Vasta-alkajat (3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!

Tehikselle:rupesin tosiaan laskemaan kiertoa siitä km-vuodon alusta.Ja sen mukaan kroppani toimikin liikuttavasti kuten ennenkin-kp 15 tuli suurimmat "limaklöntit"(yök!), ja vaikka en nyt siis tikutellut oletin,että merkkien puolesta ovis olin ollut kp 16-17 tienoilla kuten ennenkin.Mulla on aina ollut tosi selkeet noi limat.Tietenkään en siis voi olla varma,että ovis on just sillon ollut,mutta on se ainakin OLLUT,kun mun lämpö on 37C !!
Mutta kuten sanottu,siskoni raskautui heti km:n jälkeen uudestaan,eli on mahdollista,että kroppa toimii heti "oikein".Sitä siis toivomme meille molemmille!
Meillähän on muutenkin ollut aika samassa vaiheessa se raskaus!
Vielä synttärionnittelut!!

Monsku-kohtalotoverini!Sulla keliakia,mä olen allerginen vehnälle!Sehän on tietty kotioloissa helpompi kuin sun tauti,mutta on mullekin tullut kaikki gluteeniton tooodella tutuksi!Varsinkin,kun tarttee työn puolesta matkustaa...!Meitä ei ainakaan voi valkosen viljan liiasta syönnistä haukkua!:-D

Jos jännäilyä kaivataan,niin täältä löytyy!Nyt kp 28/n.32 ja hermo ei meinaa pitää!Mä lupasin ittelleni,etten tässä kierrossa odota mitään,mutta nyt sekoilen näiden oireiden kanssa.Rinnat kipeet ja kovat,paleltaa,alavatsassa melkoista toimintaa ,lämpö 37C ja finnejä!Joko kroppani palautuu rytinällä km:n jälkeen,tai sitten...
Enpä tiiä,pitäis varmaan rauhottua!Eikö Minervallakin ala kohta jännät paikat?

Joanna hyvä että paineet kurissa!Ilmeisesti enää ei edes puhetta mistään verenpainelääkityksestä?

Palaamisiin!

Toivotaan tosiaan Fanny, että näin menis meillä molemmilla. Sullahan on nyt vahva usko takana. Usko eturauhastulehdukseen ja km:n jälkeiseen hedelmällisyyteen :-) Ei ihme, jos nuo oireet olis just sitä! Jännäillään...

Niin tuosta dieetistä vielä. Siis lääkäri "määräsi" mulle hitaiden hiilareiden ruokavalion eli lähinnä sokerit pois. Itse olen sitten oma-alotteisesti jättänyt myös sen valkoisen viljan. Ei siis pastaa, nyyh, eikä vaaleata leipää. On uskomattoman helppoa, vaikka ensin vähän haukoin henkeä, kun tätä ehdotettiin. En mä nyt kauheesti makeata syö, mutta kyllä se keksi päiväkahvilla ja suklaapatukka sillointällöin tekee terää. Kun ei noita liikakilojakaan ole, niin en ole niitä niin laskeskellut. Mutta mitäpä ei hyvän asian eteen tekis. :-)

Tuntuu kyllä ihmeelliseltä, että mulla niitä kypsyttelyoireita jo on. Siis ennen ne on ollut vasta jossain kp 20 tai jotain. Täytyykin tarkastella vanhoja ketjuja. Jos nää oireet paikkaansa pitää, niin mulla vois ovis olla ensi viikolla eli siellä kp 15-17. Mutta eipä tämä ole tosiaankaan mitään varmaa. Jänskää kyllä nähdä, että tepsiikö näin nopsaan. Sitä se lääkäri kyllä vähän lupailikin...

Lista
Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Monsku 26/38,y08/06 Hki
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/32,y06/06 Hki
Miksu 29/29, y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42, lapset -96,-98,-05, y07/06, km 10/06 Varsinais-Suomi
entu 24/31 lapsi -06 Itä- Suomi

En viitsi tuohon mitään yrityksen alku päivää laittaa, kun ei niin aktiivi yrittämisestä voi ilman niitä menkkoja puhua.

lista

Joanna 33/32,y 07/06 Vantaa
Monsku 26/38,y08/06 Hki
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Miksu 29/29,y09/06 Hki
Tehotyttö 35/42,lapset -96,-98,05,y07/06,km 10/06 Vasinais-Suomi
entu 24/32 lapsi-06 Itä-Suomi

Muutin vaan mieheni 33-vuotiaksi ja lisäsin tuon keskenmenon...

huomenta,

ne mun apteekin ovistestit oli Clinic Exclusive -merkkiset, hintaa viidellä kipaleella muistaakseni n. 25-30 E. Mammaksin testit (liuskat) on näyttäneet mulla kyllä ihan OK:sti plussaa, ne vaan loppui kesken edellisessä kierrossa ja oli pakko hakea hätäapua apteekista. Se kannatti kovasta hinnasta huolimatta, nimittäin eka Clinicin testi silloin näytti heti plussaa. Kuten myös tällä kierrolla. Itse asiassa tämän kierron ovisplussasta (jota itse skeptisesti uskon plussaksi) on tänään 12 päivää, joten odottelen menkkoja alkavaksi parin päivän kuluessa (ah, kuinka optimistisesti ajattelenkaan..). Mitään tuntemuksia ei ole menkkojen tai minkään muunkaan suhteen. Edellisillä kerroillakin menkat yllätti ihan kulman takaa.

Nyt ajatuksissa on ollut enemmän verenpaine, sydämentykytykset ja lähestyvät "hää"bileet, joita vietetään ensi viikon lauantaina. Kaikki frendit kyselee onko järjestelyt hyvällä mallilla. No, oon mä tilannut safkat ja bändin ja paikka on vuokrattu. Mitä ihmettä sitä voi muuta järjestellä etukäteen!? Mitään kummoisia koristuksia, kuten hääkarkkeja, en todellakaan ala värkkäämään, kyseessä kun on ennemminkin bileet kuin hääjuhlat. Niin, lisäksi viinaksia on raijattu laivalta ja tarjousbisseä kaupasta. Kertokaa te isot juhlat järkänneet, mitä ihmettä mun pitäis nyt järjestellä?? Tästä tietämättömyydestä ne sydämentykytykset varmaan johtuu :-)

Mukavaa pakkaspäivänjatkoa kaikille!

Huomenta kanssasisaret,
tehdän olette olleet super aktiivisia.

Olen käynyt täällä pikaseen kurkkaamassa kuulumisianne.
Tehotytön tulo remmiin on kummasti piristänyt toimintaa :)
Minusta tää on aika mukava ketju koostumuksessaan,
vasta-alkajia ja muutama konkari ohjaamassa meitä oikeille
urille, ja se ettei meitä ole useita kymmeniä helpottaa
kummasti kirjoittamista ja sitä että "kuvittelee" tuntevansa
toiset paremmin...
...pikkasin meni sekavaksi :)

Ei oo meillä tapahtunut mitään kummia. Kp:stä ei ole nyt
muistikuvaa, mutta kierron pitäisi lopppua jossain kuun
vaihteen tienoilla, joten viikko pitää vielä jännäillä.
Ei mitään kummia tuntemuksia, masussa vaan velloo oudosti
aika ajoin. Siis jäädään tarkkailemaan tilannetta.

Aivan ihana aamu, pikku pakkanen nipisti nenää kun
kävelin työpaikalle :)