sitä tikkua ja koitin todistella itselleni että se on totta. Epäluuloisena vielä kääntelin ja vääntelin tikkua, varmaan luulen viivan katoavan - siinä se oli ja pysyi! Uskomatonta! Lopultakin. 10 yk siinä meni.

No mutta mä kerroin asiasta miehelle vasta sunnuntaiaamuna viedessäni hänelle synttärikahveja sänkyyn...kera yllätyksen. Miehen ilme oli näkemisen arvoinen kun lahjakäärön mukana tupsahti tikku...se oli aika liikkishetki:heart:. Meidän eka yhteine vaaveli olisi nyt sitten tulossa. Toivottavasti pysyy sisällä ja kaikki menee hyvin.

Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppii & uskoa kaikille muille!!!

PS. niin epäluuloinen olin, että tänään oli pakko testaa uudelleen. No niin, tumma plussahan se siellä varmisti tämän oikeesti olevan totta!!!!

Mä jään vielä vähäks ajaksi seuraanne jännää muiden tuloksia pekut pystyssä ja siirryn pikkuhiljaa odottajien puolelle...KAIKKEE HYVÄÄ!!!!
 
Hopestar ONNEEA!!! Sua jännitinkin täällä kovin kovasti, kun mitään ei kuulunut! Ihanaa että tästä jännäilyrykelmästä nyt sitten jo yksi plussa! Mahtavaa. Kyllä vaan antaa itellekin uskoa, että kyllä se vielä sieltä natsaa itelläkin joskus. Ja hei ihan mahtava synttärilahja miehelle tuo kyllä :)!
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Vauva haaveissa 2013



Onnea tiistain tikutuksiin!

Tiistai 27.11.2012

Haaveuni............ 27........ 64/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 48/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.

hopestar....................... 33/28-29..........................yk 10......... 1. yht
Buster84............ 28......... 32/?............ 11/12......... yk 1......... 3.

Slallu................. 25....... 27/28-41....... 09/12......... yk 2.......... 1.
pink dream................... 26/30-32........ 8/12.......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 26/30-32......................... yk 4 (C)
happy sun.................,.... 26/30............ 9/12.......... yk 2............1.
jjennaa........................ 24/29-34........................... yk 6
Nenni88............. 24........ 23/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 22/24........... 03/12......... yk 10........ 2.
miss_piggy........ 31......... 21/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 20/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

s-atu................. 26........ 12/31............ 10/12......... yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 11/31............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini.............. 31........ 11/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 10/18........... 10/11........ yk 2.......... 2.

pinkkihevonen.... 26......... 9/24............ 08/12......... yk 3......... 1.
annamay............ 23........ 3/30............ 09/12......... yk 3......... 2.
Postimerkki......... 23........ 3/27............ 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 2/29............ 09/12......... yk 4.......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Slallu dpo 3
Milk@ dpo 4
Piitu_83 dpo 11
buster84 dpo 17


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
hopestar hurjasti onnea, ihanaa että teidän pitkä yritys palkittiin! :heart:

Mitähän noille meidän pitkänkierron likoille mahtaa kuulua, Unja-O ja Haaveuni?

Älkää ihmetelkö tai pahastuko jos vähän laiskasti päivittelen, hektinen viikko tiedossa ni voi olla etten ehdi paljoa koneella istumaan. Tai jos teen tohinoissani virheitä ni sanokaa heti tai korjatkaa reilusti ite :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hopestar
Ihanaa hopestar! Onnea hirmusti! Sulla olikin noita yrityskiertoja takana samanverran kuin mulla, kovasti pidän peukkuja, jospa minäkin tästä kierrosta....

Oloja on ja ei ole. Koko eilisen päivän munasarjat jomotteli ja ilmoitti olemassaolostaan. Vuoroin oikealta ja vasemmalta.Kyynisesti ajattelen, että ennakoi vaan tulevaa tätiä, ainut vaan kun noi munasarjat ei ole aikaisemmissa kierroissa tällä tavalla jomotellut. Eilen illalla nukkumaan mennessä, kun yritin unta saada kyljellään niin järkyttävä kipu alavatsalla!Sellainen repivä ja vihlova. Nooh, katsellaan, jotenkin ei jaksa uskoa, että tärppi olis käynyt.

