Vauva Haaveissa 2013

Vauva haaveissa 2013



Lauantai 17.11.2012

Haaveuni............ 27........ 54/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 38/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.
Bambini.............. 31....... 30/30............................. yk 3.......... 2.
pinkkihevonen.... 26........ 23/28............ 08/12........ yk 3......... 1.
Buster84............. 28....... 22/?............. 11/12......... yk 1......... 3.
annamay............ 23........ 21/30........... 09/12......... yk 2......... 2.
Postimerkki......... 23........ 20/24.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 20/27.......... 09/12......... yk 3.......... 1.

Slallu................. 25........ 17/28-41....... 09/12........ yk 2.......... 1.
Hallittu kaaos..... 22........ 17/??............ 10/12…...... yk 1......... 2.
pink dream.................. 16/(30-32)........ 8/12......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 16/30-32......................... yk 4 (C)
Nenni88............. 24........ 13/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 12/26........... 04/12.......................... 2.
miss_piggy........ 31......... 11/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 10/30............ 10/12........ yk 1.......... 1.
s-atu................. 26......... 2/31............ 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 1/31.............................. yk 1.......... 1. yht

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät

hallittu kaaos dpo 3
annamay dpo 5
buster84 dpo 7
Bambini dpo?


Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
miten teillä, jotka olette pillerit lopettaneet, on kroppa palautunut? onko ollut ongelmia vai kaikki sujunut ok?
Mä lopetin pillerit viime vuonna huhtikuussa muistaakseni, ja mulla kyllä kesti kierron tasaantuminen kauan. Kierron pituus vaihteli 27-45 ja iho kukki kuin teini-iässä konsanaan. Kuukautiskipuja ei ollu alkuun ollenkaan, vuoto kesti hädintuskin 2 päivää jne. Nyt sitten tän vuoden keväästä alkaen kroppa on alkanu tuntua normaalimmalta ja nyt muutaman kuukauden kierto on ollu sen 30.

En tiedä sitten vaikuttaako se, miten kauan pillereitä on käyttäny. Mutta mulla on ollu taukoja niiden syömisessä ennenkin, kun en oo ollu parisuhteessa, ja sillon ei oo tollasia omituisia kiertoja ja iho-oireita ollu. Tietysti jokaisen kroppa reagoi yksilöllisesti. Mutta näin mulla....

Tervetuloa, kaikki uudet! :)
 
Ovistikussa tosi säälittävä viiva, minen tykkää tästä. Taianpa jättää tikuttelut sikseen, jos se meni jo ni toivottavasti jyystettiin oikeeseen aikaan :D Jatketaan nyt jokatoinenpäivä-tahdilla. Testaan sitte jossai kp30 jälkeen jos on oireita. Antibiootti-estolääkityski taitaa ehtiä loppuu ni ei tarvii sitäkää sit enää miettii. Ärrrrsyttää ku ei tiiä mistään mitää :eek:
 
Viimeksi muokattu:
hei kaikille!

minäkin olen näemmä päätynyt listalle, vaikken ole sinne pyrkinytkään, mutta aivan kiva se on :D
mutta luulen kuitenki että tietoni menevät näin: pinkkihevonen-26-23/28 -8/12, yk3

minä lopetin pillerit huhtikuussa ja heti lopettamisesta seuraava kierto oli normaali ja ollut säännöllinen koko ajan. ei siis mitään probleemia sen kanssa. ja pillereitä söin yli 10 vuotta.

minä olen varmaan ainoa täällä, joka ei niin kovasti jännitä ja ajattele tätä asiaa koko ajan. MUTTA tänään huomasin, että vessapaperiin tuli vähän jotain rusehtavaa mukaan (?!) ja sitten finnejä on taas tullut paljon (joka varmaan johtuu siitä, kun kierto tässä vaiheessa) ja sitten minua palelee koko ajan, varsinkin öisin. kertakaikkiaan omituista. nyt kun kirjoitin nämät tänne niin unohdan koko asian ja odottelen tätiä ens perjantaina saapuvaksi.
 
