Vasta-alkajat (3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moikka

mietinkin bussissa matkalla töihin istuessani, että täytyypä käydä onnittelemassa Aikkua :)

Eli onnea!!! Uskomattoman hieno juttu!

Pitää mennä taas. Onneksi on perjantai :) olen ihan puhki.

Ihanaa! Joku meistä on plussannut! Jee! Onneksi olkoon! Sääli jos joudut meitä jättämään, mutta kiva kuitenkin! Tuuthan käymään! Me tulemme sitten perässä!

Kohta Monskun vuoro!

Moikka!
Tällähän ollaan iloisissa tunnelmissa!Mahtavaa,jos Aikku plussasi!ONNEA!

Työkuviot on ollut selvästi pinnalla.Hyvä,että haasteita riittää!Itse olen vakivirassa(hassua nykyaikana) ,ollut jo 5 vuotta!Mutta työ on onneksi niin vaihtelevaa(ja haastavaa),ettei käy ärsyttämään muutakun ihan normaalisti vaan.

Mieheni pääsi siis kotiin ja voi jo paremmin.Ehkä päästään tänään jopa vähän kammarin puolelle...;-)
Kroppa on toiminut liikuttavan samankaltaisesti kuin aikasemmin ja ovisoireet on ollut selviä.Mulla on yleensä aina pahin "limapäivä" kp 15,mutta kun alotin tikutuksen kävi ilmi,että se näyttää plussaa vasta kp 16 tai 17.Nyt en ole tikuttanut ollenkaan,mutta limat tuli entiseen malliin.Ja koska tänään on kp 17 mahikset on vielä olemassa...
Vähän poden huonoa omatuntoa,kun toinen on sairas ja ite ajattelee näitä vauvajuttuja.Mutta jos ei tässä kierrossa tule,niin seuraavassa sitten!Ja onhan meillä täällä jo yksi plussa tälle kuulle!!

Hauskaa syysviikonloppua kaikille!

Kiitokset onnitteluista! :-) Tänään tuli toisessa testissä samanlainen haalea plussa. Pitäisi varmaan ma alkaa soittelemaan neuvolaan. On kyllä aika jännä olo vaikka oireita ollut jo kaksi viikkoa, mutta hassua uskoa todeksi, enpä usko että uskotaan miehen kanssa kumpikaan täysin ennen ensimmäistä ultraa.

Käyn toki täällä pyörähtelemässä, sen verran kiinnostaa miten teille muille käy, toivottavasti seuraatte perässä piakkoin! Nyt etsimää odottajien puolelta sopivaa ketjua.

Hyvät syksyn jatkot kaikille ja onnea yrityksiin! :-)

Vielä kerran suuret onnittelut Aikulle! Olen todella iloinen puolestasi!

Täällä on sangen ahdistunut ja masentunut fiilis :(
Perjantaina - viikko mahdollisesta oviksesta - lämmöt taas selkeästi nousussa ja alavatsa kipuili. Lauantaina alkoi tuhruttelu. Siis IHAN SAMA JUTTU kuin viimeksi ja aiemminkin... nyt saa loppua tuo tuhruttelu. Maanantaina soitan terveyskeskukseen ja pyrin saamaan ajan niin, että voin mennä juttelemaan heti kun menkat loppuu. Vaikka en tärppiä tästä kierrosta odota tai odottanut, on todella ärsyttävää viettää kaksi viikkoa kierrosta, niin ettei ole mitään muuta odoteltavaa kuin menkat! Todella turhauttavaa. Nyt siis kp 22/n.30. Eli reilun viikon saa odotella ensin menkkojen alkamista ja voivotella kipuja. Sitten "innolla" neljänteen yrityskiertoon. Alkaa muuten into latistua...

Tsemppiä muille. Tämä tyttö poistuu nyt päivätorkuille.

Hejssan,

väsynyt matkaaja palasi eilen illalla Tukholmasta. Paljon tuli käveltyä ja poikettua kaupoissa ja baareissa, mutta yllättävän vähän tarttui mukaan ostoksia.