Miehen kanssa sovittiin, että maaliskuun loppuun asti katellaan, josko jotain tapahtuis. Jos ei niin aloitellaan hoidot.Eikös ne silloin jo ala kunnallisellakin tutkia, kun vuosi yritystä???

Anteeksi omasta navasta :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
onpas päivät vierähtänyt.viimeks viikko sitten täällä käynyt piipahtamassa. kyllä tuo 10kk ikänen vilpertti vie kaiken ylimääräsen energian ettei paljoo muuta enää jaksa:D täällä pikkuhiljaa lähennellään kierron keskiväliä. täytys nyt puristaa jostain sitä ylimäärästä energiaa ja saada miekkonen vällyjen väliin ;)
 
Täällä ollaan flunssassa mutta hengissä.

Onnea hopestar plussasta. Tosi hienoa ja nyt yritys saanut ihanan palkinnon ja vautsi vau, mies mitä parhaimman synttärilahjan!!! Toivon paljon tarratassuja mukaan odotukseen ja kaikkee hyvää!!!

Muillekin tsemppimieltä ja positiivisia tuulia.

Eilen illalla mietin että olis niin unelmaa, jos olisi jouluna raskaana. Oma pikkusalaisuutemme. Vietämme tänä vuonna ekan joulun miehen kanssa ihan kahdelleen. Meillä on molemmilla isot suvut ja aina ennen oltu viettämässä joulua jomman kumman vanhempien luona.
Miten te muut olette kertoneet raskaudesta ja missä vaiheessa?
Mä ajattelin kyllä pitää salaisuutena niin kauan pystyisin... :)

Kummaa poksahtelua ja porinaa mahassa, ihanku joku puhaltelis kuplia! Ja turvottaa.Lämmöt korkeella mutta varmaan nuhan takia.
Mä ilmaannun viikonloppuna areenoille kertoilemaan jos jotain uutta...

muksaa loppuviikkoa!!!=)
 
  • Tykkää
Reactions: hopestar
KIITOS kaikille onnitteluista...edelleen ihan uskomaton ja epätodellinen olo. Mua vähän pelottaa, kun heti oireet lievenivät tai poistuivat kun plussasin... :( mutta toinen testi oli ekaa paljon vahvempi viiva. No toisethan ei saa mitään raskausoireita (tai eivät kiinnitä itseensä niin paljon huomiota kuin raskautta kovasti yrittävät kyttäilijät). Eräs työkaverikin sai tietää olevansa raskaana vasta rv 14...aivan lieviä oireita oli ollut mutta hän oli laittanu ne stressin ja flunssan piikkiin. Huomeen itse tarkkailevani nyt jokaista kehonääntä, aika rasittavaa. No näillä mennään.

Mä lueskelen aina välillä teidän kuulumisia mutta siirryin tänään jo tuonne odottajien puolelle - KIITOS kaikille mukanaolosta ja kannustuksesta!!!!:kiss:

Toivottavasti tulee lisää plussia!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: postimerkki
Joku tuossa kyseli, että koska on kerrottu raskaudesta ihmisille. Itse kerroin kaksoissiskolleni puhelimitse heti kun plussasin (10.3.2010) - kuten hänkin kertoi nyt juhannuksena minulle kun plussasi :) Joskus viikoilla 9+jotain kerroin vanhemmilleni (olin muutaman viikon kerinnyt jo voivotella pahoinvointiani joten ei sinänsä tullut 100% puun takaa kun kerroin, että käännyin asiassa neuvolan puoleen perus omalääkärin sijasta..) ja siitä eteenpäin ruvettiin sitten muillekin kertomaan aika nopeasti ja viimeistään kun saatiin ultrakuvat näyttää sitten mukana. Ihmettelen että sain pidettyä salaisuuden noinkin kauan koska olen enemmän "nyt heti"-tyyppinen ihminen :) Tällä kertaa luulen, että lähimmät saa tietää jo melko nopeasti koska tietävät yrityksestä muutenkin jo valmiiksi. Ei-kaikista-lähimmät saavat toki odotella "varmemmille viikoille".