Mulla kierron tasaantuminen pillereiden lopettamisen jälkeen vei noin kuukauden, eli ei kauaa. Tosin sitten kokeilin muutaman kuukauden jotain uusia pillereitä mitkä ei kuulemma aiheuta kauheita sivuoireita. Eipä niin, aivan järkkyjä raivokohtauksia, enkä tuntenut itseäni muutenkaan ollenkaan. Sitten sain minipillerit. Tiputtelua pari kuukautta, menkat miten sattu. Siinä vaiheessa sovittiin miehen kanssa, että kaikki pois ja antaa vauvan tulla jos on tullakseen. Kierto siis tasaantui siitä noin kuukauden kuluttua.

Jos nyt oletetaan, että mulla oli ovis eilen niin onko tänään dpo1? Aattakee :)
Tänään on vaan ihan koko päivän ollut aivan jumalaton painon tunne koko alavatsalla. Eihän se mitään voi tarkoittaa, mutta silti siihen oon kiinnittänyt huomiota. Ja kävelyllä jokainen askel tuntui alavatsassa. Hassua.
 
Juu minulla on iho kuin teinillä, pieniä näppylöitä siellä sun täällä. Niin ärsyttävää.

Vähän jännittää kuinka kauan tämä kierto nyt kestää, toivottavasti samanverran kuin viimeksi niin pääsisi uusi kierto alulle. Nyt kun sain tilattua niitä ovistestejä niin saisin ovispäivän bongattua.

Mulla on tullut ihan järkyttävä himo suolakurkkuihin, ennen en ole ikinä ostanu kaupasta purkin purkkia mut nyt menee helposti se yksi purkki noin parissa päivässä. Toisaalta mieskin on tunnustanut että ei voi enää syödä voileipää ilman suolakurkkuja. Yhteishimotusta.
 
Apua! Ehdin jo tuudittautua siihen, että tämä ensimmäinen kierto ihmeen kaupalla olisi jo normaali, mutta eipä se taida ollakaan..

En nyt tiedä oliko ne ke-to "ovistuntemukset" ovistuntemuksia ollenkaan vai enteilikö tätä kun tänään aiemmin paperiin tuli hieman "vaaleanpunaista" limaa ja ajattelin, että se on sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, mutta paria tuntia myöhemmin äsken tunsin ollessani miten yhtäkkiä "hulahti limaa" ja juoksin vessaan ja eikö sieltä tullut verta. Ihan kirkkaan punaista ja parin kerran sai pyyhkiä. Menkkamaista oloa ollut nyt tunnin verran joten eiköhän se menkat alkaneet yhtäkkiä jo nyt (kp18 = kp1).

Menen varmaan ostamaan niitä ovistikkuja nyt niin tiedän sitten Oikeasti milloin/jos se on kun ei tuosta kierrosta ota selvää. Alan myös kirjata ylös noita vuotojen ajankohtia ihan paperille niin on jotain mistä laskeskella myöskin..
 
Täällä taas ovista odotellessa. KP 18.(30-32)
Jännää, että nyt ei minkäänlaisia tuntemuksia oviksen suuntaan ja viime kierrossa oli niin selkeät. No, stiksailtu nyt la ja su, ei haaleaa haamua kummempaa. Peittoa ollaan kyllä heiluteltu ahkeraan...no, ovis tulee jos on tullakseen.
Mulla on kyllä ollut mielessä, että voisiko tämä olla toisintoa...nimittäin tulin clomeilla raskaaksi aikoinaan, mutta se meni melkeen heti kesken. Mulla oli kyllä kaikki mahdolliset oireet, sekä ovistuntemukset että varhaiset raskausoireet. Seuraavalla kierrolla (ilman clomeja) tulin uudestaan raskaaksi ja siitä sai alkunsa esikoiseni. Mulla ei sillä kierrolla ollut minkäänlaisia ovistuntoja ja raskausoireetkin tuli vasta kun menkat oli melkein kaksi viikkoa myöhässä...niin se elämä pyörittelee... :)
Mä yritän suhtautuu tähän laimeesti, vaikka vaikeaa se on...aamulla taas tikkuilemaan.

