Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Ansis ja Sunflower joo kyllähän tuo ihmeellisen järkevältä on vaikuttanut - tiiä mikä menny jaossa väärin kun on järkeä tuolle miehelle annettu :D

Näin mä itsekin ajattelin että pitää ottaa puheeks joku päivä niin on sekin sitten puhuttu ja käsitelty jatkoa varten auki :D

Mä olin kanssa marraskuussa tyttöjen risteilyllä ja olihan se hauskaa! Vaikka kyllä kun sitä muiden sekoilua katteli niin alko kaipaamaan omaa miestä enemmän kun uskoikaan :D Ja osas arvostaa kyllä omaa parisuhdettaan.. tuossakin porukassa kun perheellisiä äitejä jotka kävi helmaa nostamassa muille :$
Itselleni ei olis tullut pieneen mieleenkään moinen..

Mutta mäkin haluan laivalle.. ! Tai jonkun tyttöjen illan! Kaikkea tyttömäistä hömpötystä, hyvää ruokaa, viiniä, meikki-ja kampausleikit käyntiin ja baanalle :D Taitaa vaan tää tyttö joutuu odottaa omia polttareitaan että tuollainen toteutuu :p
 
Ambrosia juu ei tommonen varattujen naisten käytökseen kyllä kuulu! :O Tai ainakaan omaan mieleen mahtuis hypätä vieraan miehen sänkyyn!! Toki ikinä ei voi sanoa,ettei ikinä, mutta ei kyllä oo mitään haluakaan :O Mun mies ei tanssi, joten olen saanut luvan tanssia vieraitten miesten kanssa :D Onneksi täällä "kotipuolessa" miehen kaverit sit tanssittaa, jossei kukaan muu :D Meillä kans tarkotus naukkailla ja laittautua ja tanssia tanssia tanssia :)
Polttareita onkin kiva odottaa :D Mulla kaverit järjesti syyskuussa kaksipäiväiset :heart: Menimme vanhaan kotikaupunkiini ja siellä eka poikaystäväni toisen palokuntalaisen kanssa opetti mua käyttään palokunnan välineitä ja sit pidin näytöksen tytöille sen jälkeen uusilla taidoillani, sitten mentiin tankotanssimaan ja sit syömään, saunomaan, laulamaan ja tanssimaan! Siideriä meni ja oli ihan järkyttävän hauskaa :D Kiitos siitä vain ystävilleni :D
 
hzz
turvottaa niin maan prkleesti. eli oon varmaan syönyt jotain ilmavaivaruokaa vaan :D

pikkumyy ei tästä kovin pitkä matka oo lakeuksien valtakunnan rajalle mutta harvemmin mä tuollai oikeasti puhun :) mut toivottavasti se muori oli oikeessa onnittelujen suhteen :D joskaan ehkä mikään ei oo ärsyttävämpää kun saada onnitteluja turhasta...

ite toivosin ainakin toisen yhteisen lapsen vielä tän haaveen jälkeen mutta saas nähdä kuinka vaikeaksi tämä ny menee :( ja jossei ikä tule vastaan niin mistäs sitä tietää vaikka kolmannenkin jos mies innostuu :p miehellä ei siis ole lapsia ja mulla kaksi jo ennestään, tulee kyllä niin hyvin juttuun mun lasten kanssa etten oo ikinä nähnyt niiden käyttäytyvän isäänsäkään kohtaan niin kun tota isäpuolta :heart:
ei mennyt vaan ihan niinkun elokuvissa kun olisin kans mielelläni jääny pian kotio kun esikoinen meni eskariin mutta kohta on eskarivuosi lopussa eikä tarvii näköjään kotio jäädä sittenkään kun kouluun menee...vaikka turha tässä kai on vielä masentua, yks tuttukin sai yllärivauvan vaikka oli kymmenen vuotta ollut siinä käsityksessä ettei voi saada lapsia :)
 
Viimeksi muokattu:
Viimeksi muokattu:
Minut voi siirtää plussanneisiin, kun toden totta kaksi viivaa ilmestyi testiin!! Jotenkin "tiesin" että olen raskaana, mutta silti tuntuu epäuskoiselta että nyt on tärpännyt!

Levittelen plussatuulia nyt tänne teille kaikille! Ja poistun kurkkaamaan tuonne odottajien puolelle varovasti...
 
Miida oikein hurjasti onnea ja tarrasukkia matkaan :D Näitä uutisia lisää!