Hopestarille HURJAN ISOT ONNITTELUT ja peukkuja, että masuaika menee hyvin :)

Ja paljon plussatuulia jännäilijöiden suuntaan myöskin :)

Omanapa

Rennoissa merkeissä on menty tämän kierron alkupäivät. Edelleen ilman tikutteiluita mennään ja ovista odotellaan joskus viikonlopun tienoille. Hehkuttelu on jätetty tässä kierrossa vähemmälle ja uskon myös miehen olevan valmiimpi tositoimiin lähipäivinä muutaman kerran. :) Onkohan kenelläkään muulla samaa ongelmaa, että pupuilu innostaa hirmuisesti nimenomaan kierron alkupäivinä? Viime kierrossa oletetun oviksen aikaan ei sitten kamalasti enää innostanut.. Tämä kierto tuntuu menevän tämän osalta paremmin, mutta ihmettelen vaan miten ne halut on niin korkealla juuri heti kun täti on poistunut? Tosin tässä sitä ihmetellään vielä, että on haluja ylipäänsä kun kierukka-aikaan niitä ei ollut lainkaan... Kuin olisi herännyt horroksesta :D
 
Nega testattu nyt aamulla.Huomenna pitäisi punaisen paholaisen kurvata paikalle :mad:
Toivo menetetty tästä kierrosta, uuteen kiertoon sitten. Jospa se olisi se kierto, missä malta olla testailematta, hermothan siinä menee =)

Ihmisille kertomisesta: Kyllä ainakin ihan lähimmille varmaan kerrottaisi suhteellisen nopeasti, muille tuttaville sitten ekan ultran jälkeen. Ollaan yrityksestä kuitenkin kerrottu lähimmille ystäville ja vanhemmille. Hooh, sitten kun on jotain kerrottavaa =)

Näin toissa yönä unta, että tein raskaustestin ja siinä oli kaksi viivaa. Jotenkin niin ärsyttävää nähdä tollasia unia, kun ei ne ees tarkoita mitään. Tai tarkoittaahan ne sitä, että alitajunnassa toivoisin niitä kahta viivaa :LOL:

Ihanaa loppuviikkoa kaikille!!!
 
Vauva haaveissa 2013



Kiihkeää keskiviikkoa!

Keskiviikko 28.11.2012

Unja-O.............. 28........ 49/32............ 5/10.......30 yritystä ... 1.

Buster84........... 28......... 33/?............. 11/12......... yk 1......... 3.

Slallu................ 25....... 28/28-41........ 09/12......... yk 2.......... 1.
pink dream................... 27/30-32......... 8/12.......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 27/30-32......................... yk 4 (C)
happy sun...................... 27/30............ 9/12.......... yk 2..........1.
jjennaa........................ 26/29-34........................... yk 6
Nenni88............. 24........ 24/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
miss_piggy......... 31........ 22/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 37........ 21/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

s-atu................. 26........ 13/31............ 10/12....... yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29........ 11/31............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini............. 31........ 12/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 11/18.......... 10/11......... yk 2.......... 2.

pinkkihevonen.... 26........ 10/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.
annamay............ 23........ 4/30............ 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 4/27............ 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 3/29............ 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 3/62............. 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28......... 1/24............ 03/12......... yk 2.......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Slallu dpo 4
Milk@ dpo 5
buster84 dpo 18


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Piitu pidetään kovasti peukkuja uuden kierron suhteen, josko vihdoinkin lykästäisi :)