Muksaa viikkoa kaikille ja toivottavasti pikaisia plussia!!!!
 
Heimoi!

Mulle voi päivittää maanantaille kp3/30, yk4. Sepäs ei yllättänyt lainkaan.

Piitu: kyllä tuo päivä oletetusti dpo1, jos ovis ollut ed. päivänä. Ovispäivä dpo0.

postimerkki: täällä kans naama kukkii ku teinillä, hemmetin hormoninäpyt. Miehelle vinkkasin, että olispa kiva päästä joskus sen kustantamaan kasvohoitoon ja kunnon putsaukseen.. tais mennä vinkki suoraan joulupukin konttiin ;) Mulla näkee ainakin naamasta aina, missä välissä kierto menee :LOL:

angelblue: mullakin tuo juur päättyny kierto oli kumma. Yleensä ovistuntemukset selkeät, tuolloin oviskipuilut kp10, ovislimat taas ns. normipaikassa kp16-17, ilman yhden yhtäkään kipuilua. Ja juuri se kierto, kun en ovista tikuttanut eikä tikkuja ollut, olisin tikuttanut tuolloin kp10:nä jo jos tikkuja olis ollu. Olin muka jo varma miten kiertoni menee ja ajattelin säästää euroja. Nyt on taas tilattu tikut, jotta saa selvyyttä mitä kroppa tekee.

Omanapailuna ei kerrottavaa ole oikeastaan. Täti tuli kutsumatta, joten nyt vain olis saatava se häädettyä. Ovis ihanasti ajoittuu kuun vaihteeseen ja kerrankin niin, ettei isäntä ole kaikkia tärppipäiviä yövuorossa, vaan ollaan kotona molemmat iltaisin. Tietääpä mitä ne illat tekee :p
 
Vauva haaveissa 2013



Mukavaa maanantaita!

Maanantai 19.11.2012

Haaveuni............ 27........ 56/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 40/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.
pinkkihevonen.... 26........ 25/28............ 08/12........ yk 3......... 1.
Buster84............. 28....... 24/?............. 11/12......... yk 1......... 3.
annamay............ 23........ 23/30........... 09/12......... yk 2......... 2.
Postimerkki......... 23........ 22/24.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 22/27.......... 09/12......... yk 3.......... 1.
Slallu................. 25....... 19/28-41....... 09/12........ yk 2.......... 1.
pink dream.................. 18/(30-32)........ 8/12......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 18/30-32......................... yk 4 (C)
Nenni88............. 24........ 15/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 14/26........... 04/12.......................... 2.
miss_piggy........ 31......... 13/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 12/30............ 10/12........ yk 1.......... 1.
s-atu................. 26......... 4/31............ 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 3/31.............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini.............. 31........ 3/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 2/18............ 10/12…...... yk 2......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Piitu_83 dpo 3
annamay dpo 7
buster84 dpo 9

Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@
pinkkihevonen ajattelin ettet ehkä pahota mieltäs jos laitan siut listalle, olit jotai tietojas kertonu aiemmin jo. Kiertopäivää lukuunottamatta ne tais mennä jopa melkei oikein :D

hallittu kaaos :hug:

täälläki finnejä puskee, pitäis opetella vissiin kunnon naamanpuhdistusrutiineihin :/

eilen tuntu kova vihlasu vasemmalla alavatsalla, samassa kohtaa mistä on vihlonu aiemminki tässä kierrossa. iski ihan yllättäen ja hiipui pois, ehkä minuutin tuntu yhteensä. Jos ois ovis, ni kierto lyhenis about viikolla edellisestä. Lauantaiaamuna ovistesti ei kyllä näyttäny oikein mitään, mut jostain pinoista oon lueskellu että hormoonitaso voi nousta äkistikin. Parin viikon vois ajatella et testais jos yhtään tuntuu mitään. Onneks ei tarvii ressata pikkujoulujen vieton suhteen, ku en juo alkoholia muutenkaan ni ei tarvii mahollisia selityksiä keksiä :D
 
