V
vierailija
Vieras
Kumpikaan 9 ei löydy millään..saako rautalankaa..9. Tyyli mitä naiset ihannoi tuohon aikaan ja joitain se ärsytti. Vähä kirjoitusvirheitä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kumpikaan 9 ei löydy millään..saako rautalankaa..9. Tyyli mitä naiset ihannoi tuohon aikaan ja joitain se ärsytti. Vähä kirjoitusvirheitä
Ei Blues naiset vaan...Kumpikaan 9 ei löydy millään..saako rautalankaa..
Kun rellu on selvästi liian vaikea, voiko niihin sanoihin käydä laittamassa lisävihjeitä suoraan relaatioon? Varmaan pystyt tästä listasta huomaamaan mitkä sanat on aika mahdoton löytää ilman vihjettä tai edes vihjeen kanssa. (Tätä rellua tehdään tällä tyylillä vielä vuosia..)En tiedä pitäisikö olla ylpeä vai pahoillaan, kun Kaksplussassa on jo 10 sivua ja kukaan ei oo saanu läpi![]()
Joo... Oon mä muutamaan kohtaan vinkin jo lisännyt mut täytyy varmaa laittaa useampikiKun rellu on selvästi liian vaikea, voiko niihin sanoihin käydä laittamassa lisävihjeitä suoraan relaatioon? Varmaan pystyt tästä listasta huomaamaan mitkä sanat on aika mahdoton löytää ilman vihjettä tai edes vihjeen kanssa. (Tätä rellua tehdään tällä tyylillä vielä vuosia..)
KivaJoo... Oon mä muutamaan kohtaan vinkin jo lisännyt mut täytyy varmaa laittaa useampiki