Vastapainoksi lääkärien törkeille puheille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Muistan, kun ystäväni oli alkuraskauden ultrassa ja lääkäri totesi raskauden keskeytyneeksi keskenmenoksi ja sanoi, että "Tämä on nyt sellainen, että tämä pitää tehdä uusiksi"

Vaikka ystäväni oli surullinen niin sanoi, että se oli kuitenkin ihanasti sanottu ja kerrottu. Ei töksäyttänyt vaan samalla, kun kertoi asian niin oli myös kannustava ja lohduttava.

Mulle sanoi keskenmenon jälkeen mieslääkäri, että nyt pitää sitten mennä kotiin ja ottaa uutta tilausta putkeen niin mieskin on iloinen.
Tökeröä, mutta nuorelta mieslääkäriltä joka oli selkeästi hieman hermostunut, niin vallan loistavasti sanottu :D

Mä puhuin pojan 8kk neuvolassa, että mun mamma vaatii lopettaan imettämisen ja että ei tunnu kauheen kivalta minusta. Ja siellä oli sillon mukana mun äitiysneuvolasta th, sitä en ollut nähnyt 7,5kk aikana ollenkaan. Ja se täti sano, että kyllä sä sellasen vaivan näit sen imettämisen kanssa että ei sitä kannata lopettaa vielä :) Tuli hyvä mieli, kun se täti muisti vielä meitit ja kannusti noin :)

:heart: Mulla burn outin alkua töissä raskauden takia.. ja kauheita kipujakin tuli vatsaan.. Ei voinut nukkua kunnolla eikä muutakaan! Silloinen raskainaolevien päivystävähoitaja puhui mulle tunnin kauniita ja kannustavia ja kertoi raskauden menevän hyvin jne. :D Olin kuin uusi ihminen yhden tunnin jälkeen.. ja se tila jäi ja pysyi 1,5kk tähän päivään asti! Nyt taas työt painaa pikkuhiljaa uudelleen...

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
:heart: Mulla burn outin alkua töissä raskauden takia.. ja kauheita kipujakin tuli vatsaan.. Ei voinut nukkua kunnolla eikä muutakaan! Silloinen raskainaolevien päivystävähoitaja puhui mulle tunnin kauniita ja kannustavia ja kertoi raskauden menevän hyvin jne. :D Olin kuin uusi ihminen yhden tunnin jälkeen.. ja se tila jäi ja pysyi 1,5kk tähän päivään asti! Nyt taas työt painaa pikkuhiljaa uudelleen...

Mitä teet työksesi?

Omalääkärini oli huolissaan puolisoni suhtautumisesta diagnoosiini... mutta jatkoi samaan syssyyn: "Niin, kyllähän se niin on, että vakka kantensa valitsee..." lempeän tuomitsemattomalla äänellään.

Mulla tökki esikoisen imetys ihan alusta asti. Sairaalassa repivät nänneistä, pieni ei jaksanut imeä tai saanut kunnollista otetta. 3,5kk taistelin ja sitten luovutin. Th tuumasi, että "niin, ei kaikki siitä tykkää" hyvin ystävälliseen sävyyn :)
Kahden nuoremman kanssa tuokin homma sujui jo huomattavasti helpommin.

No mua vieläkin naurattaa kun sain penisilliinistä allergisen reaktion ja painelin seuraavana päivänä takas lääkäriin ja kun menin sen vastaanotolle niin nostin paidanhelman ylös ja näytin kun ihottumaa oli kaulasta napaan asti. Lääkäri totesi että pahalta näyttää ja minä sanoin niin näyttää ja siihen vielä noi näppylätkin, sitten oli molemmilla pokassa pitelemistä :D

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Omalääkärini oli huolissaan puolisoni suhtautumisesta diagnoosiini... mutta jatkoi samaan syssyyn: "Niin, kyllähän se niin on, että vakka kantensa valitsee..." lempeän tuomitsemattomalla äänellään.

Mikä diagnoosi

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No mua vieläkin naurattaa kun sain penisilliinistä allergisen reaktion ja painelin seuraavana päivänä takas lääkäriin ja kun menin sen vastaanotolle niin nostin paidanhelman ylös ja näytin kun ihottumaa oli kaulasta napaan asti. Lääkäri totesi että pahalta näyttää ja minä sanoin niin näyttää ja siihen vielä noi näppylätkin, sitten oli molemmilla pokassa pitelemistä :D

:laugh: :laugh:

AAHHAHAH :laugh:!!!! Hyvät naurut tuli :D!

:laugh: sori

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:

Mitä teet työksesi?

Hektistä asiakaspalvelua ja tietoakantojen päivitystä. . Se asiakaspalvelu raastaa...
Olen eri ihminen kuin ennen raskautta. En siedä raskaana ollessani vääryyttä yhtään.

Yhteistyössä