Hui, onpas hassua nähdä oma nikki tuolla jännäilijöissä =) Talleteltu on ainakin tarpeeksi(,luulisin). Ensin meinasin, että joka toinen päivä vois olla hyvä, mut jostain kumman syystä tässä kierrossa on haluttanut oviksen aikaan joka päivä ;)

Milloinkohan sitä viitsisi alkaa tikuttamaan? Varmasti jostain löytyy ne aikaisimmat "haamuplussat", mutta jos nyt joku viitsii verestää muistia, et milloin on aikaisintaan plussia tullut?

hallittu kaaos, pahoittelut tädistä, toivottavasti bongaat oviksen tässä kierrossa! :hug:

Eilen meinasi taas itku tulla, kun telkkua katselin. Tuntuu, että joka paikassa niitä vauvoja tai odottavia äitejä näkee. Tahtoo itsekin!

Kauhiasti plussatuulia tähän viikkoon!!!
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Vuoto jatkuu. Todella veristä, eikä mitään hyytymiä tmv. ole mukana, jotenkin erilaiset kuin aikaisemmat kuukautiset ja aika runsaat. Joskus 7-9 vuotta sitten ennen kuin aloin pillereitä syömään oli menkat näin runsaat (jos ei lasketa synnytyksen jälkeistä tyhjennysvuotoa) ja silloin ne kesti aina 10-14 vuorokautta, toivon totisesti ettei nyt mennä siihen ja nämä loppuisi ihan parin päivän sisään -.-'

Meillä on onneksi (miehen sisarusten kanssa) pikkujoulut vasta 15.12., mutta saa nähdä miten tämä kierto menee ja koska pääsee testailemaan. (jos saisi testattua ennen tuota) Käyn ne ovistikut ostamassa niin pystyy sitten laskeskelemaan niitä dpo:ita. Meillä ihan lähipiiri on tiivis ja tietävät jo, että 2. yritetään niin kyllä varmaan arvaisivat jos olisin juomatta :) Luultavasti positiivisesta raskaustestistä kertoisimme melko nopeasti noille muutenkin, ja jos se sitten kesken menisi niin kyllä tahtoisin heidän senkin tietävän. Muutenkin kerrotaan lähes kaikesta kaikki toisillemme. Ei ihan niin lähipiiriläisille toki kerrotaan sitten vasta varmemmilla ajoilla :)
 
Niinpä :)

Ihan kirkkaanpunaista juoksevaa verta ilman hyytymiä vuotaa täällä ja runsaasti.. hieman huolestuneisuus nousee tässä koko ajan.. Googlettelu pitäisi kieltää kun olen googletellut kaikilla mahd. sanoilla ja sieltä tulee monet eri mahdollisuudet vastaan (ovuloimaton kierto, kysta jnejne) en halua edes ajatella koko asiaa enää -.- näin alkutaipaleella nielen kyllä onnistamattomat kierrot hyvin, mutta mitään kummempia ongelmia en halua..

Onko teillä koskaan ollut vuoto ihan kirkasta verta ilman noita hyytymiä? Ihan normi kuukautiset vai jotain muuta?
 
hallittu kaaos: mulla on jokaisessa vuodossa tullut ihan kirkkaan punaista vuotoa, ilman hyytymiä. En oo koskaan edes ajatellut, et vois olla merkkinä jostain viasta :confused:
Luulisin, että se on ihan normaalia, minulla ainakin. Ja mulla kestää menkat yleensä noin 4 päivää ja runsaina! Yleensä 1-2 päivää vuodosta tulee kirkkaan punaista.
 
moi!