Eilen kävin kaupungissa kaverini kanssa...Mehuosaston hoitajan katsoi ihmeissään kun lappasin korin täyteen greippimehua :D Toivottavasti kuvitteli,et menee vaikka booliin tai jotain... Sitten löysin (Citymarket) pullollisen vehnänalkioöljyä myös matkaan :D Se maksoi inasen päälle 11e. Maku on ihan ok! Maistuu mun mielestä nestemäiseltä popcornilta :popcorn:

Eilen otettiin miehen kanssa yhteen, kuin kaksi härkää! Siis oikein mullitteluiden mullittelu! Ennen nukkuun menoa saatiin kyllä asiat sovittua...toisin sanoen en päästänyt sitä nukkuun ennen kuin oltiin kaikki mahdolliset asiat puitu läpi:whistle: Kun selvästikkään nämä menkat ei sovi mulle, kun kiukuttaa niin perhanasti! Totesin sit jossain vaiheessa,et pitäskö mun laitatuttaa kierukka takasin niin ei olis menkkoja...siihen mies ei sanonu mitään! Sit se jossain vaiheessa sanoi,et "ilman niitä menkkoja meille ei voi ees tulla vauvaa"...Aika fiksu mies! Sit mä sanoinkin sille,et kyllä mä lapsen sen kanssa haluan, ja se sit siihen,et kyllä hän mullittelua kestää aina kerran/kk:ssa :heart: sen vehnänalkiioöljyn ja greippimehun on nyt sit tehottava, jotta pääsisin tästä kiukutuksesta eroon! :stick: Aamusta ennen kuin mies läks töihin, niin se sanoi vielä,et ihana kun saatiin puhuttua! Vaikka asiat mistä puhuttiin ei ollu isoja, mutta kiukuspäissään ainakin minä suurentelen ne näemmä! :ashamed: Ja taas on kummallakin parempi mieli :)
 
Ansis voi ei, en tykkäää yhtään poppareista ja täällä landella ei oo ku citymarket mistä ajattelin käydä kurkkimassa :D Samalla lapata tota greippimehua matkaan, vaikka syönkin foolihappoja.

Onnittelut miidalle!

Täällä lähtenyt aamu reippaasti käyntiin - takana taas 3,5km aamulenkki ja päälle hula-hulaa :D Nyt puuroa naamariin ja sitten vois lähteä tutkimaan noita citymarketin hyllyjä.

Ei mitään menkkatuntemuksia, hirveä pupuilufiilis vaan.. mies parka ei oo kolmeen yöhön saanu nukkua rauhassa :LOL:
 
*** Torstai 14.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..41/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................41/28.........yk 3....... 3.
chrisu.............................39/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................34/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............32/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 31/34 ............ yk11.......1.





Ambrosia85 (26) ........26/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................25/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............23/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................23/28-?...........yk1...............2.
Kolmio .................... 21/29-33 ........ yk3..... 2.








hzz .......................... 19/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................18/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................16/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................16/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 16/28-30 ........ yk4 .... 1.
tuuska .....................15/28 ............ yk4 .............. 3.
Pikkumyy87(23)............14/24-30..........yk 0............ 1.
Lolaa (19) ................ 10/30-31 .............. yk4 ........ 1.
cita..........................10/24...............yk 6.......... 2.








Niiu (24)......................... 8/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 6/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 6/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............4/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))
Sannuli88 .................. 1/31............ yk1 (km yk3) .......... 2.(5/10)

















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2), miida (yk3)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia ihanan ahkera olet ollut :) Minä lähden (jahka koneelta irtaudun) kuntosalille...
Sitä öljyä ei tosiaan tartte ottaa, kuin t-lusikallinen, et kyllä sää sen kestät ;) Meilä mies taas on saanut olla harvinaisen rauhassa minun kiukuttelun takia :whistle: Ja tänään tosiaan lähden laivalle,et ehkä sit meillä heilutellaan peittoja vasta perjantaina tai lauantaina? No ainakin sit kumpikin haluu sitä ja ei mee siemenet hukkaan, kun nyt on tää vuoto ajankohta päällä :LOL:
 
Sunflower11
Ambrosia: Mullakin hirvee himohiiri päällä koko ajan :LOL:

Täällä oireilut jatkuu.. Nyt ehkä jotain kipuja istumaan käydessä.. ehkä ..:headwall: Tietäispä nyt oisko vaiko eikö olis ni ei tarvis miettiä..
 
