Vauva Haaveissa 2013

kp 21/31. ensimmäiset tuntemukset tässä kierrossa. mahaa jomotellut pitkin päivää ja nyt iltasella tuntuu vasemmalla alavatsalla kiristävää kipuilua..huh.. miten tää kierron loppupuolisko onkin näin jännää aikaa. ja vaikka ei oliskaan mitään jännäiltävää niin ihmismieli tekee kaikkia kummallisia oireita kun jotain niin kovasti tahtoo:)

en kerkeä täällä kovin aktiivisesti kirjottamaan.taustalla kuitenkin mukana melkein joka päivä. tuo pieni mies pitää niin kiireisenä:) huomenna tasan 10kk <3 mihin tää aika on oikeen mennyt. tuntuu et just olin raskaana :)

paljon onnea plussanneille! toivottavasti me kaikki tullaan vielä perässä :)
 
Vauva haaveissa 2013



Mukavaa viikonloppua!

Lauantai 8.12.2012

angelblue....................... 37/30-32......................... yk 4 (C)
jjennaa......................... 36/29-34........................... yk 6
Helleka........................... 33/30............ 11/12........ yk 1.......... 1.
miss_piggy......... 31........ 32/29............ 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 37........ 31/30............ 10/12........ yk 2.......... 1.

Unja-O.............. 28......... 29/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
s-atu................. 26......... 23/31........... 10/12........ yk 2........... 2.
Bambini............. 31......... 22/30............................. yk 4.......... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 22/31............................. yk 1.......... 1. yht
Hallittu kaaos..... 22......... 21/18........... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26......... 20/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.

annamay............ 23........ 14/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 14/27.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 13/29.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 13/62........... 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28........ 11/24............ 03/12........ yk 11.......... 2.

Nenni88............. 24........ 9/28............. 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 9/30-32.......... 09/12......... yk 2...........1.
Slallu................. 25........ 5/33............. 09/12......... yk 3.......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 4
Bambini dpo 4
hallittu kaaos dpo 7
Milk@ dpo 13



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10

pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Heippa!
Minulle voipi päivitellä tuonne että kp8/27-30 vai mitenkähän tuo nyt tulisi merkitä, kun viime kierto oli tosiaan vain tuon 27 päivää? ja yk 2 :)
Ystävä kovasti patisteli ottamaan heti ovulaatiotesti kehiin, mutta minä ajattelin vielä näin alkumetreillä mennä ihan fiiliksen mukaan...kierto ja petielämä kun ovat suht säännölliset.
Olisipa niin ihanaa aloittaa ensi vuosi plussatestilllä...yritän kuitenkin jarrutella ylenpalttista haaveilua, vähän kai silti intoilla ja elätellä toiveita ja miettiä, että entä jos ensi jouluna olisikin uusi jäsen sukujoulua viettämässä.
Leppoisaa sunnuntaipäivää kaikille!!
 
Heippati hei! Täällä bongattu eilen illalla ovislimat ja tänään sitten ovistestissä ei ehkä kirkkaampaa viivaa olis voinut olla. Mitäs tää nyt käytännössä tarkottaa, kun eilen/tänään on ovisplussat, niin kuinka kauan tässä tulis nyt pupuilla joka päivä?

Hjälp!
 
s-atu: sama tunne täällä, ens vuoden puolelle taidetaan mennä.. : /

Hiljaista tuntuu olevan koko foorumilla, ainakin tällä vauvakuume- puolella. Kaikki taitaa ravata kaupoissa ja tehdä joulua ;)

Täällä on oiretta jos jonkinmoista, mutta ehei, ei ne oo sitä mitä pitäis. Orientoidun tädin tuloon, ettei rytise kertaheitolla sitten niin urakalla alas pilvilinnoista, joita jännäpäivillä on ehtiny rakennella ;) Lämmöt ollu monta päivää koholla, äsken ihan normaalitasoa (mitannu joka päivä samaan aikaan), naama kukkii ja kuumottelee, tissit on kipeet ja turvonneet, väsyttääväsyttääväsyttää koko ajan, oon kiukkunen ku ampiainen, turvottaa muutenkin. Tänään menkkamaisia kipuja hetken aikaa.. aamupäivä ja päivä meni töissä niin, että tuli outoja pistoksia tuonne kylkeen, ihan ku kylkiluiden väliin. Outoja juttuja, mutta en minä silti siihen plussaan usko. En vaikka voissa paistais :LOL:

Tänään siis kp23/30, dpo5..