Slallu, juu, aivan kivaa on olla listalla :D mutta tiedoikseni saat päivittää, että tänään on kp 1. huoh. : /

tää on niin väärin. pari päivää tosiaan tiputteli vähän verta, ihan vähän vaan ja tosissani sen jo kuvittelin kiinnittymivuotoa tms. olevan. viime aamuyönä sitten heräsin siihen, kun vatsaa aivan poltteli ja samalla oli pissahätä. ja niin vain tuli ulos verinen klöntti, eli täti saapui. MUTTA minua ihmetyttää ja jopa huolestuttaa tämä homma, koska minulla on aina, aina, ollut säännöllinen kierto, niin pillereiden aikaan ja niiden jälkeenkin. nyt siis täti tuli neljä päivää liian aikaisin.
hyviä puolia tässä on se, että tulevat tuparit ja yhdet pikkujoulut aion mennä nyt juhlafiiliksellä:D mutta silti mieleeni tulee, että olisko voinut olla sellainen varhainen keskenmeno tai joku se yöllinen, vai vaan ihan tavallisten menkkojen alku. kipeäkin olen, mitä en yleensä ole. lenkille se on lähdettävä niin helpottaa. ehkä.

Finnejä on täälläkin. ja se olikin iso sivuoire pillereiden lopettamisen jälkeen (aiemmin en sitä muistanut), eli minulle puhkesi aivan oikea akne, selkään ja rintaan pahin. nyt se on vähän helpottanut, mutta tässä kierrossa taas oli aika pahana.

elämä on omituista ja varsinkin, jos sen elää naisena.
 
KP 18 (30-32)

Luin edellisiä kirjoituksia ja mä liityn finninaamojen joukkoon - mistä ihmeestä on kaksi kamalaa pampulaa löytäneet leukaan??? Ja ne on kipeät, isot hormonipallot! Mulla ei yleensä koskaan ole finnejä, mun ihotyyppi on vaan sellanen ja hoidan varsinkin naamaa aamuin illoin. Niin eikös tänä aamuna törröttäny nuo kaks palloa leuassa. Ush!
Mä siis stiksasin oviksen lauantaina ja vkl meni pupuillessa :heart:...
Mä oon ravannu vessassa parin tunnin välein, vaikka en normaalia enemmän kuin yleensäkään ole kitannut, mulla on kyllä janokin ja tekee kauheesti mieli kylmii tuoremehuja. Ne masujuilimiset on nyt loppunu mutta hassusti masu on pikkusen turvonnu. Jos toi pissailujuttu ei vähenny, menen varmuudeks terkkarille ettei ole mikään vt-tulehdus päällä. Sekin voi olla, vaikkei olis kirvelyy yms.
Mulla on lämpö noussu (ilman flunssaoireita) oviksen jälkeen, niin kuin yleensä nouseekin, ja se heilunu 36.9 hujakoilla. Paleltaa varsinkin iltaa kohden...hrrrr.
Mä todella myötäelän kaksossiskon r-plussan kanssa (aivan ihanaa!) ja tunnen siskon kanssa kaikki sen pahoinvoinnit ja tissikipuilut...:saint:...voi kun itse pääsis kanssa nauttimaan raskautumisesta!!!!

Mutta tsemppii ja plussia...:hug:
 
:wave: Heissan, täällä KP 18

eipä tietoa oviksesta vielä(kään), tosin eiliseen haamuun verrattuna tämän päiväinen oli voimakkaampi...josko sitten huomenna...yritystä ollut, peitto viuhunut.

