Paras ystäväni suuteli miestäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minävaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minävaan"

Vieras
Meillä oli juhlat lauantaina ja paras ystäväni oli humalassa lähtiessään kuulemma suudellut miestäni, näytti kuulemma ihan kielarilta. Kuulin asiasta näkemässä olleelta henkilöltä. Sanoi mieheni olleen tosi hämmentyneen näköinen. Ajattelin antaa asian olla, mieheni ei ole asiasta puhunut mitään, eikä ystäväni jonka tapasin tänään. Tämä kuitenkin vaivaa minua. Että mikä oli motiivina. Enkä tiedä miten kysyisin asiasta ja kummalta. Saisinko kuitenkaan rehellistä vastausta. Mistähän tässä mielestänne on kyse.

Jos mulle kävisi noin voisin ihan suoraan hyvässä hengessä siitä puhua kummalle tahansa. Kumpikin ihminen sen verran läheisiä, että ei paljoa tarvitse epäröidä jos haluaa jostain puhua. Kysyisin vaan, että mitä tapahtui ja miksi kun kuulin tällaisesta.

Outoa, ettei miehesi ole sanonut mitään. Oletko täysin varma, että tuo jolta asian kuulit, on varma? Mun väitettiin joskus suudelleen kaverini ihastuksen kohdetta, vaikka tosiasiassa juttelin siinä vieressä yhden toisen tyypin kanssa. Ja kaikki uskoivat tätä "tilanteen" nähnyttä, tuntui tosi kurjalta.

Jotenkin tuntuu, että teen itsestäni ihan hölmön jos menen kysymään. Luulisin sen olleen joku humalaisen päähänpisto, mutta haluaisin olla varma, enkä toisaalta halua vaikuttaa epävarmalta.

[QUOTE="Aapee";29264972]Jotenkin tuntuu, että teen itsestäni ihan hölmön jos menen kysymään. Luulisin sen olleen joku humalaisen päähänpisto, mutta haluaisin olla varma, enkä toisaalta halua vaikuttaa epävarmalta.[/QUOTE]

Miten näytät epävarmalta jos on varmaa tietoa, että näin on käynyt. Mä oisin saman tien kysynyt miheltäni, että mitä vittua täällä on tapahtunut ja sen jälkeen sama kysymys "kaverille".

Minua harmittaisi tuossa tilanteessa se, ettei mies ole ottanut asiaa puheeksi. Toisaalta mieheni tuntien, hän olisi vain ohittanut koko jutun olankohautuksella eikä edes oikein keksisi siitä mitään kerrottavaakaan. Näinollen kysyisin vain suoraan, että "ai on sitä pussailtu vai" tms, pilke silmäkulmassa. JOS hän tuolloin menisi vaikeaksi, miettisin kyllä, että olikohan tuossa sittenkin jotain, mutta jos sitten ihan rehellisesti kertoisi mitä tapahtui, uskoisin mitä sanoo. Kaverilta kysyisin samalla lailla, mutta vasta sen jälkeen, kun olen kuullut miehen version. Kaverille saattaaisin sitten kyllä sanoakin, että jättää moiset jatkossa sitten väliin. En suuttuisi, mutta en haluisi tuollaista tavaksikaan.

Suuteliko ystävä miestä vai mies ystävää? Jos ystävä suuteli, niin ei motiivi voi olla muu kuin idioottimaisuus. Jos alkaa lähennellä humalassa ystävänsä miestä, niin en sanoisi ystäväksi sellaista ihmistä. Humalassakin tietää mitä tekee.

Mä kyllä puhuisin asiasta, ensin mieheltä ja sitten ystävältä. Ehkä miehesi haluaa asian salata ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Ja ystäväsi häpeää... Tai mistäpä sitä tietää mitkä ystäväsi aikeet ovat olleet, hän ilmeisesti on se aloitteellinen osapuoli tuossa ollut.

Noni, mieheltä tuli kysyttyä asiasta. Oli vähän aikaa hölmistyneen näköinen ja sitten sanoi unohtaneensa jo koko asian. Oli kuulemma ollut hänelle täysi yllätys, eikä tiennyt syytä siihen. Sanoi itse laittaneensa sen ystäväni humalatilan piikkiin, eikä hänen mieleensäkään tullut kertoa siitä. Ei nimenomaan halunnut tälläistä mielestään turhaa jälkiselvittelyä. Kysyin oliko kielari, niin sanoi että ei, näin kyllä miehen ilmeestä että oli, ei vaan myöntänyt. Mieheni sanoi ettei minun pitäisi kysellä ystävältäni asiasta, koska se ei kuitenkaan muistaisi ja jos siinä jotain oli niin sillä ei ole merkitystä. Ei ole kuulemma koskaan 15 vuoden aikana kun ollaan tunnettu, niin vihjaillutkaan mitään. Uskoisitteko tämän ja pitäisikö vielä kysyä ystävältäni, en nimittäin oikeasti haluaisi tietää jos onkin rakastunut mieheeni.