Ovistikut oli mukana ja lauantaiaamuna, ekana testipäivänä, apteekin testi näytti heti plussaa. Iltapäivällä erehdyin lukemaan käyttöohjeita tarkemmin ja huomasin, että kyseistä testiä ei suositella tehtäväksi aamuvirtsasta (toisin kuin mammaksin testejä). Aamuvirtsa voi kuulemma näyttää plussaa ennenaikaisesti. Tuhlasin sitten sunnuntaiksi suunnitellun testin heti ja se näytti haaleata viivaa eli oli tulkittava negaksi. Kotiin tultua eilen sitten tein kaksi testiä, apteekin testin tulos oli haalea viiva eli nega ja mammaksin testi harvinaisen selkeä viivaton nega. Tänä aamuna mammaksin testissä oli taas nega. Ovislimojakaan ei ole vielä havaittavissa, joten taisi se lauantaiaamuinen testi näyttää väärin plussaa. No, tulipa käytettyä hotellin sänkyä ahkerasti ihan huvittelun nimissä. Nyt menossa jo kp 21/32-37, joten pian sais tulla se ovis; kierrosta on tulossa taas ärsyttävän pitkä.

Eipä tässä muuta, väsyttää vietävästi. Odotan vain iltapäivää, jotta pääsen kotiin päikkäreille.

Mukavaa maanantaita kaikille (voiko maanantai ikinä olla mukava...)

Me viettettiin luxusviikonloppu Viron maaperällä. Juotiin kuohuvia juomia vaan hotellissa lötkötellen. Pikkasen shoppailua ehti myös harrastaa.
Ovista ootellaan en oo vielä tikuttanut, mutta luulen jos viimekiertoa vertaa niin tiistaina tai keskiviikkona vois olla h-hetki.

Moi!
Täällä ollaan jo senverran kunnossa,että lauantaina saatettiin pöllytellä lakanoita!Mutta jos tästä vauva tulee,niin kyllä naurattaa-kertatärppi!!

Palaamisiin...!

Missäs kaikki luuraa. Viikko on alkanut tosi kiireesti ja väsymys on huipussaan.
Mitäs vitamiineja te syötte? Mulla on Ladyvita plussaa ja voin siitä ihan kamalan pahoin, olen kuullut samaa myös multivita plussasta(?) mitäköhän sitä keksis...
Oviksen huumassa tuossa seikkailin internetin rajattomassa maailmassa ja löysin kivan pikku ohjelman (femta) johon syötetään kierto ja se kertoo todennäköiset "tärppipäivät" kauniina palkkeina ja monta muutakin asiaa... Olen tainnut tässä istua jo tunnin katellen näitä kaavioita :)
Enköhän ole jo aika mennä sänkyyn tästä miehen ja oviksen kanssa...

Moi!

Pahoittelut epäaktiivisuudestani.
Mä oon yrittänyt roikkua täällä vähän vähemmän nyt kun nää vauvahaaveilut on toistaiseksi aika jäissä... edelleen tiputtelee ja kipuilee. Tänään kp 25 ja ekaa kertaa tippuu punaistakin. Odottelen jatkuvasti menkkoja, jotka alkaa varmaan aikaisintaan kp 30 eli yrittämään pääsee taas joskus...
Pitäis sitä lääkäriäkin varata, mutta en jotenkin saa aikaiseksi.
Lisäksi mulla on hiivaa. Ei ole koskaan aikaisemmin ollut.

Parempia päiviä muille. Minervalle onnea ovishuumaan ja puuhasteluun. Joannallakin varmaan jo ovis?

Tsemppiä.

Harmi tuo monskun tiputtelu :( ei auta kuin odottaa.
Mites on ootteko te naimisissa? Me ei kihloissa kyllä, ei mitään suunnitelmia häistäkään. Mutta varmasti maistraatissa käydään jos vauva ilmoittaa tulostaan. Entäs asunto, asutteko jo niin isoissa asunnoissa että vauvakin sinne mahtuu vai pitäiskö etsiä sitten isompi asunto. Me ollaan tunkeuduttu kaksioon ja sinne just mahdutaan, katsellaan asuntoja. Päätöksen teko vaan venyy kun ei ole vielä mitään virallista syytä :).

moi,

kiva kun Fanny, että miehesi jaksoi pöllyttää lakanoita kanssasi :-) Toivottavasti kertatärppi riittää.