Mä näin kanssa viimeviikolla todella erikoista unta. Seikkailin siinä erinäisten henkilöiden kanssa ihmeellisissä paikoissa ja aina välillä tein raskaustestin, joka oli aina negatiivinen. Lopulta juuri ennen kuin heräsin testi näytti positiivista :D Hassua siinä oli ne raskaustestit, ne oli värillisiä muovisia lusikoita joissa pissittiin siihen lusikkaosaan ja se imeytyi siitä sitten lusikan varteen ja siihen varteen sitten ilmestyi viiva/viivat. Onhan noi perus r-testit aika ankeen näkösiä verrattuna niihin mitä unessa oli.. :D
 
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Ihana, kun plussia on pärähtänyt :) Tänne täti on viimein tullut kylään! En enään raskauteen edes jaksanut uskoa, vaan odottelin kovasti, että kierto jo päättyisi. Viime kierto siis 62 päivää. Nyt on kp 3 ja yk 4 lähtee käyntiin. Jospa jouluvauvoja nyt pukkaisi monelle :heart:
 
Piitu :hug:

haaveuni kiva kuulla sinusta ja hyvä että tätikin vihdoin saapua, vaikka toki plussa olis ollu kivempi :) päivittelen siut listalle ku koneelle pääsen, kännyllä en käy säätää.

Voiko tissien kutina johtua tärpistä? Eilen kutisi aivan hirveesti ja tänään oli sellane pistävä kipu toisessa hississä. En muista että ois koskaan ollu :eek:
 
Hopestar! Valtavasti onnea plussasta! Jospa täältä kohta tulis porukkaa perässä...
Hallittu kaaos,täälläkin totutellaan uuteen tilanteeseen,kun taas on haluja...pillerit vei ne mennessään ja nyt kun pari kuukautta on ollut ilman,niin makkarissakin on ollut paljon hauskempaa:) kumma vaan,että haluttomuuteenkin voi tottua ja nyt nämä normaalit halut saatavat tuntua jopa häiritseviltä joskus...positiivisesti kyllä:)

Tuohon alkoholikeskusteluun..itse olen jättänytalkoholin yritys aikana pois,juon holittomia siidereitä ja viinejä..tämä pääasiassa siksi,että mulla ei kiertoa ole "ollenkaan",joten jos raskaudun,niin en sitä huomaa ainakaan kuukautisista..mutta terantologisen palvelun nettisivuilla oli,että hedelmöityksestä seuraavat kaksi viikkoa lääkkeiden vaikutuksesta syntyvät epämuodostumat ovat pieni riski ja todennäköisin seuraus on varhainen keskenmeno.

Omanapa: viimeviikolla oli ihan menkkamaista kipua ja tätiä jo odotin,mutta eipä kuulunut. Päähän otti myös melko rankasti ja olin todella äkäinen muutaman päivän. Lauantaina kuitenkin vasemmalla puolella alkoi melkoinen ilotulitus,joka jatkui laimeamapana myös sunnuntaina. Todennäköisesti siis ovulaatio tuolloin..peitto heilui sattumalta lauantaiaamuna..kuitenkaan en hirveitä toiveita laita,koska tuntuu että keltarauhashormonia ei välttämättä erity tarpeeksi,koska kuukautisia ei kuulu..täytyy alkuvuodesta varata lääkäri aikaa,jos tilanne pysyy samana..aika masentunutkin ja itkuherkkä olin pari viikkoa sitten asian vuoksi,mutta alussa tässä vielä ollaan,ettei varmaan voi vielä sanoa,että suurta häikkää olisi..tahtoisiko joku luovuttaa mulle yhdet menkat,niin sais jotain tolkkua näihin hormoneihin:)
 
Heipsan naiset!

Minä oon ollu laiska tässä pinossa, syynä lienee se ku moneen pinoon on itsensä tunkenut niin ei sitten jaksa joka pinossa olla yhtä aktiivinen.