Miten muut jännäilijät, oloja tai plussia, haamuja tai negoja??
 
Vauva olisi haaveilla täälläkin suunnassa ja yritystä on ollut kihlattuni kanssa nyt 8 kuukautta. Lukuisia nega-testejä on noihin kuukausiin mahtunut ja nyt on herännyt epäilykset että tärppi on saattanut käydä! Kuukautiskiertoni on heittänyt viimeaikoina ihan täysin häränpyllyä joten emme ole yrittäneet "pupuilua" ajoittaa edes mihinkään tiettyyn ajankohtaan aikoihin mutta nyt menkat ovat totisesti paaaljon myöhässä. Lisäksi minulla on ihan omituinen olo, kuin olisi flunssa mutta ei kuitenkaan ole? :eek: Kurkku on omituisesti kipeä ja kuumemittari on tänään näyttänyt lukemia 36.0-36.9 välillä eli kuumetta ei kuitenkaan ole. Lisäksi alaselkää särkee ja tänään kun nousin sohvalta ylös, vihloi monta kertaa oikealle puolelle vatsaa ja se kipu säteili rintaan asti. auts. Ruoka ei oikeen maistu vaikka onkin nälkä (johtuu ehkä kurkkukivusta) ja tupakka on alkanut maistamaan ihan mielettömän pahalle ja olenkin tässä pari päivää ollut täysin polttamatta kun ei yksinkertaisesti pysyt edes haistamaan sitä, yöks! Hirveästi tekee mieli syödä kaikkea terveellistä, kaikki roskaruoka ällöttää ja taisi tänäänki jääkaapista lähteä pelkkiä salaatinlehtiä lautaselle, mistä mies huvittuneena jo vitsailikin että taitaa olla niitä raskauden ihmeellisiä mielitekoja :D

Lisäksi voisin vielä mainita nämä minun mielialanvaihtelut mitkä olivat tänä viikonloppuna ihan JÄRKYTTÄVÄT! :D (miehelle syvin anteeksipyyntöni ;D).. Eilen kiukkusin makuuhuonessa käytännöllisesti katsoen koko päivän ja lueskelin raivoissani kirjaa koska mieheni oli tietokoneella ja pahoitin tästä mieleni koska ajattelin että hän vapaapäivänään kehtaa selata nettiautoa minun seurani sijaan :DD tirautin parit kyyneleetkin ja kun mies tuli lohduttamaan tiuskaisin vain kyynel silmäkulmassa jotain että hän ei välitä minusta jne.. tänä aamuna sama kiukkuilu jatkui kun en löytänyt vaatteitani mistään ja taas meinasi itku tulla mutta iltapäivän jälkeen olen ollut iloinen kuin naantalin aurinko ja se hirveä ahdistuksen tunne on onneksi tiessään.. toistaiseksi. :p

Kenelläkään samankaltaisia kokemuksia? :) Raskaus olisi enemmän kuin tervetullut mutta en uskalla ostaa testiä koska pelkään mahdollista negaa, niitä kun on ollut jo niin monta :(
 
jjjenni: Kuulostat ihan minulta. Kirjoittelin tuskailua juuri tuonne "pikkukakkosta toivovat"- pinoon, jossa "luonnekuvauksessa" mm. flunssaoireilu, ihme repäisyt ja tökkäisyt milloin missäkin, lämpöily (ja palelu, joka tosin listalta jäi pois), kukkiva ja kuumottava naama ym. Itse en vielä voi testailla, kierto vielä niin ns. vaiheessa. Toivotaan että plussa pärähtää, kunhan ensin uskaltaudut testiostoksille ;) Pettymyksiä mahtuu tähän yrittämiseen, etenkin kun jotkut raskautuu eka kierrosta, osa taas ei millään.. ikävä kyllä - tiedän kun esikkoa meillä tehtiin n. vuosi ja olen orientoitunut samaan ainakin tämän toisen kohdalla, etenkin ikää on tullut lisää jo useampi vuosi itselle. On vaan uskallettava. Tsemppiä hurjasti ja kerro heti, mitä testi näytti :popcorn:
 
mä oon jotenkin ollut kokoajan siinä uskossa et kyllä tää kakkonen tärppää toisesta kierrosta kun ykkönenkin tärppäs.hölmöä ajattelutapaa,tíedän:)
perjantai-sunnuntai onkin niitä päiviä kun voi odotella tätiä kylään.

jjjenni sitten testikaupoille..kuulostaa kyllä vähän siltä että pieniin päin olisit :))
 
Vauva haaveissa 2013



Plussatuulia uuteen viikkoon!