Monsku, tsemppiä tohon ärsyttävään vaiheeseen.

Mulla ei vieläkään ovista, nyt kp23, mutta limat ovislimaa edeltävässä vaiheessa, joten jos vaikka huomenna näyttäis plussaa. Oon menossa ens maanantaina gynelle hakemaan pillereitä, joilla saa kierron alle 30 vrk:ksi (tosi asiantuntevasti ilmaistu asia..)

Minä siis rouvaannuin viime kuussa, asutaan 60 m2 rivarikaksiossa, jossa asuisi lapsenkin kanssa pari vuotta. Makkari on tosin turkasen pieni, siellä on tällä hetkellä tietokonetaso, kaks lipastoa ja 180cm leveä sänky, eikä sinne enää mahdu yhtään mitään. Toisen lipaston paikalle sais varmaan just tungettua vauvansängyn.

Seurailen isompien asuntojen myynti-ilmoituksia säännöllisesti netistä, mutta ei meilläkään ole tähän hätään mitään syytä muuttaa. Vasta jossain vaiheessa jos ja kun perhe kasvaa.

Päivänjatkoja!

Moi!

Ja täältäkin pahoittelut lorvinnasta!

Toivottavasti Joannan ovis jo tänään kolkuttelee oville!

Kiirettä on pitänyt ja olen myös yrittänyt pitää huolta tosta miehestä!Tosin oon myös yrittänyt suhtautua tähän kiertoon niin,etten odottele turhia.Kammariin päästiin la(joka oikein hyvä!) ja ti(joka luultavasti myöhäistä),mutta kuten sanottu toiveet ei kovin korkealla.

Mitä siviilisäätyyn tulee,niin mentiin naimisiin vuosi sitten kesällä.Oli isot ihanat häät! Häitä edelsi tuskainen remonttikevät.Eli asutaan nyt 4h ja keittiö kerrostalokämpässä,jonne lapsukaisia mahtuisi varmaan useampikin!:-D Joten tässä mielessä ei hätää!

Päivänjatkoja!

Moi!
Ensiksi onnea Aikulle! Ihanaa saat kesävauvan!

Fannylle eihän se vaadi, kun sen kertatärpin :)

Monskulle pahoittelut tuosta tiputtelusta. Varmasti turhauttaa, kun ei tiedä missä kroppansa kanssa menossa :/ Kannattaa varmaan käydä siellä gynellä ihan mielenrauhan takia.

Minä huomasin viikonloppuna piiiitkästä aikaa kanamunanvalkuaisvuotoa (kamala sana meniköhän edes oikein) ja tunsin nipistystä oikealla alamahalla. Nyt sitten kovasti mietin olisiko se voinut ovis, vai oliko vaan jotain muuta outoa. Hitsit kun olis ollu tikkuja ois voinut testata ei tarvitsisi arvuutella. Nooo aika näyttää.....

Naimisissa olen, vähän reilut kaksi vuotta on oltu, ja omakotitalossa asutaan. Mies halusi rakentaa talon ja minä siihen totesin, että ensin haluan naimisiin. Tuli kosinta aika äkkiä :D Samoilla lainoilla sitten kustannettiin talo ja isohkot häät. Vuosi sen jälkeen alettiin puuhata tuota esikkoa.

Ihanaa syyspäivän jatkoa kaikille! Täällä Itä-Suomessa on ainakin ihana aurinkoinen sää!

Hienoa Entu, jos oireilusta päätellen menkat alkaa palailemaan!

Mulla ei v-i-e-l-ä-k-ä-ä-n ovista, no vastahan tässä mennään kp 24; joillakin onnekkailla täysi kierto on sen mittainen. Ennen vauvaprojektia en tosin pannut yhtään pahakseni pitkää kiertoani, mutta nyt ois kivempi saada useammin tärppimahdollisuus.

Eipä tässä tähän kiireeseen muuta! Etelä-Suomessa on nyt ikävän harmaata, mutta eilen sentäs sai nauttia iltapäiväauringosta pihalla!