Pink dream: mulla oli viime kierrolla ihan samoja oireita oviksen jälkeen, kuin mitä kuvasit kirjotuksessasi (ihankuin olisin lukenu omaa tekstiäni!!!)...ja viime kierrolla tulin raskaaksi!!!!...no mutta se oli varhainen k-meno:'(...toivon sulle plussatuulia!!!!
Mulla on liittynyt kyllä ennenkin tihentynyttä pissailua oviksen jälkeen, mutta alkaneissa raskauksissa varsinkin. Ja toi jano-juttu on tuttu tunne.

Täällä ei siis vielä ovista eikä mitään muutakaan kummoista. Mutta katsellaan.

Hyvää alkanutta viikkoa (mahdollisimman positiivista) kaikille!!! :wave:
 
pink dream mulla on kans leuassa kaks isoa horminonäppylää... yks on jo katoamassa mut toisen alle tuli miltei heti uus, niin ärsyttävää!

Alavatsassa on kyllä semmoista menkkojen aloituksen meininkiä, kp23 huomenna mut sais jo alkaa uusi kierto! Varsinkin kun ovistikut tulee postissa varmaan huomenna.

Vähemmän näppyjä ja enemmän plussia kaikille!
 
Noi leuan näppylät on tuttuja täälläki. Kaks jättimäistä on ollu leuassa taas, tällä kertaa ne on pysyneet silleen ihon alla, mut kipeitä ovat. Jokakuukautinen juttu toiki...

Mä oon testaillu ovista tässä parina aamuna, negaa on ollu vielä. Joten ovista odotellessa... :) huomasin tänään myös, että paino on noussu kolme kiloa. Oltiin lomalla tossa viime kuun lopulla, joten laitoin sen piikkiin ;) täytyypä vähän katsoa taas tarkemmin mitä syö..

Mukavaa päivää kaikille, ja plussatuulia!
 
Vauva haaveissa 2013



Onnea tiistain tikuttelijoille!

Tiistai 20.11.2012

Haaveuni............ 27........ 57/38........... 7/12.......................... 1.
Unja-O............... 28........ 41/32........... 5/10.......30 yritystä ... 1.

Buster84............. 28........ 25/?............ 11/12......... yk 1......... 3.
annamay............ 23........ 24/30........... 09/12......... yk 2......... 2.
Postimerkki......... 23........ 23/24.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 23/27.......... 09/12......... yk 3.......... 1.
Slallu................. 25....... 20/28-41....... 09/12......... yk 2.......... 1.

pink dream.................. 19/(30-32)........ 8/12......... yk 2.......... 1.
angelblue...................... 19/30-32......................... yk 4 (C)
Nenni88............. 24........ 16/28........... 10/12......... yk 3......... 2.
Piitu_83............. 28........ 15/26........... 04/12.......................... 2.
miss_piggy........ 31......... 14/29........... 02/12........ yk 7.......... 1.
Milk@................ 36........ 13/30............ 10/12........ yk 1.......... 1.

s-atu................. 26......... 5/31............ 10/12........ yk 2........... 2.
Rosie B.Mom...... 29......... 4/31.............................. yk 1.......... 1. yht
Bambini.............. 31........ 4/30............................. yk 4.......... 2.
Hallittu kaaos..... 22......... 3/18............ 10/12…...... yk 2.......... 2.
pinkkihevonen.... 26......... 2/24............ 08/12......... yk 3......... 1.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.




Jännäpäivät
Piitu_83 dpo 4
annamay dpo 8
buster84 dpo 10

Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Jos haluat listalle, kirjoita tietosi punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Mukavaa huomenta! Laskeskelen täällä että jos tästä kierrosta raskautuis, vois jouluna kertoa perheille :) Todella toivon, että ovis oli viikonloppuna. Parin viikon päästähän se sit selviää, ehkä joutuu testaamaan jos ei tätiä vielä sillon näy.

Taianpa vetästä paksun pakkelikerroksen tähän pizzanaamaan ja suunnata kouluun :/
 

Yhteistyössä