Mä oon aamusin ottanu tavaks etten edes avaa konetta ennenku käyn lenkillä, koska muuten jämähdän tähän siihen asti että pitää töihin mennä :D

Joo, eiköhän ton t-lusikallisen kestä. Jos ei kestä ni sekotan vaikka jatkossa aamupuuroon :)

Hauskaa laivareissua Ansikselle, pitäkääpäs mimmien kanssa hauskaa!!


Mä ajattelin jatkaa noitten kainaloitten epilointia. Ehkä toomuchinformation, mutta vihaan niitä yli kaiken, ja mulla kasvaa hirveetä vauhtia takaisin. Oon totaalisen kyllästyny höyläämiseen, ja nyppimisessä menee ikä,terveys ja näkö. Eilen siis tein tuttavuutta tohon epilaattoriin joka mulla on laatikossa ollu 1,5vuotta :D Mutta se ääni on jotain aivan hirveän kamalaa (tulee mieleen hammaslääkäri) joten on aikalailla käyttämättä ollu. Ja se sattuu..kun ei oo tottunu... :D
 
Sunflower, toivotaan että tää on the oire ;)
mä oon kyllä niin varautunut siihen ettei ole, ja ketuttaa töissä taskussa kantaa kuppia ja suojaa kun sitä ei koskaan tiedä. Ja kun oon ainoa nainen töissä niin en kehtaa juosta vessassa jatkuvaan.. :D
siks jemmailenkin tehtyjä testejä hiirimaton alle että testit on luettavissa :LOL:
 
Ambrosia kiitos :cool: Voin vihjeenä vinkata,et älä heti suihkuta dödöä kainaloon epiloinnin jälkeen!!! :stick: Itse epilointi kainaloista ei sattunut minulla lainkaan, mutta ajattelematta mitään suihkautin dödöä kumpaankin kainaloon!! AAAAuts!!!!!!!!!!! :D

Tämä mimmi painelee nyt kuntosalille ja sit kotio pikasiivousta tekeen ja saunan lämmitykseen...Tytöt tulee meille saunomaan ennen lähtöä :D Ehkä kerkiän koneelle vielä...ehkä en!
 
Pitää muistaa olla suihkuttelematta..
kettumaista vaan että pitää antaa kaikkien karvojen kasvaa että on tarpeeks pitkät tohon epilointiin.. pelkään (ehkä turhaan?) että jos vedän liian läheltä ihoa, niin rikkoo ihonkin?

Jippajei, nyt kahvi naamariin ja vehnäalkioöljyn ostoon :D
 
Heipparallaa=)
Paljon oli luettavaa taas, onnea kaikille plussanneille!! =)
Mä tässä tikuttelin ovulaatiota ja sainkin pari kertaa vahvemman viivan mutta tulin siihen tulokseen että ei ne viivat vielä olleet ovulaatiota. Joten mulla tää osittainen imetys taas viivyttää menkkoja.. Toivon vaan ettei tuu niin megakierto kuin viimeksi=( Täytyy kaiketi lopettaa se imetys kokonaan että mun kroppa toimisi. Positiivinen mieli kuitenkin on ja toivotaan kovasti sitä kaveria esikoiselle=)
Mä nostan hattua teille ketkä juotte greippimehua. Esikoista yrittäessä mä join sitä yhden kierron lasillisen päivässä. Lopetin sen sitten siihen kiertoon. Muutenkin se oli sellasta väkisin juomista mutta kun olin siitä lukenut että se vois auttaa,niin pitihän sitä kokeilla ees se kerta. Seuravassa kierrossa en sitten juonut mitään greippimehua ja tärppäsi silloin sitten=) Joten greippi mehu pysyy mun osalta kaupan hyllyllä=)
Kuinka moni teistä tikuttaa ovulaatiota? Siis tikutatteko siltikin vaikka esim.seksiä ois joka/joka toinen päivä?
Ihanaa tätä päivää kaikille=)
 
HekkuLiini mä tikuttelen sillain puolitosissani, vaikka seksiä on mittapuulla ihan riittämiin. Ja miksi tikuttelen vaikka seksiä on "tarpeeksi" usein niin haluaisin löytää sen oviksen. Ei niinkään siksi että kellon kanssa jotettas yhdyntöjä :)

Löytyhän sitä vehnäalkioöljyä. Citymarkista ei löytynyt eikä tarjoustalosta ni marssin luontaistuote kauppaan. Pitivät mua varmaan vähän yksinkertaisena .. en tiennyt että säilötään kylmässä, saatika en tiennyt mitä eroa on lesitiinisellä ja lesitiinittömällä.. ehkä mä sitten vaikutin jotenkin niin tietoiselta mitä haen että teki täsmäkysymyksiä. Totesin vaan reippaasti "en ymmärtänyt kysymystä" :LOL:
Greippimehu on itseasiassa ihan hyvää. Varsinkin keväisin ja alkukesällä mulle tulee hirmuinen himo greippeihin. Siis ihan niihin hedelmiin :)

Pitäids varmaan päikkäreille suunnata - isäntä kyseli lounasseuraks ennenkuin meen töihin. Kivaa vaihtelua!
 