Taustahahmo alias Tehotyttö palaa haaveilijoihin. Sunnuntaina alkoi vuodot ja maanantaina olinkin sopivasti menossa siihen alkuraskauden ultraan, jossa sitten todettiin raskauden menneen kesken. Ei ollut vielä kyytiläinen meidän perheen pikkunelonen. Olen tässä nyt suruni surrut. Tiistaina kuoli vielä samaan syssyyn mummuni, joten suremista on riittänyt. Nyt alkaa vointi olla jo oikein hyvä. Mies on ollut korvaamaton tuki ja toinen ilonaihe nuo olemassaolevat lapset :-)

Katse on siis eteenpäin ja uuteen yritykseen lähdetään heti. Lääkäri antoi siihen luvan, kun kohtu oli oikein siisti. Samalla ultrassa todettiin taipumusta monirakkulaisuuteen. Mulla ollutkin koko ikäni ongelmana noi pitkät kierrot. En vain ole saanut aikaiseksi mihinkään hoitoon mennä, kun noita lapsiakin kuitenkin on siunaantunut. Nyt ensimmäiseksi lääkkeeksi sain sokerittoman dieetin. Olenkin sitä nyt heti alkanut kiltisti noudattaa. Samalla jätin muutkin nopeat hiilarit pois eli valkoisen viljan. Patongit ja pastat on nyt pannassa sokerin lisäksi :-)

Nyt odottelen kovasti, että nämä vuodot loppuisivat. Eilen jo kovasti olisi tehnyt mieli vähän romantisoida, mutta vielä ei voi ;-) Mutta tosiaan, vaikka nyt olo on näin hyvä, niin kyllä tässä on tämä viikko itketty ja itketty. Sillä se olo onkin parantunut :-)

Palailen ensi viikolla katsomaan muiden kuulumisia. Meillä nyt vähän syyslomaillaan, enkä taida tällä viikolla enää ehtiä. Nyt iskä lähti kaikkien lasten kanssa uimahalliin. Meidän piti kaikkien yhdessä mennä kylpylään, mutta se nyt sitten siirtyi tämän äipän homman takia.

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin! :-)

Otan osaa suruihisi Tehotyttö. Arvelinkin että olet sinä, kun olen tuota isomman katraan haaveksijoiden ketjua lukenut. Ihana että sinulla on hyvä mies, lapset ja taisi olla siskojakin tukenasi. Yksin ei kenenkään pidä joutua tuollaista taakkaa kantamaan.

Voi Tehotyttö,olen tosi pahoillani!Vaikka omani meni kesken(ilmeisesti)vielä aikaisemmin,tiedän miltä susta tuntuu!
Onneksi perhe on tukena-tällaisina hetkinä sitä ymmärtää perheen arvon aina vain paremmin.
Toisaalta on myös onnellista,että olo paranee suhteellisen nopeasti.Luonto on senkin hoitanut hyvin.Eli uutta vaan toivomaan,niinhän ne sanoo,että km:n jälkeen on hyvin hedelmällinen!;-)

Pääkaupungissa on todellinen harmaa syyspäivä - täydellinen tekosyy tehdä jotain ihanaa ruokaa!Taidankin lähteä kohti keittiötä...!

Pahoitteluni ja voimahalit Tehotytölle. Olet aika sissi kun pystyt näkemään valoisiakin asioita. Ihailen kyllä voimavarojasi, mutta äidit taitaa olla vahvoja (?) en kyllä itse osaa edes kuvitella omaa reaktiotani vastaavassa tilanteessa.

Viikonloppua odotellen.

Pahoittelun myös minun puolesta Tehotytölle. Pahin on ohi! Ja hyvä että sulla on perhe tukenasi!

Fanny, hyvää menoa!

Joanna koeta jaksaa, tiedän miltä tuntuu. Mulla menossa nyt kp 37 (vai olikohan se 30?, kalenteri laukussa) ja vihdoinkin rintoihin rupes sattumaan ja toivoa on että edes menkat tulis :( Mutta olen edelleen siinä vaiheessa että iloitsen menkkoja, edes menkkoja!