Maanantai 10.12.2012

angelblue....................... 39/30-32......................... yk 4 (C)
jjennaa......................... 38/29-34........................... yk 6
Unja-O.............. 28......... 31/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.

s-atu................. 26......... 25/31........... 10/12........ yk 2........... 2.
Bambini............. 31......... 24/30............................. yk 4.......... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 24/31............................. yk 1.......... 1. yht
Hallittu kaaos..... 22......... 23/18........... 10/11......... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26......... 22/24........... 08/12......... yk 4.......... 1.

annamay............ 23........ 16/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 16/27.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 15/29.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 15/62........... 7/12.......... yk 4.......... 1.
Piitu_83............. 28......... 13/24........... 03/12........ yk 11......... 2.
Nenni88............. 24........ 11/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 11/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.

Helleka........................... 9/27-30........ 11/12......... yk 1.......... 1.
Slallu................. 25......... 7/33............ 09/12......... yk 3.......... 1.
miss_piggy......... 31........ 5/29............. 02/12........ yk 8.......... 1.
Milk@................ 37......... 2/31............. 10/12........ yk 3.......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 6
Bambini dpo 6
hallittu kaaos dpo 9



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10

pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Jännäilyä edelleen eikä mitään uutta ole tapahtunut niin ei ole tullut käytyä täällä kovin paljoa.. yritän pitää itseni kiireisenä vaan ettei tulisi mietittyä liikaa. Kehon kuulostelua on tehty ja vajaan viikon aikana parina päivänä pientä menkkajomotusta, mutta muuten ei ole oikein raskautunut olo. Tisseissä aristusta tänään, normaalia väsyneempi olen ollut ainakin viikon ja sitä janoa ja pissatustakin on ollut normia enempi, mutta silti jotenkin ajattelen ettei nuo tarkoita yhtään mitään. Edellisessä raskaudessa kun tiesin heti että "nyt mä oon raskaana" jo ennenkuin edes menkkojen piti alkaa vaikka siis raskautumista ei mitenkään yritetty (vaikka puolitahallaan huolimattomasti ehkäisyä käytettiinkin). Oloja en siltä alkuajalta muista muuta kuin menkkajomotukset ja vk6 etp ilmennyt järkky pahoinvointi..

Väsymyskin selittyy sillä, että tyttö on heittäytynyt melko työlääksi nyt - lievästi sanottuna. Tyttö täytti siis kolmisen viikkoa sitten 2v ja varmaan viikko sen jälkeen alkoi heti uhmis. Mitään ei enää tehdä yhteistyössä. Lisäksi nukkumaanmeno on taas takunnut, kaikenlaista viivyttelytaktiikkaa yrittää ja vaikka itse en ikinä anna periksi niin sama show käydään läpi joka ikinen päivä ja ilta -.-' Lisäksi nyt ihan uusimpana keksintönä neidillä on herätä viideltä aamulla tuhoamaan paikkoja ympäri kämppää ja tulla vasta tihutöiden jälkeen herättämään äiti ja isi.. mm tämä miniläppäri jolla kirjoitan on menettänyt pari näppäintä ja eräänä aamuna oli minunkin puhelimesta soiteltu klo 5.30 erinäisiin nroihin ja pyykinpesukone löytyi päältä jne.

Ihan sama miten yritetään pitää tavarat ulottumattomissa niin aina tuo jotain keksii kun on ihan täysi mahdottomuus siirtää joka ikistä tavaraa yli metrin korkeuteen.. Meillä on aiemmin neidin huoneen kahva käännetty pystyasentoon, mutta on kasvanut jo taas sen verran, että tuo on aivan tehoton.... Olen miehelle uhkaillut että leiriydyn neidin huoneen oven eteen itse, ettei pääse tekemään tuhojaan sieltä. Ja tyttöhän heräilee edelleen maidonkaipuuseen yöllä silloin tällöin muutenkin vaikka jonkin asteinen unikoulu on ollut suunnitelmissa jo vuoden verran -.- Myös pottaharjoittelua pitäisi edistää jo kun vihdoin on siinä suostunut istumaan ja repii nykyään vaippojaankin jalasta kun haluaa viivyttää nukkumaanmenoa silläkin keinoin..

aaaargh!
 
