Heipsan naiset!
Minä oon ollu laiska tässä pinossa, syynä lienee se ku moneen pinoon on itsensä tunkenut niin ei sitten jaksa joka pinossa olla yhtä aktiivinen.
Plussia on pärähdellyt, ovikset on bongailtu ja hyötykäytetty ja vaikka mitä. Täällähän tapahtuu
Onnea kaikille, joilla hommat on hanskassa, tavalla tai toisella. Ikävä kyllä, eipä siltä tädiltäkään oo vältytty; tsemppiä teille jokaiselle, tasapuolisesti. Seuraavassa kierrossa sitten, toivottavasti!
Jotain
alkoholistakin oli kai keskusteltu - en jaksanut alkaa selaan kaikkia viestejä läpi viime käyntini jälkeen, joten arvailen mitä puhuttu. Todennäköisesti yleensäkin itse kenenkin alkoholin käytöstä; mä otan tosi vähän. En baareile tai viihdy muutenkaan missään keikkumassa "hulluna humalassa", mieluiten otan saunaoluet kotosalla tai hyvässä seurassa ihan muutamia. Jos otan 3-4 siideriäkin, humallun. Eli mun määrät on tosi pieniä, yleensä jos otan jotain niin mulla on jo selkeästi mielessä se seuraavan päivän olotila, se onneksi jarruttaa paljon eikä yleensä mene kuppi nurin. Toki, niistä pienistäkin määristä tulee heikko elämä, mutta ei onneksi ihan kaamee kankkunen
Nyt tosin lauantaina on suunnitelmissa parin tuttavapariskunnan kanssa istua iltaa, saunoa ja tehdä jouluruokaa, joten saas nähdä onnistunko hommaan krapulan itselleni. Hope not
Omanapailua: ovista tikutin tänään, kp12. Ei vielä mitään. Yleensä tähän väliin jo jotain näkyy, mutta näillä tiedoilla uskon oviksen olevan ihan loppuviikosta tai ens viikon alussa. Viikonloppuna onneksi ehtii talletellakin, kun ollaan isännän kanssa molemmat vapailla
Jos ovis on jossain alkuviikolla, pupuilut jää, kun mennään miehen kanssa työvuorojen kanssa totaalisesti ristiin. Eli, toivotaan että viikonlopusta on hyötyä tässä kierrossa. Ja jos ei, niin sitten ei. Saanpa taas lisää pohtimisaikaa, kun tämä vauvahaave on pistänyt myös miettimään mm. työkuvioita, koiraharrastusta sekä normaalin arjen pyöritystä..