Meillä 60m2 kämppä kerrostalossa, sukulaisen joten vuokraa ei mene, mutta toisaalta ei nouse arvokaan. Naimisiin ollaan menossa ensi vuonna, juuri kattelemassa paikkoja ;D Hauskaa! Sitten mekko ja pappi ja kaikki muu kiva...

Monskun kuulumiset?

Äh, täytyy lopettaa!

Hei vaan kaikille!

Pahoittelut rakkaalle Taustahahmolle! Minäkin tiesin että olet Tehis :) ja tiesin siis tuosta valitettavasta keskenmenostakin jo. Todella surullista. Voimia.

Hienoa Joanna, että pääset lääkäriin ja saadaan sulle inhimilliset kierrot.
Tuliskohan tuo odotettu ovis kuitenkin viikonloppuna, sehän olis hyvä!

Fanny näyttää päässeen upeasti uudestaan vauhtiin :) Hieno homma!
Ja Miksulle menkkatuulia :) Onko sulla ollut ajatuksena yrittää lyhentää kiertoja lääkkeiden voimin?

Toivottavasti Minervan viimeaikainen "työskentely" tuottaa toivottua tulosa!!!
Mukavaa kuulla Entusta! Ja upeaa jos sulla olikin ovis!

Minulla kp 26 vaihtui eilen kp 1:een. Eli lyhkäseksi jäi tämä kierto.
Kivut ei vaan hellitä. Vatsa, rinnat ja alaselkä kipuilee. Häiritsee jo untakin ja siksi olen tosi väsynyt, kiukkuinen ja itkuinen koko ajan. Yritin varata tk-lääkäriaikaa, mutta kuulemma kolmen viikon päästä pääsisin... eli yksityiselle kai mentävä. Kukkaron nyörit ei kyllä oikein antaisi myöten kun on kovasti tehty isoja hankintoja viime aikoina... mutta minkäs teet. Milloinkohan tämä jo viikon kestänyt pikkuhousunsuojarumba suvaitsis loppua, että milleköhän päivälle uskaltais sitä aikaa varata...? Sen kun tietäis.

Eipä tässä paljon muuta. Jos jotain positiivista yrittää repiä, niin naama on huippukunnossa taas :) Eikä kestä enää sitä rasvaisen ihon tuotearsenaalia, jonka vähän aikaa sitten hankin. Huokaus.

Jotain pikkugalluppia oli liikkeellä :)
Eli tässä tulee; Naimisissa ei olla eikä kihloissa. Eikä aikeita toistaiseksi olekaan. Asutaan omassa rivarikaksiossa, neliöitä about 55. Uutta kattellaan kovasti, mutta kriteerit on meillä aika kovat :) Asutaan kymmenen minuttin päässä Helsingin keskustasta ja kauemmaksi ei muuteta. Toistaiseki voi vaan vielä odotella sitä "oikeaa" mutta jos taapero alkais ilmoitella itsestään niin vähän enemän tosissaan ruvettais kattelemaan. Voi kun alkaiskin!

Hyviä viikonloppuja kaikille.

moiks,

osanottoni Tehotytölle :-( Ikävää että joudut palaamaan haaveiluosastolle, mutta mukavaa että tulet meidän ketjuun!

Hyvä Monsku että pääsit pikaisesti uuden kierron alkuun; loppui se ärsyttävä tiputtelu.

Töissä pitäis vielä jaksaa reilut 2h, sitten viikonlopun viettoon, ihanaa. Toivottavasti ovis vihdoinkin osuis mun kohdalle, ois sänkypuuhille ihan tarkoitukskin! No, onhan se kiva ihan ilman syytäkin pöllyttää lakanoita.

Tuulista viikonloppua, eli ovis- ja plussatuulia kaikille!

moi

Ovistuulia kaikille viikonlopuksi munkin puolesta!Itselläni on siitä hassu kierto,etten tikuttanut,joten odottelen menkkoja reilun viikon kuluttua.Katellaan...

Joanna-toivottavasti saat lääkäristä pikaisen avun!Mutta toisaalta sulla saattaa olla jo kunnon tärpit tuloillaan viikonlopuksi,joten eikun hommiin!

Syksyistä viikonloppua kaikille!