Tsempit kaikille jotka on saanu tädin kylään :heart:
Plussapuhureita puhaltelen teille, kenellä oireita on!

jjjenni, toivotaan että visiittisi täällä jää lyhyeksi :)

miss_piggy, huomasin toisessa pinossa siun joutuneen myös tädin uhriksi, päivitin tännekin sen :hug:

ON täti potkittu pellolle. Tälläkään kertaa ei minkäännäkösiä perinteisiä menkkakipuja, vaan yks pieni kouraisu. Päätä särki kyllä. Oli tavallista runsaammat menkat ja lyhyt luteaalivaiheki ni pohdin jo että olisko munasolu hipassu...
En tosiaan aio tikutella enkä ajotella petihommia tässä kierrossa enkä vielä seuraavassakaan jos sellanen tulee. Katotaan kuun vaihteessa mikä on tjottailun tulos :D Ei oman kropan seurailua pysty kuitenkaan kokonaan lopettamaan, ni katotaan viekö tunne vai järki voiton ku ovista pukkaa :confused:
Mielenkiinnolla kyllä ootan missä kohtaa ovis tulee, ku edellisessä kierrossa ovis oli samoilla kiertopäivillä vaikka tää kierto oli viikon lyhyempi = luteaalivaihe kesti vaan sen 10pv. Eli oviksen pitäis tässä kierrossa aikaistua ainaki parilla päivällä, noin lyhyt luteaalivaihehan voi estää raskauden.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa jjjenni! Kiva kun tulit joukkoon. Nyt aloin jo kovin jännittämään sun puolesta! Äkkiä testikaupoille siitä :) hihi.

Ja voi hallittu kaaos ihan kaikki sympatiat sulle. Kuulostaa melko haastavalta tuo tilanne. Tuli mieleen että laittakaa oveen nippu kulkusia tai oikeen rehti joulukello roikkumaan pitkään naruun näin joulun varjolla niin kuulette kun aukasee oven. Paljon jaksamista sinne. Kyllä nuo kaikki ohi menee.

Täällä ollaan nyt talleteltu niin oikeaasn aikaan, että oikein innostuttaa ja jännittää nyt jo kovasti. Tossa vaan pohdin, että jos joulua edeltävänä päivänä sais plussan testiin, niin eihän sitä vielä silloin uskalla perheellekään kertoa?? Apua. Millä varjolla sitä nyt on sitten ottamatta joulusiideriä jotka äiteen kanssa aina saunassa ollaan hörpätty. Kyllä sitä kaikkea jaksaakin murehtia :D
 
Täällä pidetty vähän matalaa profiilia, tosin sen verran kuumeilin, että päätin ovistestejä kokeilla, kun ei ole ovisoloja ollut kummemmin. Tänään elämäni ensimmäinen plussa ovistestiin!!!! Hiihaa! Nyt vaan jännäilynä odottelen, että alkaako menkat ja jos alkaa niin milloin. Tänään kierron 14 päivä, kierron pituus normisti 24 päivää, joskus jopa 23 pv. Jos oviksen ja menkkojen väli on vaan sen 10 päivää, niin eikös se jotenkin vaikuta raskautumiseen?

Plussatuulia kaikille!!!!!
 
miss_piggy
Slallu, joo, täti tuli! :( Aattelin että ois menny jo poispäin, mutta yltyi vuotamaan uudestaan...
Tulin koulun koneelta kipasemaan kun ei meidän koneelta pääse vieläkään kaksplussaan, ylläpidolta sain sen verran infoa että jotain teknisiä ongelmia on ollut..

Eilen nousi kuume bodypumpin jälkeen, yskin koko yön ja aamulla oli kuumetta tänään 38c! Silti tulin kouluun reippaana...jospa se tästä ku lääkettä ottaa.
 
Mulla kans oli ekassa yrityskierrossa kaikki mahdolliset oireet. Ja tokalla kerrallakin tunsin ihan samoja oireita, joten niihin en nyt voi luottaa enää.. :) Nyt vaan ihmetyttää tämä armoton mahakipu, joka on siis jatkunut jo viikon. Ja kuukautiset loppu jo. Ei mulla oo ikinä ennen ollu maha kipeä 5 päivää ennen kuukautisia, ja vielä kuukautisten jälkeenkin.. Varasin ajan gynelle, heti uudenvuoden jälkeen.
 