Plussia on pärähdellyt, ovikset on bongailtu ja hyötykäytetty ja vaikka mitä. Täällähän tapahtuu :) Onnea kaikille, joilla hommat on hanskassa, tavalla tai toisella. Ikävä kyllä, eipä siltä tädiltäkään oo vältytty; tsemppiä teille jokaiselle, tasapuolisesti. Seuraavassa kierrossa sitten, toivottavasti!

Jotain alkoholistakin oli kai keskusteltu - en jaksanut alkaa selaan kaikkia viestejä läpi viime käyntini jälkeen, joten arvailen mitä puhuttu. Todennäköisesti yleensäkin itse kenenkin alkoholin käytöstä; mä otan tosi vähän. En baareile tai viihdy muutenkaan missään keikkumassa "hulluna humalassa", mieluiten otan saunaoluet kotosalla tai hyvässä seurassa ihan muutamia. Jos otan 3-4 siideriäkin, humallun. Eli mun määrät on tosi pieniä, yleensä jos otan jotain niin mulla on jo selkeästi mielessä se seuraavan päivän olotila, se onneksi jarruttaa paljon eikä yleensä mene kuppi nurin. Toki, niistä pienistäkin määristä tulee heikko elämä, mutta ei onneksi ihan kaamee kankkunen :LOL: Nyt tosin lauantaina on suunnitelmissa parin tuttavapariskunnan kanssa istua iltaa, saunoa ja tehdä jouluruokaa, joten saas nähdä onnistunko hommaan krapulan itselleni. Hope not ;)

Omanapailua: ovista tikutin tänään, kp12. Ei vielä mitään. Yleensä tähän väliin jo jotain näkyy, mutta näillä tiedoilla uskon oviksen olevan ihan loppuviikosta tai ens viikon alussa. Viikonloppuna onneksi ehtii talletellakin, kun ollaan isännän kanssa molemmat vapailla :D Jos ovis on jossain alkuviikolla, pupuilut jää, kun mennään miehen kanssa työvuorojen kanssa totaalisesti ristiin. Eli, toivotaan että viikonlopusta on hyötyä tässä kierrossa. Ja jos ei, niin sitten ei. Saanpa taas lisää pohtimisaikaa, kun tämä vauvahaave on pistänyt myös miettimään mm. työkuvioita, koiraharrastusta sekä normaalin arjen pyöritystä..
 
Hei kaikille!

Mukava kuulla, että on tullut plussauutisiakin, onnea!

Tuntuu pitkältä ajalta kun oon viimeksi käynyt täällä. Kiireinen tupariviikonloppu takana ja minä en onnistunut välttämään krapulaa:LOL: voipi johtua siitä, että varsinkin silloin, kun päätimme jättää ehkäisyn pois, olin hirveän tarkka alkoholin kanssa ja vaikka olen jo selvittänyt itselleni, ettei minun tarvitse täysin absolutisti olla, niin aina se vähän on jännittänyt ottaa vettä väkevämpää. Nyt kuitenkin täti tuli ennen tupareita, ja kipeä olikin, ja tein testinkin tupariaamuna ja ei mitään. Eli kunnon juhlat olivat:D

nyt sitten kaikki irti tästä kierrosta. Minulle voi päivittää yk4. kyllä aika vaan menee nopeaa...
 
Heps!

Olemme palanneet Englannin lomalta juuri.. huh. olipa siä väkee. mut ihana reissu kaikkiaan ja aivan ihania joulutoreja!

Itsellämme oviksen aikaan oli kerran peitonheilutusta, joten en elättele suuria toiveita tässä kierrossa...

ONNEA plussanneille!! <3
 
Huomenta!
Päivitys muuten mun osalta ok, mut vois vaihtaa yk11 =) voi, kun yrityskiertoja olisikin vasta 2, ei olis ehkä ihan niin epätoivoinen olo :)

Megalomaaninen täti, megalomaaniset kivut. Tää ei tykkää, ei sitten yhtään.Prkl.

Tsemppiä muille ja plussapuhureita!Mites jännäilijät??? =)
 

Yhteistyössä