[QUOTE="Aapee";29268568]Noni, mieheltä tuli kysyttyä asiasta. Oli vähän aikaa hölmistyneen näköinen ja sitten sanoi unohtaneensa jo koko asian. Oli kuulemma ollut hänelle täysi yllätys, eikä tiennyt syytä siihen. Sanoi itse laittaneensa sen ystäväni humalatilan piikkiin, eikä hänen mieleensäkään tullut kertoa siitä. Ei nimenomaan halunnut tälläistä mielestään turhaa jälkiselvittelyä. Kysyin oliko kielari, niin sanoi että ei, näin kyllä miehen ilmeestä että oli, ei vaan myöntänyt. Mieheni sanoi ettei minun pitäisi kysellä ystävältäni asiasta, koska se ei kuitenkaan muistaisi ja jos siinä jotain oli niin sillä ei ole merkitystä. Ei ole kuulemma koskaan 15 vuoden aikana kun ollaan tunnettu, niin vihjaillutkaan mitään. Uskoisitteko tämän ja pitäisikö vielä kysyä ystävältäni, en nimittäin oikeasti haluaisi tietää jos onkin rakastunut mieheeni.[/QUOTE]

Tuon perusteella vaikuttaa kyllä siltä että niillä on salasuhde.

Eiköhän se asia ole just niin kun se äijäs sanoi! Ihme veivaamista. En voi ymmärtää.
Ihmiset tekee sikahumalassa mitä oudoimpia asioita ymmärtämättä niitä itsekään. Ryyppää joskus ite niin tiedät.
Tee niin kuin se äijäsikin ja unohda koko juttu. Siirry eteenpäin äläkä veivaa asiaa mielessäsi mitä oudommaksi.

Mun mies olis sanonut asiasta.

Jospa se miehes ei uskaltanut kertoa? Oletko sää kipakka eukko?

[QUOTE="Aapee";29268568]Noni, mieheltä tuli kysyttyä asiasta. Oli vähän aikaa hölmistyneen näköinen ja sitten sanoi unohtaneensa jo koko asian. Oli kuulemma ollut hänelle täysi yllätys, eikä tiennyt syytä siihen. Sanoi itse laittaneensa sen ystäväni humalatilan piikkiin, eikä hänen mieleensäkään tullut kertoa siitä. Ei nimenomaan halunnut tälläistä mielestään turhaa jälkiselvittelyä. Kysyin oliko kielari, niin sanoi että ei, näin kyllä miehen ilmeestä että oli, ei vaan myöntänyt. Mieheni sanoi ettei minun pitäisi kysellä ystävältäni asiasta, koska se ei kuitenkaan muistaisi ja jos siinä jotain oli niin sillä ei ole merkitystä. Ei ole kuulemma koskaan 15 vuoden aikana kun ollaan tunnettu, niin vihjaillutkaan mitään. Uskoisitteko tämän ja pitäisikö vielä kysyä ystävältäni, en nimittäin oikeasti haluaisi tietää jos onkin rakastunut mieheeni.[/QUOTE]

Vähän tuli sellainen käsitys että miehes häpes tän sun ystävän toimintaa.

En olis kyllä yhtään huolissani, kännissä tulee sählättyä.

Kyseessähän on sinun ystäväsi, ei miehesi ystävä. Kuinka hän siis katsoo voivansa neuvoa, voitko sinä kysyä asiasta ystävältäsi. Ehkäpä ystävälläsi olisikin vähän erilainen tarina kerrottavanaan ja miehesi ei halua sinun saavan tietää siitä.

Mies-nimimerkille: Känniääliöinti on niin kasaria, nykyään aikaisemmin puusta laskeutuneet osaavat jo käyttää alkoholia siten, että eivät vetoa mihinkään säälittävään sikahumalaan. Tottakai miehet haluavat itse käyttäytyä miten huvittaa. Mutta sama periaate ei pädekään enää siinä vaiheessa, kun oma vaimo pussailee miehen kaverin kanssa.

Yhteistyössä