Mukavasti eloa tullut taas tänne=) olen käynyt välillä kurkkimassa, mitä tänne kuuluu kellekin.

jaksamisia teille, hallittu kaaos! kyllä vaan 2-vuotias osaa olla jo laskelmoiva... huh, pitkää pinnaa sinne!

jjjennimikä tilanne siellä? toivottavasti plussa!

Itse täällä kärvistelen vaivan kanssa, joka on varmasti inhottavien naisten tautien sarjassa ihan kärkipäässä. nimittäin hiivatulehdus iski jälleen. on kuulkaa naiset vuoden aikana ollut niitä useita. huoh. : /

tänään kp 24, ja ed kierto oli siis 24, joka oli siis jostain kumman syystä liian lyhyt. normisti kierto on 28 päivää. jännittää kuitenkin, uskon, että tässä kierrossa pupuiltiin oviksen aikaan. eli ens maanantaihin pitäis odottaa, sitten jos ei ole täti tullut, niin testaan. hui kamala.

oireita olen yrittänyt kuulostella, mutta oikeastaan mitään en ole havainnut. ehkä väsymystä? pieniä vihlaisuja on tuntunut alamahassa, mutta ei sen kummempaa.

Lumista joulunodotusta kaikille! '

Kaislanen toivotaan sinne ja tänne plussa jouluksi! kyllä siinä sitten joulusiideriongelma tuntuu melko pieneltä, kun plussa on testiin tullut:D
 
Postimerkki myö mennää tosi samoilla päivillä näemmä. Mulla ovis oli tosiaan jo viikonloppuna. Zemppistä sinne, voi se tärppi tulla vaikka ovista ei bongaiskaan.

Pinkkihevonen, todellakin hirmusti zemppiä sulle ja mulle, nyt jännätään niitä parhaita joululahjoja :)!!

Zemppiä tietysti koko poppoolle <3!

Hei hauska juttu, bongasin netistä tämmösen sivun Kotimaisten lelujen ja pelien verkkokauppa - Suomi-lelut jossa luvataan, että nuo paapu helistimet tulee uuteen tuotantoon taas! Jee, ei tarvi enää koittaa sellasta huutonetistä metsästää :)!
 
Heimoi!

hallittu kaaos: teilläpä kuulostaa hurjalta. Minäkin pelkäsin aikoinaan tuota, mutta onneksi poika on tyytynyt tepsuttelemaan äidin kainaloon jos herää.. :heart: Ja toivotaan muutenkin, että saatte pikkuihmisen unitouhut kohdilleen, väsyttävää jos sitä jatkuu hurjan kauan.

miss_piggy: pahoittelut tädistä - taas kerran :hug: Uusi kierto, uusi mahdollisuus ;)

Slallulle tsemppiä tjottailuun. Kova mimmi olet, jos päätös pitää. Mulla ei pidä, ikinä. Näköjään :LOL:

Kaislanen: jännäilyä, ihanaa! Toivotaan, että ajoitus oli täydellinen ja siimahännät on kohdanneet elämänsä rakkauden :D Ja hei, jos oliski plussa, sanot äidilles että tuot omat juomat - alkoholitonta sidukkaahan löytyypi :D Niin minä ehkä tekisin..

Piitu: siitä se lähtee. Ihanaa kun olet bongaillut elämäsi ekan oviksen. Varmasti loistotunne (minä kun en tiedä siitä mitään, kun ovis on normaalisti ollut aina, tietääkseni..). Täällä peukutellaan, että nyt alkais tapahtua!

s-atu: milloin ajattelit testailla?? Huisia, pidän peukkuja. Kuulostaa lupaavalta, joskaan koskaan ei voi olla varma ennen kuin täti tulee tai plussa pärähtää. Olen sortunut itsekin oireilujen salakavalaan kuoppaan.