Laretzki
Ambrosia Meillä varmaan käy kanssa niin, että mies lähtee viikonlopun jälkeen erittäin voipuneena pois, ei olla kolmeen viikkoon nähty, joten vähän on noita himoja kertynyt. Varsinkin kun koko ajan riemuitsen kohta loppuvista pillereistä :D. (mies muuten vissiin olettaa että musta tulee ihan hirveä seksitiikeri siinä vaiheessa kun pillerit on loppu :D)

Ja mä voin suositella kainaloiden epilointia ihan sata-nolla muiden keinojen hyväksi. Haituvat ohenee tosi nopeesti ja ei se enää satukaan kun sitä jaksaa tarpeeksi usein tehdä. Eikä tuu sitä inhottavaa pistävää sänkeä missään vaiheessa :)
 
Tervehdys neidit :wave:
Tosiaan 9.4. 2kpl testejä näytti positiivista. Ajattelin kuitenkin vielä eilen asian varmistaa ja testissä näkyi haamu ja tämän päiväisessä digitestissä oli teksti "ei raskaana". Ehdein tuossa äsken asiaa ihmettelemään terkkarille ja kun lopetin puhelun niin pahin mahdollinen tapahtui, vuoto alkoi. Eli kesken taisi tämä nyt mennä :'( Todella kiva kun ehdein asiaa jo äidille ja mummulle hehkuttamaan :( Eli tänne taas palataan!
 
Laretzki :D

Tosta tulikin mieleen että ainakin iltalehti eilen lööppasi että e-pillerin syöjillä isoimmat seksihalut. Ei kyllä mun kohdalla pidä paikkaansa! enemmän mä haluan kun ei ole pillereitä, mutta sejin on myönnettävä, että mielummin pillerit kuin kumit. Johan sen kumipuvun kanssa häslätessä lässähtää tunnelma.

Sannuli voi ei. Mä niin pelkäsin tätä kun näin että olit tänne kirjotellu :(:hug: mä korjailen sut mukaan illemmalla tonne kiertoon kun saan tuolta aikaisemmasta kerättyä sun tiedot vielä uudestaan. Eihän tää yhtään lohduta, mutta onneksi tapahtu nyt eikä esim kuukauden tai parin viikon päästä! Vaikka varmasti suru on suuri - juuri kun luvalla alkanut iloimaan asiasta :(
 
Kyllä tää suoraan sanoa ihan helvetiltä tuntuu. Ja miks menin hehkuttaan asiasta?! Tai no tietysti, olihan se niin hieno asia. Kiva vaan alkaa asiaa selitteleen. Ihmettelinkin tuossa kun on päätä särkenyt pirusti eli ilmeisesti oli kemiallinen raskaus. Pikkusen on nyt pää sekasin.
 
Äipälle sain tuossa jo asiasta ilmotettua. Päästin ihan järkyttävän itkun puhelimessa :'( Olin jo niin asennoitunut siihen että uusi vauva sieltä tulee. No mutta kyllä täältä vielä noustaan! :) Vaikka hetki tässä menee kun asian "unohtaa".
 
Laretzki
Ambrosia Mä kanssa ihmetelin vähän sitä uutista, koska täällä ja muutenkin netissä kaikki on kirjotelleet, että pillerien lopettamisen jälkeen halut on noussut entisestään. Tai ehkä siinä on takana jotain muutakin :D. Meillä mies tilasi itselleen kumeja sen takia että voidaan nyt sitten kattella vähän tätä ekaa kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Mutta voi kyllä pian käydä niinkin että heitetään romukoppaan kaikki ajotukset lapsen syntymän suhteen ja annetaan sen tulla sitten kun tulee, koska ei muakaan hirveästi sen kumin kanssa sählääminen innosta :)

Sannulille Isot rutistukset ja pahoittelut.
 

Yhteistyössä