Omanapa: kuten jo tuossa kirjoitinkin oireilujen salakavalasta kuopasta, pelkäänpä että tässä kierrossa uppoan juurikin siihen suohon! Tämä satsi on kyllä sitä luokkaa, että jos ei plussaa tuu, niin mua on kyllä onnistuttu pissimään silmään ja urakalla. En ees tiiä mistä aloittais. Naama kukkii ja kuumottaa. Lämmöt oli koholla pari päivää sitten, en tiiä onko enää ku en oo mitannu. Kurkku kivistää, nenä vuotaa, palelee. Väsyttääväsyttääväsyttää. Tissikipu tuli normaalisti ja on säilynytkin. Menkkakipuilua oli tuossa päivällä, kun työmaalla istuin. Ja sattui kyllä aika kipeästi :| Suussa maistuu vähintäänki kissanpissilaatikollinen moskaa, koko ajan. Välillä tuli tuossa muutama päivä sitte kummia kylkipistoksia, tänään juili häpyluuta kummallisesti (johtu kyllä ehkä ku kasailin Ikea- lipastoa, uskon näin :D ), turvottaa (ok, normaalia tähän hetkeen kiertoa), pissittää koko ajan... mitäs vielä. Välillä tuntuu että kohdunseutua kiristää jos istuu polvet "sylissä". Mutta joo, olen kyllä tiedostanut oman hulluuteni ja tämä kierto meni kyttäilyksi ihan siitä syystä, kun pupuiltiin viimeisen kerran just ehkä tunti ennen oviskipuja, joten ajoitus on ollut aika täydellinen ;) Muutoin oonkin saanu pidettyä jalat maassa ekaa yk:ta laskematta, nyt karkas ja pahasti. No, nappaatte koppia ku rämistelen alas pilvilinnoistani vaaleanpunaisten lasien kera ;) Yritän sanoa itselleni, ettei tämä oo plussa, älä leiju. Heittelen realiteetteja. Mutta toisaalta, minkä teet. Kroppa huijaa jos huijaa. Tai sitte tekee ihan samaa kuten tähänkin asti, mutta minä vaan menen samaan lankaan kun kuulostelen taas normaalia enemmän tätä hommaa. Ja ihanaa.. mun pikkuprinssi 4v eilen illalla: äiti, sulla on vauva mahassa kun sulla on noin iso maha (olin juuri syöny itteni ähkyyn ja muutenkin pömppöä alkanu muodostua tähän luuviuluunkin) :heart:
 
Kiitos paljon myötätunnosta ja kaislaselle vinkistä, pitää kokeilla tuota :)

Tänään testattu haamujen haamu testiajalla kaupan pregcheckillä, pe-la katsotaan saako viiva vahvistustuulia alleen ja maanantaina uudelleen jos ei täti kurvaa kylään siihen mennessä :) Vielä en uskalla iloita... vähän ristiriitaiset fiilikset kun en oireiden perusteella ole uskaltanut mitään toivoa, toisaalta joitakin niitä on ollutkin. No viikonloppuna sen näkee sitten. Lähden kuskina miehen serkun tupari-pikkujoulu-miehen siskon synttäreille jote ei tarvitse juuri selitellä juomattomuutta :)

Jotain omia tuntemuksia oviksen jälkeen, jotka voivat johtua ihan mistä vaan:
- Ilmavaivat (jatkuneet koko 11 päivää)
- Pientä tissiherkkyyttä
- Menkkajuilintaa 3-4 päivänä (olen ollut useamman kerran varma että nyt ne alkaa)
- "Märkä olo" alhaalta, valkovuotoa on tullut kohtuullisesti ja pari kertaa olen niitäkin luullut menkoiksi...
- Mielialanvaihtelut (erityisesti tuon neidin kanssa välillä olen perus tyyni ja pitkäpinnainen itseni ja välillä nousee itku kurkkuun jne.)
- Väsymys (kodinhoito ollut vähän niin ja näin viimeaikoina)
- Pissatus? (olen jonkinverran enemmän juossut vessassa ja janokin on ollut, harvoin olen näin paljon oikean juoman perään ollut (vesi, mehu, maito..) Mutta tämäkin oma oravanpyöränsä.)
- Aamunälkä vaikka normaalisti on mennyt lähelle puoltapäivää ennenkuin oikeasti alkaa nälkä olemaan.
- Finnien hyökkäys naamaan, viimeksi varmaan minipillereiden kanssa 1,5v sitten ollut tällaista..

Noitakin voi monia selittää muillakin asioilla enkä siksi ole uskaltanut toivoa ja toisia taas ajattelen kuvittelevani. Masukin näyttää vähän turvonneelta mutta senkin laitan sipsinsyönnin piikkiin.. :D

Huhhuh. Olen ihan varma, että kohta se täti kurvaa kylään ja nauraa räkäisesti oireille ja haamuille -.-

Pahoitteluni tädistä sen kylään saaneille, pystypäin uuteen kiertoon ei kai sitä muutakaan voi.
 

Yhteistyössä